بسم الله الحی القیوم
👋دستوراتی به جهت دفع جن👋
#جن
برای دفع جن روش های زیادی هست، چند تا از این روشا رو من از کتابام نوشتم براتون
اگه با این روشهایی که الان نوشتم خوب نشدین، باید از حرز ابی دجانه استفاده کنین، در پست بعد سعی میکنم طریقه نوشتنش رو یاد بدم
نکات:
حتما و حتما موقع نوشتن ایات و سوره ها با وضو باشین و روی به قبله و حتما اگه ایات و سوره های قران رو مینویسین بعدش حتما و باید توی کیف چرم بزارین تا همراهتون باشه
برا نوشتن اگه از گلاب و زعفرون استفاده کنین بهتره ولی اگه نخواستین میتونین با مداد سیاه بنویسین
یه نکته دیگه اینه که چهار روش اول رو اگه خواستین انجام بدین در قمر در عقرب و محاق و روزهای نحس سال انجام ندین، و بجاش در زمان سعد انجام بدین، برا دیدن زمان سعد وارد پیج بشین و در استوری هایلایت تصویر ساعات سعد و نحس رو باز کنین
محاق به سه شبانه روز اخر ماه قمری میگن
موقع نوشتن قبلش فضای اتاقو با گلاب یا اسپند و کندر یا عود خوشبو کنه
@ertebat_ba_rab
روش اول
این روش رو بدین یکی از اعضای خانوادتون یا کسی دیگه براتون بنویسه، در کل هر چی نفس و روحانیت نویسنده بالاتر باشه، اثرش قویتره:
ایه ۳۳ سوره الرحمن ، همون که يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَنْ تَنْفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانْفُذُوا ۚ لَا تَنْفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ هست رو بر کاغذ بنویسه و اطرافش به صورت دایره وار ایة الکرسی رو تا هم فیها خالدون بنویسه و بعد اون رو بده به مریض و همراش کنه
روش دوم
سوره حمد و معوذتین رو هر کدومشو ده بار به کسی که جن اذیتش میکنه، بخونه و بدمه بهش ، بعد با مشک و زعفرون (یا همون گلاب و زعفرون) این سوره هارو بنویسه و به اب بشوره، و باز این سوره هارو به اون اب بخونه و بدمه، بعد مریض با اون اب وضو بگیره و غسل کنه، خلاص میشه، و همینطور این سوره هارو بنویسه و همراه خودش نگهداره
روش سوم
چهار ایه اخر سوره حشر رو نوشته و در گردن مریض اویزان کند
روش چهارم
اگه ایه شریفه و ما محمد الا رسول که ایه ۱۴۴ سوره آل عمران هست رو هفت بار به اب بخونین و بدمین و به کسی که گرفتار جن هست بخوراند، دیگر جن نمیبینه و جن هم اذیتش نمیکنه
خب روش دیگه که خیلی قوی و مجربه و خود من ازش جواب گرفتم اسم التواب هست،
بیمار هر روز به تعداد دقیق سی بار اَلتَّوابُ بخونه ، اگه بعد از نماز صبح بخونه بهتره و اثربخشیش بیشتره ولی در کل در روز ها هم میتونه بخونه و ابتدا و انتهای این دستور چند تا صلوات هم بفرسته
معوذتین(سوره فلق و ناس) زیاد بخونه، چهار قل قبل از خواب بخوانه
@ertebat_ba_rab
👋دستوراتی به جهت دفع جن👋
#جن
برای دفع جن روش های زیادی هست، چند تا از این روشا رو من از کتابام نوشتم براتون
اگه با این روشهایی که الان نوشتم خوب نشدین، باید از حرز ابی دجانه استفاده کنین، در پست بعد سعی میکنم طریقه نوشتنش رو یاد بدم
نکات:
حتما و حتما موقع نوشتن ایات و سوره ها با وضو باشین و روی به قبله و حتما اگه ایات و سوره های قران رو مینویسین بعدش حتما و باید توی کیف چرم بزارین تا همراهتون باشه
برا نوشتن اگه از گلاب و زعفرون استفاده کنین بهتره ولی اگه نخواستین میتونین با مداد سیاه بنویسین
یه نکته دیگه اینه که چهار روش اول رو اگه خواستین انجام بدین در قمر در عقرب و محاق و روزهای نحس سال انجام ندین، و بجاش در زمان سعد انجام بدین، برا دیدن زمان سعد وارد پیج بشین و در استوری هایلایت تصویر ساعات سعد و نحس رو باز کنین
محاق به سه شبانه روز اخر ماه قمری میگن
