💥 چرا خدا را نمی بینیم؟
💠 استاد مسعود عالی
┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈
💫گنجشکی به خدا گفت: لانه کوچکی داشتم، آرامگاه خستگیم، سر پناه بی کسیام بود، طوفان تو آن را از من گرفت! کجای دنیای تو را گرفته بودم؟
خدا در جواب گفت: ماری در راه لانه ات بود. تو خواب بودی، باد و باران را گفتم لانه ات را واژگون کند، آنگاه تو از کمین مار پر گشودی.
چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنیام برخواستی!
💠 استاد مسعود عالی
┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈
💫گنجشکی به خدا گفت: لانه کوچکی داشتم، آرامگاه خستگیم، سر پناه بی کسیام بود، طوفان تو آن را از من گرفت! کجای دنیای تو را گرفته بودم؟
خدا در جواب گفت: ماری در راه لانه ات بود. تو خواب بودی، باد و باران را گفتم لانه ات را واژگون کند، آنگاه تو از کمین مار پر گشودی.
چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنیام برخواستی!
*نصراله سیچونی یکی از خیرین و مومنین و مغازه داران کاروانسرای کلگه مسحدسلیمان ۴۰ شبانه روز چله گرفته بود* *تا خدا را زیارت کند*
تمام روزها روزه بود.
در حال اعتکاف.
از خلق الله بریده بود.
صبح به صیام و شب به قیام.
زاری و تضرع به درگاه او
*شب ۳۶ ام ندایی در خود شنید که می گفت: ساعت ۶ بعد از ظهر، بازار شوشتری ها (مسگران)، دکان رضا زاده مسگر *برو خدا را زیارت خواهی کرد*
نصراله سیچونی از ساعت ۵ در بازار شوشتری ها (مسگران) حاضر شد و در کوچه های بازار شوشتری ها از پی دکان می گشت...
میگوید : پیرزنی را دیدم دیگ مسی به دست داشت و به مسگران نشان می داد،
*قصد فروش آنرا داشت...*
به هر مسگری نشان می داد، وزن می کرد و می گفت: ۴ ریال و ۲۰ شاهی
*پیرزن می گفت: نمیشه ۶ ریال بخرید؟*
مسگران می گفتند: خیر مادر، برای ما بیش از این مبلغ نمی صرفد. پیرزن دیگ را روی سر نهاده و در بازار می چرخید و همه همین قیمت را می دادند.
*بالاخره به مسگری رسید که دکان مورد نظر من بود.*
مسگر به کار خود مشغول بود که پیرزن گفت: این دیگ را برای فروش آوردم به ۶ ریال می فروشم ، خرید دارید؟
*مسگر پرسید چرا به ۶ ریال؟؟؟*
پیر زن سفره دل خود را باز کرد و گفت: پسری مریض دارم، دکتر نسخه ای برای او نوشته است که پول آن ۶ ریال می شود!
مسگر دیگ را گرفت و گفت: این دیگ سالم و بسیار قیمتی است. حیف است بفروشی،
*امّا اگر مُصر هستی من آنرا به ۲۵ ریال می خرم!!!*
پیر زن گفت: مرا مسخره می کنی؟!!!
مسگر گفت: ابدا"
دیگ را گرفت و ۲۵ ریال در دست پیرزن گذاشت!!!
پیرزن که شدیدا متعجب شده بود؛ دعا کنان دکان مسگر را ترک کرد و دوان دوان راهی خانه خود شد.
*نصراله سیچونی گفت* : من که ناظر ماجرا بودم و وقت ملاقات فراموشم شده بود، در دکان مسگر خزیدم و گفتم :
عمو انگار تو کاسبی بلد نیستی؟!!!
اکثر مسگران بازار این دیگ را وزن کردند و بیش از ۴ ریال و ۲۰ شاهی ندادند
*آنگاه تو به ۲۵ ریال می خری؟!!!*
مسگر پیر گفت : من دیگ نخریدم!!!
