بسم الله الحی القیوم
حضرت سکینه سلام الله علیها فرمودند:
من کنار بدن بی سر پدرم بودم که شنیدم پدرم فرمودند:
به شیعیان من بگویید هرگاه آب گوارا نوشیدند؛ مرا یاد کنند
منبع: کتاب رخدادهای کربلا
@ertebat_ba_rab
حضرت سکینه سلام الله علیها فرمودند:
من کنار بدن بی سر پدرم بودم که شنیدم پدرم فرمودند:
به شیعیان من بگویید هرگاه آب گوارا نوشیدند؛ مرا یاد کنند
منبع: کتاب رخدادهای کربلا
@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین صلوات الله علیه سیدالشهداء
السلام علیک یا ابوالفضل العباس بن امیرالمومنین صلوات الله علیه
امام صادق علیه السلام فرمودند: همانا حسین بن علی علیه السلام از نزد پروردگارش نگاه می کند به موضع اردوگاهش و محلی که شهدا با او قرار دارند و به زائرانش نیز نظر می اندازد، در حالی که ایشان بخوبی آنها را و نامهایشان و نام پدرانشان و درجات آنها و منزلت آنها را نزد خداوند، بهتر از احدی از شما نسبت به فرزندانش می شناسد،
و بدرستیکه امام حسین علیه السلام می بیند چه کسی ساکن کربلا شده (جهت زیارت) و برای او استغفار می کند و از پدران بزرگوارش می خواهد برای او استغفار کنند و می فرماید: اگر زائر من می دانست، آنچه را که خداوند برای او مهیا نموده است شادیش بیشتر از غمش می شد و همانا زائر امام حسین علیه السلام از زیارت برمی گردد در حالیکه هیچ گناهی بر او باقی نمی ماند
اللهم صل علی محمد و ال محمد وَ عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ وَ عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
محمد بن مسلم از امام باقر علیه السلام روایت کرده:
اگر مردم می دانستند، زیارت امام حسین علیه السلام چقدر فضیلت و ثواب دارد، بدرستیکه از شوق می مردند و نفسهایشان از روی حسرت بند می آمد.
گفتم: چقدر فضیلت دارد،
حضرت فرمودند: هر کس امام حسین علیه السلام را زیارت کند از روی اشتیاقی که به او دارد، خدا برایش هزار حج مقبول و هزار عمره و اجر هزار شهید از شهداء بدر و اجر هزار روزه دار و ثواب هزار صدقه قبول شده و ثواب هزار بنده آزاد کردن که مراد از آن رضای خدا باشد،می نویسد
🍃دوستان عزیز این ثواب فقط برای رفتن به کربلا نیست، اگه کسی بنا به دلایلی نتونه کربلا بره، همینکه در خانه خودش یا هر زیارتگاه دیگه ای بره و در اونجا زیارت امام حسین رو به همراه دو رکعت نماز هدیه به حضرت بخونه و عارف به حق حضرت باشه و تقوای الهی پیشه کنه و در راه امام حسین علیه السلام که راه خداست، قدم برداره؛ همین ثوابها براش در نظر گرفته میشه🍃
پس از همین امروز شروع به خواندن زیارت اباعبدالله الحسین کنین، مخصوصا زیارت عاشورا
📚وسائل الشیعه؛ج۱۴،ص۴۲۳ و ۴۵۳
@ertebat_ba_rab
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین صلوات الله علیه سیدالشهداء
السلام علیک یا ابوالفضل العباس بن امیرالمومنین صلوات الله علیه
امام صادق علیه السلام فرمودند: همانا حسین بن علی علیه السلام از نزد پروردگارش نگاه می کند به موضع اردوگاهش و محلی که شهدا با او قرار دارند و به زائرانش نیز نظر می اندازد، در حالی که ایشان بخوبی آنها را و نامهایشان و نام پدرانشان و درجات آنها و منزلت آنها را نزد خداوند، بهتر از احدی از شما نسبت به فرزندانش می شناسد،
و بدرستیکه امام حسین علیه السلام می بیند چه کسی ساکن کربلا شده (جهت زیارت) و برای او استغفار می کند و از پدران بزرگوارش می خواهد برای او استغفار کنند و می فرماید: اگر زائر من می دانست، آنچه را که خداوند برای او مهیا نموده است شادیش بیشتر از غمش می شد و همانا زائر امام حسین علیه السلام از زیارت برمی گردد در حالیکه هیچ گناهی بر او باقی نمی ماند
اللهم صل علی محمد و ال محمد وَ عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ وَ عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
محمد بن مسلم از امام باقر علیه السلام روایت کرده:
اگر مردم می دانستند، زیارت امام حسین علیه السلام چقدر فضیلت و ثواب دارد، بدرستیکه از شوق می مردند و نفسهایشان از روی حسرت بند می آمد.
