Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم العَن قَتَلَةَ الحسین و اصحابهِ
علی بن معمر به نقل از برخی از یاران ما گفت: به امام صادق علیه السلام عرض کردم: شنیدم که فلان کس به شما عرض نموده؛ من نوزده بار به حج رفته ام و نوزده بار نیز به عمره،
به او فرمودید: به یک حج و به یک عمره دیگر برو در این صورت خداوند پاداش زیارت قبر امام حسین صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته را برای تو می نویسد.
فرمود: کدام یک برای تو دوست داشتنی تر است؟
بیست حج و بیست عمره را انجام دهی و یا آنکه با امام حسین علیه السلام محشور شوی؟
گفت: نه، بلکه دوست دارم با امام حسین علیه السلام محشور شوم.
فرمود: پس اباعبدالله علیه السلام را زیارت کن!
📚تهذیب الاحکام للطوسی، ج ۶، ص ۴۸
دوستای گلم همینکه توی مسجد یا توی خونتون بشینین و دو رکعت نماز هدیه کنین به اقا و بعد زیارت مخصوص ایشان رو بخونین و صلوات براش بفرستین، انگار رفتین اقا رو زیارت کردین و براتون همون ثواب ها نوشته میشه
پس غصه نخورین از اینکه چرا قسمت من نشد که به زیارت برم
همین امروز و همینطور فردا دو رکعت نماز بخونین و زیارت حضرت رو بخونین
دوستای گلم، ادم که توی قبر قرار میگیره تمام ترس ها و وحشتها روی سرش می افته و عذاباش شروع میشه
اخه هیچکدوممون معصوم نیستیم و در طول زندگی کلی گناه کردیم
پس امام حسین علیه السلام رو زیارت کنین، تا در اون لحظات سخت، به دیدار شما بیاد و شفاعتتون رو بکنه😔😔
🌷اللهم الرزقنی شفاعة الحسین یوم الورود🌷
الهی العفو
اللهم صل علی محمد و ال محمد و علی اهل بیته و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج🌹
@ertebat_ba_rab
اللهم العَن قَتَلَةَ الحسین و اصحابهِ
علی بن معمر به نقل از برخی از یاران ما گفت: به امام صادق علیه السلام عرض کردم: شنیدم که فلان کس به شما عرض نموده؛ من نوزده بار به حج رفته ام و نوزده بار نیز به عمره،
به او فرمودید: به یک حج و به یک عمره دیگر برو در این صورت خداوند پاداش زیارت قبر امام حسین صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته را برای تو می نویسد.
فرمود: کدام یک برای تو دوست داشتنی تر است؟
بیست حج و بیست عمره را انجام دهی و یا آنکه با امام حسین علیه السلام محشور شوی؟
گفت: نه، بلکه دوست دارم با امام حسین علیه السلام محشور شوم.
فرمود: پس اباعبدالله علیه السلام را زیارت کن!
📚تهذیب الاحکام للطوسی، ج ۶، ص ۴۸
دوستای گلم همینکه توی مسجد یا توی خونتون بشینین و دو رکعت نماز هدیه کنین به اقا و بعد زیارت مخصوص ایشان رو بخونین و صلوات براش بفرستین، انگار رفتین اقا رو زیارت کردین و براتون همون ثواب ها نوشته میشه
پس غصه نخورین از اینکه چرا قسمت من نشد که به زیارت برم
همین امروز و همینطور فردا دو رکعت نماز بخونین و زیارت حضرت رو بخونین
دوستای گلم، ادم که توی قبر قرار میگیره تمام ترس ها و وحشتها روی سرش می افته و عذاباش شروع میشه