*من پول دادم نسخه فرزندش را بخرد، پول دادم یک هفته از فرزندش نگهداری کند، پول دادم بقیه وسایل خانه اش را نفروشد، من دیگ نخریدم...*
از حرفی که زدم بسیار شرمسار شدم در فکر فرو رفته بودم که
*ندایی با صدای بلند گفت:*
*با چله گرفتن و عبادت کردن کسی به زیارت ما نخواهد آمد!!!*
*دست افتاده ای را بگیر و بلند کن، ما خود به زیارت تو خواهیم امد*
*گر دست فتاده ای بگیری مردی*
🌹🌹🌹🌹 🌹
تمام روزها روزه بود.
در حال اعتکاف.
از خلق الله بریده بود.
صبح به صیام و شب به قیام.
زاری و تضرع به درگاه او
*شب ۳۶ ام ندایی در خود شنید که می گفت: ساعت ۶ بعد از ظهر، بازار شوشتری ها (مسگران)، دکان رضا زاده مسگر *برو خدا را زیارت خواهی کرد*
نصراله سیچونی از ساعت ۵ در بازار شوشتری ها (مسگران) حاضر شد و در کوچه های بازار شوشتری ها از پی دکان می گشت...
میگوید : پیرزنی را دیدم دیگ مسی به دست داشت و به مسگران نشان می داد،
*قصد فروش آنرا داشت...*
به هر مسگری نشان می داد، وزن می کرد و می گفت: ۴ ریال و ۲۰ شاهی
*پیرزن می گفت: نمیشه ۶ ریال بخرید؟*
مسگران می گفتند: خیر مادر، برای ما بیش از این مبلغ نمی صرفد. پیرزن دیگ را روی سر نهاده و در بازار می چرخید و همه همین قیمت را می دادند.
*بالاخره به مسگری رسید که دکان مورد نظر من بود.*
مسگر به کار خود مشغول بود که پیرزن گفت: این دیگ را برای فروش آوردم به ۶ ریال می فروشم ، خرید دارید؟
*مسگر پرسید چرا به ۶ ریال؟؟؟*
پیر زن سفره دل خود را باز کرد و گفت: پسری مریض دارم، دکتر نسخه ای برای او نوشته است که پول آن ۶ ریال می شود!
مسگر دیگ را گرفت و گفت: این دیگ سالم و بسیار قیمتی است. حیف است بفروشی،
*امّا اگر مُصر هستی من آنرا به ۲۵ ریال می خرم!!!*
پیر زن گفت: مرا مسخره می کنی؟!!!
مسگر گفت: ابدا"
دیگ را گرفت و ۲۵ ریال در دست پیرزن گذاشت!!!
پیرزن که شدیدا متعجب شده بود؛ دعا کنان دکان مسگر را ترک کرد و دوان دوان راهی خانه خود شد.
*نصراله سیچونی گفت* : من که ناظر ماجرا بودم و وقت ملاقات فراموشم شده بود، در دکان مسگر خزیدم و گفتم :
عمو انگار تو کاسبی بلد نیستی؟!!!
اکثر مسگران بازار این دیگ را وزن کردند و بیش از ۴ ریال و ۲۰ شاهی ندادند
*آنگاه تو به ۲۵ ریال می خری؟!!!*
مسگر پیر گفت : من دیگ نخریدم!!!
*من پول دادم نسخه فرزندش را بخرد، پول دادم یک هفته از فرزندش نگهداری کند، پول دادم بقیه وسایل خانه اش را نفروشد، من دیگ نخریدم...*
از حرفی که زدم بسیار شرمسار شدم در فکر فرو رفته بودم که
*ندایی با صدای بلند گفت:*
*با چله گرفتن و عبادت کردن کسی به زیارت ما نخواهد آمد!!!*
*دست افتاده ای را بگیر و بلند کن، ما خود به زیارت تو خواهیم امد*
*گر دست فتاده ای بگیری مردی*
🌹🌹🌹🌹 🌹
🤔میدونی دلیل اینکه به همه کارهات نمیرسی چیه؟
اینه که منتظر مرگ نیستی☠
🍂اگه منتظر باشی...
