This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💫 *لِكُلِّ اُعْجُوبَةٍ، «سُبْحانَ اللّٰهِ...»*
✨ *براى هر شگفتى، «سبحان اللّٰه...»*
📲شگفتیهای آفرینش
💫 *خَلَقَ السَّمَاوَاتِ بِغَيْرِ عَمَدٍ تَرَوْنَهَا وَأَلْقَىٰ فِي الْأَرْضِ رَوَاسِيَ أَن تَمِيدَ بِكُمْ وَبَثَّ فِيهَا مِن كُلِّ دَابَّةٍ وَأَنزَلْنَا مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَنبَتْنَا فِيهَا مِن كُلِّ زَوْجٍ كَرِيمٍ*
✨ *ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﺳﺘﻮﻥ ﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻨﻨﺪ ، ﺁﻓﺮﻳﺪﻩ ﻭ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻦ ﻛﻮﻩ ﻫﺎﻳﻲ ﺍﺳﺘﻮﺍﺭ ﺍﻓﻜﻨﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻧﻠﺮﺯﺍﻧﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ ﻧﻴﻨﺪﺍﺯﺩ ، ﻭ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺍﺯ ﻫﺮ ﺟﻨﺒﻨﺪﻩ ﺍﻱ ﭘﺮﺍﻛﻨﺪﻩ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ، ﻭ ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺁﺑﻲ ﻧﺎﺯﻝ ﻛﺮﺩﻳﻢ ﭘﺲ [ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺁﻥ ] ﺍﺯ ﻫﺮ ﻧﻮﻉ ﮔﻴﺎﻩ ﻧﻴﻜﻮ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﻭﻳﺎﻧﺪﻳﻢ .*(۱۰)
💫 *هَٰذَا خَلْقُ اللَّهِ فَأَرُونِي مَاذَا خَلَقَ الَّذِينَ مِن دُونِهِ بَلِ الظَّالِمُونَ فِي ضَلَالٍ مُّبِينٍ*
✨ *ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﺁﻓﺮﻳﻨﺶ ﺧﺪﺍ . ﭘﺲ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﻴﺪ ﺁﻧﻬﺎ ﻛﻪ ﻏﻴﺮ ﺍﻭﻳﻨﺪ [ ﻭ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﻌﺒﻮﺩ ﺑﺮﮔﺰﻳﺪﻩ ﺍﻳﺪ ] ﭼﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﺁﻓﺮﻳﺪﻩ ﺍﻧﺪ ؟ [ ﺁﻧﻬﺎ ﭼﻴﺰﻱ ﻧﻴﺎﻓﺮﻳﺪﻩ ﺍﻧﺪ ]ﺑﻠﻜﻪ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﺍﻥ ﺩﺭ ﮔﻤﺮﺍﻫﻲ ﺁﺷﻜﺎﺭﻱ ﻫﺴﺘﻨﺪ* .(١۱)
📖قرآن کریم،
(لقمان، آیات ۱۰_۱۱)
🌺 الله اکبر 😍
✨ *«فَتَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ»*
✨ *براى هر شگفتى، «سبحان اللّٰه...»*
📲شگفتیهای آفرینش
💫 *خَلَقَ السَّمَاوَاتِ بِغَيْرِ عَمَدٍ تَرَوْنَهَا وَأَلْقَىٰ فِي الْأَرْضِ رَوَاسِيَ أَن تَمِيدَ بِكُمْ وَبَثَّ فِيهَا مِن كُلِّ دَابَّةٍ وَأَنزَلْنَا مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَنبَتْنَا فِيهَا مِن كُلِّ زَوْجٍ كَرِيمٍ*
✨ *ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﺳﺘﻮﻥ ﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻨﻨﺪ ، ﺁﻓﺮﻳﺪﻩ ﻭ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻦ ﻛﻮﻩ ﻫﺎﻳﻲ ﺍﺳﺘﻮﺍﺭ ﺍﻓﻜﻨﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻧﻠﺮﺯﺍﻧﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ ﻧﻴﻨﺪﺍﺯﺩ ، ﻭ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺍﺯ ﻫﺮ ﺟﻨﺒﻨﺪﻩ ﺍﻱ ﭘﺮﺍﻛﻨﺪﻩ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ، ﻭ ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺁﺑﻲ ﻧﺎﺯﻝ ﻛﺮﺩﻳﻢ ﭘﺲ [ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺁﻥ ] ﺍﺯ ﻫﺮ ﻧﻮﻉ ﮔﻴﺎﻩ ﻧﻴﻜﻮ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﻭﻳﺎﻧﺪﻳﻢ .*(۱۰)