گفتم: چقدر فضیلت دارد،
حضرت فرمودند: هر کس امام حسین علیه السلام را زیارت کند از روی اشتیاقی که به او دارد، خدا برایش هزار حج مقبول و هزار عمره و اجر هزار شهید از شهداء بدر و اجر هزار روزه دار و ثواب هزار صدقه قبول شده و ثواب هزار بنده آزاد کردن که مراد از آن رضای خدا باشد،می نویسد
🍃دوستان عزیز این ثواب فقط برای رفتن به کربلا نیست، اگه کسی بنا به دلایلی نتونه کربلا بره، همینکه در خانه خودش یا هر زیارتگاه دیگه ای بره و در اونجا زیارت امام حسین رو به همراه دو رکعت نماز هدیه به حضرت بخونه و عارف به حق حضرت باشه و تقوای الهی پیشه کنه و در راه امام حسین علیه السلام که راه خداست، قدم برداره؛ همین ثوابها براش در نظر گرفته میشه🍃
پس از همین امروز شروع به خواندن زیارت اباعبدالله الحسین کنین، مخصوصا زیارت عاشورا
📚وسائل الشیعه؛ج۱۴،ص۴۲۳ و ۴۵۳
@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم
تسلیت میگم
دوستان امروز حتما جداگانه برای امام حسین علیه السلام
و حضرت عباس علیه السلام
و حضرت علی اکبر علیه السلام
و حضرت علی اصغر علیه السلام
و حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام
دو رکعت نماز بخونین و هدیه کنین و زیارت بزرگواران رو بخونین
و همینطور دو رکعت نماز بخونین و ثوابشو هدیه کنین به سایر یاران و اصحاب اباعبدالله الحسین علیه السلام
و صد یا هزار صلوات هدیه این عزیزان کنین🌹
اللهم صل علی محمد و ال محمد وَ عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ وَ عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
تسلیت میگم
دوستان امروز حتما جداگانه برای امام حسین علیه السلام
و حضرت عباس علیه السلام
و حضرت علی اکبر علیه السلام
و حضرت علی اصغر علیه السلام
و حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام
دو رکعت نماز بخونین و هدیه کنین و زیارت بزرگواران رو بخونین
و همینطور دو رکعت نماز بخونین و ثوابشو هدیه کنین به سایر یاران و اصحاب اباعبدالله الحسین علیه السلام
و صد یا هزار صلوات هدیه این عزیزان کنین🌹
اللهم صل علی محمد و ال محمد وَ عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ وَ عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃
بسم الله الرحمن الرحیم
پیغمبر گرامی اسلام صلی الله علیه و اله و سلم فرمودند:
بر من بسیار صلوات بفرستید،
که در درود فرستادن بر من، برای درود فرستنده
نوری است در قبر
و نوری است بر پل صراط
و نوری است در بهشت
🌷 لطفا هر تعداد صلواتی که میتونین هدیه به اباعبدالله الحسین صلوات الله علیه کنین🌷
اللهم صل علی محمد و ال محمد و علی اهل بیته و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
بی شک ائمه ما نیازی به این صلوات ها ندارن، بلکه این صلوات ها باعث محبت و ارتباط ما با خدا و معصومین میشه
اللهم العَن قَتَلَةَ الحسین و اصحابهِ
📚آثار برکات صلوات، ص ۱۴۳
@ertebat_ba_rab
پیغمبر گرامی اسلام صلی الله علیه و اله و سلم فرمودند:
بر من بسیار صلوات بفرستید،
که در درود فرستادن بر من، برای درود فرستنده
نوری است در قبر
و نوری است بر پل صراط
و نوری است در بهشت
🌷 لطفا هر تعداد صلواتی که میتونین هدیه به اباعبدالله الحسین صلوات الله علیه کنین🌷
اللهم صل علی محمد و ال محمد و علی اهل بیته و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
بی شک ائمه ما نیازی به این صلوات ها ندارن، بلکه این صلوات ها باعث محبت و ارتباط ما با خدا و معصومین میشه
اللهم العَن قَتَلَةَ الحسین و اصحابهِ
📚آثار برکات صلوات، ص ۱۴۳
@ertebat_ba_rab
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃
بسم الله الرحمن الرحیم
🍃لطفا امروز برای اباعبدالله الحسین صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته و فرزندش و ابوالفضل العباس صلوات الله علیه و یاران حضرت، نماز هدیه کنین🍃
اللهمَّ العَن قَتَلَةَ الحسینِ و اصحاب الحسین
صلوات مخصوص بر اباعبدالله الحسین صلوات الله علیه
