🍃 ارتباط با خدا 🍃
1.8K subscribers
9.37K photos
413 videos
132 files
167 links
چون بندگانم، از تو درباره من بپرسند،
بگو: به راستی که من نزدیکم، دعای دعا کننده را هنگامی که مرا بخواند؛ اجابت می کنم.
پس (آنان) باید دعوت مرا بپذیرند، و به من ایمان بیاورند، باشد که راه یابند.
🍃بقره-۱۸۶🍃
Download Telegram
بارالها 🦋
حب دنیا را از ما بگیر و دنیای ما را محلی برای آباد کردن آخرتمان قرار بده ای بهترینِ بهترین ها .

خدایا 🌿
عصر ما را زمان ظهور منجی آل محمد قرار بده و ما را هم در زمره منتظران امام زمانمان قرار بده .

پروردگارم 🌱
به نعمت های که به ما دادی شاکریم و تو را سپاس می گوییم ، باشد که قبول درگاه تو گردد و بر ما با دیده لطف و رحمتت بنگر و قلم عفو بر گناهان ما بکش .

آمین یارب العالمین
به جای شنا، سوارکاری و تیراندازی، به فرزندان خود مهارتهای ضروری زندگی رو بیاموزید
+آشپزی
+خرید کردن
+شکایت قضایی کردن
+شناخت، اصلاح و رشد خود
+زندگی اجتماعی با کمترین اصطکاک
+تشخیص و پذیرش واقعیات غیرقابل تغییر زندگی
+فهم ضرورت اخلاقی بودن حتی در جامعه‌ای که اخلاقی بودن پرهزینه‌س
بچه ها همیشه برای هوای نفس باید مرز تعیین کرد...چون‌نفس‌مثل‌اون بچه‌ پرروهاس‌که حدشو‌نمیفهمه😏
شک نکن اگه مرز تعیین نکنی اروم اروم به گناه میکشونتت میده و بدبختت میکنه🙂💔
👌ببین مثلا بهش بگو من اصلانباید#تصویره‌حرام ببینم اگه دیدم جریمه داره....یا بگو من اصلا با #نامحرم‌چت‌نمیکنم مگر اینکه یه مواقع ضروری پیش بیاد همونم کوتاه و رسمی و اگه جایی اضافی حرف زدم تنبیه داره🤨....ببین باور کن اگه اینجوری مرز داشته باشی و مثل عقاب بالا سره نفست باشی و مثل مراقبای سره‌جلسه‌امتحان‌مراقب‌کنی‌ازش دیگه راحت میشی از شره گناه😁✌️....اینایی که درگیره گناه میشن برا اینه که مرز محکمی ندارن و تنبیه نمیکردن نفسشونو...والا هرکیم اینجوری باشه به گناه میوفته😐پس باید مرز داشته باشی و اگه تخلف کرد حتما تنبیهش کنی👊

باشه؟🙃
🍃 ارتباط با خدا 🍃
بچه ها همیشه برای هوای نفس باید مرز تعیین کرد...چون‌نفس‌مثل‌اون بچه‌ پرروهاس‌که حدشو‌نمیفهمه😏 شک نکن اگه مرز تعیین نکنی اروم اروم به گناه میکشونتت میده و بدبختت میکنه🙂💔 👌ببین مثلا بهش بگو من اصلانباید#تصویره‌حرام ببینم اگه دیدم جریمه داره....یا بگو من اصلا…
⁉️زیاد سوال میشه جریمه چی بزاریم برای این
هوای نفس احمقمون؟😅

🔔ببین اینکه جریمت چی باشه کاملا بستگی به روحیاته خودت داره
همونجوری هرکسی به یه غذایی علاقه داره
هر کسیم یه جور #تنبیهی براش سخته
چون ادما متفاوتن جریمه هاشونم متفاوته
نمیشه یه نسخه رو برای همه پیچیده
ولی به عنوان نمونه چند تا تنبیه میگم
تو ببین با کدوم تنبیه خیییلی به هوای نفست فشار میادوبا فکر کردن بهش میترسه همونو تنبیه در نظر بگیر