💫 *هَٰذَا خَلْقُ اللَّهِ فَأَرُونِي مَاذَا خَلَقَ الَّذِينَ مِن دُونِهِ بَلِ الظَّالِمُونَ فِي ضَلَالٍ مُّبِينٍ*
✨ *ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﺁﻓﺮﻳﻨﺶ ﺧﺪﺍ . ﭘﺲ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﻴﺪ ﺁﻧﻬﺎ ﻛﻪ ﻏﻴﺮ ﺍﻭﻳﻨﺪ [ ﻭ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﻌﺒﻮﺩ ﺑﺮﮔﺰﻳﺪﻩ ﺍﻳﺪ ] ﭼﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﺁﻓﺮﻳﺪﻩ ﺍﻧﺪ ؟ [ ﺁﻧﻬﺎ ﭼﻴﺰﻱ ﻧﻴﺎﻓﺮﻳﺪﻩ ﺍﻧﺪ ]ﺑﻠﻜﻪ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﺍﻥ ﺩﺭ ﮔﻤﺮﺍﻫﻲ ﺁﺷﻜﺎﺭﻱ ﻫﺴﺘﻨﺪ* .(١۱)
📖قرآن کریم،
(لقمان، آیات ۱۰_۱۱)
🌺 الله اکبر 😍
✨ *«فَتَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ»*
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک حبه نور....
وَلِلَّهِ غَيْبُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَإِلَيْهِ يُرْجَعُ الْأَمْرُ كُلُّهُ فَاعْبُدْهُ وَتَوَكَّلْ عَلَيْهِ ۚ وَمَا رَبُّكَ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ
و (آگاهی از) غیب (و اسرار نهان) آسمانها و زمین، تنها از آن خداست؛ و همه کارها به سوی او بازمیگردد! پس او را پرستش کن! و بر او توکّل نما! و پروردگارت از کارهایی که میکنید، هرگز غافل نیست!
سوره هود ، آیه ۱۲۳
وَلِلَّهِ غَيْبُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَإِلَيْهِ يُرْجَعُ الْأَمْرُ كُلُّهُ فَاعْبُدْهُ وَتَوَكَّلْ عَلَيْهِ ۚ وَمَا رَبُّكَ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ
و (آگاهی از) غیب (و اسرار نهان) آسمانها و زمین، تنها از آن خداست؛ و همه کارها به سوی او بازمیگردد! پس او را پرستش کن! و بر او توکّل نما! و پروردگارت از کارهایی که میکنید، هرگز غافل نیست!
سوره هود ، آیه ۱۲۳
گوشی موبایل از سبک ترین چیزاییه که توی دنیا حمل میشه!
اما از سنگین ترین چیزاییه که باید اخرت راجب نحوه ی استفادش پاسخگو باشیم!
آیرفیق!
هرچیزی رو نباید لایک کنی
هرپیجی نباید بری
هرعکس و فیلمی نباید ببینی
هرچیزی نباید بشنوی..
حواست باشه موبایل جهنمیت نکنه..
اما از سنگین ترین چیزاییه که باید اخرت راجب نحوه ی استفادش پاسخگو باشیم!
آیرفیق!
هرچیزی رو نباید لایک کنی
هرپیجی نباید بری
هرعکس و فیلمی نباید ببینی
هرچیزی نباید بشنوی..
حواست باشه موبایل جهنمیت نکنه..
🌹_پنجشنبه
غمش زیاد است.....
یادش دمی رهایت نمیکند...
گاهی دلت
گاهی اشکت
گاهی جانت را می سِتاند
به یاد مسافران بهشتی،
تمام سفرکرده ها.....
بخوانیم فاتحه و صلوات
پروردگاراتمام اسیران
خاک راببخش و بیامرز🌹
غمش زیاد است.....
یادش دمی رهایت نمیکند...
گاهی دلت
گاهی اشکت
گاهی جانت را می سِتاند
به یاد مسافران بهشتی،
تمام سفرکرده ها.....
