فرازی از وصیت نامه شهید سید مجتبی علمدار:💚
به همه شما وصیت می کنم قرآن را بیشتر بخوانید بیشتر بشناسید بیشتر عشق بورزید،بیشتر معرفت به قرآن داشته باشید،بیشتر دردهایتان را با قرآن درمان کنید،سعی کنید قرآن انیس و مونستان باشد نه زینت و دکور و طاقچه های منزلتان، بهتراست قرآن را زینت قلبتان کنید🌱
به همه شما وصیت می کنم قرآن را بیشتر بخوانید بیشتر بشناسید بیشتر عشق بورزید،بیشتر معرفت به قرآن داشته باشید،بیشتر دردهایتان را با قرآن درمان کنید،سعی کنید قرآن انیس و مونستان باشد نه زینت و دکور و طاقچه های منزلتان، بهتراست قرآن را زینت قلبتان کنید🌱
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تلاوت حزین و سوزناک استاد عبدالباسط
@abdulbasetquran
✅ شاهکار سوره قدر با صدای استاد #عبدالباسط هر قلبی را تکان و هر دیده ای را گریان میکند❗️
◼️ پنج شنبه، به نیت اموات و فاتحه ای نثارشان 🙏
👌کیفیت عالی
◼️ پنج شنبه، به نیت اموات و فاتحه ای نثارشان 🙏
👌کیفیت عالی
کانال صدای بهشت استاد عبدالباسط
@abdulbasetquran
✳️ آرامش بخش ترین تلاوت عمر استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد، که قلب هر انسانی را آرام و به خدا نزدیکتر میکند ❗️
🔔 ابرشاهکار بهشتی معروف و جاودانه و غیر قابل توصیف!
🌟 سوره حمد
🕌 مسجد جامع یلبغا شهر دمشق، کشور سوریه سال 1957 میلادی
🕰 به مدت 1:29 دقیقه
🔊 کیفیت فوق العاده عالی 👌
🔹 حتما گوش جان بسپارید
🔔 ابرشاهکار بهشتی معروف و جاودانه و غیر قابل توصیف!
🌟 سوره حمد
🕌 مسجد جامع یلبغا شهر دمشق، کشور سوریه سال 1957 میلادی
🕰 به مدت 1:29 دقیقه
🔊 کیفیت فوق العاده عالی 👌
🔹 حتما گوش جان بسپارید
زیارت عاشورا هدیه به حضرت زینب سلام الله علیها
✅ (5)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%
🕴 تعدادکل رای ها: 5
✅ (5)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%
🕴 تعدادکل رای ها: 5
🌷🌷ختم قرآن روزانه به صورت حزبی و جزئی برای دریافت حزب و جزء به ایدی من پیام بدید🌷🌷
ختم قران امروز هدیه به شهدای کربلا🌹
مهلت خواندن یک روز
آیدی👇
@Sgh2328
ختم قران امروز هدیه به شهدای کربلا🌹
مهلت خواندن یک روز
آیدی👇
@Sgh2328
⚜ منت گذاشتن بر خدا!
🔸 منّت بر خدا خیلی بد است، مثلاً میگوید: «خدایا! ما نماز نخوانیم چه کسی میخواند؟!»
هیچ! همهی عالم در حال نماز خواندن هستند، یُسَبِّحُ لِله ما فی السَّموات
🔸 آخر بعضیها میگویند: «خدایا! همسایهی ما نماز نمیخواند، مشروب هم میخورد، فلان گناه را هم انجام میدهد، اما ما این همه نماز میخوانیم، این همه روزه میگیریم، این همه دعا میکنیم، حاشا به کرمت!»
خدا خیلی از این حرف بدش میآید که منت بگذاری.
🔸 امیرالمومنین (ع) در خطبهی ۱۵۶ نهجالبلاغه میفرماید که پیامبر (ص) به من فرمود: علی جان، دوره آخرالزمان آدمهایی میآیند که یَمُنّون بِدینِهِم عَلی رَبِّهِم، با دینشان بر خدا منّت میگذارند.
این بدترین منّت است و عمل را باطل میکند.