اخه هیچکدوممون معصوم نیستیم و در طول زندگی کلی گناه کردیم
پس امام حسین علیه السلام رو زیارت کنین، تا در اون لحظات سخت، به دیدار شما بیاد و شفاعتتون رو بکنه😔😔
🌷اللهم الرزقنی شفاعة الحسین یوم الورود🌷
الهی العفو
اللهم صل علی محمد و ال محمد و علی اهل بیته و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج🌹
@ertebat_ba_rab
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃
بسم الله الرحمن الرحیم
این شعرو قبلن گذاشتم، اما دلم نیومد باز نزارم، اونایی که نخوندن، حتما بخونن، خیلی زیباست😔
🌹
خواب دیدم مرده ام/ بی نهایت خسته و افسرده ام
🌹
تا میان گور رفتم دل گرفت /قبر کن سنگ لحد را گل گرفت
🌹
روی من خروارها از خاک بود/ وای، قبر من چه وحشتناک بود
🌹
بالش زیر سرم از سنگ بود/ غرق ظلمت، سوت و کور تنگ بود
🌹
هر که آمد پیش، حرفی راند و رفت/ سوره ی حمدی برایم خواند و رفت
🌹
خسته بودم هیچ کس یارم نشد/ زان میان یک تن خریدارم نشد
🌹
نه رفیقی، نه شفیقی، نه کسی/ ترس بود و وحشت و دلواپسی
🌹
ناله می کردم ولیکن بی جواب/ تشنه بودم، در پی یک جرعه آب
🌹
آمدند از راه، نزدم دو ملک/ تیره شد در پیش چشمانم فلک
🌹
یک ملک گفتا: بگو دین تو چیست؟ دیگری فریاد زد: رب تو کیست؟
🌹
گر چه پرسش ها به ظاهر ساده بود/ لرزه بر اندام من افتاده بود
🌹
هر چه کردم سعی تا گویم جواب/ سدّ نطقم شد هراس و اضطراب
🌹
از سکوتم آن دو گشته خشمگین/ رفت بالا گرزهای آتشین
🌹
قبر من پر گشته بود از نار و دود/ بار دیگر با غضب پرسش نمود:
🌹
ای گنه کار سیه دل، بسته پر/ نام اربابان خود یک یک ببر
🌹
گوئیا لب ها به هم چسبیده بود/ گوش، گویا نامشان نشنیده بود
🌹
نامهای خوبشان از یاد رفت/ وای، سعی و زحمتم بر باد رفت
🌹
چهره ام از شرم میشد سرخ و زرد/ بار دیگر بر سرم فریاد کرد:
🌹
در میان عمر خود کن جستجو/ کارهای نیک و زشتت را بگو
🌹
هر چه می کردم به اعمالم نگاه/ کوله بارم بود مملو از گناه
🌹
کارهای زشت من بسیار بود/ بر زبان آوردنش دشوار بود
🌹
چاره ای جز لب فرو بستن نبود/ گرز آتش بر سرم آمد فرود
🌹
عمق جانم از حرارت آب شد/ روحم از فرط الم بی تاب شد
🌹
چون ملائک نا امید از من شدند/ حرف آخر را چنین با من زدند:
🌹
عمر خود را ای جوان کردی تباه/ نامه اعمال تو باشد سیاه
🌹
ما که ماموران حق داوریم/ پس تو را سوی جهنم می بریم
🌹
دیگر آنجا عذر خواهی دیر بود/ دست و پایم بسته در زنجیر بود
🌹
نا امید از هرکجا و دل فکار/ می کشیدندم به خِفّت سوی نار
🌹
ناگهان الطاف حق آغاز شد/ از جنان درهای رحمت باز شد
🌹
مردی آمد از تبار آسمان/ دیگران چون نجم و او چون کهکشان
🌹
صورتش خورشید بود و غرق نور/ جام چشمانش پر از خمر طهور
🌹
چشمهایش زندگانی می سرود/ درد را از قلب انسان می زدود
🌹
بر سر خود شال سبزی بسته بود/ بر دلم مهرش عجب بنشسته بود
🌹
کِی به زیبائی او گل می رسید/ پیش او یوسف خجالت می کشید
🌹
دو ملک سر را به زیر انداختند/ بال خود را فرش راهش ساختند
🌹
غرق حیرت داشتند این زمزمه/ آمده اینجا حسین فاطمه؟!