بخوانیم فاتحه و صلوات
پروردگاراتمام اسیران
خاک راببخش و بیامرز🌹
🌟اگه بهت بگن امروز هزاربار یه ذکری رو بگی یه ویلا تو فرانسه بهت میدیم ذوق مرگ میشی و با کله قبول میکنی😅و نمیگی بابا هزارتا زیاده چون زیادم باشه دربرابره اون چیزی که بدست میاری ارزششو داره☺️
مگه نه؟
حالا اینو خوب گوش بده پبامبرمون میگه :
هر كس در روز جمعه #هزاربار بر من صلوات فرستد ، چشم از دنيا نبندد تا جايگاهش را در بهشت ببيند.😍😍
✔️هرصلواته ما اندازه هزارتا ویلا باارزشه و بدردمون میخوره....اینو اون دنیا خوب متوجه میشیم👍
شروع کنیم تا بعد از ظهر تموم بشه😁✌️
مگه نه؟
حالا اینو خوب گوش بده پبامبرمون میگه :
هر كس در روز جمعه #هزاربار بر من صلوات فرستد ، چشم از دنيا نبندد تا جايگاهش را در بهشت ببيند.😍😍
✔️هرصلواته ما اندازه هزارتا ویلا باارزشه و بدردمون میخوره....اینو اون دنیا خوب متوجه میشیم👍
شروع کنیم تا بعد از ظهر تموم بشه😁✌️
🌿🌾🌿
سرچشمه لجاجت امور زیادى مى تواند باشد؛ از جمله خود بزرگ بینى که سبب مى شود نظر خود را از همه برتر ببیند و بخل و حسادت که او را از پذیرش نظر دیگران باز مى دارد و جهل و نادانى که به انسان اجازه نمى دهد تمام جوانب مطلب را ببیند و تعصب شدید که سبب پافشارى بر امور باطلى مى شود که مورد تعصب اوست و دفاع بى دلیل از قوم و قبیله و خانواده و بستگان که سبب مى شود بر اعتقادات آنها پافشارى کند و امورى از این قبیل
یکى دیگر از عوامل اصلى لجاجت عدم شجاعت در بازگشت از نظرات باطل و پذیرفتن نظرات صحیح است؛ نداشتن شجاعت برای تغییر راه است و همین امر گاه سبب مى شود عمرى در مسیر باطل بمانند و به پرتگاه ها کشیده شوند
قرآن مجید در سوره «ملک» بعد از آنکه آیات روشنى را از خداوند ذکر مى کند به انحراف کافران اشاره کرده مى فرماید: «(بَلْ لَّجُّوا فِى عُتُوّ وَنُفُور)؛آنها در سرکشى و فرار از حقیقت لجاجت مى ورزند». سوره ملک، آیه 21
امیرالمؤمنین علیه السلام:
لجاجت زیان بارترین اشیا در دنیا و آخرت است/ غررالحکم ح10640
هیچ مرکبى سرکش تر و چموش تر از مرکب لجاجت نیست/ غررالحکم ح10643
سرچشمه لجاجت امور زیادى مى تواند باشد؛ از جمله خود بزرگ بینى که سبب مى شود نظر خود را از همه برتر ببیند و بخل و حسادت که او را از پذیرش نظر دیگران باز مى دارد و جهل و نادانى که به انسان اجازه نمى دهد تمام جوانب مطلب را ببیند و تعصب شدید که سبب پافشارى بر امور باطلى مى شود که مورد تعصب اوست و دفاع بى دلیل از قوم و قبیله و خانواده و بستگان که سبب مى شود بر اعتقادات آنها پافشارى کند و امورى از این قبیل
یکى دیگر از عوامل اصلى لجاجت عدم شجاعت در بازگشت از نظرات باطل و پذیرفتن نظرات صحیح است؛ نداشتن شجاعت برای تغییر راه است و همین امر گاه سبب مى شود عمرى در مسیر باطل بمانند و به پرتگاه ها کشیده شوند
قرآن مجید در سوره «ملک» بعد از آنکه آیات روشنى را از خداوند ذکر مى کند به انحراف کافران اشاره کرده مى فرماید: «(بَلْ لَّجُّوا فِى عُتُوّ وَنُفُور)؛آنها در سرکشى و فرار از حقیقت لجاجت مى ورزند». سوره ملک، آیه 21