و امام حسن مجتبی صلوات الله علیه
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صَلِّ عَلَی الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ عَبْدَیْکَ وَ وَلِیِّیْکَ
وَ ابْنَی رَسُولِکَ وَ سِبْطَیِ الرَّحْمَةِ وَ سَیِّدَیْ شَبٰابِ اَهْلِ الْجَنَّةِ
اَفْضَلَ مٰا صَلَّیْتَ عَلٰی اَحَدٍ مِنْ اَوْلٰادِ النَّبِیّٖینَ وَالْمُرْسَلیٖنَ
اللهم صَلِّ عَلَی الْحَسَنِ بْنِ سَیِّدِ النَّبِیّٖینَ وَ وَصِیِّ اَمیٖرِالْمؤمِنینَ صَلَواتُ الله عَلَیهِ
اَلسَّلٰامُ عَلَیْکَ یَابْنَ رَسوُلِ اللّٰهِ صل الله علیه و اله و سَلَّم
السَّلٰامُ عَلَیْکَ یَابْنَ سَیِّدِالْوَصِیّٖینَ
اَشْهَدُ اَنَّکَ یَابْنَ اَمیٖرِالْمؤمِنیٖنَ اَمیٖنُ اللّٰهِ وَابْنُ اَمیٖنِهِ
عِشْتَ مَظْلوُماً وَ مَضَیْتَ شَهیٖداً
وَ اَشْهَدُ اَنَّکَ الْاِمٰامُ الزَّکِیُّ الْهٰادِی الْمَهْدِیُّ
اللهمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَ بَلِّغ رُوحَهُ وَ جَسَدَهُ عَنّیٖ فٖی هٰذِهِ السّٰاعَةِ
اَفْضَلَ الْتَّحِیَّةِ وَ السَّلٰامِ
اللهمَّ صَلِّ عَلَی الْحُسَیْنِ بْنِ عَلِیٍّ الْمَظْلُومِ الشَّهیٖدِ
قَتیٖلِ الْکَفَرَةِ وَ طَریٖحِ الْفَجَرَةِ
السَّلٰامُ عَلَیْکَ یٰا اَبٰا عَبْدِاللّٰهِ
السَّلٰامُ عَلَیْکَ یَابْنَ رَسُولِ اللّٰهِ السَّلٰامُ عَلَیْکَ یَابْنَ اَمیٖرِالْمُؤْمِنیٖنَ
اَشْهَدُ مُوقِنٰاً اَنَّکَ اَمیٖنُ اللُهِ وَابْنُ اَمیٖنِهِ قُتِلْتَ مَظْلُومًا
وَ مَضَیْتَ شَهیٖداً وَ اَشْهَدُ اَنَّ اللّٰهَ تَعٰالٰی الطّٰالِبُ
بِثٰارِکَ وَ مُنْجِزٌ مٰا وَعَدَکَ مِنَ النَّصْرِ وَ التَّایْٖیدِ فِی هَلٰاکِ عَدُوِّکَ
وَ اِظْهٰارِ دَعْوَتِکَ وَ اَشْهَدُ اَنَّکَ وَفَیْتَ بِعَهْدِاللهِ
وَ جاهَدْتَ في سَبیلِ اللهِ وَ عَبَدْتَ اللهَ مُخْلِصًا حَتّیٰ اَتیٰـکَ الْیَقینُ
لَعَنَ اللهُ اُمَّةً قَتَلَتْکَ وَ لَعَنَ اللهُ اُمَّةً خَذَلَتْکَ
وَ لَعَنَ اللهُ اُمَّةً اَلَبَّتْ عَلَیْکَ وَ اَبرَءُ اِلَی اللهِ تَعالیٰ
مِمَّنْ اَکْذَبَکَ وَاسْتَخَفَّ بِحَقِّکَ وَاسْتَحَلَّ دَمَکَ
بِاَبي اَنْتَ وَ اُمّي یا اباعبداللهِ لَعَنَ اللهُ قاتِلَکَ
وَ لَعَنَ اللهُ خاذِلَکَ وَ لَعَنَ اللهُ مَنْ سَمِعَ وَاٰعِیَتَکَ
فَلَمْ یُجِبْکَ وَ لَمْ یَنْصُرْکَ وَ لَعَنَ اللهُ مَنْ سَبٰا نِسائَکَ
اَنَا اِلَی اللهِ مِنهُمْ بَرئٌ وَ مِمَّنْ وٰالاهُمْ وَ مالَأَهُمْ وَ اَعانَهُمْ عَلَیهِ
وَ اَشهَدُ اَنَّکَ وَالأئِمَّةَ مِنْ وُلْدِکَ کَلِمَةُ التَّقْویٰ و بابُ الهُدیٰ
وَالْعُرْوَةُ الْوُثْقیٰ وَالحُجَّةُ عَلیٰ اَهلِ الدُّنیا
وَ اشْهَدُ اَنّي بِکُمْ مُؤمِنٌ وَ بِمَنْزِلَتِکُم مُوقِنٌ
وَ لَکُمْ تابِعٌ بِذاتِ نَفْسي وَ شَرایِعِ دیني
وَ خَوٰاتیمِ عَمَلي وَ مُنْقَلَبي في دُنیایَ وَ آخِرَتي
اگه خیر خواه کسی هستین، به اشتراک بزارین
منبع از کتاب گنج های معنوی
@ertebat_ba_rab
🍃لطفا امروز برای اباعبدالله الحسین صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته و فرزندش و ابوالفضل العباس صلوات الله علیه و یاران حضرت، نماز هدیه کنین🍃
اللهمَّ العَن قَتَلَةَ الحسینِ و اصحاب الحسین
صلوات مخصوص بر اباعبدالله الحسین صلوات الله علیه
و امام حسن مجتبی صلوات الله علیه
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صَلِّ عَلَی الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ عَبْدَیْکَ وَ وَلِیِّیْکَ
وَ ابْنَی رَسُولِکَ وَ سِبْطَیِ الرَّحْمَةِ وَ سَیِّدَیْ شَبٰابِ اَهْلِ الْجَنَّةِ
اَفْضَلَ مٰا صَلَّیْتَ عَلٰی اَحَدٍ مِنْ اَوْلٰادِ النَّبِیّٖینَ وَالْمُرْسَلیٖنَ
اللهم صَلِّ عَلَی الْحَسَنِ بْنِ سَیِّدِ النَّبِیّٖینَ وَ وَصِیِّ اَمیٖرِالْمؤمِنینَ صَلَواتُ الله عَلَیهِ
اَلسَّلٰامُ عَلَیْکَ یَابْنَ رَسوُلِ اللّٰهِ صل الله علیه و اله و سَلَّم
السَّلٰامُ عَلَیْکَ یَابْنَ سَیِّدِالْوَصِیّٖینَ
اَشْهَدُ اَنَّکَ یَابْنَ اَمیٖرِالْمؤمِنیٖنَ اَمیٖنُ اللّٰهِ وَابْنُ اَمیٖنِهِ
