🍃 ارتباط با خدا 🍃
1.8K subscribers
9.37K photos
413 videos
132 files
167 links
چون بندگانم، از تو درباره من بپرسند،
بگو: به راستی که من نزدیکم، دعای دعا کننده را هنگامی که مرا بخواند؛ اجابت می کنم.
پس (آنان) باید دعوت مرا بپذیرند، و به من ایمان بیاورند، باشد که راه یابند.
🍃بقره-۱۸۶🍃
Download Telegram
بسم الله الحی القیوم

👆نماز شب هشتم رجب👆

امروز، دو شنبه، دوازدهم اسفند ، برابر با هفتم رجب هست
پس امشب، شبِ هشتم رجب میشه

👋توی هر رکعت بعد از سوره حمد، سوره کافرون رو سه بار و توحید رو سه بار بخونین، سوره فلق رو سه بار بخونین و سوره ناس رو سه بار بخونین

دوستان بازم تکرار میکنم
تمام نمازای مستحبی، به جز نماز وتر و اعرابی، همشون دو رکعتی هستن
یعنی مثلا اگه گفته امشب بیست رکعت نماز بخونین، یعنی باید به صورت ده تا نماز دو رکعتی باشه
یعنی اول دو رکعت میخونی و وقتی تشهد و سلام دادی، دوباره دو رکعت دیگه میخوتی و نیت میکنی و تشهد و سلام میدی و همینطور ادامه میدی تا اینکه جمعش بشه بیست رکعت

توی نیت اینجور نمازا اینجور بگین: دو رکعت نماز میخوانم برای رضای خدای سبحان و متعال قربة الی الله

نمازهایی که گفته در شب بخونین شما میتونین از کمی بعد از نماز عشا مثلا نیم ساعت یا یک ساعت بعد از نماز عشا زمان براش هست تا حتی یکمی بعد از اذان صبح، در این زمان در هر موقع از شب میتونین این نمازارو بخونین
مگه اینکه ازتون خواسته باشه که فلان نماز رو بعد از مغرب خونده بشه که باید به دستور عمل بشه

@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم

👋نماز هر شب ماه رجب👋

امروز دوازدهم اسفند هست و امشب، شب هشتم رجب میشه

این نماز رو باید از شب اول شروع به خوندن کرد و هر شب باید بخونین تا اخر ماه رجب
ولی اگه کسی عذر شرعی داشت یا این پست رو ندید و تازه دید، میتونه از امشب شروع به خوندن کنه و هفت شب قبل رو که نخوند رو قضاشو بجا بیاره،
اما نیازی نیست توی نیت، اسم قضا رو بیاره، بلکه مثل همیشه بگه دو رکعت نماز میخوانم برای رضای خدای سبحان و متعال قربة الی الله
و بعد از اینکه نماز رو خوند، دستاشو بالا بیاره و بگه خدایا من به خاطر عذر (یا به خاطر اطلاع نداشتن از این نماز) متاسفانه ازم فوت شد و نتوتستم بجا بیارم، الان برای رضا و خشنودی تو خوندم پس از من قبول کن و ذخیره آخرتم قرار بده

اگه کسی از ایستادن عاجز هست میتونه نمازهای مستحبی رو نشسته بخونه
پس حتما بخونین و خدارو خوشحال کنین

دوستای ، نیت این نمازهارو اینجور بگین: دو رکعت نماز میخوانم برای رضای خدای سبحان و متعال قربة الی الله

قمی رحمة الله علیه نوشته، هر که شصت رکعت نماز، یعنی هر شبی دو رکعت نماز در تمام رجب بخواند، بعد از سوره حمد ، سه بار سوره قل یا اَیُّهاالکافرون و یک بار سوره توحید بخواند، بعد از سلام دست ها را بلند کند و بگوید:

لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ وَحدَهُ لا شَریکَ لَهُ

لَهُ المُلکُ وَ لَهُ الحَمدُ یُحییٖ وَ یُمیتُ وَ هُوَ حَیُّ لا یَموُتُ

بِیَدِهِ الخَیرُ وَ هُوَ عَلیٰ کُلِّ شَئٍ قَدیرُ وَ اِلَیهِ المَصیرُ

وَ لا حَولَ وَ لا قُوَّةَ اِلاّ بِاللهِ العَلیِّ العَظیمِ

اللهمَّ صَلّ عَلیٰ مُحمّدٍ النَّبیِّ الاُمّیِ وَ آلِهِ اللهم عجل لولیک الفرج

و دست ها را به سوی خود کشد

از رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم روایت شده: کسی که این عمل را بجا آورد حق تعالی دعای او را مستجاب کند و ثواب شصت حج و شصت عمره به او عطا فرماید