🌵خب
1-جریمه ی روزه گرفتن(این جریمه برا شکموها خیلی دردناکه🤨😅)
2-جریمه ی سمته گوشی نرفتن به مدت چند روز
این برا معتادای گوشی واقعا سخته مثلا برا خودم
3-جریمه ی دوش اب سررررد
(وای کسایی که تجربه کردن میدونن چقدر بدهههه به نظرم باید یکی از عذابهای جهنم همین
باشه😐💔)
4-جریمه ی هشت رکعت نماز قضایی خوندن به نیته کسی که ازش خیلی بدت بیاد و دعای توسل خوندن به نیته بخشش گناهاش😐💔
5-اگه روی تخت میخوابی جریمه ی یک هفته روی سرامیک خوابیدن
6-جریمه ی اصلا حرف نزدن تا دو روز
(برای ادمای پرحرف خیلی‌جریمه‌خوبیه‌)
7-جریمه ی یک هفته بیرون نرفتن(برا کسایی که زیاد بیرون میرن خوبه این)
8-یک هفته محرومیت از دیدن فیلم مورده علاقه یا فوتبال یا بازی رایانه ای
(برای کسایی که اهل فیلم یا فوتبال دیدن یا بازی کردنن خوبه این جریمه)
9- ظرف شستن و کمک کردن به مادرت
تا یک هفته (مخصوص کسایی که تنبل تشریف دارن )
۱۰.یک هفته چت نکردن با کسی که خیلی دوسش داری و زیاد باهاش چت میکنی.
۱۱.نشستن جلو دیوار و نیم ساعت خیره شدن به دیواره کاملا سفید(اینم خیلی ازار دهندس برای نفس...برای گناهای چشمی خوبه )
۱۲.جریمه ی مالی گزاشتن
مثلا میگی فلان کارو اگه کردم باید فلان مقدار پول به خواهرم ...برادرم یا...بدم که به نیته خودشون بندازن صندوق صدقات(این خیلی بده که یکی با پول تو ثواب کنه و هیچی به خودت نرسه)

☑️یکی ازینا یاچندتاشو انتخاب کن یا میتونی خلاقیت به خرج بدی و جریمه های دیگه هم بزاری برا خودت
فقط هرچی میزاری یه چیزی باشه که برا نفست سخت بشه و هی به خودت فحش بدی که چرا فلان غلطو کردم که الان به این روز بیوفتم😫
هرچقدر انسان در زندگی به خودش سخت بگیره از اونطرف خدا زندگی رو براش راحت میکنه....😍
از سخت گرفتن به خودت نترس عزیزم...😉
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🌹بیست عمل براي خشنودي امام زمان (عج)


🔹۱. هر روز صبح كه از خواب بيدار مي شويد به امام زمان سلام كنيد.

🔸۲. تلاوت قرآن به خصوص سوره هاي يس،نبا،عصر،واقعه و ملك را بعد از نماز و تقديم به اموات و شيعيان حضرت را فراموش نكنيد.

🔹۳. روزانه صدقه اي به نيت امام زمان بدهيد.

🔸۴. روزهاي عيد مثل عيد غدير و يا نيمه شعبان لباس هاي زيبا بپوشيد و براي امام شادي كنيد.

🔹۵. هر مطلبي درباره امام زمان و عصر غيبت كه بدرستي از آن آگاهي داريد به ديگران بگوييد تا آنها هم بيشتر آشنا شوند.

🔸۶. درسي كه مي خوانيد يا هر مطلبي كه ياد مي گيريد به نيت امام زمان باشد آنوقت برايتان شيرين تر و هدفمندتر خواهد شد.

🔹۷. عكس و يا نوشته اي از امام زمان كه نشاني از ايشان باشد به ديوار اتاقتان بچسبانيد.

🔸۸. خواندن نماز شب ، زيارت عاشورا و جامعه كبيره از مسائل مورد تاكيد امام زمان است آنها را فراموش نكنيد.

🔹۹. نماز امام زمان را هر روزي كه توانستيد بخوانيد.(2 ركعت،در هر ركعت اياك نعبد و اياك نستعين 100 مرتبه)

🔸۱۰. نماز اول وقت باعث خوشحالي حضرت مي شود بهتر است كه ثواب نماز را به خودشان تقديم كنيد.

🔹۱۱. سخنان امام زمان و احاديثي كه درباره ي ايشان است را براي هم پيامك كنيد.

🔸۱۲. براي اشاعه ي فرهنگ شناخت حضرت مهدي در جامعه، مجالس اهل بيت، مداحي، كتاب نويسي و ...اجرا كنيد.