«...کارهای اضافه رو حذف می کنی.٫»
🛑فکر کن آخرین لحظات عمرته؛
بازم میشینی پای تکرار همون فیلمی که دیشب دیدی؟
باز هم اینستا رو چک میکنی؟
سر مادرت داد میزنی؟
با دوستت قهر میکنی؟
بی خیال نماز اول وقتت میشی؟
ادامه فلان رمان رو میخونی که ببینی تهش چی میشه؟
قطع به یقین نه‼️
•
•
•
مهربون میشی🌿
نمازت رو سر وقت میخونی😇
قرض دوستت رو میدی💰
از گناهان گذشتت استغفار میکنی📿
قطعا وقتت رو به بهترین شکل مدیریت می کنی...⏰
#ترک_گناه
اینه که منتظر مرگ نیستی☠
🍂اگه منتظر باشی...
«...کارهای اضافه رو حذف می کنی.٫»
🛑فکر کن آخرین لحظات عمرته؛
بازم میشینی پای تکرار همون فیلمی که دیشب دیدی؟
باز هم اینستا رو چک میکنی؟
سر مادرت داد میزنی؟
با دوستت قهر میکنی؟
بی خیال نماز اول وقتت میشی؟
ادامه فلان رمان رو میخونی که ببینی تهش چی میشه؟
قطع به یقین نه‼️
•
•
•
مهربون میشی🌿
نمازت رو سر وقت میخونی😇
قرض دوستت رو میدی💰
از گناهان گذشتت استغفار میکنی📿
قطعا وقتت رو به بهترین شکل مدیریت می کنی...⏰
#ترک_گناه
⇦•🌺🌿دقت کردید وقتی به مراسمی دعوت میشیم مثل عروسی ، جشن تولدی یا ...
🍁یه عده دوربین دست میگیرن و شروع میکنن به فیلم گرفتن ...
👈🏻تا متوجه میشیم دوربین به سمت ماست یهویی خودمون رو جمع و جور میکنیم لباسامون رو مرتب میکنیم اگه نگاه بد یا عصبی باشیم با لبخند سعی میکنیم جمع و جورش کنیم و الی ماشاء الله☺️
👈🏻 اما واقعا چرا ؟ ؟ ؟
🍁چون دوربین روی ما زوم میکنه؛ نکنه زشت و بد حالت افتاده باشیم! نکنه بعد دیگران ببینن حرفی ، صحبتی چیزی در باره ما بگن .و خیلی از نکنه های دیگر ...
👈🏻اما حالا از این طرف قضیه .
*👈🏻🌸اگه فقط به این فکر کنیم که دوربین خدا همیشه روشنه و روی ما هم زوم شده ،و در حال ثبت و ضبط اعمال ماست که یه روز همه این رفتار و اعمال قراره بهشت و جهنم مارو تعیین کنه🌿* ،
✔️ شاید یه جور دیگه زندگی می کردیم!
✔️⇦•شاید اخلاقمون یه جور دیگه بود!
✔️شاید لحن صحبتمون یه جور دیگه میشد!
⇦•✨یادمون باشه که پروردگار متعال فرموده:
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨
🕋 *«ألَم یَعلَم بأنَّ اللهَ یَری»🌷*
📚(علق/14)
👈🏻 *آیا نمی دانند خدا می بیند...😔*
🍁یه عده دوربین دست میگیرن و شروع میکنن به فیلم گرفتن ...
👈🏻تا متوجه میشیم دوربین به سمت ماست یهویی خودمون رو جمع و جور میکنیم لباسامون رو مرتب میکنیم اگه نگاه بد یا عصبی باشیم با لبخند سعی میکنیم جمع و جورش کنیم و الی ماشاء الله☺️
👈🏻 اما واقعا چرا ؟ ؟ ؟
🍁چون دوربین روی ما زوم میکنه؛ نکنه زشت و بد حالت افتاده باشیم! نکنه بعد دیگران ببینن حرفی ، صحبتی چیزی در باره ما بگن .و خیلی از نکنه های دیگر ...
