به نام یگانه الله آمرزنده مهربونم
👋دستور بجهت گشایش بخت
#بخت
این دو تا دستوری که الان میخوام بگم رو از همون کتاب قدیمی و خطی که توی پست قبل به عنوان منبع به نمایش گزاشتم گرفتم، باور کنین از کتاب خطی و قدیمی نوشتم
اگر که دختری را بخت بسته باشد، ظرفی را پر آب کند و چهل مرتبه سوره مبارکه یاسین را بر آن بخواند و بدمد، بعد از آن ان اب را بر سر خود ریزد، بختش گشاده گردد ان شاءالله تعالی
@ertebat_ba_rab
اگر بخت دختری بسته باشد یا زنی بسته باشد فرقی ندارد، ظرفی را پر از اب کند، و چهل مرتبه سوره فتح ( انا فتحنا ) را بر ان اب بخواند و بدمد، بعد از ان ان اب را بر سر خود ریزد، بختش گشاده گردد
@ertebat_ba_rab
👋نکات(حتما بخونین نکاتو):
به نظر من هر دو دستور رو با هم انجام بدین
در هر صورت این دستور رو در قمر در عقرب و محاق انجام ندین(محاق به سه شبانه روز اخروماه قمری میگن)
پاک و طاهر باشین، حتما با وضو باشین و روی به قبله باشین
موقع خواندن سوره، فضارو با اسپند و کندر خوشبو کنین
قبل از انجام دستور، دو رکعت نماز برای رضای خدا بخونین و بعد از اون صلوات بفرستین و استغفار کنین از خدا
حتما نیت خودتونو ذکر کنین که مثلا برای گشایش بخت و دفع بستگی ، و از خدا خووهش کنین و قسمش بدین تا بختتون باز بشه و براتون خواستگار خوب بیاد و گره ها باز بشه
هر بار که سوره رو خوندین، به آب بدمین
این دستور رو هر کسی که مشکل بخت داره، خودش انجام بده
موقعی که خواستین اون اب رو بر سر خودتون بریزین، حتما زیر خودتون یه طشت بزرگ بزارین و با اون ابی که سوره یاسین یا سوره فتح رو خوندین، غسل کنین و نزارین اون اب توی چاه بره، پس مراقب باشین و طشت بزرگ زیر خودتون بزارین تا اب توی چاه نره
و ابی که توی طشت جمع شد رو یه جای پاک مثل باغچه بریزین
کمی از اون اب رو هم خودتون بخورین
نکته اخر اینکه چون توی دستور ذکر نکرد تمام سوره رو یک باره بخونین، به نظرم میتونی بینش فاصله بندازی ولی در هر صورت موقع خوندن مشغول به کاری دیگه نشین و با کسی صحبت نکنین و به تعداد دقیقش بخونین
وقتی سوره هارو خوندی و به اب دمیدی و تموم شد و خواستی غسل کنی ، سعی کن در یه زمان سعد و نیک غسل کنی و اون اب رو بر سر خودت بریزی و غسل کنی
برا دیدن زمان سعد، وارد پیج ارتباط با رب شین و در استوری هایلایت تصویر ساعات سعد-نحس رو باز کنین
ان شاءالله مشکلات همتون حل بشه و گرفتار کلاهبردارا نشین🙏
صمیمانه دوستتون دارم، اگه ناخواسته ناراحتتون کردمو دلتون رو شکستم، لطفا حلالم کنین🙏❤
@ertebat_ba_rab
👋دستور بجهت گشایش بخت
#بخت
این دو تا دستوری که الان میخوام بگم رو از همون کتاب قدیمی و خطی که توی پست قبل به عنوان منبع به نمایش گزاشتم گرفتم، باور کنین از کتاب خطی و قدیمی نوشتم
اگر که دختری را بخت بسته باشد، ظرفی را پر آب کند و چهل مرتبه سوره مبارکه یاسین را بر آن بخواند و بدمد، بعد از آن ان اب را بر سر خود ریزد، بختش گشاده گردد ان شاءالله تعالی
@ertebat_ba_rab
اگر بخت دختری بسته باشد یا زنی بسته باشد فرقی ندارد، ظرفی را پر از اب کند، و چهل مرتبه سوره فتح ( انا فتحنا ) را بر ان اب بخواند و بدمد، بعد از ان ان اب را بر سر خود ریزد، بختش گشاده گردد
@ertebat_ba_rab
👋نکات(حتما بخونین نکاتو):
به نظر من هر دو دستور رو با هم انجام بدین
در هر صورت این دستور رو در قمر در عقرب و محاق انجام ندین(محاق به سه شبانه روز اخروماه قمری میگن)
پاک و طاهر باشین، حتما با وضو باشین و روی به قبله باشین
موقع خواندن سوره، فضارو با اسپند و کندر خوشبو کنین
قبل از انجام دستور، دو رکعت نماز برای رضای خدا بخونین و بعد از اون صلوات بفرستین و استغفار کنین از خدا
حتما نیت خودتونو ذکر کنین که مثلا برای گشایش بخت و دفع بستگی ، و از خدا خووهش کنین و قسمش بدین تا بختتون باز بشه و براتون خواستگار خوب بیاد و گره ها باز بشه
