به نام یگانه خدای مهربونم
👋👋نکات خیلی مهمی رو گفتم
حتما بخونین، بدردتون میخوره👋👋
خیلی خیلی خلاصه حرف میزنم
توی اینترنت کلی پیج و کانال هست که ادعا میکنه با گرفتن هزینه براتون فال و سرکتاب میگیره
به اینا اعتماد نکنین، در واقع یه کتابی قدیمی هست که الان پخشه که در واقع با گرفتن اسم خودتونو مادرتون براتون طبق برج ها یه سری خصوصیات که اکثرن عین همه رو بیان میکنه که دوازده تا برا زن و دوازده تا برا اقا هست در صورتی که میلیون میلیون ادم توی دنیاست
که حرفارو طبق اون نوشته ها میگن که اصلا صحت نداره
دوم اینکه بعضی از پیجا و کانالا ادعا میکنن میتونن سحر و جادو رو باطل کنن و یه سری چرندیاتی مینویسن که میگن مثلا اگه کسی فلان علایمو داشته باشه سحر شده و چند تا دعا مینویسن که معلوم نیست چی هست
و توی پیجشون یه سری تصاویر بدن و یه سری حروفات رو که مال کتابای قدیمی هست رو عکس میگیرن و توی پیجشون میزارن که فقط واسه گول زدن شماست،
کلی از این تصاویر توی گوگل هست
که حتی من به صورت شخصی با چندین و چند کانال و پیج ها صحبت کردم و اونا هم کلی چرندیات تحویلم دادن، که فهمیدم کلاهبردارن
ببینین، سحر و جادو با طلسم فرق داره و خیلیا حتی نمیدونن فرقشون چی هست
سوم اینکه در مورد مهره خر و مهره مار و انگشتر موکل دار و این چیزا که میلیونی میفروشن، قبلن هم پست گزاشتمو توضیح دادم
ببینین مهره خر یک غده سفت زیر گردن خر هستش که هر خری نداره شاید از صد تا خر یک خر داشته باش
حالا کلی کانال و پیج میان در تعداد زیاد میفروشن
خب باید چند تا خر رو کشته باشن تا این تعداد مهره دستشون بیاد؟
پس سمت این چیزا نرین و پول برا مهره مار و خر و این چیزا ندین
این مهره هایی که میبینید هیچکدوم مهره ماری که میشنوید نیستن
اینها بیشتر مهره کمر مار و یا نوعی صدف خاص هستن
برخیشون هم غده دکمه ایی داخل سر مار هستن
شمارو بخدا سمت این چیزا نرین و خودتون رو بدبخت نکنین و توی زندگیتون گره و نحسی نندازین
انگشتر موکل دار هم نگیرین باور کنین کلاهبردارن و سرتون کلاه میزارن
پول واسه این چیزا ندین، گناه میکنین
راستی قبلا پیج شخصی به نام حاج باقر رو گزاشتم که دوتا کتاب هم نوشت
ایشون هم مثلا انگشتر موکل دار میفروشه
خواهش میکنم عضو کانال ایشون هم نشین
در کل سمت این چیزا نرین و فقط متوسل به خدا و قران و معصومین شین
خیلی خلاصه صحبت کردم ولی ان شاءالله مفید واقع شه
خیلی حواستون باشه که گرفتار نشین
توی پست بعدی یه نکته مهمی رو از تجربه خودم میگم که درس عبرتی برای من شد
کوچیک همتون، ضُحآ
@ertebat_ba_rab
👋👋نکات خیلی مهمی رو گفتم
حتما بخونین، بدردتون میخوره👋👋
خیلی خیلی خلاصه حرف میزنم
توی اینترنت کلی پیج و کانال هست که ادعا میکنه با گرفتن هزینه براتون فال و سرکتاب میگیره
به اینا اعتماد نکنین، در واقع یه کتابی قدیمی هست که الان پخشه که در واقع با گرفتن اسم خودتونو مادرتون براتون طبق برج ها یه سری خصوصیات که اکثرن عین همه رو بیان میکنه که دوازده تا برا زن و دوازده تا برا اقا هست در صورتی که میلیون میلیون ادم توی دنیاست
که حرفارو طبق اون نوشته ها میگن که اصلا صحت نداره
دوم اینکه بعضی از پیجا و کانالا ادعا میکنن میتونن سحر و جادو رو باطل کنن و یه سری چرندیاتی مینویسن که میگن مثلا اگه کسی فلان علایمو داشته باشه سحر شده و چند تا دعا مینویسن که معلوم نیست چی هست
و توی پیجشون یه سری تصاویر بدن و یه سری حروفات رو که مال کتابای قدیمی هست رو عکس میگیرن و توی پیجشون میزارن که فقط واسه گول زدن شماست،
کلی از این تصاویر توی گوگل هست
که حتی من به صورت شخصی با چندین و چند کانال و پیج ها صحبت کردم و اونا هم کلی چرندیات تحویلم دادن، که فهمیدم کلاهبردارن
ببینین، سحر و جادو با طلسم فرق داره و خیلیا حتی نمیدونن فرقشون چی هست
سوم اینکه در مورد مهره خر و مهره مار و انگشتر موکل دار و این چیزا که میلیونی میفروشن، قبلن هم پست گزاشتمو توضیح دادم
ببینین مهره خر یک غده سفت زیر گردن خر هستش که هر خری نداره شاید از صد تا خر یک خر داشته باش
حالا کلی کانال و پیج میان در تعداد زیاد میفروشن
خب باید چند تا خر رو کشته باشن تا این تعداد مهره دستشون بیاد؟
پس سمت این چیزا نرین و پول برا مهره مار و خر و این چیزا ندین
این مهره هایی که میبینید هیچکدوم مهره ماری که میشنوید نیستن
اینها بیشتر مهره کمر مار و یا نوعی صدف خاص هستن
برخیشون هم غده دکمه ایی داخل سر مار هستن
شمارو بخدا سمت این چیزا نرین و خودتون رو بدبخت نکنین و توی زندگیتون گره و نحسی نندازین
انگشتر موکل دار هم نگیرین باور کنین کلاهبردارن و سرتون کلاه میزارن
پول واسه این چیزا ندین، گناه میکنین
راستی قبلا پیج شخصی به نام حاج باقر رو گزاشتم که دوتا کتاب هم نوشت
ایشون هم مثلا انگشتر موکل دار میفروشه
خواهش میکنم عضو کانال ایشون هم نشین
در کل سمت این چیزا نرین و فقط متوسل به خدا و قران و معصومین شین
خیلی خلاصه صحبت کردم ولی ان شاءالله مفید واقع شه
خیلی حواستون باشه که گرفتار نشین
توی پست بعدی یه نکته مهمی رو از تجربه خودم میگم که درس عبرتی برای من شد
کوچیک همتون، ضُحآ
@ertebat_ba_rab
بسم الله الحی القیوم
👋🙌 یک قاضی با ایمان مصری به نام محمد عریف در کتابی که خودش نوشته بود یک رویداد واقعی از خودش را تعریف میکند:
15 سال پیش وقتی وکیل دادگستری بودم یک روز صبح میرفتم سر کار و تا شب به خانه برنمی گشتم. جلو درب محل کارم یادم افتاد که چند برگه مهم را خانه جا گذاشتم و فورا سوار ماشینم شدم و به خانه برگشتم تا برگه ها را بردارم.
