ذکر استغفرالله ربی و اتوب الیه 70 مرتبه
✅ (1)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%
🕴 تعدادکل رای ها: 1
✅ (1)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%
🕴 تعدادکل رای ها: 1
🌷🌷ختم قرآن روزانه به صورت حزبی و جزئی برای دریافت حزب و جزء به ایدی من پیام بدید🌷🌷
ختم قران امروز هدیه به حضرت محمد ص🌹
مهلت خواندن یک روز
آیدی👇
@sgh2328
ختم قران امروز هدیه به حضرت محمد ص🌹
مهلت خواندن یک روز
آیدی👇
@sgh2328
بسم الله الرحمن الرحیم
👋عوض روزه رجب، این تسبیح را بخوانید👋
👆تصویر را باز کنین👆
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند:
از برای روزه ماه رجب، فضیلت های بسیاری وارد شده
اما اگر شخصی قادر بر آن نباشد، هر روز، صد مرتبه این تسبیحات را بخواند، تا ثواب روزهء انرا در یابد، ان شاءالله تعالی
بسم الله الرحمن الرحیم
سُبحانَ الإِلٰهِ الجَلیلِ
سُبحانَ مَنْ لا یَنْبَغِی التَّسبیحُ اِلاّ لَهُ
سُبحانَ الأَعَزِّالأَکرَمِ
سُبحانَ مَنْ لَبِسَ العِزَّ وَ هُوَ لَهُ اَهلٌ
دوستان من برا اینکه بتونین بخونین هر کدوم رو توی یه سطر نوشتم ولی وقتی شما میخوای بخونی، وقتی همه رو از اول تا اخر خوندی، این تازه میشه یک بار
@ertebat_ba_rab
👋عوض روزه رجب، این تسبیح را بخوانید👋
👆تصویر را باز کنین👆
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند:
از برای روزه ماه رجب، فضیلت های بسیاری وارد شده
اما اگر شخصی قادر بر آن نباشد، هر روز، صد مرتبه این تسبیحات را بخواند، تا ثواب روزهء انرا در یابد، ان شاءالله تعالی
بسم الله الرحمن الرحیم
سُبحانَ الإِلٰهِ الجَلیلِ
سُبحانَ مَنْ لا یَنْبَغِی التَّسبیحُ اِلاّ لَهُ
سُبحانَ الأَعَزِّالأَکرَمِ
سُبحانَ مَنْ لَبِسَ العِزَّ وَ هُوَ لَهُ اَهلٌ
دوستان من برا اینکه بتونین بخونین هر کدوم رو توی یه سطر نوشتم ولی وقتی شما میخوای بخونی، وقتی همه رو از اول تا اخر خوندی، این تازه میشه یک بار
@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم
👋دستور نماز روز اول و نیمه و آخر رجب👋
امروز، سه شنبه ششم اسفند برابر با اول رجب هست
رفقا این نماز رو باید امروز که اول رجب هست بخونین و بعد نیمه رجب و اخر رجب باید خونده بشه
دوستان در هر روز و شب نماز های مختلف و متفاوتی وارد شده که هر کدوم با هم فرق و ثواباشون متفاوته
پس سعی کنین بخونین همه رو
اگه کسی عذر شرعی داره، غصه نخوره میتونه بعد از اینکه طاهر و پاک شد، قضای این نمازارو بخونه
برای خواندن این نمازا نیازی نیست اسم قضا رو بیارین، بلکه مثل همیشه واسه رضای خدا بخونین و وقتی نماز تموم شد دستاتون رو بالا بیارین و بگین، ای خدایی که به احوال بنده هات بینا و به اسرار سینه ها دانایی، در فلان روز به خاطر عذر شرعی این نماز ازم فوت شد و الان برای رضا و خشنودی تو بجا اوردمش، پس از من قبول کن و ذخیره آخرتم قرار بده
اینو هم بگم که تمام نمازای مستحبی بجز نماز وتر و اعرابی، همشون دو رکعتی هستن
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند:
در روز اول ماه رجب، ده رکعت نماز میخوانی، هر دو رکعت به یک سلام (یعنی پنج نماز دو رکعتی) که در هر رکعت بعد از سوره حمد، سه بار سوره کافرون و سه بار سوره توحید بخواند و بعد از هر سلام، دست به سوی آسمان بردار و بگو:
لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ وَحدَهُ لا شَریکَ لَهُ