رفقا از امشب این نماز رو بخونین، یعنی هر شب، دو رکعت بخونین تا جمعا توی این سی روز از ماه رجب، بشه شصت رکعت نماز

منبع از مفاتیح الجنان

به اشتراک بزارین لطفا

@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم

👆تصویر رو باز کنین👆

رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند:
از برای روزه ماه رجب، فضیلت های بسیاری وارد شده
اما اگر شخصی قادر بر آن نباشد، هر روز، صد مرتبه این تسبیحات را بخواند، تا ثواب روزهء انرا در یابد، ان شاءالله تعالی

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبحانَ الإِلٰهِ الجَلیلِ

سُبحانَ مَنْ لا یَنْبَغِی التَّسبیحُ اِلاّ لَهُ

سُبحانَ الأَعَزِّالأَکرَمِ

سُبحانَ مَنْ لَبِسَ العِزَّ وَ هُوَ لَهُ اَهلٌ

دوستان من برا اینکه بتونین بخونین هر کدوم رو توی یه سطر نوشتم ولی وقتی شما میخوای بخونی، وقتی همه رو از اول تا اخر خوندی، این تازه میشه یک بار

@ertebat_ba_rab
استغفار_9
@ostad_shojae
#استغفار ۹ 📿

حواست باشه !
قدرت استغفار در همه‌ی زمانها و مکانها
به یک اندازه نیست!

بعضی زمان‌ها و مکان‌ها، قدرت استغفار رو چندبرابر میکنند!
مثل شبهای‌جمعه، مثل ماه رجب و ....
استغفار_10
@ostad_shojae
#استغفار ۱۰ 📿

اونایی که ظرف قلب‌شون برای دیگران بازه؛
اونایی که زیبایی و نیکی دیگران رو می‌بینند،
به زبان میارن،
و تشکر می‌کنند،
به تطهیر نزدیک‌ترند!
و استغفارهاشون طویل‌الأثرتره!
ذکر استغفرالله ربی و اتوب الیه 70 مرتبه


(20)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%



🕴 تعدادکل رای ها: 20
🌷🌷ختم قرآن روزانه به صورت حزبی و جزئی برای دریافت حزب و جزء به ایدی من پیام بدید🌷🌷

ختم قران امروز هدیه به امام رضا علیه السلام🌹

مهلت خواندن یک روز


آیدی👇

@sgh2328
بسم الله الحی القیوم

👆نماز شب نهم رجب👆

امروز، سه شنبه، سیزدهم اسفند ، برابر با هشتم رجب هست
پس امشب، شبِ نهم رجب میشه

👋الهکم التکاثر همان سوره تکاثر هست

توی نیت اینجور نمازا بگین: دو رکعت نماز میخوانم برای رضای خدای سبحان و متعال قربة الی الله

نمازهایی که گفته در شب بخونین شما میتونین از کمی بعد از نماز عشا مثلا نیم ساعت یا یک ساعت بعد از نماز عشا زمان براش هست تا حتی یکمی بعد از اذان صبح، در این زمان در هر موقع از شب میتونین این نمازارو بخونین
مگه اینکه ازتون خواسته باشه که فلان نماز رو بعد از مغرب خونده بشه که باید به دستور عمل بشه

اگه کسی به خاطر عذری یا ندیدن این پستا، نمازی رو از دست داد، میتونه بعدا این نمازهارو قضا بخونه
اما دیگه نیازی نیست توی نیت، اسم قضا رو بیاری، بلکه مثل همیشه برای رضای خدا بخون و وقتی نمازت تموم شد، دستاتو بالا بیار و بگو ای خدایی که به احوال بنده ها بینا و به اسرار سینه ها دانایی، به خاطر عذر یا اطلاع نداشتن، این نماز ازم فوت شد و نتونستم بخونم ولی الان این نماز رو برای رضا و خشنودی تو خوندم، پس از من قبول کن و ذخیره آخرتم قرار بده ای مهربان ترین مهربانان
ذکر استغفرالله ربی و اتوب الیه 70 مرتبه


(16)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%



🕴 تعدادکل رای ها: 16
🌷🌷ختم قرآن روزانه به صورت حزبی و جزئی برای دریافت حزب و جزء به ایدی من پیام بدید🌷🌷