وقتی وارد خانه شدم دیدم یک مرد غریبه با زنم همبستر شده و نمیدانستم چکار کنم. خودم وکیل بوم و قوانین را خوب میدانستم و اگر آن مرد را میکشتم هیچ شاهدی نداشتم.
تصمیم گرفتم با مرد هیچ کاری نکنم و به او گفتم: از خانه من برو بیرون و من این کار را به خدا می سپارم.
آن مرد هم رفت بیرون و کمی به من خندید. یعنی به عقل من میخندید که باهاش هیچ کاری نکردم.
او رفت و به زنم گفتم: وسایلت را جمع کن تا تو را به خانه ی پدرت ببرم و از هم جدا می شویم. سوار ماشین شدیم و به راه افتادیم.
خانه پدر زنم توی یک شهر دیگر بود و تو راه فقط به آن موضوع فکر می کردم و بغض گلویم را گرفته بود تا به آنجا رسیدیم.
من کار خودم را به خدا سپرده بودم و نخواستم آبروی زنم را ببرم و به خانواده ی زنم گفتم: ما دیگر به درد هم نمیخوریم و میخواهیم از هم جدا شویم.
خانواده ی زنم میگفتن: شما تا حالا با هم مشکل نداشتید و از این حرفها. و من هم تاکید میکردم که به درد هم نمیخوریم و باید از هم جدا بشویم.
وقتی از خانه می آمدم بیرون زنم به من گفت: واقعا درود بر شرفت تو خیلی بزرگی که آبرویم را نبردی. من هم بهش گفتم: برو و توبه کن از کاری که کردی.
خلاصه از هم جدا شدیم و مدتها فکرم درگیر آن قضیه بود و همیشه وقتی توی تلویزیون یا خیابان یا محل کارم کسی را می دیدم که میخندید یاد آن مرد می افتادم که موقع رفتن به من میخندید.
بعد از مدتی دوباره ازدواج کردم و یک زن با تقوا، با ایمان نصیبم شد. سالها گذشت و بعد از 15 سال من قاضی دادگستری شدم.
یک روز یک پرونده ی قتل آمد جلو دستم و مرد قاتل را داخل آوردند.
به نظرم میرسید که آن مرد را جایی دیده ام و بعد از کلی فکر کردن یادم افتاد که همان مرد است که با زن قبلیم همبستر شده بود. ولی او مرا نشناخت.
بهش گفتم: ماجرا را برایم تعریف کن که چرا مرتکب قتل شدی.
گفت: جناب قاضی رفتم خانه دیدم یک مرد غریبه با همسرم همبستر شده و نتوانستم جلو خودم را بگیرم و با چاقو کشتمش.
گفتم: شاهد داری؟
گفت: نه
گفتم: اگر راست میگویی پس چرا زنت را هم نکشتی؟
گفت: زنم زود از خانه فرار کرد.
گفتم: نباید می کشتیش چون قانون میگوید که باید 3 شاهد ماجرا را می دیدند.
گفت: جناب قاضی اگر این اتفاق برای شما می افتاد آن مرد را نمی کشتی؟
گفتم: نه، در زمان خودش قاضی هم بوده که این اتفاق برایش افتاده و با مرد هیچ کاری نداشته.
آن موقع بود که یادش افتاد من آن وکیل 15 سال پیش هستم که با زنم همبستر شده بود و باهاش کاری نکردم.
گفتم: من آن روز کار خودم را به خدا سپردم و من الان با نوک خودکارم حکم اعدامت را صادر میکنم.
و طبق قانون باید آن مرد اعدام میشد و من حکم اعدامش را صادر کردم.
👈به در هر خانه ای بزنی فردا در خانه ات را میزنند
@ertebat_ba_rab
👋🙌 یک قاضی با ایمان مصری به نام محمد عریف در کتابی که خودش نوشته بود یک رویداد واقعی از خودش را تعریف میکند:
15 سال پیش وقتی وکیل دادگستری بودم یک روز صبح میرفتم سر کار و تا شب به خانه برنمی گشتم. جلو درب محل کارم یادم افتاد که چند برگه مهم را خانه جا گذاشتم و فورا سوار ماشینم شدم و به خانه برگشتم تا برگه ها را بردارم.
وقتی وارد خانه شدم دیدم یک مرد غریبه با زنم همبستر شده و نمیدانستم چکار کنم. خودم وکیل بوم و قوانین را خوب میدانستم و اگر آن مرد را میکشتم هیچ شاهدی نداشتم.
تصمیم گرفتم با مرد هیچ کاری نکنم و به او گفتم: از خانه من برو بیرون و من این کار را به خدا می سپارم.
آن مرد هم رفت بیرون و کمی به من خندید. یعنی به عقل من میخندید که باهاش هیچ کاری نکردم.
او رفت و به زنم گفتم: وسایلت را جمع کن تا تو را به خانه ی پدرت ببرم و از هم جدا می شویم. سوار ماشین شدیم و به راه افتادیم.
خانه پدر زنم توی یک شهر دیگر بود و تو راه فقط به آن موضوع فکر می کردم و بغض گلویم را گرفته بود تا به آنجا رسیدیم.
من کار خودم را به خدا سپرده بودم و نخواستم آبروی زنم را ببرم و به خانواده ی زنم گفتم: ما دیگر به درد هم نمیخوریم و میخواهیم از هم جدا شویم.
خانواده ی زنم میگفتن: شما تا حالا با هم مشکل نداشتید و از این حرفها. و من هم تاکید میکردم که به درد هم نمیخوریم و باید از هم جدا بشویم.
وقتی از خانه می آمدم بیرون زنم به من گفت: واقعا درود بر شرفت تو خیلی بزرگی که آبرویم را نبردی. من هم بهش گفتم: برو و توبه کن از کاری که کردی.
خلاصه از هم جدا شدیم و مدتها فکرم درگیر آن قضیه بود و همیشه وقتی توی تلویزیون یا خیابان یا محل کارم کسی را می دیدم که میخندید یاد آن مرد می افتادم که موقع رفتن به من میخندید.