👈🏻اما حالا از این طرف قضیه .
*👈🏻🌸اگه فقط به این فکر کنیم که دوربین خدا همیشه روشنه و روی ما هم زوم شده ،و در حال ثبت و ضبط اعمال ماست که یه روز همه این رفتار و اعمال قراره بهشت و جهنم مارو تعیین کنه🌿* ،
✔️ شاید یه جور دیگه زندگی می کردیم!
✔️⇦•شاید اخلاقمون یه جور دیگه بود!
✔️شاید لحن صحبتمون یه جور دیگه میشد!
⇦•✨یادمون باشه که پروردگار متعال فرموده:
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨
🕋 *«ألَم یَعلَم بأنَّ اللهَ یَری»🌷*
📚(علق/14)
👈🏻 *آیا نمی دانند خدا می بیند...😔*
@manbardelnshin
حجت الاسلام محرابیان
حجت الاسلام محرابیان
#شنیدنی✔️
#شنیدنی✔️
بسم الله الرحمان الرحیم
الهی برمحمد وآل او درود فرست به عظمت قرآن آراستگی ظاهرمان را دوام بخش وبا آن هجوم وسوسه های خطرناک را از وجودمان باز دار و به برکت قرآن آلودگی و علاقه ی به گناهان را از دلها یمان بزدا و امور پراکنده ی ما را سامان ده و در دادگاه محشر که مقابلت بازخواست شویم تشنگی ما را با آن خاموش کن ولباس ایمنی از عذاب در روز رستاخیز روز وحشت بزرگ بر ما بپوشان
آمین یارب العالمین
صحیفه سجادیه
نیایش چهل ودوم فراز ۱۰
الهی برمحمد وآل او درود فرست به عظمت قرآن آراستگی ظاهرمان را دوام بخش وبا آن هجوم وسوسه های خطرناک را از وجودمان باز دار و به برکت قرآن آلودگی و علاقه ی به گناهان را از دلها یمان بزدا و امور پراکنده ی ما را سامان ده و در دادگاه محشر که مقابلت بازخواست شویم تشنگی ما را با آن خاموش کن ولباس ایمنی از عذاب در روز رستاخیز روز وحشت بزرگ بر ما بپوشان
آمین یارب العالمین
صحیفه سجادیه
نیایش چهل ودوم فراز ۱۰
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینجا کلیسای مسجد قرطبه در کشور اسپانیا میباشد!
بعد از اینکه مسلمانان شکست خوردند این مکان به کلیسا تبدیل شد!
از آن زمان تا الان یک نفر هر روز ظهر میآید و اذان میگوید و همه هم گوش میدهند! ببینید و گوش کنید و لذت ببرید..
بعد از اینکه مسلمانان شکست خوردند این مکان به کلیسا تبدیل شد!
از آن زمان تا الان یک نفر هر روز ظهر میآید و اذان میگوید و همه هم گوش میدهند! ببینید و گوش کنید و لذت ببرید..