لَهُ المُلکُ وَ لَهُ الحَمدُ یُحیی وَ یُمیتُ وَ هُوَ حَیُّ لا یَموُتُ
بِیَدِهِ الخَیرُ وَ هُوَ عَلیٰ کُلِّ شَئٍ قَدیرُ
سپس بگوید:
اللهمَّ لا مانِعَ لِما اَعطَیتَ و لا مُعطِیَ لِما مَنَعتَ و لا یَنفَعُ ذَالجَدِّ مِنکَ الجَدُّ
پس دست ها را به سوی (صورت) خود کشد
و بعد از هر نماز، دست ها را به سوی آسمان بردار و بگو:
اَستَغفِرُاللهَ و اَسئَلُهُ التَّوبَةَ
پس دست ها را بر روی خود می کشی و حاجت خود را بطلب که ان شاءالله برآورده است
در روز نیمه ماه رجب نیز، این نماز را به همین کیفیت بخواند ، لکن عوض این دعا بعد از " علی کل شی قدیر " بگوید:
اِلٰهاً واحِداً اَحَداً فَرْداً صَمَداً لَمْ یَتَّخِذْ صاحِبَةً وَ لا وَلَداً
و در روز آخر ماه رجب نیز این نماز را به همین کیفیت بخواند لکن بعد از " علی کل شی قدیر " بگوید:
وَ صَلَّی اللهُ عَلیٰ محمدٍ وَ آلِهِ الطّاهِرینَ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ اِلّٰا بِاللهِ العَلِیِّ العَظیمِ
رفقا هر بار که این عملو انجام میدین پس دست ها را به سوی خود کشد
و بعد از هر نماز، دست ها را به سوی آسمان بردار و بگو:
اَستَغفِرُاللهَ و اَسئَلُهُ التَّوبَةَ
پس دست ها را بر روی خود می کشی و حاجت خود را بطلب که ان شاءالله برآورده است
منبع از کتاب مفاتیح و معراج مومن
@ertebat_ba_rab
👋دستور نماز روز اول و نیمه و آخر رجب👋
امروز، سه شنبه ششم اسفند برابر با اول رجب هست
رفقا این نماز رو باید امروز که اول رجب هست بخونین و بعد نیمه رجب و اخر رجب باید خونده بشه
دوستان در هر روز و شب نماز های مختلف و متفاوتی وارد شده که هر کدوم با هم فرق و ثواباشون متفاوته
پس سعی کنین بخونین همه رو
اگه کسی عذر شرعی داره، غصه نخوره میتونه بعد از اینکه طاهر و پاک شد، قضای این نمازارو بخونه
برای خواندن این نمازا نیازی نیست اسم قضا رو بیارین، بلکه مثل همیشه واسه رضای خدا بخونین و وقتی نماز تموم شد دستاتون رو بالا بیارین و بگین، ای خدایی که به احوال بنده هات بینا و به اسرار سینه ها دانایی، در فلان روز به خاطر عذر شرعی این نماز ازم فوت شد و الان برای رضا و خشنودی تو بجا اوردمش، پس از من قبول کن و ذخیره آخرتم قرار بده
اینو هم بگم که تمام نمازای مستحبی بجز نماز وتر و اعرابی، همشون دو رکعتی هستن
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند:
در روز اول ماه رجب، ده رکعت نماز میخوانی، هر دو رکعت به یک سلام (یعنی پنج نماز دو رکعتی) که در هر رکعت بعد از سوره حمد، سه بار سوره کافرون و سه بار سوره توحید بخواند و بعد از هر سلام، دست به سوی آسمان بردار و بگو:
لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ وَحدَهُ لا شَریکَ لَهُ
لَهُ المُلکُ وَ لَهُ الحَمدُ یُحیی وَ یُمیتُ وَ هُوَ حَیُّ لا یَموُتُ
بِیَدِهِ الخَیرُ وَ هُوَ عَلیٰ کُلِّ شَئٍ قَدیرُ
سپس بگوید:
اللهمَّ لا مانِعَ لِما اَعطَیتَ و لا مُعطِیَ لِما مَنَعتَ و لا یَنفَعُ ذَالجَدِّ مِنکَ الجَدُّ
پس دست ها را به سوی (صورت) خود کشد
و بعد از هر نماز، دست ها را به سوی آسمان بردار و بگو:
اَستَغفِرُاللهَ و اَسئَلُهُ التَّوبَةَ
پس دست ها را بر روی خود می کشی و حاجت خود را بطلب که ان شاءالله برآورده است
در روز نیمه ماه رجب نیز، این نماز را به همین کیفیت بخواند ، لکن عوض این دعا بعد از " علی کل شی قدیر " بگوید:
