🍃 ارتباط با خدا 🍃
1.8K subscribers
9.37K photos
413 videos
132 files
167 links
چون بندگانم، از تو درباره من بپرسند،
بگو: به راستی که من نزدیکم، دعای دعا کننده را هنگامی که مرا بخواند؛ اجابت می کنم.
پس (آنان) باید دعوت مرا بپذیرند، و به من ایمان بیاورند، باشد که راه یابند.
🍃بقره-۱۸۶🍃
Download Telegram
💌 زندگی جاودانه

#پیام_معنوی
🍃 ارتباط با خدا 🍃
🌷🌷ختم قرآن روزانه به صورت حزبی و جزئی برای دریافت حزب و جزء به ایدی من پیام بدید🌷🌷 ختم قران امروز هدیه به ام البنین مادر حضرت عباس علیه السلام🌹 مهلت خواندن یک روز آیدی👇 @Sgh2328
سلام وقت بخیر ببخشید ک مزاحم میشم
خواستم تشکر کنم از وقتی که ازتون حزب قران میگیرم برای مامانم چون خواهرم فوت شده
مامانم هم برای روح خواهرم میخونه هم برای کساییکه شما اعلام میکنید از وقتی ک از شما حزب میگیرم خواهرم هم تو خواب من هم تو خواب مامانم خیلییییییی خوشحاله
خواستم بابت پاسخگوییتون تشکر کنم🌹

#پیام_اعضا
دوستان از خواندن قرآن غافل نباشید🌿
آرامش_9
@ostad_shojae
#آرامش ۹

معلوم نیست، همه‌ی چیزهایی که بدست میارید، به نفع‌تون تموم بشه!
اما همه‌ی سختی‌ها، مصائب و از دست‌دادن های شما، قطعاً به نفع تون تموم میشه! 😳

یعنی چی آخهههههه؟

@ostad_shojae
🍃 ارتباط با خدا 🍃
@ostad_shojae – آرامش_9
آخرشبی گوش بدید😊
#تقوا_چیست؟

شاگردی از عابدی پرسید: تقوا را برایم توصیف کن. عابد گفت: اگر در زمینی که پر از خار و خاشاک بود، مجبور به گذر شدی چه میکنی؟ شاگرد گفت: پیوسته مواظب هستم و با احتیاط راه میروم تا خود را حفظ کنم عابد گفت: در دنیا نیز چنین کن! تقوا همین است

از گناهان کوچک و بزرگ پرهیز کن و هیچ گناهی را کوچک مشمار زیرا کوهها با آن عظمت و بزرگی از سنگهای کوچک درست شده اند.!!

زیارت عاشورا هدیه به حضرت محمد (ص)


(4)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%



🕴 تعدادکل رای ها: 4
🌷🌷ختم قرآن روزانه به صورت حزبی و جزئی برای دریافت حزب و جزء به ایدی من پیام بدید🌷🌷

ختم قران امروز هدیه به حضرت محمد ص🌹

مهلت خواندن یک روز


آیدی👇
@Sgh2328
بسم الله الحی القیوم

👋امشب شب ولادت حضرت زینب سلام الله علیها هست
به همه تبریک میگم🙏

👋دوستای گلم لطفا امشب حتما دو رکعت نماز برای حضرت زینب سلام الله علیها بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین و زیارت ایشان رو بخونین🙏

این عکسی که در تصویر میبینین رو از کتابم عکس گرفتم به نام ملاقات با امام زمان علیه السلام
کتاب قشنگیه، اگه تهیه کنین بخونین زیباست

👋لطفا این صلوات رو بفرستین و هدیه کنین به حضرت زینب سلام الله علیها:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة

@ertebat_ba_rab
🌸🍃ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها


🦋ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها در شهر مدینه منوره در سال پنجم یا ششم هجری واقع شده است.

🌺کنیه های خاص آن حضرت اُم المصائب، اُم الرَّزايا و اُم النَوائب است. القاب ایشان بسیار است و از آن جمله میتوان به القاب ذیل اشاره نمود:

🍀عقیلة بنی هاشم، عقيلة الطالبين، صديقه كبري، عصمت صغري، ولية اللّه، الراضية بالقدر و القضاء، صابرة البلوي من غير جزع و لا شكوي، امينة اللّه. عالمة غير معلمة، فهمة غير مفهمة، محبوبة المصطفي، ثانية الزهراء، الشريفة.

🌼هنگام ولادت آن حضرت، پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در سفر بودند. امیرالمؤمنین علیه السلام برای نامگذاری این مولود فرمودند: بر پیامبر سبقت نمی گیرم. تا آنکه حضرت آمدند و منتظر وحی شدند، جبرئيل نازل شد و عرض کرد:

🌸خداوند سلام میرساند و می فرماید: این دختر را "زینب" نام بگذار، چه اینکه این نام را در لوح محفوظ نوشته ایم.

🔹پیامبر حضرت زینب سلام الله علیها را طلب کرده، بوسیدند و فرمودند:

🌺وصیت میکنم به حاضرین و غایبین که این دختر را به خاطر من پاس بدارید که همانا وی به خدیجه کبری مانند است.