حجت الاسلام دکتر رفیعی
🔸 منّت بر خدا خیلی بد است، مثلاً میگوید: «خدایا! ما نماز نخوانیم چه کسی میخواند؟!»
هیچ! همهی عالم در حال نماز خواندن هستند، یُسَبِّحُ لِله ما فی السَّموات
🔸 آخر بعضیها میگویند: «خدایا! همسایهی ما نماز نمیخواند، مشروب هم میخورد، فلان گناه را هم انجام میدهد، اما ما این همه نماز میخوانیم، این همه روزه میگیریم، این همه دعا میکنیم، حاشا به کرمت!»
خدا خیلی از این حرف بدش میآید که منت بگذاری.
🔸 امیرالمومنین (ع) در خطبهی ۱۵۶ نهجالبلاغه میفرماید که پیامبر (ص) به من فرمود: علی جان، دوره آخرالزمان آدمهایی میآیند که یَمُنّون بِدینِهِم عَلی رَبِّهِم، با دینشان بر خدا منّت میگذارند.
این بدترین منّت است و عمل را باطل میکند.
حجت الاسلام دکتر رفیعی
✅علت غیبت امام زمان (عج)
.
.
👈یکی از سوالاتی که درمورد حضرت مهدی ممکن است در ذهن خیلی افراد به وجود بیاید این است که چرا بقیه الله الاعظم در غیبت به سر می برند و علت غیبت ایشان چیست؟
.
.
🌱البته در جواب این سوال مطلب تمام و کامل از خواجه نصیرالدین طوسی در یک جمله کوتاه اما پرمفهوم فرموده اند که بزرگانی همچون علامه حلی بر این جمله ایشان شرح زده اند.
.
.
ما با ذکر جمله خواجه نصیرالدین و توضیح علامه حلی برای درک راحت تر و آسان تر موضوع مطالبی نیز اضافه می نماییم.
.
.
خواجه نصیرالدین درباره علت غیبت حضرت مهدی این چنین می¬ گوید: «وجوده لطف، و تصرّفه لطف آخر، و عدمه منّا» یعنی: وجود امام برای مردم لطف خداوند است و حکومت او بر جامعه لطف بهتری است برای آنان و اگر در این زمان امام شخصا اداره امور جامعه را به دست نمی گیرد و در غیبت به سر می برد این ما هستیم که موجب آن غیبت امام شده ایم.
.
.
مرحوم علامه حلی در کتاب «کشف المراد» در توضیح این کلام خواجه نصیرالدین طوسی می گوید: تحقیق در این باره این است که فایده و ثمره نیکوی امامت در اجتماع بشری به چند چیز حاصل می شود:👇
.
.
اول اینکه: خداوند امام را به طور واضح نصب کند و امکان داره صحیح امور مردم را به او بدهد. این کار را خداوند انجام داده است.
.
.
دوم اینکه: امام نیز حاضر به قبول منصب امامت گردیده و آماده انجام وظیفه خود بشود. این کار را نیز امام به نوبه خود انجام داده است.
.
.
سوم اینکه: مردم نیز به وظیفه خود نسبت به وی عمل کنند به این معنی که فرمان او را بپذیرند و در اداره امور او را یاری دهند. این همان چیزی است که مردم آن را انجام نداده اند. پس تنها امت بوده اند که از شامل شدن لطف خداوند نسبت به خود جلوگیری به عمل آورده اند نه خداوند و شخص امام.
.
.
بنابراین طبق کلام خواجه نصیرالدین و توضیح شیوای علامه حلی متوجه شدیم که علت غیبت طولانی امام زمان (علیه السلام) از طرف خود ما است.
.
.
😔 یعنی ما هنوز آمادگی و لیاقت اینکه حضرت در میان ما زندگی کنند را نداریم. چنان که خداوند سیزده معصوم پیشین را فرستاد.
.
.