عِشْتَ مَظْلوُماً وَ مَضَیْتَ شَهیٖداً
وَ اَشْهَدُ اَنَّکَ الْاِمٰامُ الزَّکِیُّ الْهٰادِی الْمَهْدِیُّ
اللهمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَ بَلِّغ رُوحَهُ وَ جَسَدَهُ عَنّیٖ فٖی هٰذِهِ السّٰاعَةِ
اَفْضَلَ الْتَّحِیَّةِ وَ السَّلٰامِ
اللهمَّ صَلِّ عَلَی الْحُسَیْنِ بْنِ عَلِیٍّ الْمَظْلُومِ الشَّهیٖدِ
قَتیٖلِ الْکَفَرَةِ وَ طَریٖحِ الْفَجَرَةِ
السَّلٰامُ عَلَیْکَ یٰا اَبٰا عَبْدِاللّٰهِ
السَّلٰامُ عَلَیْکَ یَابْنَ رَسُولِ اللّٰهِ السَّلٰامُ عَلَیْکَ یَابْنَ اَمیٖرِالْمُؤْمِنیٖنَ
اَشْهَدُ مُوقِنٰاً اَنَّکَ اَمیٖنُ اللُهِ وَابْنُ اَمیٖنِهِ قُتِلْتَ مَظْلُومًا
وَ مَضَیْتَ شَهیٖداً وَ اَشْهَدُ اَنَّ اللّٰهَ تَعٰالٰی الطّٰالِبُ
بِثٰارِکَ وَ مُنْجِزٌ مٰا وَعَدَکَ مِنَ النَّصْرِ وَ التَّایْٖیدِ فِی هَلٰاکِ عَدُوِّکَ
وَ اِظْهٰارِ دَعْوَتِکَ وَ اَشْهَدُ اَنَّکَ وَفَیْتَ بِعَهْدِاللهِ
وَ جاهَدْتَ في سَبیلِ اللهِ وَ عَبَدْتَ اللهَ مُخْلِصًا حَتّیٰ اَتیٰـکَ الْیَقینُ
لَعَنَ اللهُ اُمَّةً قَتَلَتْکَ وَ لَعَنَ اللهُ اُمَّةً خَذَلَتْکَ
وَ لَعَنَ اللهُ اُمَّةً اَلَبَّتْ عَلَیْکَ وَ اَبرَءُ اِلَی اللهِ تَعالیٰ
مِمَّنْ اَکْذَبَکَ وَاسْتَخَفَّ بِحَقِّکَ وَاسْتَحَلَّ دَمَکَ
بِاَبي اَنْتَ وَ اُمّي یا اباعبداللهِ لَعَنَ اللهُ قاتِلَکَ
وَ لَعَنَ اللهُ خاذِلَکَ وَ لَعَنَ اللهُ مَنْ سَمِعَ وَاٰعِیَتَکَ
فَلَمْ یُجِبْکَ وَ لَمْ یَنْصُرْکَ وَ لَعَنَ اللهُ مَنْ سَبٰا نِسائَکَ
اَنَا اِلَی اللهِ مِنهُمْ بَرئٌ وَ مِمَّنْ وٰالاهُمْ وَ مالَأَهُمْ وَ اَعانَهُمْ عَلَیهِ
وَ اَشهَدُ اَنَّکَ وَالأئِمَّةَ مِنْ وُلْدِکَ کَلِمَةُ التَّقْویٰ و بابُ الهُدیٰ
وَالْعُرْوَةُ الْوُثْقیٰ وَالحُجَّةُ عَلیٰ اَهلِ الدُّنیا
وَ اشْهَدُ اَنّي بِکُمْ مُؤمِنٌ وَ بِمَنْزِلَتِکُم مُوقِنٌ
وَ لَکُمْ تابِعٌ بِذاتِ نَفْسي وَ شَرایِعِ دیني
وَ خَوٰاتیمِ عَمَلي وَ مُنْقَلَبي في دُنیایَ وَ آخِرَتي
اگه خیر خواه کسی هستین، به اشتراک بزارین
منبع از کتاب گنج های معنوی
@ertebat_ba_rab
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃
بسم الله الرحمن الرحیم
ﺍَﻟﻠَّﻬُﻢَّ ﺻَﻞِّ ﻋَﻠَﻲ ﻣُﺤَﻤَّﺪٍ ﻭَ ﺁﻝِ ﻣُﺤَﻤَّﺪٍ ﻭَ ﺻَﻞِّ عَلَی ﺍﻟﺤُﺴَﻴﻦِ المَظلومِ الشَّهیدِ الرَّشیدِ
قَتیلِ ﺍﻟﻌَﺒَﺮﺍﺕِ ﻭَ ﺃَﺳﻴﺮِ ﺍﻟﻜُﺮُﺑﺎﺕِ صَلاةً ﻧﺎﻣِﻴَﺔً ﺯﺍﻛِﻴَﺔً ﻣُﺒﺎﺭَﻛَﺔً
ﻳَﺼﻌَﺪُ ﺃَﻭَّﻟُﻬﺎ ﻭَ لا ﻳَﻨﻔَﺪُ ﺁﺧِﺮُﻫﺎ
ﺃَﻓﻀَﻞَ ﻣَﺎ ﺻَﻠَّﻴﺖَ عَلیٰ ﺃَﺣَﺪٍ ﻣِﻦ ﺃَﻭلاﺩِ ﺃَﻧﺒِﻴﺎﺋِﻚَ ﺍﻟﻤُﺮﺳَﻠﻴﻦَ ﻳَﺎ ﺇِﻟﻪَ ﺍﻟﻌﺎﻟَﻤﻴﻦَ
ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ﺩﺭﻭﺩ ﻓﺮﺳﺖ ﺑﺮ ﻣﺤﻤّﺪ ﻭ ﺁﻝ ﻣﺤﻤّﺪ ﻭ ﺩﺭﻭﺩ ﻭ ﺭﺣﻤﺖ ﻓﺮﺳﺖ ﺑﺮ ﺣﺴﻴﻦ ﻣﻈﻠﻮم ﺷﻬﻴﺪ ﺭﺷﻴﺪ ﺷﺠﺎﻉ، ﻛﺸﺘﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﺍﺷﻚ ﭼﺸﻢ ﺧﻠﻖ ﻭ ﺍﺳﻴﺮ ﻣﺤﻦ ﺭﺣﻤﺖ ﻭ ﺩﺭﻭﺩﻯ ﺑﺮ ﺁﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﻓﺮﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺍﻳﻢ ﺩﺭ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻭ ﺗﻜﺎﻣﻞ ﻭ ﺑﺮﻛﺖ ﺑﺎﺷﺪ، ﻛﻪ ﺍﻭﻝ ﺁﻥ ﺩﺭﻭﺩ ﺑﺂﺳﻤﺎﻥ ﺻﻌﻮﺩ ﻛﻨﺪ ﻭ ﺁﺧﺮ ﺁﻥ ﺍﻧﻘﻄﺎﻉ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﻠﻜﻪ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺑﺎﻗﻰ ﺑﺎﺷﺪ ﻧﻴﻜﻮﺗﺮﻳﻦ ﺩﺭﻭﺩ ﻭ ﺭﺣﻤﺘﻰ ﻛﻪ ﺑﺮ ﻳﻜﻰ ﺍﺯ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﭘﻴﻐﻤﺒﺮﺍﻥ ﻣﺮﺳﻠﺖﻓﺮﺳﺘاده ﺍﻯ ﺧﺪﺍﻯ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﻰ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﻭﺟﻮﺩ
@ertebat_ba_rab
ﺍَﻟﻠَّﻬُﻢَّ ﺻَﻞِّ ﻋَﻠَﻲ ﻣُﺤَﻤَّﺪٍ ﻭَ ﺁﻝِ ﻣُﺤَﻤَّﺪٍ ﻭَ ﺻَﻞِّ عَلَی ﺍﻟﺤُﺴَﻴﻦِ المَظلومِ الشَّهیدِ الرَّشیدِ
قَتیلِ ﺍﻟﻌَﺒَﺮﺍﺕِ ﻭَ ﺃَﺳﻴﺮِ ﺍﻟﻜُﺮُﺑﺎﺕِ صَلاةً ﻧﺎﻣِﻴَﺔً ﺯﺍﻛِﻴَﺔً ﻣُﺒﺎﺭَﻛَﺔً
ﻳَﺼﻌَﺪُ ﺃَﻭَّﻟُﻬﺎ ﻭَ لا ﻳَﻨﻔَﺪُ ﺁﺧِﺮُﻫﺎ
ﺃَﻓﻀَﻞَ ﻣَﺎ ﺻَﻠَّﻴﺖَ عَلیٰ ﺃَﺣَﺪٍ ﻣِﻦ ﺃَﻭلاﺩِ ﺃَﻧﺒِﻴﺎﺋِﻚَ ﺍﻟﻤُﺮﺳَﻠﻴﻦَ ﻳَﺎ ﺇِﻟﻪَ ﺍﻟﻌﺎﻟَﻤﻴﻦَ
ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ﺩﺭﻭﺩ ﻓﺮﺳﺖ ﺑﺮ ﻣﺤﻤّﺪ ﻭ ﺁﻝ ﻣﺤﻤّﺪ ﻭ ﺩﺭﻭﺩ ﻭ ﺭﺣﻤﺖ ﻓﺮﺳﺖ ﺑﺮ ﺣﺴﻴﻦ ﻣﻈﻠﻮم ﺷﻬﻴﺪ ﺭﺷﻴﺪ ﺷﺠﺎﻉ، ﻛﺸﺘﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﺍﺷﻚ ﭼﺸﻢ ﺧﻠﻖ ﻭ ﺍﺳﻴﺮ ﻣﺤﻦ ﺭﺣﻤﺖ ﻭ ﺩﺭﻭﺩﻯ ﺑﺮ ﺁﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﻓﺮﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺍﻳﻢ ﺩﺭ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻭ ﺗﻜﺎﻣﻞ ﻭ ﺑﺮﻛﺖ ﺑﺎﺷﺪ، ﻛﻪ ﺍﻭﻝ ﺁﻥ ﺩﺭﻭﺩ ﺑﺂﺳﻤﺎﻥ ﺻﻌﻮﺩ ﻛﻨﺪ ﻭ ﺁﺧﺮ ﺁﻥ ﺍﻧﻘﻄﺎﻉ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﻠﻜﻪ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺑﺎﻗﻰ ﺑﺎﺷﺪ ﻧﻴﻜﻮﺗﺮﻳﻦ ﺩﺭﻭﺩ ﻭ ﺭﺣﻤﺘﻰ ﻛﻪ ﺑﺮ ﻳﻜﻰ ﺍﺯ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﭘﻴﻐﻤﺒﺮﺍﻥ ﻣﺮﺳﻠﺖﻓﺮﺳﺘاده ﺍﻯ ﺧﺪﺍﻯ ﻋﺎﻟﻢ ﺑﻰ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﻭﺟﻮﺩ
@ertebat_ba_rab
🍃 ارتباط با خدا 🍃
👆صلوات خاصه امام سجاد علیه السلام👆
بسم الله الحی القیوم
👋امشب شب شهادت امام رئوف امام سجاد علیه السلام هست
به همه تسلیت میگم
👋ازتون خواهش میکنم لطفا امشب حتما دو رکعت نماز برای امام سجاد علیه السلام بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین🙏
یقین بدونین موجب خشنودی خدا میشه و شفاعت این عزیز در دنیا و اخرت شامل حالمون میشه
این نماز رو در هر زمانی میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به امام سجاد علیه السلام قربة الی الله
لطفا الان هم این صلوات رو توی دلتون بفرستین و هدیه کنین به امام سجاد علیه السلام:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
👋امشب شب شهادت امام رئوف امام سجاد علیه السلام هست
به همه تسلیت میگم
👋ازتون خواهش میکنم لطفا امشب حتما دو رکعت نماز برای امام سجاد علیه السلام بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین🙏
یقین بدونین موجب خشنودی خدا میشه و شفاعت این عزیز در دنیا و اخرت شامل حالمون میشه
این نماز رو در هر زمانی میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به امام سجاد علیه السلام قربة الی الله
لطفا الان هم این صلوات رو توی دلتون بفرستین و هدیه کنین به امام سجاد علیه السلام:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
🏴 علت گریه طولانی امام سجاد(ع)
▫️عن الصادق(ع): أَمَّا عَلِيُّ بْنُ الْحُسَيْنِ فَبَكَى عَلَى الْحُسَيْنِ (ع) عِشْرِينَ سَنَةً أَوْ أَرْبَعِينَ وَ مَا وُضِعَ طَعَامٌ بَيْنَ يَدَيْهِ إِلَّا بَكَى حَتَّى قَالَ مَوْلًى لَهُ جُعِلْتُ فِدَاكَ يَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ إِنِّي أَخَافُ عَلَيْكَ أَنْ تَكُونَ مِنَ الْهَالِكِينَ قَالَ إِنَّما أَشْكُوا بَثِّي وَ حُزْنِي إِلَى اللَّهِ وَ أَعْلَمُ مِنَ اللَّهِ ما لا تَعْلَمُونَ إِنِّي لَمْ أَذْكُرْ مَصْرَعَ بَنِي فَاطِمَةَ إِلَّا خَنَقَتْنِي الْعَبْرَة.
🔻امام صادق(ع) فرمود:
▪️علی بن حسین بیست سال گریست و هرگاه غذایی پیش روی حضرت میگذاشتند گریه میکرد تا اینکه یکی از خدمتکاران حضرت به او عرض کرد: ای پسر رسول خدا من بیم آن دارم از گریه هلاک شوی. حضرت فرمود: من غم و اندوه خود را به خدا شکایت میکنم و چیزی در دل دارم که شما از آن بیخبرید. من هرگاه صحنه کشته شدن فرزندان فاطمه را به یاد میآورم بغض گلویم را میفشارد.
📚مکارم الاخلاق، شیخ طبرسی، ص316
▫️عن الصادق(ع): أَمَّا عَلِيُّ بْنُ الْحُسَيْنِ فَبَكَى عَلَى الْحُسَيْنِ (ع) عِشْرِينَ سَنَةً أَوْ أَرْبَعِينَ وَ مَا وُضِعَ طَعَامٌ بَيْنَ يَدَيْهِ إِلَّا بَكَى حَتَّى قَالَ مَوْلًى لَهُ جُعِلْتُ فِدَاكَ يَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ إِنِّي أَخَافُ عَلَيْكَ أَنْ تَكُونَ مِنَ الْهَالِكِينَ قَالَ إِنَّما أَشْكُوا بَثِّي وَ حُزْنِي إِلَى اللَّهِ وَ أَعْلَمُ مِنَ اللَّهِ ما لا تَعْلَمُونَ إِنِّي لَمْ أَذْكُرْ مَصْرَعَ بَنِي فَاطِمَةَ إِلَّا خَنَقَتْنِي الْعَبْرَة.