امیرالمؤمنین علیه السلام:
لجاجت زیان بارترین اشیا در دنیا و آخرت است/ غررالحکم ح10640
هیچ مرکبى سرکش تر و چموش تر از مرکب لجاجت نیست/ غررالحکم ح10643
از امروز در کانال صبح ها ختم رد مظالم داریم
اگر در مورد رد مظالم نمیدونین
کلیک کنین👇🏻
https://iqna.ir/fa/news/3674785/%D8%B1%D8%AF%D9%91-%D9%85%D8%B8%D8%A7%D9%84%D9%85-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
و ظهر یاعصر هم ختم چله که بانظر دوستان عزیز ختم استغفار رو میزاریم هروز ۱۰۰مرتبه🌺🌾
اگر در مورد رد مظالم نمیدونین
کلیک کنین👇🏻
https://iqna.ir/fa/news/3674785/%D8%B1%D8%AF%D9%91-%D9%85%D8%B8%D8%A7%D9%84%D9%85-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
و ظهر یاعصر هم ختم چله که بانظر دوستان عزیز ختم استغفار رو میزاریم هروز ۱۰۰مرتبه🌺🌾
iqna.ir | خبرگزاری بین المللی قرآن
ردّ مظالم چیست
«رد مظالم» در لغت به معنای تبرئه از حقوق دیگران است، ولی در اصطلاح فقهی به صدقهای گفته میشود که شخصی از طرف مالک پرداخت میکند که البته همراه با ضوابط خاصی است.
امشب شب ولادت پدر امام زمان بار هااااا اینو تکرار کنیم :)
قبل خواب از ته دل چندین مرتبه اینو تکرار کنیم
يَا أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا كُنَّا خَاطِئِينَ
ای پدر بر تقصیراتمان از خدا آمرزش طلب که ما خطای بزرگ مرتکب شدهایم ...😔😔
قبل خواب از ته دل چندین مرتبه اینو تکرار کنیم
يَا أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا كُنَّا خَاطِئِينَ
ای پدر بر تقصیراتمان از خدا آمرزش طلب که ما خطای بزرگ مرتکب شدهایم ...😔😔
🌵غیبت یه گناه آنیه یعنی ادم تو اون لحظه گول شیطون رو میخوره و غیبت میکنه معمولا هم میگیم ڪہ بزار اینو بگم بعدا روش فک میڪنم👌
یا خودمونو توجیح میکنیم ڪہ نه این غیبت نیس ڪہ🤨
البته توجیه گناه خیلی بده اما ب هر حال حق نفس مسئوله نه نفس اماره ( البته ما خودمون میدونیم ک داریم خودمونو گول میزنیم). اما وقتی ڪسی زنا میکنه خیلی شقاوت داره ب هیچ وجه نمیتونه توجیهش کنه.
فطرت انسان هم از این گناه بیشتر بدش میاد😒
✔️زنا فقط حق الله است اما غیبت هم حق الله هم حق الناس است☺
⛔️از رسول خدا (ص) سوال شد علت اینڪہ #غیبت از زنا سختتر است چیست؟؟
فرمودند: زیرا زنا کار توبه میکند و خدا توبه اش را میپذیرد ولی غیبت کننده توبه میکند و خدا نمیبخشد تا طرف مقابل حلال ڪند😢
یا خودمونو توجیح میکنیم ڪہ نه این غیبت نیس ڪہ🤨
البته توجیه گناه خیلی بده اما ب هر حال حق نفس مسئوله نه نفس اماره ( البته ما خودمون میدونیم ک داریم خودمونو گول میزنیم). اما وقتی ڪسی زنا میکنه خیلی شقاوت داره ب هیچ وجه نمیتونه توجیهش کنه.
فطرت انسان هم از این گناه بیشتر بدش میاد😒
✔️زنا فقط حق الله است اما غیبت هم حق الله هم حق الناس است☺
⛔️از رسول خدا (ص) سوال شد علت اینڪہ #غیبت از زنا سختتر است چیست؟؟
فرمودند: زیرا زنا کار توبه میکند و خدا توبه اش را میپذیرد ولی غیبت کننده توبه میکند و خدا نمیبخشد تا طرف مقابل حلال ڪند😢
💥بچه ها تو گروهای مختلط عضو نشین....