بعد از مدتی دوباره ازدواج کردم و یک زن با تقوا، با ایمان نصیبم شد. سالها گذشت و بعد از 15 سال من قاضی دادگستری شدم.
یک روز یک پرونده ی قتل آمد جلو دستم و مرد قاتل را داخل آوردند.
به نظرم میرسید که آن مرد را جایی دیده ام و بعد از کلی فکر کردن یادم افتاد که همان مرد است که با زن قبلیم همبستر شده بود. ولی او مرا نشناخت.
بهش گفتم: ماجرا را برایم تعریف کن که چرا مرتکب قتل شدی.
گفت: جناب قاضی رفتم خانه دیدم یک مرد غریبه با همسرم همبستر شده و نتوانستم جلو خودم را بگیرم و با چاقو کشتمش.
گفتم: شاهد داری؟
گفت: نه
گفتم: اگر راست میگویی پس چرا زنت را هم نکشتی؟
گفت: زنم زود از خانه فرار کرد.
گفتم: نباید می کشتیش چون قانون میگوید که باید 3 شاهد ماجرا را می دیدند.
گفت: جناب قاضی اگر این اتفاق برای شما می افتاد آن مرد را نمی کشتی؟
گفتم: نه، در زمان خودش قاضی هم بوده که این اتفاق برایش افتاده و با مرد هیچ کاری نداشته.
آن موقع بود که یادش افتاد من آن وکیل 15 سال پیش هستم که با زنم همبستر شده بود و باهاش کاری نکردم.
گفتم: من آن روز کار خودم را به خدا سپردم و من الان با نوک خودکارم حکم اعدامت را صادر میکنم.
و طبق قانون باید آن مرد اعدام میشد و من حکم اعدامش را صادر کردم.
👈به در هر خانه ای بزنی فردا در خانه ات را میزنند
@ertebat_ba_rab
🍃 ارتباط با خدا 🍃
👆👆👆👆
به نام یگانه خدای مهربونم
واقعیتش همین چند وقت پیش، دستِ کسی برام رو شد که باعث شد درس عبرتی برام بشه
ما یه همسایه داریم ( البته چند کوچه فاصله داریم) که خیلی ساله اگه میخواستیم زیارتگاه یا مسجد و مکانهای متبرکه بریم، همراهمون میومد، و هر وقت مادرم سفره ای میزاشت یا زیارتگاهی میرفت مادرمو قسم میداد تا اونو همراش ببره، اخه مادرم اهل رفاقت و اهل شلوغ بازی و در بین عموم بودن نیست (و تاحالا هم رفت و امد خانوادگی باهاشون نداشتیم)
از زندگیش زیاد گله میکرد، از شوهر و بچه هاش و با چند تا همسایه دعوا افتاده بود، مثلا یادمه یه بار میگفت یکی از همسایه هاش ازش دزدی کرده بود و غصه میخورد و همینجور که توی حیات نشسته بود یهو یه اقایی از پشت به شونه هاش میزنه و میگه فلان نفر ازت دزدی کرد و بعد یهو غیب میشه
یا مثلا یه بار باهاش خونه یه شخصی رفته بودیم میگفت از بالای سر فلان ادم نور میچرخه و روی دیوار به صورت نور فلان کلمه نوشته شده و از این حرفا میزد و میگفت شما نمیبینین و من میبینم
خلاصه بعد از این همه سال ، همین چند وقت پیش اتفاقی افتاد که چهره واقعیش رو شد که فهمیدیم دروغگو و دو سر دو زبان بود و بعضیارو جلو دیگران بد میکرد و دیگران رو قسم میداد تا جریانو پیش کسی نگن و چون ظاهر مومن و ادم ساده ای بود، بقیه حرفشو قبول میکردن
.
وقتی این اتفاق افتاد گریهام گرفت و حتی با یکی از کاربرایی که از طریق همین پیج باهاش دوست شده بودم این موضوع رو گفتم و باهاش دردودل کرده بودم
اما الان اینجا دارم با شما میگم😔
این موضوع درس بزرگی بهم داد تا به کسی اعتماد نکنم و دیگران رو از روی ظاهرشون نبینم و بزرگشون نکنم
خیلی ناراحتم😔 از خودم از دیگران از اونایی که پشت خدا و قران دارن کثافت بازی میکنن و خدا و قران رو بد میکنن😔
این اتفاق باعث شد بدجور بترسم و مدتیه خیلی دارم غصه میخورم و عذاب میکشم😢، ترس از اینکه اگه من بدون پی بردن به ذات کسی، کسیو معرفی کرده باشم و بد بوده باشه چی😔 خیلی حالم بده😔
دیگه کسی رو معرفی نمیکنم و از الان بهتون میگم زود به کسی اعتماد نکنین و راز دلتونو به کسی نگین
بجز پستایی که درباره احادیث و داستان و روایات گزاشتم، اون پستایی که افرادی رو معرفی کردم رو از پیج پاک کردم
ببخشین سرتون رو درد اوردم، فقط خواستم کمی حرف بزنم باهاتون
تورو خدا حلالم کنین و منو ببخشین
خدا ازم نگذره اگه ریگی توی کفشم باشه و بخوام خیانتی کنم🙏
واقعیتش همین چند وقت پیش، دستِ کسی برام رو شد که باعث شد درس عبرتی برام بشه
ما یه همسایه داریم ( البته چند کوچه فاصله داریم) که خیلی ساله اگه میخواستیم زیارتگاه یا مسجد و مکانهای متبرکه بریم، همراهمون میومد، و هر وقت مادرم سفره ای میزاشت یا زیارتگاهی میرفت مادرمو قسم میداد تا اونو همراش ببره، اخه مادرم اهل رفاقت و اهل شلوغ بازی و در بین عموم بودن نیست (و تاحالا هم رفت و امد خانوادگی باهاشون نداشتیم)
از زندگیش زیاد گله میکرد، از شوهر و بچه هاش و با چند تا همسایه دعوا افتاده بود، مثلا یادمه یه بار میگفت یکی از همسایه هاش ازش دزدی کرده بود و غصه میخورد و همینجور که توی حیات نشسته بود یهو یه اقایی از پشت به شونه هاش میزنه و میگه فلان نفر ازت دزدی کرد و بعد یهو غیب میشه
یا مثلا یه بار باهاش خونه یه شخصی رفته بودیم میگفت از بالای سر فلان ادم نور میچرخه و روی دیوار به صورت نور فلان کلمه نوشته شده و از این حرفا میزد و میگفت شما نمیبینین و من میبینم
خلاصه بعد از این همه سال ، همین چند وقت پیش اتفاقی افتاد که چهره واقعیش رو شد که فهمیدیم دروغگو و دو سر دو زبان بود و بعضیارو جلو دیگران بد میکرد و دیگران رو قسم میداد تا جریانو پیش کسی نگن و چون ظاهر مومن و ادم ساده ای بود، بقیه حرفشو قبول میکردن
.