💟سکینه و وقار آن حضرت را به حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها و عصمت و حیایش را به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بلاغتش را به امیرالمومنین علی مرتضی علیه السلام و حلم و بردباریش را به حضرت حسن مجتبی علیه السلام و شجاعت و قوت قلبش را به حضرت سیدالشهداء همانند نموده اند.

📚ریاحین الشریعه ص۳۸،۴۶،۳۳

👇
@namazeshab313

🌸تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات🌸
ولادت کوه صبر، اُسوه غیرت و عفت، پرستار کربلا🌺
#حضرت_زینب_سلام_الله_علیها بر همه قلب‌های آزاده به ویژه #مدافعان_حرم و خانواده‌هایشان و #روز_پرستار مبارک باد🍃🌺
مدد یا زینب
@Ostad_Shojae
مدد یا زینب🙏
زیارتنامه حضرت زینب کبری(س)


اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا بِنْتَ رَسُولِ اللهِ،اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یابِنْتَ فاطِمَةَ وَخَدیجَةَ،اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا بِنْتَ اَمیرِ الْمُؤْمِنینَ،اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُخْتَ الْحَسَنِ وَالْحُسَیْنِ،اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یابِنْتَ وَلِیِّ اللهِ،اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُخْتَ وَلِیِّ اللهِ،اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا عَمَّةَ وَلِیِّ اللهِ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَکاتُهُ،

اَلسَّلامُ عَلَیْک ِعَرَّفَ اللهُ بَیْنَنا وَبَیْنَکُمْ فِی الْجَنَّةِ،وَحَشَرَنا فی زُمْرَتِکُمْ،وَاَوْرَدَنا حَوْضَ نَبیِّکُمْ، وَ سَقانابِکَاْسِ جَدِّکُمْ مِن یَدِعَلِیِّ ابْن اَبیطالِب صَلَواتُ اللهِ عَلَیْکُمْ،اَسْئَلُ اللهَ اَنْ یُرِیَنافیکُمُ السُّرُورَ وَالْفَرَجَ،وَاَنْ یَجْمَعَنا وَاِیّاکُمْ فی زُمْرَةِ جَدِّکُم ْمُحَمَّد صَلَّی اللهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ،

وَاَنْ لا یَسْلُبَنا مَعْرِفَتَکُمْ، اِنَّهُ وَلِیٌّ قَدیرٌ، اَتَقَرَّبُ اِلَی اللهِ بِحُبِّکُمْ،وَالْبَرائَةِ مِنْ اَعْدائِکُمْ، وَالتَّسْلیمِ اِلَی اللهِ راضِیاًبِهِ غَیْرَ مُنْکِروَلا مُسْتَکْبِروَعَلی یَقینِ ما اَتی بِهِ مُحَمَّدٌ،وَبِهِ راض نَطْلُبُ بِذلِکَ وَجْهَکَ یا سَیِّدی،اَللّهُمَّ وَرِضاکَ وَالدّارَ الآخِرَة َیا سَیِّدَتی یا زَیْنَبُ،

اِشْفَعی لی فِی الْجَنَّةِ،فَاِنَّ لَکِ عِنْدَ اللهِ شَاْناً مِنَ الشَّاْنِ،اَللّهمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ اَنْ تَخْتِمَ لی بِالسَّعادَةِ،فَلا تَسْلُبْ مِنّی ما اَنَا فیهِ،وَلا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاّ بِاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظیمِ،اَللّهمَّ اسْتَجِبْ لَناوَتَقَبَّلْهُ بِکَرَمِکَ وَعِزَّتِکَ،وَبِرَحْمَتِکَ وَعافِیَتِکَ،وَصَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّد وَآلِهِ اَجْمَعینَ،وَسَلَّمَ تَسْلیماً یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ.
بسم الله الحی القیوم

🙌ولادت حضرت زینب سلام الله علیها رو به همه تبریک میگم🙏

🙌دوستای گلم لطفا امروز هم حتما دو رکعت نماز برای حضرت زینب سلام الله علیها بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین و زیارت ایشان رو بخونین🙏

لطفا این صلوات رو بفرستین و هدیه کنین به حضرت زینب سلام الله علیها:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة

@ertebat_ba_rab
زیارت عاشورا هدیه به شهدای کربلا


(6)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%



🕴 تعدادکل رای ها: 6
🌷🌷ختم قرآن روزانه به صورت حزبی و جزئی برای دریافت حزب و جزء به ایدی من پیام بدید🌷🌷

ختم قران امروز هدیه به حضرت زینب سلام الله علیها🌹

مهلت خواندن یک روز


آیدی👇
@Sgh2328
هر دختری که دختر زهرا نمی شود
هر بانویی که زینب کبری نمی شود

دار و ندار حضرت حیدر، مجلّله
جز تو کسی که "زینت بابا" نمی شود

میلاد حضرت زینب (س) و
روز پرستارمبارک باد💐
باسلام دوستان عزیز
امروز سالروز تولد و شهادت شهید بزرگوار سید مجتبی علمدار شهید دی ماه هست که روز تولد و شهادتشون ۱۱ دی ماه است
📜قوانین ده‌گانه شهید سیدمجتبی علمدار
* قوانین ده‌گانه🌴🌴