🔹۱۳. بعد از هر نماز دعا براي تعجيل در فرج ايشان را بخوانيد.

🔸۱۴. در فراق جدايي از آقا دعاي ندبه(صبح جمعه) و دعاي فرج(اللهم عرفني نفسك...) را بعد از نماز عصر جمعه بخوانيد.

🔹۱۵. دعاي عهد را(اللهم رب النور...) به ياد داشته باشيد و از اين طريق هم در كارهايتان با حضرت مهدي پيمان ببنديد.

🔸۱۶. دعاي توسل و غريق را بخانيد(يا الله يا رحمن يا رحيم يا مقلب اللقلوب ثبت قلبي علي دينك) و ايشان را نزد خدا شفيع خود قرار دهيد.

🔹۱۷. زماني كه مي خواهيد براي نعمتي خدا را شكر كنيد از امام زمان هم تشكر كنيد.

🔸۱۸. اگر در زندگي به مقام و منزلت مادي يا معنوي رسيديد، بدانيد كه از طرف امام بوده و ليشان را فراموش نكنيد و مغرور نشويد.

🔹۱۹. انتظار را با دعا در خود تقويت كنيد و از اعماق قلبتان منتظر باشيد و از پروردگار توفيق معرفت بيشتر به حضرت را درخواست كنيد.

🔸۲۰. با همه وجود براي امام زمان(عج) دعا كنيد همانطور كه دعا براي عزيزانتان را فراموش نمي كنيد.
🍃ما نمیتونیم بریم لبه پرتگاه و ادعا کنیم ک ما هیچیمون نمیشه☺️...

💥نگید بابا ما جلو خودمونو میگیریم..
ما بی جنبه نیستیم...

💥اقاجانمون امام علی (ع)فرمودن:من به زنان جوان سلام نمیکنم از ترس اینکه مبادا از صداشون ب گناه بیوفتم
اون وقت چه معنی میده که ما انقدر به خودمون اعتماد داشته باشیم؟
خنده دار اصلا!!🙄

همیشه باید از موقعیت احتمالی گناه فرار کرد
نه اینکه موقعیتو فراهم کنی و بعد بگی من هیچیم نمیشه

این اعتماد،داشتنه به نفس تهه حماقته رفیق👍
👤•.سیدعلی قاضی•.

🍃بعضی ‌ها می گـوینـد آقا
چـه ذکـــری را بخوانیــم
تاپیشرفت کنیم؟ بهترین
ذکر برای پیشرفت ڪردن
#گنااه نکردن است!

✔️برای رسیدن به خدا لازم نیست کاره خاصی کنی فقط کافیه یکاریو نکنی
👈🏻گناه🔥👉🏻
ببخش باران!
تو می‌باری و ما
هی شسته نمی‌شویم…
_ شما را به یاد کردن مرگ و کاستن بی‌خبری‌تان از آن سفارش می‌کنم. چگونه از چیزی غافلید که شما را رها نمی‌کند و از شما غافل نیست؟ چگونه از کسی که مهلت نمی‌دهد (ملک الموت) مهلت می‌طلبید؟ برای پند دادن به شما مردگان بسنده‌اند که آنان را دیدید. بر دوش‌ها به گورهایشان بردند، نه خود سوار بودند. در گورهایشان فرود آوردند، نه خود فرود آمدند. گویی آنان آباد کننده دنیا نبودند، و گویی همیشه آخرت خانه‌هایشان بود، و پیوسته در آن غنودند...
[نهج‌البلاغه/۱۸۸]

‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎
_ شاید گناه کردی اما...
تو هنوز زنده ای
تو داری نفس میکشی
تو هنوز اختیار داری
تو میتونی برگردی.. 🌱
پس برگرد تا دیر نشده
همین امروز🍀
‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌
السلام علیلک یا صاحب الزمان (عج)
یا حجه الله فی ارضه
🛑 [ #راهکار ]

☆یک تمرین برای #کنترل_نگاه 👀

•• موقع نماز سعی کنید فقط به #مهر نگاه کنید♡

به هیچ عنوان✖️چشمتون👀 رو از مهر برندارید
این کار باعث میشه تو خیابونم کنترل چشماتون دست خودتون باشه 😎