موقع نوشتن قبلش فضای اتاقو با گلاب یا اسپند و کندر یا عود خوشبو کنه
@ertebat_ba_rab
روش اول
این روش رو بدین یکی از اعضای خانوادتون یا کسی دیگه براتون بنویسه، در کل هر چی نفس و روحانیت نویسنده بالاتر باشه، اثرش قویتره:
ایه ۳۳ سوره الرحمن ، همون که يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَنْ تَنْفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانْفُذُوا ۚ لَا تَنْفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ هست رو بر کاغذ بنویسه و اطرافش به صورت دایره وار ایة الکرسی رو تا هم فیها خالدون بنویسه و بعد اون رو بده به مریض و همراش کنه
روش دوم
سوره حمد و معوذتین رو هر کدومشو ده بار به کسی که جن اذیتش میکنه، بخونه و بدمه بهش ، بعد با مشک و زعفرون (یا همون گلاب و زعفرون) این سوره هارو بنویسه و به اب بشوره، و باز این سوره هارو به اون اب بخونه و بدمه، بعد مریض با اون اب وضو بگیره و غسل کنه، خلاص میشه، و همینطور این سوره هارو بنویسه و همراه خودش نگهداره
روش سوم
چهار ایه اخر سوره حشر رو نوشته و در گردن مریض اویزان کند
روش چهارم
اگه ایه شریفه و ما محمد الا رسول که ایه ۱۴۴ سوره آل عمران هست رو هفت بار به اب بخونین و بدمین و به کسی که گرفتار جن هست بخوراند، دیگر جن نمیبینه و جن هم اذیتش نمیکنه
خب روش دیگه که خیلی قوی و مجربه و خود من ازش جواب گرفتم اسم التواب هست،
بیمار هر روز به تعداد دقیق سی بار اَلتَّوابُ بخونه ، اگه بعد از نماز صبح بخونه بهتره و اثربخشیش بیشتره ولی در کل در روز ها هم میتونه بخونه و ابتدا و انتهای این دستور چند تا صلوات هم بفرسته
معوذتین(سوره فلق و ناس) زیاد بخونه، چهار قل قبل از خواب بخوانه
@ertebat_ba_rab
بسم الله الحی القیوم
🙌دستوری دیگر
👋دستوری مجرب به جهت دفع جن👋
#جن
اونایی که به هر دلیلی گرفتار جن هستن و دچار اسیب جن و سحر شدن حتما از این دستور مجرب استفاده کنن، نیازی نیست پیش کسی برین و الکی پول به کسی بدین، با این دستور مشکلتون حل میشه ان شاءالله
نکات:
این دستور رو بدین یکی دیگه براتون بنویسه مثلا یکی از اعضای خانوادتون که سالم هستن
میتونین با مداد سیاه بنویسین
این دستور رو در قمر در عقرب و محاق ننویسین
فک کنم فک کنم توی این ماه شهریور ، از دوم تا هشتم شهریور، قمر در عقرب باشه، پس بعد از روز نهم شهریور این کارو انجام بدین
محاق هم به سه شبانه روز اخر ماه قمری میگن
کسی که مینویسه حتما با وضو و روی به قبله باشه
روی کاغذ سفید بی خط بنویسین، با وضو و روی به قبله
@ertebat_ba_rab
سوره بروج رو بنویسید تا کلمه (حریق) (فک کنم تا ایه ده سوره بروج باشه) با توکیلی ک داده میشود و بندازید داخل کاسه اب و روی کاسه اب بخونید همین سوره رو تا کلمه(حریق) به تعداد ۲۱مرتبه و بعد از هر مرتبه خوندن سوره یکبار بگید:
👇توکیل
اللهم اخرج الجمیع الجن و العوارض و المریضی عن جسد و قرین فلانی (بن یا بنت) فلانی و حل الجمیع العقود فلان بن یا بنت فلانه بحق هذا الایات الکریمه سریعا بحق یا سریع و بحق إِنَّهُ مِنْ سُلَيْمَانَ وَإِنَّهُ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ أَلَّا تَعْلُوا عَلَيَّ وَأْتُونِي مُسْلِمِينَ العجل العجل الساعه الساعه اَلوِحا اَلوِحا بارک الله فیکم و علیکم اجمعین
@ertebat_ba_rab
بعد با اون اب وضو بگیرید به نیت دفع عارضه و مریضی و شفا گرفتن
بعدش دو رکعت نماز مثل نماز صبح به همین نیت دفع اسیب بخونید و بعد از اینکه سلام نماز رو دادید و نماز رو تموم کردید، به تعداد دقیق ۱۱۴ مرتبه سوره اخلاص رو بخونید( ابتدا و انتهای سوره اخلاص، صلوات هم بفرستین) و از خدا خواهش کنین تمام جن و اسیبای جنی و سحر رو از خودتون و بدنتون دفع کنه