وقتی این اتفاق افتاد گریهام گرفت و حتی با یکی از کاربرایی که از طریق همین پیج باهاش دوست شده بودم این موضوع رو گفتم و باهاش دردودل کرده بودم
اما الان اینجا دارم با شما میگم😔
این موضوع درس بزرگی بهم داد تا به کسی اعتماد نکنم و دیگران رو از روی ظاهرشون نبینم و بزرگشون نکنم
خیلی ناراحتم😔 از خودم از دیگران از اونایی که پشت خدا و قران دارن کثافت بازی میکنن و خدا و قران رو بد میکنن😔
این اتفاق باعث شد بدجور بترسم و مدتیه خیلی دارم غصه میخورم و عذاب میکشم😢، ترس از اینکه اگه من بدون پی بردن به ذات کسی، کسیو معرفی کرده باشم و بد بوده باشه چی😔 خیلی حالم بده😔
دیگه کسی رو معرفی نمیکنم و از الان بهتون میگم زود به کسی اعتماد نکنین و راز دلتونو به کسی نگین
بجز پستایی که درباره احادیث و داستان و روایات گزاشتم، اون پستایی که افرادی رو معرفی کردم رو از پیج پاک کردم
ببخشین سرتون رو درد اوردم، فقط خواستم کمی حرف بزنم باهاتون
تورو خدا حلالم کنین و منو ببخشین
خدا ازم نگذره اگه ریگی توی کفشم باشه و بخوام خیانتی کنم🙏
حضرت محمد(ص) فوری سجده کردند و گفتند
پروردگارا اگر امت من به مرض مبتلا شد راه چاره چیست؟🕋🕋
*جبرئیل* (ع) نازل شد و عرض کرد
یا رسول الله خداوند تو را سلام میرساند و فرمود🕋
اگر امت تو در عمر خود یکبار این دعا را بخواند خداوند او و اهل بیت او را از کلیه #امراض در امان میدارد.
دعا این است👇🏼🕋🕋
*بسم الله الرحمن الرحيم*
اللهم اني أسئلك بأسمائك
يا مؤمن
يا مُهَيمن
يا عزيز
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا خالق
يا رازق
يا دائم
خلصنا من کل امراض
ياالله يا الله ياالله
الامان الامان الامان
يا جبار
يا غفار
يا ستار
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا ذا النعمة السابقه
يا ذا الكرامة الظاهره
يا ذا الحجة الناطقه
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا مالك لايُرام
يا عزيز لايُضام
يا قائم لاينام
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا دائم لا يزول
يا عالم لاينسى
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا باقي لا يفنى
يا حى لا يموت
يا صمد لا يطعم
يا غني لا يفتقر
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا ارحم من كل رحيم
يا اعلم من كل عليم
يا احكم من كل حكيم
يا اقدم من كل قديم
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا اعظم من كل عظيم
يا اكرم من كل كريم
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا من هو في سلطانه غني
يا من هو في ذاته قديم
يا من هو في علمه محيط
يا من هو في عزه لطيف
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا من هو في لطفه شريف
يا من هو في مُلكه غني
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا من اليه يهرب العاصون
يا من عليه يتوكل المتوكلون
يا من اليه يرغَب الراغبون
يا من اليه يلتجىء الملتجئون
يا من اليه يفزع المذنبون
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
و اسئلك باسمائك
يا عالم
يا قائم
يا حاكم
يا قاسم
يا عفُوٌ
يا غفورٌ
يا شكور
يا صبور
يا ودود
يا رئوف
يا غيور
يا قيوم
يا سميع
يا سريع
يا رفيع
يا شفيع
يا بديع
يا واسع
يا مقسط
يا حفيظ
يا مقيت
يا محيِي
يا مُميت
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
اللهم صل على محمد و ال محمد
اللهم ارحم من نشر الدعاء و احفظه هو و عائلتَه و كل البشر. وکل امراض
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋
لطفاً این دعای مخصوص را
در همه گروها به دوستان بفرستید تا این بیماری #کرونا ریشه کن بشه انشاءالله
پروردگارا اگر امت من به مرض مبتلا شد راه چاره چیست؟🕋🕋
*جبرئیل* (ع) نازل شد و عرض کرد
یا رسول الله خداوند تو را سلام میرساند و فرمود🕋
اگر امت تو در عمر خود یکبار این دعا را بخواند خداوند او و اهل بیت او را از کلیه #امراض در امان میدارد.
دعا این است👇🏼🕋🕋
*بسم الله الرحمن الرحيم*
اللهم اني أسئلك بأسمائك
يا مؤمن
يا مُهَيمن
يا عزيز
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا خالق
يا رازق
يا دائم
خلصنا من کل امراض
ياالله يا الله ياالله
الامان الامان الامان
يا جبار
يا غفار
يا ستار
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا ذا النعمة السابقه
يا ذا الكرامة الظاهره
يا ذا الحجة الناطقه
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا مالك لايُرام
يا عزيز لايُضام
يا قائم لاينام
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا دائم لا يزول
يا عالم لاينسى
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا باقي لا يفنى
يا حى لا يموت
يا صمد لا يطعم
يا غني لا يفتقر
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا ارحم من كل رحيم
يا اعلم من كل عليم
يا احكم من كل حكيم
يا اقدم من كل قديم
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا اعظم من كل عظيم
يا اكرم من كل كريم
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا من هو في سلطانه غني
يا من هو في ذاته قديم
يا من هو في علمه محيط
يا من هو في عزه لطيف
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا من هو في لطفه شريف
يا من هو في مُلكه غني
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
يا من اليه يهرب العاصون
يا من عليه يتوكل المتوكلون
يا من اليه يرغَب الراغبون
يا من اليه يلتجىء الملتجئون
يا من اليه يفزع المذنبون
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
الامان الامان الامان
و اسئلك باسمائك
يا عالم
يا قائم
يا حاكم
يا قاسم
يا عفُوٌ
يا غفورٌ
يا شكور
يا صبور
يا ودود
يا رئوف
يا غيور
يا قيوم
يا سميع
يا سريع
يا رفيع
يا شفيع
يا بديع
يا واسع
يا مقسط
يا حفيظ
يا مقيت
يا محيِي
يا مُميت
خلصنا من کل امراض
يا الله يا الله يا الله
اللهم صل على محمد و ال محمد
اللهم ارحم من نشر الدعاء و احفظه هو و عائلتَه و كل البشر. وکل امراض
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
🕋🕋🕋🕋🕋🕋🕋
لطفاً این دعای مخصوص را
در همه گروها به دوستان بفرستید تا این بیماری #کرونا ریشه کن بشه انشاءالله
.