🔶 پیامبر پیشانیش را شکستند دندان مبارکش را شکستند شکمبه گوسفند و خاکستر بر سر مبارکش ریختند او را نعوذ بالله مجنون و ساحر خواندند. دستان امیرالمومنین (ع) را بستند درب منزلش را آتش زدند حکومت را از او غصب کردند. امام
حسن مجتبی (ع) را سجاده از زیر پاهایش کشیدند او را ملقب به مذلل المومنین (ذلیل کننده مومنان) دانستند. پیکر مطهرش را تیرباران کردند. امام حسین (ع) را سر مبارکش را از بدن جدا کردند خانواده اش را به اسیری بردند طفلانش را کتک زدند و تا امام حسن عسکری (ع) که سالیان سال محبوس و تحت نظر بود چنانچه در روایات وارد شد: مَا مِنَّا إِلَّا مَقْتُولٌ أَوْ مَسْمُوم. ما اهل بیت را یا شهید کردند و یا مسموم نمودند.
.
.
⏪و انواع و اقسام مصیبت ها را سیزده معصوم از این امت قدرنشناس کشیدند حتی این امت (بنی امیه و بنی عباس) درصدد بودند که حضرت ولی عصر را نیز شهید کنند. زیرا آنها شنیده بودند که از امام حسن عسکری (ع) پسری به دنیا خواهد آمد که کاخ های ظلم و ستم را ویران می کند. و به همین علت حضرت به صورت معجزه آسا و بسیار مخفیانه به دنیا آمد و بعد از پج سال یه خاطر همان حیله (بنی امیه و بنی عباس) حضرت در غیبت صغری و بعد هم در غیبت کبری به سر برد. به خاطر این بود که خداوند حضرت مهدی را در گنجینه ذخایر خود نگه داشت: بقيةالله خير لكم
.
.
☘و هر وقت که مردم لیاقت و قابلیت درک حضور حضرت را پیدا کردند خداوند آن حضرت را ظاهر می کند. و شاهد بر این مدعا حدیثی است که در کتاب شریف غیبت نعمانی از امام صادق (ع) نقل شده است که راوی از امام پرسید؛ فدایت شوم! همراه حضرت قائم چه تعدادی از عرب ها خواهند بود؟
.
.
امام فرمود: تعداد اندک و کمی.
عرض کردم: به خدا قسم! افراد بسیاری معتقد به امامت و غیبت امام غایب هستند.
امام فرمود: به ناچار باید مردم پاک شوند و جدا شوند و غربال شوند و تعداد بسیاری از مردم از غربال رد می شوند و در غربال نمی مانند.
.
.
🌸در توضیح این حدیث شیخ نعمانی صاحب کتاب غیبت نعمانی چنین می گوید: مقصود آن است همانطور که حبوبات به وسیله غربال از خاشاک جدا می شوند و حبوبات سالم در غربال می ماند و فاسدها و خس و خاشاک از غربال بیرون می ریزند. مردم نیز همانند آن ها از غربال امتحان بیرون می ریزند و باقی نمی ماند مگر فرد با ایمان.
.
.
🕊و زمانی که مردم غربال شدند و این افراد با ایمان که در غربال بودند به وجود آمدند امام عصر ظهور خواهد کرد.
.
.
.
📕تجرید الاعتقاد مبحث امامت
کشف المراد ص ۲۸۵
غیبت نعمانی ص ۲۴۱
انس با مهدی ص ۳۸
.
.
👈یکی از سوالاتی که درمورد حضرت مهدی ممکن است در ذهن خیلی افراد به وجود بیاید این است که چرا بقیه الله الاعظم در غیبت به سر می برند و علت غیبت ایشان چیست؟
.
.
🌱البته در جواب این سوال مطلب تمام و کامل از خواجه نصیرالدین طوسی در یک جمله کوتاه اما پرمفهوم فرموده اند که بزرگانی همچون علامه حلی بر این جمله ایشان شرح زده اند.
.
.
ما با ذکر جمله خواجه نصیرالدین و توضیح علامه حلی برای درک راحت تر و آسان تر موضوع مطالبی نیز اضافه می نماییم.
.
.
خواجه نصیرالدین درباره علت غیبت حضرت مهدی این چنین می¬ گوید: «وجوده لطف، و تصرّفه لطف آخر، و عدمه منّا» یعنی: وجود امام برای مردم لطف خداوند است و حکومت او بر جامعه لطف بهتری است برای آنان و اگر در این زمان امام شخصا اداره امور جامعه را به دست نمی گیرد و در غیبت به سر می برد این ما هستیم که موجب آن غیبت امام شده ایم.