🍃قانون اول: بارالها، اعتراف می‌کنم از اینکه قرآن را نشناختم و به قرآن عمل نکردم. حداقل روزی ده آیه قرآن را باید بخوانم. اگر روزی کوتاهی کردم و به هر دلیلی نتوانستم این ده آیه را بخوانم روز بعد باید حتماً یک جزء کامل بخوانم.(تاریخ اجرا 4 مرداد69)

🌾قانون دوم: پروردگارا! اعتراف می‌کنم از اینکه نمازم را بی معنی خواندم و حواسم جای دیگری بود، در نتیجه دچار شک در نماز شدم. حداقل روزی دو رکعت نماز قضا باید بخوانم. اگر روزی به هر دلیلی نتوانستم این دو رکعت نماز را بخوانم، روز بعد باید نماز قضای یک 24 ساعت (17 رکعت) بخوانم.(تاریخ اجرا 11 مرداد 69)

🍁قانون سوم: خدایا! اعتراف می‌کنم از اینکه مرگ را فراموش کردم و تعهد کردم مواظب اعمالم باشم ولی نشدم. حداقل هر شب قبل از خواب باید دو رکعت نماز تقرّب بخوانم. اگر به هر دلیلی نتوانستم این دو رکعت را بجا بیاورم روز بعد باید 20 ریال صدقه و 8 رکعت نماز قضا بجا بیاورم.(تاریخ اجرا 26 مرداد 69)

🦋قانون چهارم: خدایا! اعتراف می‌کنم از اینکه شب با یاد تو نخوابیدم و بهر نماز شب هم بیدار نشدم. حداقل در هر هفته باید 2شب نماز شب بخوانم و بهتر است شبهای پنجشنبه و شب جمعه باشد. اگر به هر دلیلی نتوانستم شبی را بجا بیاورم باید بجای هر شب 50 ریال صدقه و11 رکعت تمام را بجا بیاورم .(تاریخ اجرا 16 شهریور 69)

🌸قانون پنجم: خدایا! اعتراف می‌کنم از اینکه «خدا می‌بیند» را در همه کارهایم دخالت ندادم و برای عزیز کردن خودم کارکردم. حداقل در هر هفته باید دو صبح زیارت عاشورا و صبح جمعه باید سوره الرحمن را بخوانم. اگر به هر دلیلی نتوانستم زیارت عاشورا را بخوانم باید هفته بعد 4 صبح زیارت عاشورا و یک جزء قرآن بخوانم و اگر صبح جمعه‌ای نتوانستم سوره الرحمن بخوانم باید قضای آن را در اولین فرصت به اضافه 2 حزب قرآن بخوانم.(تاریخ اجرا 13 مهر 69)

🌱قانون ششم: حداقل باید در آخرین رکوع و در کلیه سجده‌های نمازهای واجب صلوات بفرستم. اگر به هر دلیلی نتوانستم این عمل را انجام دهم، باید به ازای هر صلوات 10 ریال صدقه بدهم و 100 صلوات بفرستم.(تاریخ اجرا 18 آبان 69)

💚قانون هفتم: حداقل باید در هر 24 ساعت 70 بار استغفار کنم. اگر به هر دلیلی نتوانستم این عمل را بجا آورم، در 24 ساعت بعدی باید 300 بار استغفار کنم و باز هم 300 به 600 تبدیل می‌شود.(تاریخ اجرا 30 آذر 69)

🌷قانون هشتم: هر کجا که نماز را تمام می‌خوانم باید در هفته 2 روز را روزه بگیرم. بهتر است که دوشنبه و پنج شنبه باشد. اگر به هر دلیلی نتوانستم این عمل را بجا بیاورم، در هفته بعد به ازای 2 روز، 3 روز و به ازای هر روز 100 ریال صدقه باید بپردازم. (تاریخ اجرا 19 بهمن 69)

🌺قانون نهم: در هر روز باید 5 مسئله از احکام حضرت امام (ره) را بخوانم. اگر به هر دلیلی نتوانستم این عمل را بجا بیاورم روز بعد باید 15 مسئله بخوانم. (تاریخ اجرا14 فروردین70)

🌿قانون دهم: در هر 24 ساعت باید 5 بار تسبیح حضرت زهرا(س) برای نماز یومیه و 2 بار هم برای نماز قضا بگویم. اگر به هر دلیلی نتوانستم این فریضه الهی را انجام دهم باید به ازای هر یکبار، 3 مرتبه این عمل را تکرار کنم. (تاریخ اجرا15 خرداد 70)
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
آقا سید چیه چند روزیه ما رو نگاه نمی کنی ...

روایتے عجیب ازولادت تاشهادت
جانباز شهید مداح اهل بیت(ع) #سید_مجتبی_علمدار
مداح دلسوختہ
شهید سید مجتبے علمدار
🎶 بشنویـد ...

بر مشامم می‌رسد
هر لحظه بوی ڪربلا ...

با نوای گرم ذاکر اهل بیت
#شهید_سیدمجتبی_علمدار