زمستانی سرد، کلاغ غذا نداشت
گوشت بدن خود را میکند و به جوجه هایش میداد
زمستان تمام شد و کلاغ مرد
و بچه هایش نجات پیدا کردن
و گفتند خوب شد که مرد، خسته شدیم ازین غذای تکراری!
این است واقعیت تلخ روزگار ما...
@ertebat_ba_rab
زمستانی سرد، کلاغ غذا نداشت
گوشت بدن خود را میکند و به جوجه هایش میداد
زمستان تمام شد و کلاغ مرد
و بچه هایش نجات پیدا کردن
و گفتند خوب شد که مرد، خسته شدیم ازین غذای تکراری!
این است واقعیت تلخ روزگار ما...
@ertebat_ba_rab
🍃 ارتباط با خدا 🍃
👆👆👆👆
به نام یگانه خدای مهربون
👋👋👋👋
تصویر رو بخونین
تصویری که از کتابم عکس گرفتمو فقط به این خاطر گزاشتم که اگاهتون کنم
.
#جهت_یادآوری
یه پست از پیجی رو دیدم که نوشته بود مثلا واسه رسیدن به فلان خواسته ات، فلان چیز رو بنویس و اتش بزن و از اینجور چیزا
پستاشو که نگا کردم، دیدم اکثر دستوراتش غلط و اونم معلوم نبود از کجا گرفته بود
.
بعضیارو میبینم که مثلا برا اینکه به فلان شخص برسن تا تسخیرش کنن دست به هر کاری میزنن، یا کلا هر موضوع دیگه ای
ببینین رفقا، هیچوقت هیچوقت سمت اعمال ناری یا همون اتشی نرین
مثلا دیدم توی بعضی از کانالا و پیجا که میگن فلان طلسم رو بنویسن یا نعوذبالله فلان ایه و سوره رو بنویس یا فلان اسم الهی رو بنویس یا به فلان چیز بخون و بدم و اتش بزن یا کنار اتش دفن کن، که حالا مثلا میگن با این کار یا معشوق بیقرار میشه یا دشمن هلاک میشه و از اینجور چیزا
ولی باور کن قبل از اینکه کسی هلاک بشه، اولین نفری که ضربه و اسیب میبینه، خودت هستی
اتش زدن باعث نفرین خدا و ملائک، خشم خدا، ورود شیاطین، کفر و جنون، بدبختی، فقر و حتی تسلط اجنه و شیاطین به وجودتون میشه
.
وارد هر پیجی نشین توی هر کانالی عضو نشین، هر دستوری رو انجام ندین
وقتی برای حل هر مشکلی، ایات و سوره ها و اسماء الهی هست چرا خودتون رو بدبخت میکنین؟
مثلا یه کانال تلگرامی هست که شخصی که شیطان پرسته، یه سری طلسماتی رو توی پیجش میزاره و و در کنارش دستوراتی میزاره که با انجامش بعضیا نحسی و گره شدیدی توی زندگیشون می افته
.
تو اینترنت و کانالا هر دستوری رو ننویسین و انجام ندین، بعضیا اداب داره شرایط داره
دیدین بعضیا که به دعانویسا مراجعه میکنن و وقتی دعا میگیرن نه تنها مشکلشون حل نمیشه، بلکه بر عکس گره توی زندگیشون می افته؟
چون اونا از یه کتاب که نمیتونم اسمشو بگم دستورارو فقط مینویسن و کپی میکن
که چون اداب و شرایط و نفس و اذن و خیلی چیزای دیگه رو بلد نیستن و نمیدونن و حاصل نیست
خودتون هم هر چیزی رو ننویسین
.
برای تمام مشکلات، هر چیزی که فکرشو کنی دستور قرانی هست
هر ایه و هر سوره و هر یک از اسماء الهی خواص بیشماری دارن
خدا توی قران میگه برای من نام هاییست مرا به این نامها بخوانید
خدا میگه این قران مایه شفا و رحمت برا مومناست
بعد تو میری دنبال طلسم و سوزاندن و این چیزا؟!!!!
پس به خدا و قران پناه ببرین
برین از کتابفروشی کتابای خواص سوره ها و ایات قران و دعاهای وارده از معصومین رو تهیه کنین و انجام بدین که مجربن
مثل مفاتیح الجنان
@ertebat_ba_rab
👋👋👋👋
تصویر رو بخونین
تصویری که از کتابم عکس گرفتمو فقط به این خاطر گزاشتم که اگاهتون کنم
.
#جهت_یادآوری
یه پست از پیجی رو دیدم که نوشته بود مثلا واسه رسیدن به فلان خواسته ات، فلان چیز رو بنویس و اتش بزن و از اینجور چیزا
پستاشو که نگا کردم، دیدم اکثر دستوراتش غلط و اونم معلوم نبود از کجا گرفته بود
.
بعضیارو میبینم که مثلا برا اینکه به فلان شخص برسن تا تسخیرش کنن دست به هر کاری میزنن، یا کلا هر موضوع دیگه ای
ببینین رفقا، هیچوقت هیچوقت سمت اعمال ناری یا همون اتشی نرین
مثلا دیدم توی بعضی از کانالا و پیجا که میگن فلان طلسم رو بنویسن یا نعوذبالله فلان ایه و سوره رو بنویس یا فلان اسم الهی رو بنویس یا به فلان چیز بخون و بدم و اتش بزن یا کنار اتش دفن کن، که حالا مثلا میگن با این کار یا معشوق بیقرار میشه یا دشمن هلاک میشه و از اینجور چیزا
ولی باور کن قبل از اینکه کسی هلاک بشه، اولین نفری که ضربه و اسیب میبینه، خودت هستی
اتش زدن باعث نفرین خدا و ملائک، خشم خدا، ورود شیاطین، کفر و جنون، بدبختی، فقر و حتی تسلط اجنه و شیاطین به وجودتون میشه
.
وارد هر پیجی نشین توی هر کانالی عضو نشین، هر دستوری رو انجام ندین
وقتی برای حل هر مشکلی، ایات و سوره ها و اسماء الهی هست چرا خودتون رو بدبخت میکنین؟
مثلا یه کانال تلگرامی هست که شخصی که شیطان پرسته، یه سری طلسماتی رو توی پیجش میزاره و و در کنارش دستوراتی میزاره که با انجامش بعضیا نحسی و گره شدیدی توی زندگیشون می افته
.