ختم قران امروز هدیه به امام کاظم علیه السلام🌹

مهلت خواندن یک روز


آیدی👇

@sgh2328
زمزمه ی دعای خاب الوافدون
حاج مهدی رسولی
زمزمه فرازهایی از دعای خاب الوافدون
اولین شب از برنامه "قرار عاشقی"
هیئت مجازی ثارالله زنجان
دوشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۸
بامداحی: حاج مهدی رسولی
پرواز در آسمان رجب۲_۴
@ostad_shojae
#پرواز_در_آسمان_رجب۲

فایل صوتی چهارم

رجب رسیــد...
خدا نقطه ای میگذارد، جلوی تمامِ جمله های پُراشتباهی که تا امروز بر دفترِ وجودت ثبت کرده ای.... و تمـــام!

😍 می توانی از سرِ خط، شروع کنی!
اگـــر بخواهی ....
#ماه_رجب
بسم الله الحی القیوم

👆نماز شب دهم رجب👆

امروز، چهار شنبه، چهاردهم اسفند ، برابر با نهم رجب هست
پس امشب، شبِ دهم رجب میشه

👋این نماز رو بعد از نماز مغرب بخونین

اگه اگه کسی دیر این پست رو دید و بعد از نماز مغرب این پست رو دید میتونه شب این نماز رو بخونه یا بعد از عشا این نماز رو بخونه،

تمام نمازای مستحبی به جز وتر و اعرابی، همشون دو رکعتی هستن
یعنی نیت میکنی و مطابق دستور میخونی و بعد تشهد و سلام میدی و بعد دوباره دو رکعت دیگه میخونی و الی اخر

توی نیت اینجور نمازا اینجور بگین: دو رکعت نماز میخوانم برای رضای خدای سبحان و متعال قربة الی الله

اگه کسی به خاطر عذری یا ندیدن این پستا، نمازی رو از دست داد، میتونه بعدا این نمازهارو قضا بخونه
اما دیگه نیازی نیست توی نیت، اسم قضا رو بیاری، بلکه مثل همیشه برای رضای خدا بخون و وقتی نمازت تموم شد، دستاتو بالا بیار و بگو ای خدایی که به احوال بنده ها بینا و به اسرار سینه ها دانایی، به خاطر عذر یا اطلاع نداشتن از این نماز، ازم فوت شد و نتونستم بخونم ولی الان این نماز رو برای رضا و خشنودی تو خوندم، پس از من قبول کن و ذخیره آخرتم قرار بده
بسم الله الحی القیوم

👆صلوات خاصه امام جواد علیه السلام👆
👋تصویر رو باز کنین

امشب شب ولادت حضرت امام محمد تقی علیه السلام هست،
به همه تبریک میگم🙏

دوستای گلم لطفا امشب حتما دو رکعت نماز برای امام محمد تقی علیه السلام بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین🙏
ان شاءالله شفاعت ایشان و جد بزرگوارشان در دنیا و اخرت شامل حالمون بشه

این نماز رو در هر زمان از شب میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به امام محمد تقی علیه السلام قربة الی الله

لطفا این صلوات رو توی دلتون بفرستین و هدیه کنین به امام محمد تقی علیه السلام:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة

@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ ۖ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَيْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِيدِ

و ما انسان را خلق کرده‌ایم و از وساوس و اندیشه‌های نفس او کاملا آگاهیم که ما از رگ گردن او به او نزدیکتریم.
( ق ۱۶ )

کپی با ذکر صلوات
#اللهم_صل_على_محمد_وال_محمد

لطفا مطالب را برای دوستان و عزیزانتان هم ارسال کنید🌺


@ertebat_ba_rab
بسم الله الحی القیوم

👋ثواب نهصد سال عبادت👋

در مفاتیح و معراج مومن از ائمه معصوم روایت شده هر که در ماه های حرام، روز های پنج شنبه و جمعه و شنبه را روزه گیرد ثواب نهصد سال عبادت (حتی من در جایی خواندم که ثواب نهصد سال روزه ) براش در نامه عملش نوشته میشه
یکی از ماه های حرام، رجب هست
و فردا هم دومین هفته از ماه رجب هست
پس در این ماه هر هفته روز های پنج شنبه و جمعه و شنبه را روزه بگیرین حتما

اگه هفته پیش رو نتونستین روزه بگیرین، حداقل از این هفته شروع کنین، روزه در ماه رجب ثواب داره