و این کار رو بعد از نماز مغرب و عشاء انجام بدید تا ۱۲روز و هر شب این کارو بکنید
یعنی روزا اون سوره رو تا کلمه حریق بنویسین و توکیل بدین و توی اب حل کنین و شبا نماز رو بخونین بعد از نماز مغرب و عشا
انشاءالله از عارض جنی و سحری خلاص میشید و گرفتاری ها و بستگی هایی ک براتون حاصل شده رفع میشه بحق چهارده معصوم
اگه بیمار زن هست از لفظ بنت و اگه بیمار اقا هست از لفظ بن استفاده بشه
بجای فلان باید اسم بیمار و مادرش رو بگه
وقتی اون کاغذی که سوره بروج رو توش نوشتین و توی اب حل کردین و کارتون رو انجام دادین و تموم شد، بعدش تکه های اون کاغذ که باقی موندش رو توی جای پاک دفن کنین و اگه ابی هم اضافه اومد توی جای پاک مثل باغچه بریزین
@ertebat_ba_rab
🙌دستوری دیگر
👋دستوری مجرب به جهت دفع جن👋
#جن
اونایی که به هر دلیلی گرفتار جن هستن و دچار اسیب جن و سحر شدن حتما از این دستور مجرب استفاده کنن، نیازی نیست پیش کسی برین و الکی پول به کسی بدین، با این دستور مشکلتون حل میشه ان شاءالله
نکات:
این دستور رو بدین یکی دیگه براتون بنویسه مثلا یکی از اعضای خانوادتون که سالم هستن
میتونین با مداد سیاه بنویسین
این دستور رو در قمر در عقرب و محاق ننویسین
فک کنم فک کنم توی این ماه شهریور ، از دوم تا هشتم شهریور، قمر در عقرب باشه، پس بعد از روز نهم شهریور این کارو انجام بدین
محاق هم به سه شبانه روز اخر ماه قمری میگن
کسی که مینویسه حتما با وضو و روی به قبله باشه
روی کاغذ سفید بی خط بنویسین، با وضو و روی به قبله
@ertebat_ba_rab
سوره بروج رو بنویسید تا کلمه (حریق) (فک کنم تا ایه ده سوره بروج باشه) با توکیلی ک داده میشود و بندازید داخل کاسه اب و روی کاسه اب بخونید همین سوره رو تا کلمه(حریق) به تعداد ۲۱مرتبه و بعد از هر مرتبه خوندن سوره یکبار بگید:
👇توکیل
اللهم اخرج الجمیع الجن و العوارض و المریضی عن جسد و قرین فلانی (بن یا بنت) فلانی و حل الجمیع العقود فلان بن یا بنت فلانه بحق هذا الایات الکریمه سریعا بحق یا سریع و بحق إِنَّهُ مِنْ سُلَيْمَانَ وَإِنَّهُ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ أَلَّا تَعْلُوا عَلَيَّ وَأْتُونِي مُسْلِمِينَ العجل العجل الساعه الساعه اَلوِحا اَلوِحا بارک الله فیکم و علیکم اجمعین
@ertebat_ba_rab
بعد با اون اب وضو بگیرید به نیت دفع عارضه و مریضی و شفا گرفتن
بعدش دو رکعت نماز مثل نماز صبح به همین نیت دفع اسیب بخونید و بعد از اینکه سلام نماز رو دادید و نماز رو تموم کردید، به تعداد دقیق ۱۱۴ مرتبه سوره اخلاص رو بخونید( ابتدا و انتهای سوره اخلاص، صلوات هم بفرستین) و از خدا خواهش کنین تمام جن و اسیبای جنی و سحر رو از خودتون و بدنتون دفع کنه
و این کار رو بعد از نماز مغرب و عشاء انجام بدید تا ۱۲روز و هر شب این کارو بکنید
یعنی روزا اون سوره رو تا کلمه حریق بنویسین و توکیل بدین و توی اب حل کنین و شبا نماز رو بخونین بعد از نماز مغرب و عشا
انشاءالله از عارض جنی و سحری خلاص میشید و گرفتاری ها و بستگی هایی ک براتون حاصل شده رفع میشه بحق چهارده معصوم
اگه بیمار زن هست از لفظ بنت و اگه بیمار اقا هست از لفظ بن استفاده بشه
بجای فلان باید اسم بیمار و مادرش رو بگه
وقتی اون کاغذی که سوره بروج رو توش نوشتین و توی اب حل کردین و کارتون رو انجام دادین و تموم شد، بعدش تکه های اون کاغذ که باقی موندش رو توی جای پاک دفن کنین و اگه ابی هم اضافه اومد توی جای پاک مثل باغچه بریزین
@ertebat_ba_rab