تو اینترنت و کانالا هر دستوری رو ننویسین و انجام ندین، بعضیا اداب داره شرایط داره
دیدین بعضیا که به دعانویسا مراجعه میکنن و وقتی دعا میگیرن نه تنها مشکلشون حل نمیشه، بلکه بر عکس گره توی زندگیشون می افته؟
چون اونا از یه کتاب که نمیتونم اسمشو بگم دستورارو فقط مینویسن و کپی میکن
که چون اداب و شرایط و نفس و اذن و خیلی چیزای دیگه رو بلد نیستن و نمیدونن و حاصل نیست
خودتون هم هر چیزی رو ننویسین
.
برای تمام مشکلات، هر چیزی که فکرشو کنی دستور قرانی هست
هر ایه و هر سوره و هر یک از اسماء الهی خواص بیشماری دارن
خدا توی قران میگه برای من نام هاییست مرا به این نامها بخوانید
خدا میگه این قران مایه شفا و رحمت برا مومناست
بعد تو میری دنبال طلسم و سوزاندن و این چیزا؟!!!!
پس به خدا و قران پناه ببرین
برین از کتابفروشی کتابای خواص سوره ها و ایات قران و دعاهای وارده از معصومین رو تهیه کنین و انجام بدین که مجربن
مثل مفاتیح الجنان
@ertebat_ba_rab
✅ یادآوری شب های جمعه👇
۱_ امام جعفرصادق(ع):
هرکس در شبهای جمعه
«سوره واقعه» را قرائت کند
خدا و خلق او را دوست میدارند
و در دنیا تنگی و گدایی نبیند
و آفتی از دنیا به وی نرسد
و در آخرت از رفقای امیرالمومنین علی(ع) باشد
۲_ در مصباح شیخ کفعمی نیز آمده
هرکس در شبهای جمعه سوره قدر را قرائت کند هرگز منافق نشود
۳_ در تفسیر برهان
امام محمد باقر(ع) فرمودند:
هرکس در شب جمعه «سوره ص» را قرائت کند به او خیر دنیا و آخرت عطا شود
۴_ و نیز در تفسیر برهان از پیامبر اکرم(ص) روایت است هرکه در شب جمعه «سوره دخان» را قرائت کند، حق تعالی گناهان گذشته ی اورا بیامرزد☘
۵_ در کتاب جناه الخلود آمده است که هر کس در شب جمعه دو رکعت نماز بجا بیاورد و در هر رکعتى بعد از حمد ده مرتبه سوره (زلزال) را قرائت نماید
و بعد ازاتمام نماز بگوید👇
(یا حى یا قیوم یا ذالجلال و الاکرام )
از شر همه مخلوقات ایمن گردد.☘
۶_خواندن این دعا در شب جمعه ثواب عظیمی دارد.
🔷در زاد المعاد مرحوم مجلسی(ره)
وارد شده که به شخصی در عالم مکاشفه الهام شده که در اثر مداومت بر این دعا گفته بودند که: ملائکه را در نوشتن ثواب این دعا به زحمت انداخته ای👇
بسم الله الرحمن الرحیم
«الحمدُ لله مِن اَوَلِ الدنیا اِلی فَنائِها وَمِنَ الاخره الی بَقائِها الحمدلله علی کُلِ نِعمه وَاستغفرُلله مِن کُلِّ ذنبٍ وَ اَتوبُ الیه یا اَرحَمَ الراحمین»☘
۷_ هر که این دعا را در شب جمعه ۱۰ مرتبه بخواند در نامه ی عملش ، هزار هزار حسنه نوشته میشود و هزار هزار سیئه محو مےشود. در بهشت هزار هزار درجه جنات احدیت و دربهشت در درجه حضرت ابراهیم خلیل الله باشد و خداوند در مورد این دعا سه مرتبه فرمودند:
(( خدای او نیستم اگر او را نیامرزم))👇👇
يَا دَائِمَ الْفَضْلِ عَلَى الْبَرِيَّةِ يَا بَاسِطَ الْيَدَيْنِ بِالْعَطِيَّةِ يَا صَاحِبَ الْمَوَاهِبِ السَّنِيَّةِ
اى خدايى كه فضل و كرمت بر خلق دايم است و دو دست عطا و بخششت به جانب بندگان دراز است اى صاحب بخشش هاى بزرگ
صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ خَيْرِ الْوَرَى سَجِيَّةً وَ اغْفِرْ لَنَا يَا ذَا الْعُلَى فِي هَذِهِ الْعَشِيَّةِ
درود فرست بر محمد و آلش كه در اصل خلقت و فطرت بهترين خلقند اى خداى بلند مرتبه در همين شب گناه ما را ببخش.
📚مفاتیح الجنان شیخ قمی
۸_ رسول اکرم صلی الله علیه آله فرمودند:
هرکس پیش از نماز صبح روز جمعه
سه مرتبه این استغفار را بگوید, آمرزیده میشود اگرچه گناهانش زیادتر از کف دریا ها باشد👇
«استغفرالله الذی لا اله الا
هُوَالحَی القیّوم وَ اتوبُ الیه»☘
۹_ حضرت صادق (ع) منقول است
هر که در روز جمعه بعد از نماز صبح بگوید 👇
« اَللّهُمَّ اجعَل صَلَواتُکَ وَ صَلَواتِ مَلائِکَتِکَ وَ حَمَلَۀِ عَرشِکَ وَ جَمیعِ خَلقِکَ وَ سَمائِکَ وَ اَرضِکَ وَ اَنبِیائِکَ وَ رُسُلِکَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ »
تا یک سال هیچ گناهی بر او نوشته نمیشود.
📚( بحارالانوار ج 89 ، ص 354)☘
۱۰_ از رسول اکرم ص روایت است: هرکس بعدازنماز صبح روز جمعه
قبل از طلوع آفتاب 10مرتبه سوره کافرون را بخواند, سپس100مرتبه صلوات به این شکل بفرستد «اللهم صل علی النبی الامی محمد و آله وسلم»
هرحاجتی داشته باشد بی شک برآورده می شود که به تجربه رسیده است.☘
۱۱_ ازحضرت امام صادق (ع)
نقل شده است که هر کس بعد از نماز ظهر روز جمعه سه مرتبه بگوید👇
« اَللّهُمَّ اجعَل صَلَواتِکَ وَ صَلَواتِ مَلائِکَتِکَ وَ رُسُلِکَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ»
در امان است تا جمعه دیگر .