سلام و وقت همه دوستان بخیر
ضحا هستم مدیر کانال
عرضی داشتم
تمنا میکنم و خواهش میکنم وقت بزارین و بخونین صحبتامو🙏🖐👇
دیگه این کانال فعالیت نمیکنه
یا حداقل اینو میدونم فعلا یه مدت نمیخوام پستی بزارم
همتون فطرت و ذات پاک انسانی دارین
شما ۳۰۰۰ نفری که هنوز توی این شرایط بد جامعه که پر از ریا و فریب و خودنمایی و کفر شده ولی باز سمت خدا هستین
شماهایی که از تعصبات و از کثافت بازی یه عده متنفر شدین و نمیخواین از بی راهه برین یعنی ذاتتون پاکه
اسلام یعنی برابری یعنی رافت و بخشش و محبت و تواضع
چیزایی میبینم و میشنوم که واقعا دلمو به درد میاره و تنفر پیدا کردم از اونایی که دم از خدا میزنن و به اسم خدا و قران دارن کثافت بازی میکنن
از تمامی ادمین ها خواهش دارم دیگه کسی توی این کانال پست نزاره
حداقل فعلا نمیخوام کسی پست بزاره
بجا پست گزاشتن برین دست نیازمندارو بگیرین
همونایی که بخاطر پستیِ یه عده دارن توی فقر دست و پا میزنن و شرف و ابروشون از بین رفته
برین با عملتون مردم رو به سمت خدا برسونین
توی مجازی، هممون خوب حرف میزنیم و ادعای پاکی و درستی داریم ولی توی عمل واقعا تهی و گاهاََ منفوریم
راهتونو پیدا کنین؛ دل خوش به ظوار یه عده نشین
متاسفانه متاسفانه به قومی مبتلا شدیم که فکر میکنن خدا جز اونها کس دیگه ای رو هدایت نکرد!!!
به قول خیام میگه
قومی متفکرند اندر ره دین
قومی به گمان فتاده در راه یقین
میترسم انکه بانگ اید روزی
که ای بی خبران، راه نه ان است و نه این
فقط قران رو باز کنین و معانی قران رو بخون و مطیع خدا باشین
بقیه اش سرابه
و مواظب باش وجدانت ذره ذره از بین نره که انسانیتت تباه میشه
در ضمن اگه کسی گرفتار سحر و جادوویا گره یا عارض و اسیبات سحری هست حتما دستور ابطال کلی و دستور سوره بروج و نمازشو انجام بده که بی نهایت قوی ان و بیخود پول به دعانویسای کلاهبردار ندین و گره توی زندگیتون نندازین
کسی که بخواد برای کمک به بنده خدا؛ چندصد هزار یا چند میلیون پول درخواست کنه مطمئن باشین یه ادم پست و عوضیه
یا علی
ضحا هستم مدیر کانال
عرضی داشتم
تمنا میکنم و خواهش میکنم وقت بزارین و بخونین صحبتامو🙏🖐👇
دیگه این کانال فعالیت نمیکنه
یا حداقل اینو میدونم فعلا یه مدت نمیخوام پستی بزارم
همتون فطرت و ذات پاک انسانی دارین
شما ۳۰۰۰ نفری که هنوز توی این شرایط بد جامعه که پر از ریا و فریب و خودنمایی و کفر شده ولی باز سمت خدا هستین
شماهایی که از تعصبات و از کثافت بازی یه عده متنفر شدین و نمیخواین از بی راهه برین یعنی ذاتتون پاکه
اسلام یعنی برابری یعنی رافت و بخشش و محبت و تواضع
چیزایی میبینم و میشنوم که واقعا دلمو به درد میاره و تنفر پیدا کردم از اونایی که دم از خدا میزنن و به اسم خدا و قران دارن کثافت بازی میکنن
از تمامی ادمین ها خواهش دارم دیگه کسی توی این کانال پست نزاره
حداقل فعلا نمیخوام کسی پست بزاره
بجا پست گزاشتن برین دست نیازمندارو بگیرین
همونایی که بخاطر پستیِ یه عده دارن توی فقر دست و پا میزنن و شرف و ابروشون از بین رفته
برین با عملتون مردم رو به سمت خدا برسونین
توی مجازی، هممون خوب حرف میزنیم و ادعای پاکی و درستی داریم ولی توی عمل واقعا تهی و گاهاََ منفوریم
راهتونو پیدا کنین؛ دل خوش به ظوار یه عده نشین
متاسفانه متاسفانه به قومی مبتلا شدیم که فکر میکنن خدا جز اونها کس دیگه ای رو هدایت نکرد!!!