اِلٰهاً واحِداً اَحَداً فَرْداً صَمَداً لَمْ یَتَّخِذْ صاحِبَةً وَ لا وَلَداً
و در روز آخر ماه رجب نیز این نماز را به همین کیفیت بخواند لکن بعد از " علی کل شی قدیر " بگوید:
وَ صَلَّی اللهُ عَلیٰ محمدٍ وَ آلِهِ الطّاهِرینَ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ اِلّٰا بِاللهِ العَلِیِّ العَظیمِ
رفقا هر بار که این عملو انجام میدین پس دست ها را به سوی خود کشد
و بعد از هر نماز، دست ها را به سوی آسمان بردار و بگو:
اَستَغفِرُاللهَ و اَسئَلُهُ التَّوبَةَ
پس دست ها را بر روی خود می کشی و حاجت خود را بطلب که ان شاءالله برآورده است
منبع از کتاب مفاتیح و معراج مومن
@ertebat_ba_rab
استغفار_4
@ostad_shojae
#استغفار ۴ 📿
إنّ اللّه تعالى، يَغفِرُ لِلمُذنِبِينَ إلاّ مَن لا يُريدُ أن يُغفَرَ لَهُ !
قالوا : يا رسولَ اللّه، مَنِ الذي يُريدُ أن لا يُغفَرَ لَهُ ؟
قالَ : مَن لا يَستَغفِرُ
خدا همه رو میبخشه! مگر اونایی که رو که خودشون نمیخوان!
یعنی کیــــا ؟
اونایی که اهل استغفار نیستند💥
إنّ اللّه تعالى، يَغفِرُ لِلمُذنِبِينَ إلاّ مَن لا يُريدُ أن يُغفَرَ لَهُ !
قالوا : يا رسولَ اللّه، مَنِ الذي يُريدُ أن لا يُغفَرَ لَهُ ؟
قالَ : مَن لا يَستَغفِرُ
خدا همه رو میبخشه! مگر اونایی که رو که خودشون نمیخوان!
یعنی کیــــا ؟
اونایی که اهل استغفار نیستند💥
بسم الله الحی القیوم
👋امروز ولادت حضرت امام محمد باقر علیه السلام هست،
به همه تبریک میگم🙏
👋دوستای گلم لطفا امروز هم حتما دو رکعت نماز برای امام محمد باقر علیه السلام بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین🙏
ان شاءالله شفاعت ایشان و جد بزرگوارشان در دنیا و اخرت شامل حالمون بشه
این نماز رو در هر زمان از شب میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به امام محمد باقر علیه السلام قربة الی الله
لطفا این صلوات رو توی دلتون بفرستین و هدیه کنین به امام محمد باقر علیه السلام:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
👋امروز ولادت حضرت امام محمد باقر علیه السلام هست،
به همه تبریک میگم🙏
👋دوستای گلم لطفا امروز هم حتما دو رکعت نماز برای امام محمد باقر علیه السلام بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین🙏
ان شاءالله شفاعت ایشان و جد بزرگوارشان در دنیا و اخرت شامل حالمون بشه
این نماز رو در هر زمان از شب میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به امام محمد باقر علیه السلام قربة الی الله
لطفا این صلوات رو توی دلتون بفرستین و هدیه کنین به امام محمد باقر علیه السلام:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
بسم الله الحی القیوم
👆👋نماز شب دوم رجب👋👇
امروز، سه شنبه، ششم اسفند ، برابر با اول رحب هست
پس امشب، شبِ دوم رجب میشه
دوستان یه نکته رو بگم
تمام نمازای مستحبی، به جز نماز وتر و اعرابی، همشون دو رکعتی هستن
یعنی مثلا اگه گفته امشب ده رکعت نماز بخونین، یعنی باید به صورت پنج تا نماز دو رکعتی باشه
یعنی اول دو رکعت میخونی و وقتی تشهد و سلام دادی، دوباوه دو رکعت دیگه میخوتی و نیت میکنی و تشهد و سلام میدی و همینطور ادامه میدی تا اینکه جمعش بشه ده رکعت
توی نیت اینجور نمازا اینجور بگین: دو رکعت نماز میخوانم برای رضای خدای سبحان و متعال قربة الی الله