🌹
صاحب روز قیامت آمده/ گوئیا بهر شفاعت آمده
🌹
سوی من آمد مرا شرمنده کرد/ مهربانانه به رویم خنده کرد
🌹
گشتم از خود بی خود از بوی حسین (ع)/ من کجا و دیدن روی حسین (ع)
🌹
گفت: آزادش کنید این بنده را/ خانه آبادش کنید این بنده را
🌹
اینکه این جا این چنین تنها شده/ کام او با تربت من وا شده
🌹
مادرش او را به عشقم زاده است/ گریه کرده بعد شیرش داده است
🌹
خویش را در سوز عشقم آب کرد/ عکس من را بر دل خود قاب کرد
🌹
بارها بر من محبت کرده است/ سینه اش را وقف هیئت کرده است
🌹
سینه چاک آل زهرا بوده است/ چای ریز مجلس ما بوده است
🌹
اسم من راز و نیازش بوده است/ تربتم مهر نمازش بوده است
🌹
پرچم من را به دوشش می کشید/ پا برهنه در عزایم می دوید
🌹
بهر عباسم به تن کرده کفن/ روز تاسوعا شده سقای من
🌹
اقتدا بر خواهرم زینب نمود/ گاه میشد صورتش بهرم کبود
🌹
تا به دنیا بود از من دم زده/ او غذای روضه ام را هم زده
🌹
قلب او از حب ما لبریز بود/ پیش چشمش غیر ما ناچیز بود
🌹
با ادب در مجلس ما می نشست/ قلب او با روضه ی من می شکست
🌹
حرمت ما را به دنیا پاس داشت/ ارتباطی تنگ با عباس داشت
🌹
اشک او با نام من می شد روان/ گریه در روضه نمی دادش امان
🌹
بارها لعن امیه کرده است/ خویش را نذر رقیه کرده است
🌹
گریه کرده چون برای اکبرم/ با خود او را نزد زهرا (س) می برم
🌹
هرچه باشد او برایم بنده است/ او بسوزد، صاحبش شرمنده است
🌹
در مرامم نیست او تنها شود/ باعث خوشحالی اعدا شود
🌹
گرچه در ظاهر گنه کار است و بد/ قلب او بوی محبت میدهد
🌹
سختی جان کندن و هول جواب/ بس بود بهرش به عنوان عذاب
🌹
در قیامت عطر و بویش می دهم/ پیش مردم آبرویش می دهم
🌹
آری آری، هرکه پا بست من است/ نامه ی اعمال او دست من است
🌹
ناگهان بیدار گردیدم زخواب/ از خجالت گشته بودم خیس آب
🌹
دارم اربابی به این خوبی ولی/ می کنم در طاعت او تنبلی؟
🌹
من که قلبم جایگاه عشق اوست/ پس چرا با معصیت گردیده دوست؟
🌹
من که گِریَم بهر او شام و پگاه/ پس به نامحرم چرا کردم نگاه
😔
@ertebat_ba_rab
این شعرو قبلن گذاشتم، اما دلم نیومد باز نزارم، اونایی که نخوندن، حتما بخونن، خیلی زیباست😔
🌹
خواب دیدم مرده ام/ بی نهایت خسته و افسرده ام
🌹
تا میان گور رفتم دل گرفت /قبر کن سنگ لحد را گل گرفت
🌹
روی من خروارها از خاک بود/ وای، قبر من چه وحشتناک بود
🌹
بالش زیر سرم از سنگ بود/ غرق ظلمت، سوت و کور تنگ بود
🌹
هر که آمد پیش، حرفی راند و رفت/ سوره ی حمدی برایم خواند و رفت
🌹
خسته بودم هیچ کس یارم نشد/ زان میان یک تن خریدارم نشد
🌹
نه رفیقی، نه شفیقی، نه کسی/ ترس بود و وحشت و دلواپسی
🌹
ناله می کردم ولیکن بی جواب/ تشنه بودم، در پی یک جرعه آب
🌹
آمدند از راه، نزدم دو ملک/ تیره شد در پیش چشمانم فلک
🌹
یک ملک گفتا: بگو دین تو چیست؟ دیگری فریاد زد: رب تو کیست؟
🌹
گر چه پرسش ها به ظاهر ساده بود/ لرزه بر اندام من افتاده بود
🌹
هر چه کردم سعی تا گویم جواب/ سدّ نطقم شد هراس و اضطراب
🌹