🔻امام صادق(ع) فرمود:
▪️علی بن حسین بیست سال گریست و هرگاه غذایی پیش روی حضرت میگذاشتند گریه میکرد تا اینکه یکی از خدمتکاران حضرت به او عرض کرد: ای پسر رسول خدا من بیم آن دارم از گریه هلاک شوی. حضرت فرمود: من غم و اندوه خود را به خدا شکایت میکنم و چیزی در دل دارم که شما از آن بیخبرید. من هرگاه صحنه کشته شدن فرزندان فاطمه را به یاد میآورم بغض گلویم را میفشارد.
📚مکارم الاخلاق، شیخ طبرسی، ص316
▪️ شهادت حضرت زین العابدین علیه السلام تسلیت باد
الإمام زين العابدين عليه السلام :الذُّنوبُ الَّتي تَدفَعُ القِسمَ : إظهارُ الاِفتِقارِ ، وَالنَّومُ عَنِ العَتَمَةِ وعَن صَلاةِ الغَداةِ ، وَاستِحقارُ النِّعَمِ ، وشَكوَى المَعبودِ عز و جل
♦️گناهانى كه روزى را دور مى كنند ، چنين اند :
اظهار فقر كردن _ خواب ديرهنگام در شب و پس از نماز صبح _ كوچك شمردن نعمت ها و از خدا گلايه كردن
معاني الأخبار : 2 / 271
الإمام زين العابدين عليه السلام :الذُّنوبُ الَّتي تَدفَعُ القِسمَ : إظهارُ الاِفتِقارِ ، وَالنَّومُ عَنِ العَتَمَةِ وعَن صَلاةِ الغَداةِ ، وَاستِحقارُ النِّعَمِ ، وشَكوَى المَعبودِ عز و جل
♦️گناهانى كه روزى را دور مى كنند ، چنين اند :
اظهار فقر كردن _ خواب ديرهنگام در شب و پس از نماز صبح _ كوچك شمردن نعمت ها و از خدا گلايه كردن
معاني الأخبار : 2 / 271
✅امام سجاد علیه السلام در مدت 35 سال حیات پربرکتشان بعد از واقعه عاشورا،
به روش های مختلف نهضت عاشورای حسینی را در جامعه زنده میکردند که خود مبارزه شدیدی علیه دستگاه حاکم به شمار میرفت.
💎برخی اقدامات امام سجاد علیه السلام در این باره عبارت است از:
1. گریه مداوم بر سیدالشهداء علیه السلام ؛
2. یادآوری وقایع عاشورا؛
3. توصیه حضرت به زیارت امام حسین علیه السلام ؛
4. سجده بر تربت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و سفارش بدان
💎سیره امام سجاد(ع)💎
امام سجاد(ع) در جایی اظهار می دارند که حتی بیست و یک محب ندارد
ولی شیوه آن حضرت در پیشبرد معارف حقه به گونه ای دیگر بود:
مثلاً در آخر ماه رمضان عده ای از غلامان و کنیزان را می خریدند
و با تربیت یک ساله آموزش صحیفه سجادیه، به معارف آشنا می شدند
و آزاد می گشتند
و بعداً به تربیت دیگران مبادرت می ورزیدند.
روش امام در مبارزه با مشکلات زمان
۱. مبارزه در قالب دعا "صحیفه سجادیه ".
۲. تربیت شاگرد
"شاگردان و پیروان امام باقر علیه السلام و امام صادق علیه السلام "
۳. مبارزه با روایات جعلی.
شهادت جان سوزانه امام سجاد علیه السلام بر شما محبین و عاشقان اهل بیت علیهم السلام تسلیت باد .
به روش های مختلف نهضت عاشورای حسینی را در جامعه زنده میکردند که خود مبارزه شدیدی علیه دستگاه حاکم به شمار میرفت.
💎برخی اقدامات امام سجاد علیه السلام در این باره عبارت است از:
1. گریه مداوم بر سیدالشهداء علیه السلام ؛
2. یادآوری وقایع عاشورا؛
3. توصیه حضرت به زیارت امام حسین علیه السلام ؛
4. سجده بر تربت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و سفارش بدان
💎سیره امام سجاد(ع)💎
امام سجاد(ع) در جایی اظهار می دارند که حتی بیست و یک محب ندارد
ولی شیوه آن حضرت در پیشبرد معارف حقه به گونه ای دیگر بود:
مثلاً در آخر ماه رمضان عده ای از غلامان و کنیزان را می خریدند
و با تربیت یک ساله آموزش صحیفه سجادیه، به معارف آشنا می شدند
و آزاد می گشتند
و بعداً به تربیت دیگران مبادرت می ورزیدند.
روش امام در مبارزه با مشکلات زمان
۱. مبارزه در قالب دعا "صحیفه سجادیه ".
۲. تربیت شاگرد
"شاگردان و پیروان امام باقر علیه السلام و امام صادق علیه السلام "
۳. مبارزه با روایات جعلی.
شهادت جان سوزانه امام سجاد علیه السلام بر شما محبین و عاشقان اهل بیت علیهم السلام تسلیت باد .
السلام علیک یاعَلِیَّ بنَ الحُسَینِ یازَینَ العابِدینَ یَابنَ رَسوُلِ اللّه
🔶ِ امام سجاد علیه السلام تا غریب به چهل سال بعد از واقعه کربلا کارش همه گریه و ناله بود ...
هر جایی براش کربلا بود و هر روزش عاشورا ... به هر بهانه ای گریه میکرد ، ناله میزد ، اشک میریخت ..
پرسیدن آقا به شما کجا خیلی سخت گذشت؟ ... سه مرتبه فرمود الشام الشام الشام ....