به قول خیام میگه
قومی متفکرند اندر ره دین
قومی به گمان فتاده در راه یقین
میترسم انکه بانگ اید روزی
که ای بی خبران، راه نه ان است و نه این
فقط قران رو باز کنین و معانی قران رو بخون و مطیع خدا باشین
بقیه اش سرابه
و مواظب باش وجدانت ذره ذره از بین نره که انسانیتت تباه میشه
در ضمن اگه کسی گرفتار سحر و جادوویا گره یا عارض و اسیبات سحری هست حتما دستور ابطال کلی و دستور سوره بروج و نمازشو انجام بده که بی نهایت قوی ان و بیخود پول به دعانویسای کلاهبردار ندین و گره توی زندگیتون نندازین
کسی که بخواد برای کمک به بنده خدا؛ چندصد هزار یا چند میلیون پول درخواست کنه مطمئن باشین یه ادم پست و عوضیه
یا علی
ادمین های عزیز حالا خوبه خواهش کردم کسی پستی نزاره و گفتم فعلا گروه تعطیله
مرسی که برا حرفم ارزش قایلین
مرسی که برا حرفم ارزش قایلین
اعضای عزیز این هفته بهتون طریقه صحیح نوشتن حرز رو یاد میدم
چون چند نفرتون دایرکت پیام دادین که الکی پول به این و اون میدین برا حرز
اصلا نیاز به پول نیست
من تا اخر این هفته بهتون طریقه صحیح حرز نوشتنو یاد میدن
طبق همین پیش برین حله
چون چند نفرتون دایرکت پیام دادین که الکی پول به این و اون میدین برا حرز
اصلا نیاز به پول نیست
من تا اخر این هفته بهتون طریقه صحیح حرز نوشتنو یاد میدن
طبق همین پیش برین حله
سلام دوستان
کانال خدارو فراموش نکن رو که یادتونه
از امروز دوباره شروع به کار کرد☺️
حتما عضو بشین👍
https://t.me/asemoooonii
کانال خدارو فراموش نکن رو که یادتونه
از امروز دوباره شروع به کار کرد☺️
حتما عضو بشین👍
https://t.me/asemoooonii
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃 (🍃الحمدلله رب العالمین🍃)
به نام یگانه خدای آمرزنده مهربونم
❌مهم مهم❌
#ابطال_سحر_جادو
🖐ابطال تمامی سحر و جادو و طلسم
با این دستور هر طلسم و سحر و جادویی اگه براتون کرده باشن؛ به کل باطل میشه و حتی دعاهایی که براتون گرفتن یا خودتون از دعانویسا گرفتین هم باطل میشه
و این دستور پاکسازی هم هست
دقیق متن و تصویر رو بخونین و مطابق هر چی نوشتم انجام بدین
برای باطل کردن هر نوع سحری طلسم داخل تصویر رو در روز چهارشنبه بنویسید( حتما باید در روز چهارشنبه در روز انجام بدین) و سپس لوله کنید و داخل بطری پر از گلاب بندازید و ایات👇
قَالَ مُوسَىٰ أَتَقُولُونَ لِلْحَقِّ لَمَّا جَاءَكُمْ ۖ أَسِحْرٌ هَٰذَا وَلَا يُفْلِحُ السَّاحِرُونَ
فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ
وَأُلْقِيَ السَّحَرَةُ سَاجِدِينَ
👆فوق رو به تعداد دقیق ۴۲ مرتبه بر گلاب بخونید و بدمید و پایان ایات بگید
توکلو یا خدام هذا الایات فی ابطال جمیع الاسحار عن جسد و قرین فلان بن یا بنت فلان بحق هذا الاسما
(بجای فلان باید اسم خودتون و مادرتون رو بنویسین
اگه خانم هستین از لفظ "بنت" استفاده کنین و اگه اقا هستین از لفظ "بن" ) باز هم بدمید