از سکوتم آن دو گشته خشمگین/ رفت بالا گرزهای آتشین
🌹
قبر من پر گشته بود از نار و دود/ بار دیگر با غضب پرسش نمود:
🌹
ای گنه کار سیه دل، بسته پر/ نام اربابان خود یک یک ببر
🌹
گوئیا لب ها به هم چسبیده بود/ گوش، گویا نامشان نشنیده بود
🌹
نامهای خوبشان از یاد رفت/ وای، سعی و زحمتم بر باد رفت
🌹
چهره ام از شرم میشد سرخ و زرد/ بار دیگر بر سرم فریاد کرد:
🌹
در میان عمر خود کن جستجو/ کارهای نیک و زشتت را بگو
🌹
هر چه می کردم به اعمالم نگاه/ کوله بارم بود مملو از گناه
🌹
کارهای زشت من بسیار بود/ بر زبان آوردنش دشوار بود
🌹
چاره ای جز لب فرو بستن نبود/ گرز آتش بر سرم آمد فرود
🌹
عمق جانم از حرارت آب شد/ روحم از فرط الم بی تاب شد
🌹
چون ملائک نا امید از من شدند/ حرف آخر را چنین با من زدند:
🌹
عمر خود را ای جوان کردی تباه/ نامه اعمال تو باشد سیاه
🌹
ما که ماموران حق داوریم/ پس تو را سوی جهنم می بریم
🌹
دیگر آنجا عذر خواهی دیر بود/ دست و پایم بسته در زنجیر بود
🌹
نا امید از هرکجا و دل فکار/ می کشیدندم به خِفّت سوی نار
🌹
ناگهان الطاف حق آغاز شد/ از جنان درهای رحمت باز شد
🌹
مردی آمد از تبار آسمان/ دیگران چون نجم و او چون کهکشان
🌹
صورتش خورشید بود و غرق نور/ جام چشمانش پر از خمر طهور
🌹
چشمهایش زندگانی می سرود/ درد را از قلب انسان می زدود
🌹
بر سر خود شال سبزی بسته بود/ بر دلم مهرش عجب بنشسته بود
🌹
کِی به زیبائی او گل می رسید/ پیش او یوسف خجالت می کشید
🌹
دو ملک سر را به زیر انداختند/ بال خود را فرش راهش ساختند
🌹
غرق حیرت داشتند این زمزمه/ آمده اینجا حسین فاطمه؟!
🌹
صاحب روز قیامت آمده/ گوئیا بهر شفاعت آمده
🌹
سوی من آمد مرا شرمنده کرد/ مهربانانه به رویم خنده کرد
🌹
گشتم از خود بی خود از بوی حسین (ع)/ من کجا و دیدن روی حسین (ع)
🌹
گفت: آزادش کنید این بنده را/ خانه آبادش کنید این بنده را
🌹
اینکه این جا این چنین تنها شده/ کام او با تربت من وا شده
🌹
مادرش او را به عشقم زاده است/ گریه کرده بعد شیرش داده است
🌹
خویش را در سوز عشقم آب کرد/ عکس من را بر دل خود قاب کرد
🌹
بارها بر من محبت کرده است/ سینه اش را وقف هیئت کرده است
🌹
سینه چاک آل زهرا بوده است/ چای ریز مجلس ما بوده است
🌹
اسم من راز و نیازش بوده است/ تربتم مهر نمازش بوده است
🌹
پرچم من را به دوشش می کشید/ پا برهنه در عزایم می دوید
🌹
بهر عباسم به تن کرده کفن/ روز تاسوعا شده سقای من
🌹
اقتدا بر خواهرم زینب نمود/ گاه میشد صورتش بهرم کبود
🌹
تا به دنیا بود از من دم زده/ او غذای روضه ام را هم زده
🌹
قلب او از حب ما لبریز بود/ پیش چشمش غیر ما ناچیز بود
🌹
با ادب در مجلس ما می نشست/ قلب او با روضه ی من می شکست
🌹
حرمت ما را به دنیا پاس داشت/ ارتباطی تنگ با عباس داشت
🌹
اشک او با نام من می شد روان/ گریه در روضه نمی دادش امان
🌹
بارها لعن امیه کرده است/ خویش را نذر رقیه کرده است
🌹
گریه کرده چون برای اکبرم/ با خود او را نزد زهرا (س) می برم