.
.
مرحوم علامه حلی در کتاب «کشف المراد» در توضیح این کلام خواجه نصیرالدین طوسی می گوید: تحقیق در این باره این است که فایده و ثمره نیکوی امامت در اجتماع بشری به چند چیز حاصل می شود:👇
.
.
اول اینکه: خداوند امام را به طور واضح نصب کند و امکان داره صحیح امور مردم را به او بدهد. این کار را خداوند انجام داده است.
.
.
دوم اینکه: امام نیز حاضر به قبول منصب امامت گردیده و آماده انجام وظیفه خود بشود. این کار را نیز امام به نوبه خود انجام داده است.
.
.
سوم اینکه: مردم نیز به وظیفه خود نسبت به وی عمل کنند به این معنی که فرمان او را بپذیرند و در اداره امور او را یاری دهند. این همان چیزی است که مردم آن را انجام نداده اند. پس تنها امت بوده اند که از شامل شدن لطف خداوند نسبت به خود جلوگیری به عمل آورده اند نه خداوند و شخص امام.
.
.
بنابراین طبق کلام خواجه نصیرالدین و توضیح شیوای علامه حلی متوجه شدیم که علت غیبت طولانی امام زمان (علیه السلام) از طرف خود ما است.
.
.
😔 یعنی ما هنوز آمادگی و لیاقت اینکه حضرت در میان ما زندگی کنند را نداریم. چنان که خداوند سیزده معصوم پیشین را فرستاد.
.
.
🔶 پیامبر پیشانیش را شکستند دندان مبارکش را شکستند شکمبه گوسفند و خاکستر بر سر مبارکش ریختند او را نعوذ بالله مجنون و ساحر خواندند. دستان امیرالمومنین (ع) را بستند درب منزلش را آتش زدند حکومت را از او غصب کردند. امام
حسن مجتبی (ع) را سجاده از زیر پاهایش کشیدند او را ملقب به مذلل المومنین (ذلیل کننده مومنان) دانستند. پیکر مطهرش را تیرباران کردند. امام حسین (ع) را سر مبارکش را از بدن جدا کردند خانواده اش را به اسیری بردند طفلانش را کتک زدند و تا امام حسن عسکری (ع) که سالیان سال محبوس و تحت نظر بود چنانچه در روایات وارد شد: مَا مِنَّا إِلَّا مَقْتُولٌ أَوْ مَسْمُوم. ما اهل بیت را یا شهید کردند و یا مسموم نمودند.
.
.
⏪و انواع و اقسام مصیبت ها را سیزده معصوم از این امت قدرنشناس کشیدند حتی این امت (بنی امیه و بنی عباس) درصدد بودند که حضرت ولی عصر را نیز شهید کنند. زیرا آنها شنیده بودند که از امام حسن عسکری (ع) پسری به دنیا خواهد آمد که کاخ های ظلم و ستم را ویران می کند. و به همین علت حضرت به صورت معجزه آسا و بسیار مخفیانه به دنیا آمد و بعد از پج سال یه خاطر همان حیله (بنی امیه و بنی عباس) حضرت در غیبت صغری و بعد هم در غیبت کبری به سر برد. به خاطر این بود که خداوند حضرت مهدی را در گنجینه ذخایر خود نگه داشت: بقيةالله خير لكم
.
.
☘و هر وقت که مردم لیاقت و قابلیت درک حضور حضرت را پیدا کردند خداوند آن حضرت را ظاهر می کند. و شاهد بر این مدعا حدیثی است که در کتاب شریف غیبت نعمانی از امام صادق (ع) نقل شده است که راوی از امام پرسید؛ فدایت شوم! همراه حضرت قائم چه تعدادی از عرب ها خواهند بود؟
.
.
امام فرمود: تعداد اندک و کمی.
عرض کردم: به خدا قسم! افراد بسیاری معتقد به امامت و غیبت امام غایب هستند.