و بعد بزارید کاغذ تکه تکه بشه در داخل بطری(میتونید تکون بدید) و بعد از تکه تکه شدن از صافی رد کنید و اون گلاب رو در ۷روز استفاده کنید و بخورید
و بعد از هفت روز؛ سرکه سیب و سنگ قلیاب بگیرید و بجوشونید سنگ رو در سرکه و بعد از سرد شدن ایه👇
فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ
رو به تعداد دقیق ۴۲بار بخونید روی جوشانده
و با اون جوشانده تنتون رو بشورید و بعد از ۵ دقیقه نگه داشتن روی بدنتون با اب بشورید و بع از اینکه بدنتون رو با اب شستین بعدش با اب معمولی یه غسل هم کنین
@ertebat_ba_rab
و حتما ظرفی یا تشتی بزرگ زیر خودتون بزارید که اون اب و جوشانده ای که بدنتون رو باهاش شستین داخل فاضلاب نره
سپس بعد از استحمام اب داخل ظرف رو بیرون بریزید در جایی پاک؛ مثل داخل باغچه
ایات ۷۷ سوره یونس
۱۱۸ و ۱۲۰ سوره اعراف
👇تصویر دستور👇
❌مهم مهم❌
#ابطال_سحر_جادو
🖐ابطال تمامی سحر و جادو و طلسم
با این دستور هر طلسم و سحر و جادویی اگه براتون کرده باشن؛ به کل باطل میشه و حتی دعاهایی که براتون گرفتن یا خودتون از دعانویسا گرفتین هم باطل میشه
و این دستور پاکسازی هم هست
دقیق متن و تصویر رو بخونین و مطابق هر چی نوشتم انجام بدین
برای باطل کردن هر نوع سحری طلسم داخل تصویر رو در روز چهارشنبه بنویسید( حتما باید در روز چهارشنبه در روز انجام بدین) و سپس لوله کنید و داخل بطری پر از گلاب بندازید و ایات👇
قَالَ مُوسَىٰ أَتَقُولُونَ لِلْحَقِّ لَمَّا جَاءَكُمْ ۖ أَسِحْرٌ هَٰذَا وَلَا يُفْلِحُ السَّاحِرُونَ
فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ
وَأُلْقِيَ السَّحَرَةُ سَاجِدِينَ
👆فوق رو به تعداد دقیق ۴۲ مرتبه بر گلاب بخونید و بدمید و پایان ایات بگید
توکلو یا خدام هذا الایات فی ابطال جمیع الاسحار عن جسد و قرین فلان بن یا بنت فلان بحق هذا الاسما
(بجای فلان باید اسم خودتون و مادرتون رو بنویسین
اگه خانم هستین از لفظ "بنت" استفاده کنین و اگه اقا هستین از لفظ "بن" ) باز هم بدمید
و بعد بزارید کاغذ تکه تکه بشه در داخل بطری(میتونید تکون بدید) و بعد از تکه تکه شدن از صافی رد کنید و اون گلاب رو در ۷روز استفاده کنید و بخورید
و بعد از هفت روز؛ سرکه سیب و سنگ قلیاب بگیرید و بجوشونید سنگ رو در سرکه و بعد از سرد شدن ایه👇
فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ
رو به تعداد دقیق ۴۲بار بخونید روی جوشانده
و با اون جوشانده تنتون رو بشورید و بعد از ۵ دقیقه نگه داشتن روی بدنتون با اب بشورید و بع از اینکه بدنتون رو با اب شستین بعدش با اب معمولی یه غسل هم کنین
@ertebat_ba_rab
و حتما ظرفی یا تشتی بزرگ زیر خودتون بزارید که اون اب و جوشانده ای که بدنتون رو باهاش شستین داخل فاضلاب نره
سپس بعد از استحمام اب داخل ظرف رو بیرون بریزید در جایی پاک؛ مثل داخل باغچه
ایات ۷۷ سوره یونس
۱۱۸ و ۱۲۰ سوره اعراف
👇تصویر دستور👇