🌹
هرچه باشد او برایم بنده است/ او بسوزد، صاحبش شرمنده است
🌹
در مرامم نیست او تنها شود/ باعث خوشحالی اعدا شود
🌹
گرچه در ظاهر گنه کار است و بد/ قلب او بوی محبت میدهد
🌹
سختی جان کندن و هول جواب/ بس بود بهرش به عنوان عذاب
🌹
در قیامت عطر و بویش می دهم/ پیش مردم آبرویش می دهم
🌹
آری آری، هرکه پا بست من است/ نامه ی اعمال او دست من است
🌹
ناگهان بیدار گردیدم زخواب/ از خجالت گشته بودم خیس آب
🌹
دارم اربابی به این خوبی ولی/ می کنم در طاعت او تنبلی؟
🌹
من که قلبم جایگاه عشق اوست/ پس چرا با معصیت گردیده دوست؟
🌹
من که گِریَم بهر او شام و پگاه/ پس به نامحرم چرا کردم نگاه
😔
@ertebat_ba_rab
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
◾️فرارسیدن تاسوعای حسینی را بر دوستداران اباعبدالله(ع) تسلیت میگوییم
تو که برام علمداری ، تو که برام سپه داری
@navahaye_hoseini313
تو که برام علمداری
تو که برام سپه داری
حرمو بعد من باید نگه داری
حرم میشه آواره
بی معجر و گوشواره
حضرت اباالفضل العباس علیه السلام
🎤 سیب سرخی
تو که برام سپه داری
حرمو بعد من باید نگه داری
حرم میشه آواره
بی معجر و گوشواره
حضرت اباالفضل العباس علیه السلام
🎤 سیب سرخی
دنیای من آقای من اللهم الجعل محیای محیای من
@navahaye_hoseini313
دنیای من ، آقای من
اَللّهم الجعَل محیایَ محیای من
من برای تو گریه میکنم تو برای من
آقای من ، آقای من
حضرت اباالفضل العباس علیه السلام
🎤 جواد مقدم
اَللّهم الجعَل محیایَ محیای من
من برای تو گریه میکنم تو برای من
آقای من ، آقای من
حضرت اباالفضل العباس علیه السلام
🎤 جواد مقدم
کاش مثل دریا نبودی؛سیب سرخی
@navahaye_hoseini313
کاش مثل دریا نبودی
اینقَدَر زیبا نبودی
تا کسی چشمت نمیزد
کاشکی اینقَدَر اباالفضل
خوش قد و بالا نبودی
تا کسی چشمت نمیزد
اینقَدَر زیبا نبودی
تا کسی چشمت نمیزد
کاشکی اینقَدَر اباالفضل
خوش قد و بالا نبودی
تا کسی چشمت نمیزد
پاشو ابالفضل...
@navahaye_hoseini313
پاشو اباالفضل
که دیگه حتی در آوردی اشک آبو
پاشو اباالفضل
طفل ربابم زده غید مشک آبو
پاشو اباالفضل
🎤 جواد مقدم
که دیگه حتی در آوردی اشک آبو
پاشو اباالفضل
طفل ربابم زده غید مشک آبو
پاشو اباالفضل
🎤 جواد مقدم
Forwarded from نواهای حسینی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حاج محمود کریمی
مداحی حضرت اباالفضل العباس علیه السلام
پاشو برو به سمت خیمه ها ای
برادرم
بسیار زیبا
@namazeshab313
@navahaye_hoseini313
@khatme_quran313
مداحی حضرت اباالفضل العباس علیه السلام
پاشو برو به سمت خیمه ها ای
برادرم
بسیار زیبا
@namazeshab313
@navahaye_hoseini313
@khatme_quran313
بلند شو علمدار
@navahaye_hoseini313
بلند شو علمدار
علم رو بلند کن
بازم پرچم این حرم رو بلند کن
واسه بچه هایی که چشم انتظارن...
👈جواد مقدم
جانم ابالفضل ع💗
علم رو بلند کن
بازم پرچم این حرم رو بلند کن
واسه بچه هایی که چشم انتظارن...