📚 بحار جلد 90 صفحه 56☘
۱_ امام جعفرصادق(ع):
هرکس در شبهای جمعه
«سوره واقعه» را قرائت کند
خدا و خلق او را دوست میدارند
و در دنیا تنگی و گدایی نبیند
و آفتی از دنیا به وی نرسد
و در آخرت از رفقای امیرالمومنین علی(ع) باشد
۲_ در مصباح شیخ کفعمی نیز آمده
هرکس در شبهای جمعه سوره قدر را قرائت کند هرگز منافق نشود
۳_ در تفسیر برهان
امام محمد باقر(ع) فرمودند:
هرکس در شب جمعه «سوره ص» را قرائت کند به او خیر دنیا و آخرت عطا شود
۴_ و نیز در تفسیر برهان از پیامبر اکرم(ص) روایت است هرکه در شب جمعه «سوره دخان» را قرائت کند، حق تعالی گناهان گذشته ی اورا بیامرزد☘
۵_ در کتاب جناه الخلود آمده است که هر کس در شب جمعه دو رکعت نماز بجا بیاورد و در هر رکعتى بعد از حمد ده مرتبه سوره (زلزال) را قرائت نماید
و بعد ازاتمام نماز بگوید👇
(یا حى یا قیوم یا ذالجلال و الاکرام )
از شر همه مخلوقات ایمن گردد.☘
۶_خواندن این دعا در شب جمعه ثواب عظیمی دارد.
🔷در زاد المعاد مرحوم مجلسی(ره)
وارد شده که به شخصی در عالم مکاشفه الهام شده که در اثر مداومت بر این دعا گفته بودند که: ملائکه را در نوشتن ثواب این دعا به زحمت انداخته ای👇
بسم الله الرحمن الرحیم
«الحمدُ لله مِن اَوَلِ الدنیا اِلی فَنائِها وَمِنَ الاخره الی بَقائِها الحمدلله علی کُلِ نِعمه وَاستغفرُلله مِن کُلِّ ذنبٍ وَ اَتوبُ الیه یا اَرحَمَ الراحمین»☘
۷_ هر که این دعا را در شب جمعه ۱۰ مرتبه بخواند در نامه ی عملش ، هزار هزار حسنه نوشته میشود و هزار هزار سیئه محو مےشود. در بهشت هزار هزار درجه جنات احدیت و دربهشت در درجه حضرت ابراهیم خلیل الله باشد و خداوند در مورد این دعا سه مرتبه فرمودند:
(( خدای او نیستم اگر او را نیامرزم))👇👇
يَا دَائِمَ الْفَضْلِ عَلَى الْبَرِيَّةِ يَا بَاسِطَ الْيَدَيْنِ بِالْعَطِيَّةِ يَا صَاحِبَ الْمَوَاهِبِ السَّنِيَّةِ
اى خدايى كه فضل و كرمت بر خلق دايم است و دو دست عطا و بخششت به جانب بندگان دراز است اى صاحب بخشش هاى بزرگ
صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ خَيْرِ الْوَرَى سَجِيَّةً وَ اغْفِرْ لَنَا يَا ذَا الْعُلَى فِي هَذِهِ الْعَشِيَّةِ
درود فرست بر محمد و آلش كه در اصل خلقت و فطرت بهترين خلقند اى خداى بلند مرتبه در همين شب گناه ما را ببخش.
📚مفاتیح الجنان شیخ قمی
۸_ رسول اکرم صلی الله علیه آله فرمودند:
هرکس پیش از نماز صبح روز جمعه
سه مرتبه این استغفار را بگوید, آمرزیده میشود اگرچه گناهانش زیادتر از کف دریا ها باشد👇
«استغفرالله الذی لا اله الا
هُوَالحَی القیّوم وَ اتوبُ الیه»☘
۹_ حضرت صادق (ع) منقول است
هر که در روز جمعه بعد از نماز صبح بگوید 👇
« اَللّهُمَّ اجعَل صَلَواتُکَ وَ صَلَواتِ مَلائِکَتِکَ وَ حَمَلَۀِ عَرشِکَ وَ جَمیعِ خَلقِکَ وَ سَمائِکَ وَ اَرضِکَ وَ اَنبِیائِکَ وَ رُسُلِکَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ »
تا یک سال هیچ گناهی بر او نوشته نمیشود.
📚( بحارالانوار ج 89 ، ص 354)☘
۱۰_ از رسول اکرم ص روایت است: هرکس بعدازنماز صبح روز جمعه
قبل از طلوع آفتاب 10مرتبه سوره کافرون را بخواند, سپس100مرتبه صلوات به این شکل بفرستد «اللهم صل علی النبی الامی محمد و آله وسلم»
هرحاجتی داشته باشد بی شک برآورده می شود که به تجربه رسیده است.☘
۱۱_ ازحضرت امام صادق (ع)
نقل شده است که هر کس بعد از نماز ظهر روز جمعه سه مرتبه بگوید👇
« اَللّهُمَّ اجعَل صَلَواتِکَ وَ صَلَواتِ مَلائِکَتِکَ وَ رُسُلِکَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ»
در امان است تا جمعه دیگر .