امام فرمود: به ناچار باید مردم پاک شوند و جدا شوند و غربال شوند و تعداد بسیاری از مردم از غربال رد می شوند و در غربال نمی مانند.
.
.
🌸در توضیح این حدیث شیخ نعمانی صاحب کتاب غیبت نعمانی چنین می گوید: مقصود آن است همانطور که حبوبات به وسیله غربال از خاشاک جدا می شوند و حبوبات سالم در غربال می ماند و فاسدها و خس و خاشاک از غربال بیرون می ریزند. مردم نیز همانند آن ها از غربال امتحان بیرون می ریزند و باقی نمی ماند مگر فرد با ایمان.
.
.
🕊و زمانی که مردم غربال شدند و این افراد با ایمان که در غربال بودند به وجود آمدند امام عصر ظهور خواهد کرد.
.
.
.
📕تجرید الاعتقاد مبحث امامت
کشف المراد ص ۲۸۵
غیبت نعمانی ص ۲۴۱
انس با مهدی ص ۳۸
⚜️ از خدا پیش کسی شکایت نکن!
🌷 فشار زندگی را تحمل کنید که این از گنج های بهشت و از گنج های بِرّ و خوبی است.
🌷 دنیا سختی دارد، فشار دارد، پس صبر کنید.
🌷 مرتب پیش این و آن ننشین و شکایت نکن. از خدا گله و شکایت نکن که خدایا چرا مرا اینجوری کردی؟
📚 آیت الله مجتهدی تهرانی، بدیع الحکمه، حکمت۱۲۳
🌷 فشار زندگی را تحمل کنید که این از گنج های بهشت و از گنج های بِرّ و خوبی است.
🌷 دنیا سختی دارد، فشار دارد، پس صبر کنید.
🌷 مرتب پیش این و آن ننشین و شکایت نکن. از خدا گله و شکایت نکن که خدایا چرا مرا اینجوری کردی؟
📚 آیت الله مجتهدی تهرانی، بدیع الحکمه، حکمت۱۲۳
🔴 حال خوش معنوی یعنی ...
🔸هر گریهای نشانۀ حال خوش معنوی نیست؛ این گریه باید ناشی از یک قلب شاد باشد. حال خوش معنوی به غمگین بودن نیست، به داشتن یک سلسله شادیهای بسیار عمیق و معنادار است! ما معمولاً وقتی خیلی دلمان گرفته و مشکلات هجوم آورده سراغ عبادت و دعا میرویم و در خانۀ خدا ناله میزنیم، درحالیکه اصلش این است که وقتی سرشار از شادی و نشاط هستی، دنبال دعا و عبادت باشی تا از خدا تشکر کنی.
🔸حال خوش معنوی یعنی اطمینان و نداشتن نگرانی! و قدم اول برای رسیدن به حال خوش معنوی این است که به خدا اطمینان پیدا کنی. أَلا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ یعنی با ذکر خدا آرام شو تا نگرانیهایت برطرف شود. آیت الله بهجت میفرمود: اگر همانقدر که بچه به مادرش اعتماد دارد، به خدا اعتماد داشتیم، مشکلی نداشتیم!
🔸 حال خوش معنوی یعنی دیدن کبریایی خدا و لذت بردن از عظمت و شکوهش. الله اکبر یعنی: خدایا! تو چه باعظمت و باشکوهی!
🔸 حال خوش معنوی یعنی لذت بردن از اینکه در بغل خدا هستی؛ عین یک کودک که وقتی بین غریبهها، به بغل پدر و مادرش میرود، کِیف میکند.
🔸 حال خوش معنوی یعنی چشیدن حلاوت و شیرینی ذکر خدا، نه چشیدن غم و اندوه ناشی از بدبختی!
👤علیرضا پناهیان
🔸هر گریهای نشانۀ حال خوش معنوی نیست؛ این گریه باید ناشی از یک قلب شاد باشد. حال خوش معنوی به غمگین بودن نیست، به داشتن یک سلسله شادیهای بسیار عمیق و معنادار است! ما معمولاً وقتی خیلی دلمان گرفته و مشکلات هجوم آورده سراغ عبادت و دعا میرویم و در خانۀ خدا ناله میزنیم، درحالیکه اصلش این است که وقتی سرشار از شادی و نشاط هستی، دنبال دعا و عبادت باشی تا از خدا تشکر کنی.