👈جواد مقدم
جانم ابالفضل ع💗
مشکت صد پاره شده
@Maddahionlin
🔳 زمینه تاسوعا محرم
🌴مشکت صد پاره شده
🌴قلبم آواره شده
🎤 محمودکریمی
👌فوق زیبا
🌴مشکت صد پاره شده
🌴قلبم آواره شده
🎤 محمودکریمی
👌فوق زیبا
بسم الله الرحمن الرحیم
👋اعمال شب عاشورا👋
امروز، شنبه، هشتم شهریور
برابر با نهم محرم هست
پس؛ امشب، شبِ دهم محرم ،« شبِ عاشورا » است
سید در اقبال در فضیلت احیاء شبِ عاشورا نقل کرده، مثل آن است که عبادت کرده باشد به عبادت جمیع ملائکه و هر کس شب عاشورا را به عبادت بپردازد ثواب هفتاد سال عبادت در نامه عملش مینویسند
🍃دوستان، امشب حتما برای اباعبدالله الحسین و حضرت عباس علیهم السلام جداگانه برای هر کدوم دو رکعت نماز هدیه کنین و زیارتشون رو بخونین
و حتما برای حضرت علی اکبر و علی اصغر و قاسم بن الحسن و سایر یاران حضرت هم نماز بخونین🍃
راستی زیارت عاشورا یادتون نره، حتما بخونین
سید در اقبال از برای این شب ، دعاها و نمازهایی را نقل کرده
از جمله:
صد رکعت نماز ( یعنی پنجاه تا نماز دو رکعتی بخونیم ) در هر رکعت سوره حمد و سه بار سوره توحید بخواند
و بعد از فراق از همه، هفتاد بار بگوید:
سُبْحانَ الله و الحمد الله و لا اله الله و الله اکبر و لا حَولَ و لا قُوَّة الا بالله العَلیِّ العظیم
و بعدا استغفار کند
این صد رکعت رو میتونین بینش فاصله بندازین
نماز دیگر:
چهار رکعت نماز یعنی دو تا دو رکعتی بخواند که در هر رکعت بعد از حمد ، پنجاه مرتبه سوره توحید بخواند
و این نماز مطابق است با نماز امیرالمومنین صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته که فضیلت بسیاری دارد
نماز دیگر:
چهار رکعت در آخر شب نماز بخواند ،یعنی دو تا دو رکعتی، که در هر رکعت بعد از حمد، هر یک از ایة الکرسی و توحید و فلق و ناس را ده بار بخواند ( یعنی، ایة الکرسی رو ده بار و توحید رو ده بار و فلق رو ده بار و ناس هم ده بار بخونیم )
و بعد از سلام، صد بار سوره توحید بخواند
حاجت خود را بخواه که ان شاءالله مستجاب است
بعد از نماز خدا را بسیار یاد کند و صلوات بسیار بفرستد و لعن کند بر دشمنان
اللهم العَن قَتَلَةَ الحسین و اصحابِهِ
امام صادق علیه السلام فرمود:
هر کس نزد قبر امام حسین شب عاشورا بیتوته کند ،خدا را روز قیامت ملاقات کند در حالی که به خون آغشته باشد و گویا در عرصه کربلا با حضرت کشته شده
لطفا به اشتراک بزارین
📚مفاتیح الجنان
📚معراج مومن
@ertebat_ba_rab
👋اعمال شب عاشورا👋
امروز، شنبه، هشتم شهریور
برابر با نهم محرم هست
پس؛ امشب، شبِ دهم محرم ،« شبِ عاشورا » است
سید در اقبال در فضیلت احیاء شبِ عاشورا نقل کرده، مثل آن است که عبادت کرده باشد به عبادت جمیع ملائکه و هر کس شب عاشورا را به عبادت بپردازد ثواب هفتاد سال عبادت در نامه عملش مینویسند
🍃دوستان، امشب حتما برای اباعبدالله الحسین و حضرت عباس علیهم السلام جداگانه برای هر کدوم دو رکعت نماز هدیه کنین و زیارتشون رو بخونین
و حتما برای حضرت علی اکبر و علی اصغر و قاسم بن الحسن و سایر یاران حضرت هم نماز بخونین🍃
راستی زیارت عاشورا یادتون نره، حتما بخونین
سید در اقبال از برای این شب ، دعاها و نمازهایی را نقل کرده
از جمله:
صد رکعت نماز ( یعنی پنجاه تا نماز دو رکعتی بخونیم ) در هر رکعت سوره حمد و سه بار سوره توحید بخواند
و بعد از فراق از همه، هفتاد بار بگوید:
سُبْحانَ الله و الحمد الله و لا اله الله و الله اکبر و لا حَولَ و لا قُوَّة الا بالله العَلیِّ العظیم
و بعدا استغفار کند
این صد رکعت رو میتونین بینش فاصله بندازین
نماز دیگر:
چهار رکعت نماز یعنی دو تا دو رکعتی بخواند که در هر رکعت بعد از حمد ، پنجاه مرتبه سوره توحید بخواند
و این نماز مطابق است با نماز امیرالمومنین صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته که فضیلت بسیاری دارد
نماز دیگر:
چهار رکعت در آخر شب نماز بخواند ،یعنی دو تا دو رکعتی، که در هر رکعت بعد از حمد، هر یک از ایة الکرسی و توحید و فلق و ناس را ده بار بخواند ( یعنی، ایة الکرسی رو ده بار و توحید رو ده بار و فلق رو ده بار و ناس هم ده بار بخونیم )
و بعد از سلام، صد بار سوره توحید بخواند
حاجت خود را بخواه که ان شاءالله مستجاب است
بعد از نماز خدا را بسیار یاد کند و صلوات بسیار بفرستد و لعن کند بر دشمنان
اللهم العَن قَتَلَةَ الحسین و اصحابِهِ
امام صادق علیه السلام فرمود:
هر کس نزد قبر امام حسین شب عاشورا بیتوته کند ،خدا را روز قیامت ملاقات کند در حالی که به خون آغشته باشد و گویا در عرصه کربلا با حضرت کشته شده
لطفا به اشتراک بزارین
📚مفاتیح الجنان
📚معراج مومن
@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم
✋👇نماز روزِ عاشورا👇✋
👋اعمال و نماز روز عاشورا
امروز، شنبه، هشتم شهریور، برابر با نهم محرم هست
فردا، دهم محرم و روز عاشورا هست
این نماز باید در وقت چاشت روز عاشورا خوانده شود( وقت چاشت یعنی از زمان بالا آمدن افتاب تا قبل از ظهر)
روز عاشورا، روز شهادت امام حسین علیه السلام و روز مصیبت و حزن ائمه اطهار و شیعیان است، و شایسته است که شیعیان در این روز مشغول کاری از کار های دنیا نگردند و از برای خانه خود ذخیره نکند و مشغول گریه و نوحه و مصیبت باشند
فردا ،روزِ عاشوراست
عبدالله بن سنان گفت: روز عاشورا خدمت امام صادق علیه السلام رسیدم و ان حضرت را گریان دیدم تا انجا که فرمود:
در وقت چاشت، چهار رکعت نماز بخوان، یعنی دو تا دو رکعتی، و بعد از حمد در رکعت اول، سوره قل یا ایها الکافرون و در رکعت دوم بعد از سوره حمد، سوره توحید بخوان
و در دو رکعت دوم، در رکعت اول، بعد از سوره حمد، سوره احزاب و رکعت بعدش حمد و هر سوره ای که دانی بخوان
پس روی خود را به جانب روضه مقدسه ان حضرت حسین علیه السلام بگردان و شهادت ان مظلوم را یاد کن و بر ان حضرت صلوات بفرست و بر قاتلانش صدبار (در مفاتیح، هزار بار لعن آمده) لعنت کن:
اللهمَّ العَنْ قَتَلَةَ الحسین و اصحابِهِ
که به هر لعنتی هزار حسنه برایت نوشته شود
و هزار گناه از تو محو
و هزار درجه در بهشت برایت بلند شود
پس حاجت خود را ذکر کن که مستجاب است ان شاءالله
اللهم صل علی محمد و ال محمد وَ عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ وَ عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