ینی فقط خدا میتونه حساب کنه چند نفر بخاطره این گروها از بهشت اومدن بیرون و سقوط کردن تو جهنم
خدا میدونه چند نفر بخاطره این گروها عاقبت به شَرّ شدن🙁💔
باور کن کسی که به فکره عاقبت بخیریش باشه عمرا تو این گروها عضو نمیشه✖️
هر کی که تو این گروها عضو بشه شیطون نونش میره تو روغن😒😂
ینی ادم عمرشو بریزه تو جوب بهتره تا اینکه تو این گروها مفت وقتشو هدر بده☹️😅
ببین اگه عضو هستی اینکاری که میگمو انجام بده:
همین الان به نیته قربة الی الله لفت بده
هرچی برات سخت تر باشه پاداشش بیشتره😍
یه یاعلی بگو بیا بیرون
افرین پهلوون☺️👏
خدا میدونه چقد وقتت برکت پیدا میکنه💪
#ترکچتبانامحرم
ینی فقط خدا میتونه حساب کنه چند نفر بخاطره این گروها از بهشت اومدن بیرون و سقوط کردن تو جهنم
خدا میدونه چند نفر بخاطره این گروها عاقبت به شَرّ شدن🙁💔
باور کن کسی که به فکره عاقبت بخیریش باشه عمرا تو این گروها عضو نمیشه✖️
هر کی که تو این گروها عضو بشه شیطون نونش میره تو روغن😒😂
ینی ادم عمرشو بریزه تو جوب بهتره تا اینکه تو این گروها مفت وقتشو هدر بده☹️😅
ببین اگه عضو هستی اینکاری که میگمو انجام بده:
همین الان به نیته قربة الی الله لفت بده
هرچی برات سخت تر باشه پاداشش بیشتره😍
یه یاعلی بگو بیا بیرون
افرین پهلوون☺️👏
خدا میدونه چقد وقتت برکت پیدا میکنه💪
#ترکچتبانامحرم
#زیارت_نامه_حضرت_معصومه_سلام الله علیها
ذكر "الله اكبر" را 34 مرتبه و ذكر "سبحان الله" را 33 مرتبه و ذكر "الحمدلله" را 33 مرتبه بگو .
پس اتمام این اذكار، زیارتنامه را بخوان:
اَلـسَّلامُ عَـلى آدَمَ صَـفْوَةِ الله ِ؛
اَلسَّلامُ عَلى نوُح نَبِىِّ الله ِ ؛
اَلسَّلامُ عَلى ا ِبْراهیمَ خَلیل ِ الله ِ؛
اَلسَّلامُ عَلى موُسى كَلیم ِالله ِ ؛
اَلسَّلامُ عَلى عیسى روُح ِ الله ِ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا خَیْرَ خَلْقَ الله ِ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا صَفِىَّ الله ِ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا مُحَمّدَ بْن عَبْد ِالله ِ، خاتَمَ النَّبِیّینَ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا اَمیرَالْمُۆْمِنینَ عَلىَّ بْنَ اَبى طالِب، وَصِىَّ رَسوُل ِ اللّه ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ یا فاطِمَةُ سَیِّدَةَ نِساءِ الْعالَمینَ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكُما یا سِبْطَىْ نَبِىِّ الرَّحْمَة ؛
وَ سَیِّدَىْ شَباب ِ أَهْل ِ الْجَنَّة ِ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا عَلِىَّ بْنَ الْحُسَیْن ؛
سَیِّدَ الْعابِدینَ وَ قُرَّةَ عَیْن ِ النّاظِرینَ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا مُحَمَّدَ بْنَ عَلِىٍّ، باقِرَ الْعِلْم ِ بَعْدَ النَّبِىِّ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا جَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّد الصّادِقَ الْبارَّ الْامینَ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا موُسَى بْنَ جَعْفَر الطّاهِرَ الطُّهْرَ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا عَلِىِّ بْنَ موُ سَى الرِّضَا الْمُرْتَضى؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا مُحَمَّدَ بْنَ عَلِى التَّقِىَّ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا عَلِىِّ بْنَ مُحَمَّد النَّقِىَّ النّاصِحَ الْأَمینَ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا حَسَنَ بْنَ عَلِىٍّ؛