دوستان، فردا دومین پنج شنبه از ماه رجب هست
از طرفی از ائمه معصوم امده که هر کس در هر هفته از ماه رجب، روز های پنج شنبه و جمعه و شنبه را روزه بگیره، براش ثواب نهصد سال عبادت در نامه عملش نوشته میشه، یه جا دیگه فک کنم خوندم که براش ثواب نهصد سال روزه نوشته میشه
پس دوستان حتما از این روز ها نهایت استفاده رو بکنین، سالی یه بار این فرصت نصیب ما میشه و معلوم نیست سال دیگه زنده هستیم یا نه
پس حالا که خدا این توفیق رو نصیبت کرده ازش نهایت استفاده رو ببر و شبها به عبادت بپرداز و روز هارو روزه بگیرین در ماهی که خدا واجب نکرده ولی ماه ماه خداست و برای خدا این عمل رو انجام بدین و خدارو خوشحال کنین

اینو هم بگم حتی اگه نیت رو به زبان هم نیاری اصلا اشکال نداره و باز روزه ات قبوله، همینکه در طول روز کاری نکنی و غذایی نخوری که روزه ات باطل نشه، ان شاءالله قبوله

یه نکته مهم رو بگم بعضیا میگن اگه روزه قضا داشته باشیم نمیتونیم روزه مستحبی بگیریم و باطله😑
به حرف اینجور ادما اصلا گوش ندین

باور کنین حتی اگه روزه قضا داشته باشین باز هم میتونین روزه مستحبی بگیرین و خدا خوشحال میشه
مگه میشه برای خدای بی نیاز کاری انجام بدی و بعد خدا عملتو باطل کنه؟!!!
خدا پاکتر و منزه تر از اونیه که کسی براش قدمی برداره و جبران نکنه
اصلا برای مقام یا بهشت یا پاداش عملی انجام ندین بلکه همیشه و بارها گفتم همیشه برای خدا و عظمتش و مهربانی و آمرزندگیش خدارو عبادت کنین و در واقع این عبادت با ارزشه و موجب خشنودی خدا میشه

@ertebat_ba_rab
ذکر استغفرالله ربی و اتوب الیه 70 مرتبه


(13)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%



🕴 تعدادکل رای ها: 13
🌷🌷ختم قرآن روزانه به صورت حزبی و جزئی برای دریافت حزب و جزء به ایدی من پیام بدید🌷🌷

ختم قران امروز هدیه به امام جواد علیه السلام🌹

مهلت خواندن یک روز


آیدی👇

@sgh2328
📢نماز حاجت روز #پنجشنبه
به توصیه آیت‌الله #بهجت قدس‌سره


🔷آیت‌الله بهجت قدس‌سره اطرافیان و شاگردان خود را بسیار به خواندن نماز روز پنجشنبه توصیه می‌کردند و می‌فرمودند: «آیت‌الله سید مرتضی کشمیری هر وقت این نماز را می‌خواند، هدیه‌ای برای او می‌رسید».

📃شیوه خواندن نماز از کتاب جمال‌الاسبوع سیدبن‌طاووس

چهار رکعت (دو نماز دورکعتی)

1⃣ در رکعت اول بعد از حمد ۱۱بار سورۀ توحید
2⃣ در رکعت دوم بعد از حمد ۲۱بار سورۀ توحید

3⃣ در رکعت سوم بعد از حمد ۳۱بار سورۀ توحید
4⃣ در رکعت چهارم بعد از حمد ۴۱بار سورۀ توحید

5⃣ بعد از سلام نماز دوم ۵۱بار سورۀ توحید
6⃣و ۵۱بار «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد» را بخواند

7⃣ و سپس به سجده برود و ۱۰۰بار «یاالله یاالله» بگوید و هرچه می‌خواهد از خدا درخواست کند.

پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله فرمود:

اگر از خدا بخواهد که کوهی را نابود کند کوه نابود می‌شود؛

نزول باران را بخواهد به‌یقین باران نازل می‌شود؛

همانا هیچ‌چیز مانع میان او و خداوند نیست؛

خداوند متعال بر کسی که این نماز را بخواند و حاجتش را از خدا نخواهد غضب می‌کند.

📚 کتاب بهجت الدعا، ص٣٨٠ـ٣٨١

تا قبل غروب آفتاب روز پنج شنبه فرصت خوندن دارید.

👈عده ی زیادی با این نماز حاجت روا شدن😊




🔻نماز #حاجتی که #بسیار_مجرب است👌(خدا برکسی که این نماز را بخواند ولی حاجتی ازخدا نخواهد غضب میکند!)
🔻مجرّب برای #ابطال_سحر و #رفع_طلسم


اگر خوندید التماس دعای فرج🌹