اگه کسی به خاطر عذری یا ندیدن این پستا، نمازی رو از دست داد، میتونه بعدا این نمازهارو قضا بخونه
اما دیگه نیازی نیست توی نیت، اسم قضا رو بیاری، بلکه مثل همیشه برای رضای خدا بخون و وقتی نمازت تموم شد، دستاتو بالا بیار و بگو ای خدایی که به احوال بنده ها بینا و به اسرار سینه ها دانایی، به خاطر عذر یا اطلاع نداشتن از این نماز، ازم فوت شد و نتونستم بخونم ولی الان این نماز رو برای رضا و خشنودی تو خوندم، پس از من قبول کن و ذخیره آخرتم قرار بده
@ertebat_ba_rab
👆👋نماز شب دوم رجب👋👇
امروز، سه شنبه، ششم اسفند ، برابر با اول رحب هست
پس امشب، شبِ دوم رجب میشه
دوستان یه نکته رو بگم
تمام نمازای مستحبی، به جز نماز وتر و اعرابی، همشون دو رکعتی هستن
یعنی مثلا اگه گفته امشب ده رکعت نماز بخونین، یعنی باید به صورت پنج تا نماز دو رکعتی باشه
یعنی اول دو رکعت میخونی و وقتی تشهد و سلام دادی، دوباوه دو رکعت دیگه میخوتی و نیت میکنی و تشهد و سلام میدی و همینطور ادامه میدی تا اینکه جمعش بشه ده رکعت
توی نیت اینجور نمازا اینجور بگین: دو رکعت نماز میخوانم برای رضای خدای سبحان و متعال قربة الی الله
اگه کسی به خاطر عذری یا ندیدن این پستا، نمازی رو از دست داد، میتونه بعدا این نمازهارو قضا بخونه
اما دیگه نیازی نیست توی نیت، اسم قضا رو بیاری، بلکه مثل همیشه برای رضای خدا بخون و وقتی نمازت تموم شد، دستاتو بالا بیار و بگو ای خدایی که به احوال بنده ها بینا و به اسرار سینه ها دانایی، به خاطر عذر یا اطلاع نداشتن از این نماز، ازم فوت شد و نتونستم بخونم ولی الان این نماز رو برای رضا و خشنودی تو خوندم، پس از من قبول کن و ذخیره آخرتم قرار بده
@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم
هُوَ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِي سِتَّةِ أَيَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ ۚ يَعْلَمُ مَا يَلِجُ فِي الْأَرْضِ وَمَا يَخْرُجُ مِنْهَا وَمَا يَنْزِلُ مِنَ السَّمَاءِ وَمَا يَعْرُجُ فِيهَا ۖ وَهُوَ مَعَكُمْ أَيْنَ مَا كُنْتُمْ ۚ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ
اوست که آسمان ها و زمین را در شش روز آفرید، سپس بر تخت فرمانروایی و تدبیر امور آفرینش چیره و مسلط شد. آنچه در زمین فرو می رود و آنچه از آن بیرون می آید و آنچه از آسمان نازل می شود، و آنچه در آن بالا می رود می داند. و او با شماست هرجا که باشید، و خدا به آنچه انجام می دهید، بیناست.
کپی با ذکر صلوات
#اللهم_صل_على_محمد_وال_محمد
لطفا مطالب را برای دوستان و عزیزانتان هم ارسال کنید🌺
هُوَ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِي سِتَّةِ أَيَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ ۚ يَعْلَمُ مَا يَلِجُ فِي الْأَرْضِ وَمَا يَخْرُجُ مِنْهَا وَمَا يَنْزِلُ مِنَ السَّمَاءِ وَمَا يَعْرُجُ فِيهَا ۖ وَهُوَ مَعَكُمْ أَيْنَ مَا كُنْتُمْ ۚ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ
اوست که آسمان ها و زمین را در شش روز آفرید، سپس بر تخت فرمانروایی و تدبیر امور آفرینش چیره و مسلط شد. آنچه در زمین فرو می رود و آنچه از آن بیرون می آید و آنچه از آسمان نازل می شود، و آنچه در آن بالا می رود می داند. و او با شماست هرجا که باشید، و خدا به آنچه انجام می دهید، بیناست.