اَلسَّلامُ عَلَى الْوَصِىِّ مِنْ بَعْدِه ِ ؛
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى نُورِكَ وَ سِراجِكَ، وَ وَلِىِّ وَلِیِّكَ؛ بار
وَ وَصِیِ وَصَیِكَ, وَحُجَتِكَ عَلى خَلقِكَ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ یا بِنْتَ رَسوُل الله ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ یا بِنْتَ فاطِمَةَ وَ خَدیجَةَ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا بِنْتَ اَمیر ِالْمُۆْمِنینَ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ یا بِنْتَ الْحَسَن ِ وَ الْحُسَیْنِ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ یا بِنْتَ وَلِىِّ الله ِ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا اُخْتَ وَلِىِّ الله ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا عَمَّةَ وَلِىِّ اللهِ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا بِنْتَ موُسَى بْنِ جَعْفَر ؛
وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَكاتُهُ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْك، عَرَّفَ اللهُ بَیْنَنا وَ بَیْنَكُمْ فِى الْجَنَّة؛
وَ حَشَرَنا فى زُمْرَتِكُمْ، وَ أَوَرَدْنا؛
حَوْضَ نَبِیِّكُمْ، وَ سَقانا بِكَأْس جَدِّكُمْ مِنْ یَد ِ؛
عَلِى ِّ بْن ِ اَبى طالِب، صَلَواتُ الله عَلَیْكُمْ،
أَسْئَلُ الله أَنْ یُر ِیَنا فیكُمُ السُّروُرَ وَ الْفَرَجَ،
وَ أَنْ یَجْمَعَنا وَ إِیّاكُمْ فى زُمْرَة ِ جَدِّكُمْ مُحَمَّد،
صَلَّى اللهُ عَلَیْه ِ وَ آلِه ِ، وَ أَنْ لا یَسْلُبَنا ؛
مَعْرفَتَكُمْ، إِنَّهُ وَلِىِّ قَدیرٌ؛
أَتَقَرَّبُ إِلَى الله بِحُبِّكُمْ وَ الْبَرإَة ِ مِنْ أَعْدائِكُمْ؛
وَ التَّسْلیم ِ إِلَى الله ِ، راضِیاً بِه ِ غَیْرَ ؛
مُنْكِر وَ لا مُسْتَكْبِر وَ عَلى یَقین ِ ما أَتى بِه
مَحَمَّدٌ وَ بِهَ راض، نَطْلُبُ بِذلِكَ وَجْهِكَ ؛
یا سَیِّدى، اَللّهُمَّ وَ رِضاكَ وَ الدّارَ الْآخِرَةِ؛
یا فاطِمَةُ اِشْفَعى لى فِى الْجَنَّةِ ؛
فَاِنَّ لَكِ عِنْدَاللهِ شَأْناً مِنَ الشَّأْنِ؛
اَللّْهُمّ اِنى اَسْئَلُكَ أَنْ تَخْتِمَ لى بِالسَّعادَةِ ؛
فَلا تَسْلُبْ مِنّىِ ما أَنَا فیهِ، وَلاحُولَ وَ لا قُوَةَ؛
إِلا بالّله الْعَلِىِّ الْعَظیم ِ ؛
اَللّهُمَ اسْتَجِبْ لَنا، وَ تَقَبَّلْهُ بِكَرَمِكَ وَ عِزَّتِكَ ؛
وَ بِرَحْمَتِكَ وَ عافِیَتَكَ، وَ صَلَّى الّلهُ عَلى مُحَمَّد؛
وَ آلِه ِ أَجْمَعینَ، وَ سَلَّمَ تَسْلیما؛
یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ
التماس دعا
ذكر "الله اكبر" را 34 مرتبه و ذكر "سبحان الله" را 33 مرتبه و ذكر "الحمدلله" را 33 مرتبه بگو .