امام سجاد (علیه السّلام) به نعمان بن منذر مدائنی فرمودند: در شام، هفت مصیبت بر ما وارد آوردند که از آغاز اسیری تا آخر، چنین مصیبتی بر ما وارد نشده بود.
۱- ستمگران در شام، اطراف ما را با شمشیرهای برهنه و نیزه ها احاطه کردند و بر ما حمله نمودند و کعب نیزه به ما می زدند.
۲- سرهای شهدا را در میان هودج های زن های ما قرار دادند، سر پدرم و سر عمویم عباس (علیه السّلام) را در برابر چشم عمه هایم زینب (سلام الله علیها) و ام کلثوم (سلام الله علیها) نگه داشتند و سر برادرم علی اکبر (علیه السّلام) و پسر عمویم قاسم (علیه السّلام) را در برابر چشم سکینه و فاطمه (سلام الله علیها) (خواهرانم) می آوردند و با سرها بازی می کردند و گاهی سرها به زمین می افتاد و زیر سم ستوران قرار می گرفت.
۳- زن های شامی از بالای بام ها، آب و آتش بر سر ما می ریختند، آتش به عمامه ام افتاد، چون دست هایم را به گردن بسته بودند، نتوانستم آن را خاموش کنم، عمامه ام سوخت و آتش به سرم رسید و سرم را نیز سوزانید.
۴- از طلوع خورشید تا نزدیک غروب در کوچه و بازار با ساز و آواز ما را در برابر تماشای مردم در کوچه و بازار گردش دادند و می گفتند: ای مردم بکشید آن ها را که در اسلام هیچ گونه احترامی ندارند.
۵- ما را به یک ریسمان بستند و با این حال ما را از در خانه ی یهود و نصاری عبور دادند.
۶- ما را به بازار برده فروشان بردند و خواستند ما را به جای غلام و کنیز بفروشند ولی خداوند این موضوع را برای آنها مقدور نساخت.
۷- ما را در مکانی جای دادند که سقف نداشت و روزها از گرما و شب ها از سرما آرامش نداشتیم و از تشنگی و گرسنگی و خوف کشته شدن همواره در وحشت و اضطراب به سر می بردیم.
لعنةالله علی القوم الظالمین
🔶ِ امام سجاد علیه السلام تا غریب به چهل سال بعد از واقعه کربلا کارش همه گریه و ناله بود ...
هر جایی براش کربلا بود و هر روزش عاشورا ... به هر بهانه ای گریه میکرد ، ناله میزد ، اشک میریخت ..
پرسیدن آقا به شما کجا خیلی سخت گذشت؟ ... سه مرتبه فرمود الشام الشام الشام ....
امام سجاد (علیه السّلام) به نعمان بن منذر مدائنی فرمودند: در شام، هفت مصیبت بر ما وارد آوردند که از آغاز اسیری تا آخر، چنین مصیبتی بر ما وارد نشده بود.
۱- ستمگران در شام، اطراف ما را با شمشیرهای برهنه و نیزه ها احاطه کردند و بر ما حمله نمودند و کعب نیزه به ما می زدند.
۲- سرهای شهدا را در میان هودج های زن های ما قرار دادند، سر پدرم و سر عمویم عباس (علیه السّلام) را در برابر چشم عمه هایم زینب (سلام الله علیها) و ام کلثوم (سلام الله علیها) نگه داشتند و سر برادرم علی اکبر (علیه السّلام) و پسر عمویم قاسم (علیه السّلام) را در برابر چشم سکینه و فاطمه (سلام الله علیها) (خواهرانم) می آوردند و با سرها بازی می کردند و گاهی سرها به زمین می افتاد و زیر سم ستوران قرار می گرفت.
۳- زن های شامی از بالای بام ها، آب و آتش بر سر ما می ریختند، آتش به عمامه ام افتاد، چون دست هایم را به گردن بسته بودند، نتوانستم آن را خاموش کنم، عمامه ام سوخت و آتش به سرم رسید و سرم را نیز سوزانید.
۴- از طلوع خورشید تا نزدیک غروب در کوچه و بازار با ساز و آواز ما را در برابر تماشای مردم در کوچه و بازار گردش دادند و می گفتند: ای مردم بکشید آن ها را که در اسلام هیچ گونه احترامی ندارند.
۵- ما را به یک ریسمان بستند و با این حال ما را از در خانه ی یهود و نصاری عبور دادند.
۶- ما را به بازار برده فروشان بردند و خواستند ما را به جای غلام و کنیز بفروشند ولی خداوند این موضوع را برای آنها مقدور نساخت.
۷- ما را در مکانی جای دادند که سقف نداشت و روزها از گرما و شب ها از سرما آرامش نداشتیم و از تشنگی و گرسنگی و خوف کشته شدن همواره در وحشت و اضطراب به سر می بردیم.
