إز لحاظ تَركيب و ١١ نَفَر خيلي خوبه،يه تيّم جوون و آماده،ولي إز لحاظ نيمكت،نيمكت ضعيفي داري،دروازبان دوم يا سوم نداري،دفاع و هافبك جايگزين هم نداري
در مجموع تَركيب خيلي خوب و نيمكت ضعيف
٥ إز ١٠
#abolfazlrmz
تركيب هاي پي اس تون رو به آيدي زير بدين
هم ١٣ و هم ١٦
@abolfazlramezani
در مجموع تَركيب خيلي خوب و نيمكت ضعيف
٥ إز ١٠
#abolfazlrmz
تركيب هاي پي اس تون رو به آيدي زير بدين
هم ١٣ و هم ١٦
@abolfazlramezani