پس اتمام این اذكار، زیارتنامه را بخوان:
اَلـسَّلامُ عَـلى آدَمَ صَـفْوَةِ الله ِ؛
اَلسَّلامُ عَلى نوُح نَبِىِّ الله ِ ؛
اَلسَّلامُ عَلى ا ِبْراهیمَ خَلیل ِ الله ِ؛
اَلسَّلامُ عَلى موُسى كَلیم ِالله ِ ؛
اَلسَّلامُ عَلى عیسى روُح ِ الله ِ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا خَیْرَ خَلْقَ الله ِ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا صَفِىَّ الله ِ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا مُحَمّدَ بْن عَبْد ِالله ِ، خاتَمَ النَّبِیّینَ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا اَمیرَالْمُۆْمِنینَ عَلىَّ بْنَ اَبى طالِب، وَصِىَّ رَسوُل ِ اللّه ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ یا فاطِمَةُ سَیِّدَةَ نِساءِ الْعالَمینَ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكُما یا سِبْطَىْ نَبِىِّ الرَّحْمَة ؛
وَ سَیِّدَىْ شَباب ِ أَهْل ِ الْجَنَّة ِ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا عَلِىَّ بْنَ الْحُسَیْن ؛
سَیِّدَ الْعابِدینَ وَ قُرَّةَ عَیْن ِ النّاظِرینَ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا مُحَمَّدَ بْنَ عَلِىٍّ، باقِرَ الْعِلْم ِ بَعْدَ النَّبِىِّ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا جَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّد الصّادِقَ الْبارَّ الْامینَ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا موُسَى بْنَ جَعْفَر الطّاهِرَ الطُّهْرَ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا عَلِىِّ بْنَ موُ سَى الرِّضَا الْمُرْتَضى؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا مُحَمَّدَ بْنَ عَلِى التَّقِىَّ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا عَلِىِّ بْنَ مُحَمَّد النَّقِىَّ النّاصِحَ الْأَمینَ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكَ یا حَسَنَ بْنَ عَلِىٍّ؛
اَلسَّلامُ عَلَى الْوَصِىِّ مِنْ بَعْدِه ِ ؛
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى نُورِكَ وَ سِراجِكَ، وَ وَلِىِّ وَلِیِّكَ؛ بار
وَ وَصِیِ وَصَیِكَ, وَحُجَتِكَ عَلى خَلقِكَ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ یا بِنْتَ رَسوُل الله ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ یا بِنْتَ فاطِمَةَ وَ خَدیجَةَ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا بِنْتَ اَمیر ِالْمُۆْمِنینَ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ یا بِنْتَ الْحَسَن ِ وَ الْحُسَیْنِ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ یا بِنْتَ وَلِىِّ الله ِ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا اُخْتَ وَلِىِّ الله ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا عَمَّةَ وَلِىِّ اللهِ ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا بِنْتَ موُسَى بْنِ جَعْفَر ؛
وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَكاتُهُ؛
اَلسَّلامُ عَلَیْك، عَرَّفَ اللهُ بَیْنَنا وَ بَیْنَكُمْ فِى الْجَنَّة؛
وَ حَشَرَنا فى زُمْرَتِكُمْ، وَ أَوَرَدْنا؛
حَوْضَ نَبِیِّكُمْ، وَ سَقانا بِكَأْس جَدِّكُمْ مِنْ یَد ِ؛