کپی با ذکر صلوات
#اللهم_صل_على_محمد_وال_محمد
لطفا مطالب را برای دوستان و عزیزانتان هم ارسال کنید🌺
ذکر استغفرالله ربی و اتوب الیه 70 مرتبه
✅ (21)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%
🕴 تعدادکل رای ها: 21
✅ (21)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%
🕴 تعدادکل رای ها: 21
🌷🌷ختم قرآن روزانه به صورت حزبی و جزئی برای دریافت حزب و جزء به ایدی من پیام بدید🌷🌷
ختم قران امروز هدیه به حضرت علی علیه السلام🌹
مهلت خواندن یک روز
آیدی👇
@sgh2328
ختم قران امروز هدیه به حضرت علی علیه السلام🌹
مهلت خواندن یک روز
آیدی👇
@sgh2328
✅پاداش شگفت آور صدقه در ماه رجب
👌هرکس در ماه رجب به خاطر خداوند صدقه دهد،
خداوند روز قیامت در بهشت با آنچنان ثوابی وی را اکرام می نماید که نه چشمی دیده باشد، نه گوشی شنیده باشد، و نه بر قلب بشری خطور کرده باشد.
📕بحارالانوار ،ج97 ، ص33 به نقل از امالی صدوق
نکته 👇
✅ ماه رجب از ماههای حرام است ،
گناهان و حسنات، به صورت مضاعف محاسبه می شوند.
🌹 توصیه می شود در این ماه و ماه های دیگر، برای سلامتی مولایمان حضرت صاحب الزّمان علیه السلام صدقه دهیم.
👌هرکس در ماه رجب به خاطر خداوند صدقه دهد،
خداوند روز قیامت در بهشت با آنچنان ثوابی وی را اکرام می نماید که نه چشمی دیده باشد، نه گوشی شنیده باشد، و نه بر قلب بشری خطور کرده باشد.
📕بحارالانوار ،ج97 ، ص33 به نقل از امالی صدوق
نکته 👇
✅ ماه رجب از ماههای حرام است ،
گناهان و حسنات، به صورت مضاعف محاسبه می شوند.
🌹 توصیه می شود در این ماه و ماه های دیگر، برای سلامتی مولایمان حضرت صاحب الزّمان علیه السلام صدقه دهیم.
مناجات أین الرجبیون | حاج میثم مطیعی
@MeysamMotiee
✅مناجات زیبای " أین الرجبیون "
حاج میثم مطیعی
خدایا ما رو هم جزو رجبیون به حساب میاری؟😭😭
حاج میثم مطیعی
خدایا ما رو هم جزو رجبیون به حساب میاری؟😭😭
چتـرها رو ببند
@ostad_shojae
حتما گوش کنید👌
👈تو ماه رجب همه گذشتتو میتونی جبران کنی بدون حسرت
👈تو ماه رجب همه گذشتتو میتونی جبران کنی بدون حسرت
بسم الله الحی القیوم
👆صلوات خاصه امام علی النقی الهادی👆
👋امشب شب شهادت حضرت امام علی النقی الهادی علیه السلام هست،
به همه تسلیت میگم🙏
👋دوستای گلم لطفا امشب حتما دو رکعت نماز برای امام علی النقی الهادی علیه السلام بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین🙏
ان شاءالله شفاعت ایشان و جد بزرگوارشان در دنیا و اخرت شامل حالمون بشه
این نماز رو در هر زمان از شب میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به امام علی النقی الهادی علیه السلام قربة الی الله
لطفا این صلوات رو توی دلتون بفرستین و هدیه کنین به امام علی النقی الهادی علیه السلام:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
👆صلوات خاصه امام علی النقی الهادی👆
👋امشب شب شهادت حضرت امام علی النقی الهادی علیه السلام هست،
به همه تسلیت میگم🙏
👋دوستای گلم لطفا امشب حتما دو رکعت نماز برای امام علی النقی الهادی علیه السلام بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین🙏
ان شاءالله شفاعت ایشان و جد بزرگوارشان در دنیا و اخرت شامل حالمون بشه
این نماز رو در هر زمان از شب میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به امام علی النقی الهادی علیه السلام قربة الی الله