لعنةالله علی القوم الظالمین
بسم الله الحی القیوم
👋شهادت امام رئوف امام سجاد علیه السلام رو به همه تسلیت میگم
👋ازتون خواهش میکنم لطفا 🙌امروز هم حتما دو رکعت نماز برای امام سجاد علیه السلام بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین🙏
یقین بدونین موجب خشنودی خدا میشه و شفاعت این عزیز در دنیا و اخرت شامل حالمون میشه
این نماز رو در هر زمانی میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به امام سجاد علیه السلام قربة الی الله
لطفا الان هم این صلوات رو توی دلتون بفرستین و هدیه کنین به امام سجاد علیه السلام:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
👋شهادت امام رئوف امام سجاد علیه السلام رو به همه تسلیت میگم
👋ازتون خواهش میکنم لطفا 🙌امروز هم حتما دو رکعت نماز برای امام سجاد علیه السلام بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین🙏
یقین بدونین موجب خشنودی خدا میشه و شفاعت این عزیز در دنیا و اخرت شامل حالمون میشه
این نماز رو در هر زمانی میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به امام سجاد علیه السلام قربة الی الله
لطفا الان هم این صلوات رو توی دلتون بفرستین و هدیه کنین به امام سجاد علیه السلام:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
🍃 ارتباط با خدا 🍃
Photo
بسم الله الحی القیوم
👆اول سه تا تصویر رو خوب بخونین👆
👋لطفا متن زیر رو هم بخونین👋
زمونه بدی شده
دوره ای شده که مردم دلبسته به دنیا و هوس ها و لذت هاش شدن
حتی شمر هم حافظ قران بود و لباس پیامبری و عمامه بر تن و بر سر داشت ولی عاقبتش رو که دیدین
با اینکه همه میدونیم یه روزی میمیریم و با یه تیکه کفن و دست خالی مارو توی گور میزارن باز به خودمون نمیایم
با اینکه میدونیم همسر و فرزند و تمام ثروت و دارایی و هر چیزی که براش سگ دو زدیم رو باید بزاریم و تنها توی گور بریم که بعدش همسر و عزیزامون فقط تا پای گور مارو همراهی میکنن و فقط یه هفته برامون گریه میکنن ولی بعدش آدمای دیگه، همه چیزو از همسر و دارایی و فرزندانمون رو صاحب میشن، باز به خودمون نمیایم و عاقل نمیشیم
متاسفانه خیلیا از قران و دین و خدا، سوءاستفاده کردن و کثافت کاریشونو گردن قران انداختن
ولی رفقا این شیخ ها که از اسمون نیومدن، اینا با ما و بین ما بودن و فقط رفتن درس حوزوی خوندن، که دلیل نمیشه معصوم باشن
پس کثافت کاریشون رو پای دین نندازین و نزارین شمارو از خدا دور کنه
قران رو با معنی بخونین و فقط مطیع خدا و چهارده معصوم شین
نزارین چیزی رابطه شمارو با خدا خراب و ضعیف کنه
با خدا رفیق شین ، باور کنین این دنیا و ادماش بی رحم و کثیفن
با خدا دوست شین تا مونس و همدم و تکیه گاهتون باشه
نزارین شیطان با ناامیدی شمارو از خدا دور کنه
خدا توی قران فرمود از رحمت من ناامید نمیشوند مگر کافران
.
نماز بخونین ، نماز شب بخونین که خدا براش ایه اورد ولی ثوابشو نگفت، یعنی اونقدر ثواب داره که قابل بیان نیست
نزارین این سختی ها شمارو از خدا دور کنه
به زندگی پیامبرا، اماما و عارفا و مومنا نگا کنین، همشون توی رنج و سختی و غم بودن، خب اگه اسایش و راحتی خوب بود پس چرا خدا به برترین خلقش نداد؟
خدا وقتی از بنده ای نفرت داشته باشه اونقدر بهش نعمت و دنیا میده تا سرگرم دنیا بشه و خدارو صدا نزنه
حتی خدا فرمود اگه بنده مومنم دل ازرده نمیشد، سَر کافرو با دستمال اهنی میبستم تا حتی سر درد هم نگیره
در ضمن این سه تا تصویر رو خوب بخونین و برای دوستاتون بفرستین، این تصاویر رو از کتاب معراج مومن نوشته مرحوم سید محمد تقی مقدم گرفتم
👆اول سه تا تصویر رو خوب بخونین👆
👋لطفا متن زیر رو هم بخونین👋
زمونه بدی شده
دوره ای شده که مردم دلبسته به دنیا و هوس ها و لذت هاش شدن
حتی شمر هم حافظ قران بود و لباس پیامبری و عمامه بر تن و بر سر داشت ولی عاقبتش رو که دیدین
با اینکه همه میدونیم یه روزی میمیریم و با یه تیکه کفن و دست خالی مارو توی گور میزارن باز به خودمون نمیایم
با اینکه میدونیم همسر و فرزند و تمام ثروت و دارایی و هر چیزی که براش سگ دو زدیم رو باید بزاریم و تنها توی گور بریم که بعدش همسر و عزیزامون فقط تا پای گور مارو همراهی میکنن و فقط یه هفته برامون گریه میکنن ولی بعدش آدمای دیگه، همه چیزو از همسر و دارایی و فرزندانمون رو صاحب میشن، باز به خودمون نمیایم و عاقل نمیشیم
متاسفانه خیلیا از قران و دین و خدا، سوءاستفاده کردن و کثافت کاریشونو گردن قران انداختن
ولی رفقا این شیخ ها که از اسمون نیومدن، اینا با ما و بین ما بودن و فقط رفتن درس حوزوی خوندن، که دلیل نمیشه معصوم باشن
پس کثافت کاریشون رو پای دین نندازین و نزارین شمارو از خدا دور کنه
قران رو با معنی بخونین و فقط مطیع خدا و چهارده معصوم شین
نزارین چیزی رابطه شمارو با خدا خراب و ضعیف کنه
با خدا رفیق شین ، باور کنین این دنیا و ادماش بی رحم و کثیفن
با خدا دوست شین تا مونس و همدم و تکیه گاهتون باشه
نزارین شیطان با ناامیدی شمارو از خدا دور کنه
خدا توی قران فرمود از رحمت من ناامید نمیشوند مگر کافران
.
نماز بخونین ، نماز شب بخونین که خدا براش ایه اورد ولی ثوابشو نگفت، یعنی اونقدر ثواب داره که قابل بیان نیست
نزارین این سختی ها شمارو از خدا دور کنه
به زندگی پیامبرا، اماما و عارفا و مومنا نگا کنین، همشون توی رنج و سختی و غم بودن، خب اگه اسایش و راحتی خوب بود پس چرا خدا به برترین خلقش نداد؟
خدا وقتی از بنده ای نفرت داشته باشه اونقدر بهش نعمت و دنیا میده تا سرگرم دنیا بشه و خدارو صدا نزنه
حتی خدا فرمود اگه بنده مومنم دل ازرده نمیشد، سَر کافرو با دستمال اهنی میبستم تا حتی سر درد هم نگیره
در ضمن این سه تا تصویر رو خوب بخونین و برای دوستاتون بفرستین، این تصاویر رو از کتاب معراج مومن نوشته مرحوم سید محمد تقی مقدم گرفتم
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃
بسم الله الرحمن الرحیم
هر که در شب جمعه این دعای عظیم الشأن را بخواند؛
خداوند سبحان و متعال میفرماید:
او را آمرزیدم و در درجه حضرت ابراهیم علیه السلام باشد
هر که در شب جمعه این دعای عظیم الشأن را بخواند؛
خداوند سبحان و متعال میفرماید:
او را آمرزیدم و در درجه حضرت ابراهیم علیه السلام باشد