عَلِى ِّ بْن ِ اَبى طالِب، صَلَواتُ الله عَلَیْكُمْ،
أَسْئَلُ الله أَنْ یُر ِیَنا فیكُمُ السُّروُرَ وَ الْفَرَجَ،
وَ أَنْ یَجْمَعَنا وَ إِیّاكُمْ فى زُمْرَة ِ جَدِّكُمْ مُحَمَّد،
صَلَّى اللهُ عَلَیْه ِ وَ آلِه ِ، وَ أَنْ لا یَسْلُبَنا ؛
مَعْرفَتَكُمْ، إِنَّهُ وَلِىِّ قَدیرٌ؛
أَتَقَرَّبُ إِلَى الله بِحُبِّكُمْ وَ الْبَرإَة ِ مِنْ أَعْدائِكُمْ؛
وَ التَّسْلیم ِ إِلَى الله ِ، راضِیاً بِه ِ غَیْرَ ؛
مُنْكِر وَ لا مُسْتَكْبِر وَ عَلى یَقین ِ ما أَتى بِه
مَحَمَّدٌ وَ بِهَ راض، نَطْلُبُ بِذلِكَ وَجْهِكَ ؛
یا سَیِّدى، اَللّهُمَّ وَ رِضاكَ وَ الدّارَ الْآخِرَةِ؛
یا فاطِمَةُ اِشْفَعى لى فِى الْجَنَّةِ ؛
فَاِنَّ لَكِ عِنْدَاللهِ شَأْناً مِنَ الشَّأْنِ؛
اَللّْهُمّ اِنى اَسْئَلُكَ أَنْ تَخْتِمَ لى بِالسَّعادَةِ ؛
فَلا تَسْلُبْ مِنّىِ ما أَنَا فیهِ، وَلاحُولَ وَ لا قُوَةَ؛
إِلا بالّله الْعَلِىِّ الْعَظیم ِ ؛
اَللّهُمَ اسْتَجِبْ لَنا، وَ تَقَبَّلْهُ بِكَرَمِكَ وَ عِزَّتِكَ ؛
وَ بِرَحْمَتِكَ وَ عافِیَتَكَ، وَ صَلَّى الّلهُ عَلى مُحَمَّد؛
وَ آلِه ِ أَجْمَعینَ، وَ سَلَّمَ تَسْلیما؛
یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ
التماس دعا
❓چرا بعضی آدما با کوچکترین گناهی تو همین دنیا مجازات میشن
اما یه سری هر گناهی دلشون میخواد میکنن و روز به روز هم پیشرفت⁉️😒
⚠️پس عدالت خدا کجاست‼️😞
☑️آدما سه دستن :
🀄️عینک👓
🀄️ملحفه🇧🇼
🀄️فرش
😳👇🏿
⚡️ وقتی یک لکهی چایی روی عینک بشینه، بلافاصله با دستمال کاغذی پاکش میکنی...
⚡️ وقتی همون لکه روی ملحفه بریزه، سر ماه که با لباسها و ملحفه ها جمع بشه همه رو با چنگ✊🏻 میشوری🐾
⚡️ اما وقتی همون لکه روی فرش بشینه، سر سال با دسته بیل⚔ به جونش میوفتی😅👊🏻
●
☑️ خدا هم با بنده های مومنش مثل عینک رفتار میکنه. بنده های پاک و زلال که جاشون رو چشمه😊 تا خطا کردن، بلافاصله حالشونو میگیره(البته در دنیا و خفیف)
🖲 بقیه رو هم به موقعش تنبیه میکنه اونم با چنگ...😉🖐🏻
💢 و اون گردن کلفتاشو میذاره تا چرکاشون جمع بشه و بعد با بیل به جونشون میوفته👊🏼👊🏼👊🏼
●
🔊🌹 قرآن کریم میفرماید :
﴿ما به کافران مهلت میدهیم تا بر کفر خویش بیافزایند...﴾
🎀 و سر سال (یا قیامت/یا هم دنیا و هم قیامت) حسابی از شرمندگی شان در میاد...🤕😔
اما یه سری هر گناهی دلشون میخواد میکنن و روز به روز هم پیشرفت⁉️😒
⚠️پس عدالت خدا کجاست‼️😞
☑️آدما سه دستن :
🀄️عینک👓
🀄️ملحفه🇧🇼
🀄️فرش
😳👇🏿
⚡️ وقتی یک لکهی چایی روی عینک بشینه، بلافاصله با دستمال کاغذی پاکش میکنی...
⚡️ وقتی همون لکه روی ملحفه بریزه، سر ماه که با لباسها و ملحفه ها جمع بشه همه رو با چنگ✊🏻 میشوری🐾
⚡️ اما وقتی همون لکه روی فرش بشینه، سر سال با دسته بیل⚔ به جونش میوفتی😅👊🏻
●
☑️ خدا هم با بنده های مومنش مثل عینک رفتار میکنه. بنده های پاک و زلال که جاشون رو چشمه😊 تا خطا کردن، بلافاصله حالشونو میگیره(البته در دنیا و خفیف)
🖲 بقیه رو هم به موقعش تنبیه میکنه اونم با چنگ...😉🖐🏻
💢 و اون گردن کلفتاشو میذاره تا چرکاشون جمع بشه و بعد با بیل به جونشون میوفته👊🏼👊🏼👊🏼
●
🔊🌹 قرآن کریم میفرماید :
﴿ما به کافران مهلت میدهیم تا بر کفر خویش بیافزایند...﴾
🎀 و سر سال (یا قیامت/یا هم دنیا و هم قیامت) حسابی از شرمندگی شان در میاد...🤕😔