🔸حال خوش معنوی یعنی اطمینان و نداشتن نگرانی! و قدم اول برای رسیدن به حال خوش معنوی این است که به خدا اطمینان پیدا کنی. أَلا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ یعنی با ذکر خدا آرام شو تا نگرانیهایت برطرف شود. آیت الله بهجت میفرمود: اگر همانقدر که بچه به مادرش اعتماد دارد، به خدا اعتماد داشتیم، مشکلی نداشتیم!
🔸 حال خوش معنوی یعنی دیدن کبریایی خدا و لذت بردن از عظمت و شکوهش. الله اکبر یعنی: خدایا! تو چه باعظمت و باشکوهی!
🔸 حال خوش معنوی یعنی لذت بردن از اینکه در بغل خدا هستی؛ عین یک کودک که وقتی بین غریبهها، به بغل پدر و مادرش میرود، کِیف میکند.
🔸 حال خوش معنوی یعنی چشیدن حلاوت و شیرینی ذکر خدا، نه چشیدن غم و اندوه ناشی از بدبختی!
👤علیرضا پناهیان
📌هر اندوه بیهودهای را با تعقل و تفکر میتوان برطرف کرد!
🔻اگر میخواهی حال خوش معنوی داشته باشی، لیزرِ عقلت را روی اندوههای دلت بینداز و آنها را نابود کن؛ خوب فکر کن و اندوههای بیخود را از دلت بیرون بریز!
⚡️مثلاً به خودت بگو: 1-این مشکل هم یک امتحان الهی است 2-الان خدا از اینکه تو داری زجر میکشی نارحت است؛ حتی بیشتر از خودت! و برایت جبران خواهد کرد 3-هستند کسانی که بیشتر از تو مشکل دارند 4- این مشکل برطرف خواهد شد و یک زمانی میرسد که اصلاً این غصه از یادت میرود...
🔻هر اندوه بیهودهای را با تعقل و تفکر میتوان برطرف کرد. اما چرا بعضیها وقتی فکر میکنند، اندوهشان برطرف نمیشود بلکه نگرانتر میشوند؟ چون عقلشان درست کار نمیکند! کسی که عقل درستی ندارد، هرچه تفکر کند مسرور نمیشود بلکه گاهی تفکر حتی برایش ضرر هم دارد!
👤علیرضا پناهیان
🔻اگر میخواهی حال خوش معنوی داشته باشی، لیزرِ عقلت را روی اندوههای دلت بینداز و آنها را نابود کن؛ خوب فکر کن و اندوههای بیخود را از دلت بیرون بریز!
⚡️مثلاً به خودت بگو: 1-این مشکل هم یک امتحان الهی است 2-الان خدا از اینکه تو داری زجر میکشی نارحت است؛ حتی بیشتر از خودت! و برایت جبران خواهد کرد 3-هستند کسانی که بیشتر از تو مشکل دارند 4- این مشکل برطرف خواهد شد و یک زمانی میرسد که اصلاً این غصه از یادت میرود...
🔻هر اندوه بیهودهای را با تعقل و تفکر میتوان برطرف کرد. اما چرا بعضیها وقتی فکر میکنند، اندوهشان برطرف نمیشود بلکه نگرانتر میشوند؟ چون عقلشان درست کار نمیکند! کسی که عقل درستی ندارد، هرچه تفکر کند مسرور نمیشود بلکه گاهی تفکر حتی برایش ضرر هم دارد!