هر بار که سوره رو خوندین، به آب بدمین
این دستور رو هر کسی که مشکل بخت داره، خودش انجام بده
موقعی که خواستین اون اب رو بر سر خودتون بریزین، حتما زیر خودتون یه طشت بزرگ بزارین و با اون ابی که سوره یاسین یا سوره فتح رو خوندین، غسل کنین و نزارین اون اب توی چاه بره، پس مراقب باشین و طشت بزرگ زیر خودتون بزارین تا اب توی چاه نره
و ابی که توی طشت جمع شد رو یه جای پاک مثل باغچه بریزین
کمی از اون اب رو هم خودتون بخورین
نکته اخر اینکه چون توی دستور ذکر نکرد تمام سوره رو یک باره بخونین، به نظرم میتونی بینش فاصله بندازی ولی در هر صورت موقع خوندن مشغول به کاری دیگه نشین و با کسی صحبت نکنین و به تعداد دقیقش بخونین
وقتی سوره هارو خوندی و به اب دمیدی و تموم شد و خواستی غسل کنی ، سعی کن در یه زمان سعد و نیک غسل کنی و اون اب رو بر سر خودت بریزی و غسل کنی
برا دیدن زمان سعد، وارد پیج ارتباط با رب شین و در استوری هایلایت تصویر ساعات سعد-نحس رو باز کنین
ان شاءالله مشکلات همتون حل بشه و گرفتار کلاهبردارا نشین🙏
صمیمانه دوستتون دارم، اگه ناخواسته ناراحتتون کردمو دلتون رو شکستم، لطفا حلالم کنین🙏❤
@ertebat_ba_rab
بسم الله الحی القیوم
👋امشب شب شهادت امام رئوف امام حسن عسکری علیه السلام هست
به همه تسلیت میگم
👋ازتون خواهش میکنم لطفا امشب حتما دو رکعت نماز برای امام حسن عسکری علیه السلام بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین و زیارت ایشان رو بخونین🙏
یقین بدونین موجب خشنودی خدا میشه و شفاعت این عزیز در دنیا و اخرت شامل حالمون میشه
این نماز رو در هر زمانی میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به امام حسن عسکری علیه السلام قربة الی الله
لطفا الان هم این صلوات رو توی دلتون بفرستین و هدیه کنین به امام حسن عسکری علیه السلام:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
👋امشب شب شهادت امام رئوف امام حسن عسکری علیه السلام هست
به همه تسلیت میگم
👋ازتون خواهش میکنم لطفا امشب حتما دو رکعت نماز برای امام حسن عسکری علیه السلام بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین و زیارت ایشان رو بخونین🙏
یقین بدونین موجب خشنودی خدا میشه و شفاعت این عزیز در دنیا و اخرت شامل حالمون میشه
این نماز رو در هر زمانی میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به امام حسن عسکری علیه السلام قربة الی الله
لطفا الان هم این صلوات رو توی دلتون بفرستین و هدیه کنین به امام حسن عسکری علیه السلام:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
به نام یگانه خدای آمرزنده مهربونم
دوستای گلم، فردا یعنی یکشنبه چهارم ابان که برابر با هشتم ربیع الاول میشه، آغاز امامت مولا و ارباب و سرورم صاحب الزمان حضرت مهدی علیه السلام هست
ازتون خواهش میکنم امشب حتما برای امام زمان علیه السلام دو رکعت نماز بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه این عزیز بزرگوار کنین و همینطور امشب جداگانه دو رکعت دیگه هم نماز بخونین و هدیه کنین به مادر امام زمان علیه السلام و بعد از نماز هم صد یا هزار صلوات هدیه این عزیز بکنین
ان شاءالله فردا از حضرت و امامتون عیدی بزرگ بگیرین🌹❤
لطفا الان هم این صلوات رو بفرستین و هدیه کنین به امام زمان علیه السلام و مادر بزرگوارش:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
دوستای گلم، فردا یعنی یکشنبه چهارم ابان که برابر با هشتم ربیع الاول میشه، آغاز امامت مولا و ارباب و سرورم صاحب الزمان حضرت مهدی علیه السلام هست