📚 بحار جلد 90 صفحه 56☘
#شب_جمعه
#سوره_جمعه
🔰🔰دوستان شب جمعه هست
قرائت سوره مبارکه جمعه فراموشتون نشه که طبق فرمایش آقا امام جعفر صادق علیه السلام کفاره گناهان هست تا شب جمعه آینده🔰🔰
🌹🍃 بسم الله الرحمن الرحیم🍃🌹
یُسَبِّحُ لِلَّهِ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ الْمَلِکِ الْقُدُّوسِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ (۱)🌹🍃
هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَإِن کَانُوا مِن قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ (۲)🌹🍃
وَآخَرِینَ مِنْهُمْ لَمَّا یَلْحَقُوا بِهِمْ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ (۳)🌹🍃
ذَلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاء وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ (۴)🌹🍃
مَثَلُ الَّذِینَ حُمِّلُوا التَّوْرَاةَ ثُمَّ لَمْ یَحْمِلُوهَا کَمَثَلِ الْحِمَارِ یَحْمِلُ أَسْفَارًا بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِینَ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ (۵)🌹🍃
قُلْ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ هَادُوا إِن زَعَمْتُمْ أَنَّکُمْ أَوْلِیَاءُ لِلَّهِ مِن دُونِ النَّاسِ فَتَمَنَّوُا الْمَوْتَ إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ (۶)🌹🍃
وَلَا یَتَمَنَّوْنَهُ أَبَدًا بِمَا قَدَّمَتْ أَیْدِیهِمْ وَاللَّهُ عَلِیمٌ بِالظَّالِمِینَ (۷)🌹🍃
قُلْ إِنَّ الْمَوْتَ الَّذِی تَفِرُّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَاقِیکُمْ ثُمَّ تُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَهِ فَیُنَبِّئُکُم بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ (۸)🌹🍃
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا نُودِی لِلصَّلَاهِ مِن یَوْمِ الْجُمُعَهِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِکْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَیْعَ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُمْ تَعْلَمُونَ (۹)🌹🍃
فَإِذَا قُضِیَتِ الصَّلَاهُ فَانتَشِرُوا فِی الْأَرْضِ وَابْتَغُوا مِن فَضْلِ اللَّهِ وَاذْکُرُوا اللَّهَ کَثِیرًا لَّعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ (۱۰)🌹🍃
وَإِذَا رَأَوْا تِجَارَهً أَوْ لَهْوًا انفَضُّوا إِلَیْهَا وَتَرَکُوکَ قَائِمًا قُلْ مَا عِندَ اللَّهِ خَیْرٌ مِّنَ اللَّهْوِ وَمِنَ التِّجَارَهِ وَاللَّهُ خَیْرُ الرَّازِقِینَ (۱۱)🌹🍃
🌹🍃به امید آمرزش همه گناهان کوچک و بزرگمون دعا در حق همدیگه رو فراموش نکنیم🍃🌹
#سوره_جمعه
🔰🔰دوستان شب جمعه هست
قرائت سوره مبارکه جمعه فراموشتون نشه که طبق فرمایش آقا امام جعفر صادق علیه السلام کفاره گناهان هست تا شب جمعه آینده🔰🔰
🌹🍃 بسم الله الرحمن الرحیم🍃🌹
یُسَبِّحُ لِلَّهِ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ الْمَلِکِ الْقُدُّوسِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ (۱)🌹🍃
هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَإِن کَانُوا مِن قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ (۲)🌹🍃
وَآخَرِینَ مِنْهُمْ لَمَّا یَلْحَقُوا بِهِمْ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ (۳)🌹🍃
ذَلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاء وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ (۴)🌹🍃
مَثَلُ الَّذِینَ حُمِّلُوا التَّوْرَاةَ ثُمَّ لَمْ یَحْمِلُوهَا کَمَثَلِ الْحِمَارِ یَحْمِلُ أَسْفَارًا بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِینَ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ (۵)🌹🍃
قُلْ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ هَادُوا إِن زَعَمْتُمْ أَنَّکُمْ أَوْلِیَاءُ لِلَّهِ مِن دُونِ النَّاسِ فَتَمَنَّوُا الْمَوْتَ إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ (۶)🌹🍃
وَلَا یَتَمَنَّوْنَهُ أَبَدًا بِمَا قَدَّمَتْ أَیْدِیهِمْ وَاللَّهُ عَلِیمٌ بِالظَّالِمِینَ (۷)🌹🍃
قُلْ إِنَّ الْمَوْتَ الَّذِی تَفِرُّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَاقِیکُمْ ثُمَّ تُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَهِ فَیُنَبِّئُکُم بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ (۸)🌹🍃
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا نُودِی لِلصَّلَاهِ مِن یَوْمِ الْجُمُعَهِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِکْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَیْعَ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُمْ تَعْلَمُونَ (۹)🌹🍃
فَإِذَا قُضِیَتِ الصَّلَاهُ فَانتَشِرُوا فِی الْأَرْضِ وَابْتَغُوا مِن فَضْلِ اللَّهِ وَاذْکُرُوا اللَّهَ کَثِیرًا لَّعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ (۱۰)🌹🍃
وَإِذَا رَأَوْا تِجَارَهً أَوْ لَهْوًا انفَضُّوا إِلَیْهَا وَتَرَکُوکَ قَائِمًا قُلْ مَا عِندَ اللَّهِ خَیْرٌ مِّنَ اللَّهْوِ وَمِنَ التِّجَارَهِ وَاللَّهُ خَیْرُ الرَّازِقِینَ (۱۱)🌹🍃
🌹🍃به امید آمرزش همه گناهان کوچک و بزرگمون دعا در حق همدیگه رو فراموش نکنیم🍃🌹
🔸علامه مجلسی فرمودند :
شب جمعه مشغول مطالعه بودم، به این دعا رسیدم
بسم الله الرحمن الرحیم،
🔸اَلْحَمْدُ لله مِنْ اَوَّلِ الدُّنْیا اِلی فَنائِها
وَ مِنَ الآخِرَه اِلی بَقائِها, اَلْحَمْدُاللهِ عَلی کُلِّ نِعْمَه، اَسْتَغْفِرُالله مِنْ کُلِّ ذَنْبٍ وَ اَتُوبُ اِلَیْه، وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمینَ
🔸بعد یک هفته مجدد خواستم ، آنرا بخوانم، که در حالت مکاشفه از ملائکه ندایی شنیدم ، که ما هنوز از نوشتن ثواب قرائت قبلی فارغ نشده ایم...
قصص العلماء، ص 8
شب جمعه مشغول مطالعه بودم، به این دعا رسیدم
بسم الله الرحمن الرحیم،
🔸اَلْحَمْدُ لله مِنْ اَوَّلِ الدُّنْیا اِلی فَنائِها
وَ مِنَ الآخِرَه اِلی بَقائِها, اَلْحَمْدُاللهِ عَلی کُلِّ نِعْمَه، اَسْتَغْفِرُالله مِنْ کُلِّ ذَنْبٍ وَ اَتُوبُ اِلَیْه، وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمینَ
🔸بعد یک هفته مجدد خواستم ، آنرا بخوانم، که در حالت مکاشفه از ملائکه ندایی شنیدم ، که ما هنوز از نوشتن ثواب قرائت قبلی فارغ نشده ایم...
قصص العلماء، ص 8
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃
بسم الله الرحمن الرحیم
هر که در شب جمعه این دعای عظیم الشأن را بخواند؛
خداوند سبحان و متعال میفرماید:
او را آمرزیدم و در درجه حضرت ابراهیم علیه السلام باشد
هر که در شب جمعه این دعای عظیم الشأن را بخواند؛
خداوند سبحان و متعال میفرماید:
او را آمرزیدم و در درجه حضرت ابراهیم علیه السلام باشد
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃 (Deleted Account)
بسم الله الرحمن الرحیم
شبِ جمعه ای دیگر و این دعای عظیم الشأن
🔸هر کس چهل شب از شبهای جمعه بخواند حق تعالی همه گناهان که مابین او و خداوند است را بیامرزد.
@ertebat_ba_rab
ادامه خواص در پست پایین👇
شبِ جمعه ای دیگر و این دعای عظیم الشأن
🔸هر کس چهل شب از شبهای جمعه بخواند حق تعالی همه گناهان که مابین او و خداوند است را بیامرزد.
@ertebat_ba_rab
ادامه خواص در پست پایین👇