دوستان، حتما و حتما و حتما این نماز رو بخونین و ثوابشو هدیه کنین به امام حسین علیه السلام و یارانش و بقیه معصومین، که با این کارتون ثواب نماز چندین برابر میشه
شمارو به خدا دعا برای سلامتی و ظهور امام زمان علیه السلام یادتون نره🙏
📚معراج مومن، ص۱۵۲
رفقا منو خانوادمو هم توی دعاهاتون فراموش نکنین
@ertebat_ba_rab
✋👇نماز روزِ عاشورا👇✋
👋اعمال و نماز روز عاشورا
امروز، شنبه، هشتم شهریور، برابر با نهم محرم هست
فردا، دهم محرم و روز عاشورا هست
این نماز باید در وقت چاشت روز عاشورا خوانده شود( وقت چاشت یعنی از زمان بالا آمدن افتاب تا قبل از ظهر)
روز عاشورا، روز شهادت امام حسین علیه السلام و روز مصیبت و حزن ائمه اطهار و شیعیان است، و شایسته است که شیعیان در این روز مشغول کاری از کار های دنیا نگردند و از برای خانه خود ذخیره نکند و مشغول گریه و نوحه و مصیبت باشند
فردا ،روزِ عاشوراست
عبدالله بن سنان گفت: روز عاشورا خدمت امام صادق علیه السلام رسیدم و ان حضرت را گریان دیدم تا انجا که فرمود:
در وقت چاشت، چهار رکعت نماز بخوان، یعنی دو تا دو رکعتی، و بعد از حمد در رکعت اول، سوره قل یا ایها الکافرون و در رکعت دوم بعد از سوره حمد، سوره توحید بخوان
و در دو رکعت دوم، در رکعت اول، بعد از سوره حمد، سوره احزاب و رکعت بعدش حمد و هر سوره ای که دانی بخوان
پس روی خود را به جانب روضه مقدسه ان حضرت حسین علیه السلام بگردان و شهادت ان مظلوم را یاد کن و بر ان حضرت صلوات بفرست و بر قاتلانش صدبار (در مفاتیح، هزار بار لعن آمده) لعنت کن:
اللهمَّ العَنْ قَتَلَةَ الحسین و اصحابِهِ
که به هر لعنتی هزار حسنه برایت نوشته شود
و هزار گناه از تو محو
و هزار درجه در بهشت برایت بلند شود
پس حاجت خود را ذکر کن که مستجاب است ان شاءالله
اللهم صل علی محمد و ال محمد وَ عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ وَ عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
دوستان، حتما و حتما و حتما این نماز رو بخونین و ثوابشو هدیه کنین به امام حسین علیه السلام و یارانش و بقیه معصومین، که با این کارتون ثواب نماز چندین برابر میشه
شمارو به خدا دعا برای سلامتی و ظهور امام زمان علیه السلام یادتون نره🙏
📚معراج مومن، ص۱۵۲
رفقا منو خانوادمو هم توی دعاهاتون فراموش نکنین
@ertebat_ba_rab
به نام یگانه خدای مهربون و امرزنده ام
سلام
دوستای گلم، به هیچ عنوان روز عاشورا را روزه نگیرین
روزه گرفتن در روز عاشورا گناه هست
علتشو سعی میکنم بعدا بگم
اگر روزه گرفتن در روز عاشورا به عنوان خصوصیت باشد بدعت است و حرام
و اگر به عنوان تبرک باشد کفر و خروج از دین است
و اگر به جهت فضیلت مطلق روزه باشد؛ به دلیل آن که تشبه صوری به بنی امیه دارد، البته مکروه و ناقص الثواب است
التماس دعا🌹
@ertebat_ba_rab
سلام
دوستای گلم، به هیچ عنوان روز عاشورا را روزه نگیرین
روزه گرفتن در روز عاشورا گناه هست
علتشو سعی میکنم بعدا بگم
اگر روزه گرفتن در روز عاشورا به عنوان خصوصیت باشد بدعت است و حرام
و اگر به عنوان تبرک باشد کفر و خروج از دین است
و اگر به جهت فضیلت مطلق روزه باشد؛ به دلیل آن که تشبه صوری به بنی امیه دارد، البته مکروه و ناقص الثواب است
التماس دعا🌹
@ertebat_ba_rab