👤علیرضا پناهیان
سوره قدر هدیه به اموات
1 سوره قدر (12)
👍👍👍👍34%
7 سوره قدر (23)
👍👍👍👍👍👍👍66%
🕴 تعدادکل رای ها: 35
1 سوره قدر (12)
👍👍👍👍34%
7 سوره قدر (23)
👍👍👍👍👍👍👍66%
🕴 تعدادکل رای ها: 35
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃
بسم الله الرحمن الرحیم
هر که در شب جمعه این دعای عظیم الشأن را بخواند؛
خداوند سبحان و متعال میفرماید:
او را آمرزیدم و در درجه حضرت ابراهیم علیه السلام باشد
هر که در شب جمعه این دعای عظیم الشأن را بخواند؛
خداوند سبحان و متعال میفرماید:
او را آمرزیدم و در درجه حضرت ابراهیم علیه السلام باشد
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃 (Deleted Account)
بسم الله الرحمن الرحیم
شبِ جمعه ای دیگر و این دعای عظیم الشأن
🔸هر کس چهل شب از شبهای جمعه بخواند حق تعالی همه گناهان که مابین او و خداوند است را بیامرزد.
@ertebat_ba_rab
ادامه خواص در پست پایین👇
شبِ جمعه ای دیگر و این دعای عظیم الشأن
🔸هر کس چهل شب از شبهای جمعه بخواند حق تعالی همه گناهان که مابین او و خداوند است را بیامرزد.
@ertebat_ba_rab
ادامه خواص در پست پایین👇
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃 (Deleted Account)
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و ال محمد و علی اهل بیته و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
رسول اکرم صل الله علیه و اله و سلم به امیرالمومنین صلوات الله علیه فرمودند:
🔸یا علی صلوات الله علیه هر کس این دعا را بخواند ، حق تعالی دعای او را مستجاب فرماید و جمیع حاجت های او را روا سازد
🔹 و سوگند به خدایی که مرا به حق به پیغمبری برانگیخت به درستی که هر کس به نهایت گرسنگی و تشنگی رسد و راه چاره بر او مسدود باشد پس خدای را به این دعا بخواند او را طعام و اب دهد.
🔸 و اگر این دعا را بر کوهی که میان او و موضعی که اراده دارد فاصله باشد بخواند ان کوه از میان رود .
🔹 اگر بر دیوانه بخواند هوشیار شود.
🔸 هر کس چهل شب از شبهای جمعه بخواند حق تعالی همه گناهان که مابین او و خداوند است را بیامرزد.
🔹 هر کس وقت خواب این دعا را بخواند ، خداوند به عدد هر حرفی از این دعا که خوانده هفتاد هزار ملک فرستد که برای او هفتاد هزار بار طلب امرزش کنند و حسنات نویسند برایش.
🔹سپس فرمود ای ابا عبدالله خدا می آمرزد او و اهل خانه او را
برای ظهور مولامون و سلامتیش لطفا دعا کنین و صلوات بفرستین
اللهم صل علی محمد و ال محمد و علی اهل بیته و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
📚گنج های معنوی
@ertebat_ba_rab
اللهم صل علی محمد و ال محمد و علی اهل بیته و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
رسول اکرم صل الله علیه و اله و سلم به امیرالمومنین صلوات الله علیه فرمودند:
🔸یا علی صلوات الله علیه هر کس این دعا را بخواند ، حق تعالی دعای او را مستجاب فرماید و جمیع حاجت های او را روا سازد
🔹 و سوگند به خدایی که مرا به حق به پیغمبری برانگیخت به درستی که هر کس به نهایت گرسنگی و تشنگی رسد و راه چاره بر او مسدود باشد پس خدای را به این دعا بخواند او را طعام و اب دهد.
🔸 و اگر این دعا را بر کوهی که میان او و موضعی که اراده دارد فاصله باشد بخواند ان کوه از میان رود .
🔹 اگر بر دیوانه بخواند هوشیار شود.
🔸 هر کس چهل شب از شبهای جمعه بخواند حق تعالی همه گناهان که مابین او و خداوند است را بیامرزد.
🔹 هر کس وقت خواب این دعا را بخواند ، خداوند به عدد هر حرفی از این دعا که خوانده هفتاد هزار ملک فرستد که برای او هفتاد هزار بار طلب امرزش کنند و حسنات نویسند برایش.
🔹سپس فرمود ای ابا عبدالله خدا می آمرزد او و اهل خانه او را
برای ظهور مولامون و سلامتیش لطفا دعا کنین و صلوات بفرستین
اللهم صل علی محمد و ال محمد و علی اهل بیته و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
📚گنج های معنوی
@ertebat_ba_rab