لطفا این صلوات رو توی دلتون بفرستین و هدیه کنین به امام علی النقی الهادی علیه السلام:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
بسم الله الحی القیوم
#لیلة_الرغائب
دوستان همین پنج شنبه شب که فردا باشه ، اولین شب جمعه رجب و به عبارتی لیلة الرغائب هست
که باید پنج شنبه را روزه بگیرین یعنی هشتم اسفند که پنج شنبه هست رو باید روزه بگیرین که شبش میشه شبِ جمعه و لیلة الرغائب هست
من توی این پست ثواب نماز شب لیلة الرغائب رو مینویسم
رسول خدا صلی الله علیه و اله و سلم فرمودند:
هر که این نماز را بخواند ، چون شب اول قبر او شود ، خداوند متعال ثواب ان نمازش را به نیکو ترین صورت به سوی او میفرستد و با روی باز و درخشان و زبان فصیح به او گوید ای حبیب من ، تو را بشارت باد که ار هر شدت و سختی رها شدی ، صاحب نماز گوید : تو کیستی که بخدا قسم من رویی بهتر از تو ندیده ام و سخنی از سخن تو شیرین تر نشنیده ام و بوئی از بوی تو بهتر نبوئیده ام ؟ گوید من ثواب ان نمازی ام که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال بجا اورده ای ، خداوند امشب مرا نزد تو فرستاد تا حق تو را ادا کنم و مونس تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود من بر سر تو سایه خواهم بود ، پس خوشحال باش که هرگز خیر از تو بریده نشود
دوستان این نماز اعمال داره که توی مفاتیح هست ولی من فردا اعمالشو میزارم که همه حتما بخونن فقط اینکه پنج شنبه رو حتما باید روزه بگیرین و در شبش باید نماز بخونین
اگه اگه هم نیت رو به زبان نیاوردین اصلا اشکال نداره ، نگین چون نیت نکردیم پس روزه قبول نیست، بلکه روزتون قبوله فقط کاری نکنین که در طول روز از غذا خوردن و سایر کارهایی که روزه رو باطل میکنه رو انجام ندین
منبع: معراج مومن
@ertebat_ba_rab
#لیلة_الرغائب
دوستان همین پنج شنبه شب که فردا باشه ، اولین شب جمعه رجب و به عبارتی لیلة الرغائب هست
که باید پنج شنبه را روزه بگیرین یعنی هشتم اسفند که پنج شنبه هست رو باید روزه بگیرین که شبش میشه شبِ جمعه و لیلة الرغائب هست
من توی این پست ثواب نماز شب لیلة الرغائب رو مینویسم
رسول خدا صلی الله علیه و اله و سلم فرمودند:
هر که این نماز را بخواند ، چون شب اول قبر او شود ، خداوند متعال ثواب ان نمازش را به نیکو ترین صورت به سوی او میفرستد و با روی باز و درخشان و زبان فصیح به او گوید ای حبیب من ، تو را بشارت باد که ار هر شدت و سختی رها شدی ، صاحب نماز گوید : تو کیستی که بخدا قسم من رویی بهتر از تو ندیده ام و سخنی از سخن تو شیرین تر نشنیده ام و بوئی از بوی تو بهتر نبوئیده ام ؟ گوید من ثواب ان نمازی ام که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال بجا اورده ای ، خداوند امشب مرا نزد تو فرستاد تا حق تو را ادا کنم و مونس تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود من بر سر تو سایه خواهم بود ، پس خوشحال باش که هرگز خیر از تو بریده نشود
دوستان این نماز اعمال داره که توی مفاتیح هست ولی من فردا اعمالشو میزارم که همه حتما بخونن فقط اینکه پنج شنبه رو حتما باید روزه بگیرین و در شبش باید نماز بخونین
اگه اگه هم نیت رو به زبان نیاوردین اصلا اشکال نداره ، نگین چون نیت نکردیم پس روزه قبول نیست، بلکه روزتون قبوله فقط کاری نکنین که در طول روز از غذا خوردن و سایر کارهایی که روزه رو باطل میکنه رو انجام ندین
منبع: معراج مومن
@ertebat_ba_rab