ازتون خواهش میکنم امشب حتما برای امام زمان علیه السلام دو رکعت نماز بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه این عزیز بزرگوار کنین و همینطور امشب جداگانه دو رکعت دیگه هم نماز بخونین و هدیه کنین به مادر امام زمان علیه السلام و بعد از نماز هم صد یا هزار صلوات هدیه این عزیز بکنین
ان شاءالله فردا از حضرت و امامتون عیدی بزرگ بگیرین🌹❤
لطفا الان هم این صلوات رو بفرستین و هدیه کنین به امام زمان علیه السلام و مادر بزرگوارش:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
بسم الله الحی القیوم
👋شهادت امام رئوف امام حسن عسکری علیه السلام رو به همه تسلیت میگم
👋ازتون خواهش میکنم لطفا امروز هم حتما دو رکعت نماز برای امام حسن عسکری علیه السلام بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین و زیارت ایشان رو بخونین🙏
یقین بدونین موجب خشنودی خدا میشه و شفاعت این عزیز در دنیا و اخرت شامل حالمون میشه
این نماز رو در هر زمانی میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به امام حسن عسکری علیه السلام قربة الی الله
لطفا الان هم این صلوات رو توی دلتون بفرستین و هدیه کنین به امام حسن عسکری علیه السلام:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
👋شهادت امام رئوف امام حسن عسکری علیه السلام رو به همه تسلیت میگم
👋ازتون خواهش میکنم لطفا امروز هم حتما دو رکعت نماز برای امام حسن عسکری علیه السلام بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین و زیارت ایشان رو بخونین🙏
یقین بدونین موجب خشنودی خدا میشه و شفاعت این عزیز در دنیا و اخرت شامل حالمون میشه
این نماز رو در هر زمانی میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به امام حسن عسکری علیه السلام قربة الی الله
لطفا الان هم این صلوات رو توی دلتون بفرستین و هدیه کنین به امام حسن عسکری علیه السلام:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
به نام یگانه خدای آمرزنده مهربونم
امروز سالروز آغاز امامت مولا و ارباب و سرورم صاحب الزمان حضرت مهدی علیه السلام هست🌹
👋ازتون خواهش میکنم امروز هم حتما برای امام زمان علیه السلام دو رکعت نماز بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه این عزیز بزرگوار کنین
👋و همینطور جداگانه دو رکعت دیگه هم نماز بخونین و هدیه کنین به مادر امام زمان علیه السلام و بعد از نماز هم صد یا هزار صلوات هدیه این عزیز بکنین
ان شاءالله شفاعت مولا در دنیا و اخرت شامل حالمون بشه🌹❤
لطفا الان هم این صلوات رو بفرستین و هدیه کنین به امام زمان علیه السلام و مادر بزرگوارش:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
امروز سالروز آغاز امامت مولا و ارباب و سرورم صاحب الزمان حضرت مهدی علیه السلام هست🌹
👋ازتون خواهش میکنم امروز هم حتما برای امام زمان علیه السلام دو رکعت نماز بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه این عزیز بزرگوار کنین
👋و همینطور جداگانه دو رکعت دیگه هم نماز بخونین و هدیه کنین به مادر امام زمان علیه السلام و بعد از نماز هم صد یا هزار صلوات هدیه این عزیز بکنین
ان شاءالله شفاعت مولا در دنیا و اخرت شامل حالمون بشه🌹❤
لطفا الان هم این صلوات رو بفرستین و هدیه کنین به امام زمان علیه السلام و مادر بزرگوارش:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز سالروز ازدواج پیامبر صلی الله علی محمد و اله الطاهرین با حضرت خدیجه سلام الله علیها هست
به همه مسلمانا تبریک میگم
وقتی یکی از اقوام و یا عزیزانمان ازدواج میکنن، ما هم از طرف خودمون کادو و یا هدیه به عزیز یا اقوام میدیم،
امروز سالروز ازدواج بهترین خلق خداوند هست، کسی که با شفیع گرفتنش، هم به حاجت دنیایی میرسیم و هم در قیامت به فریادمون میرسه
چقدر خوبه که امروز ما هم به این دو عزیز هدیه ای بدیم، مثل خواندن دو رکعت نماز و بعد فرستادن صد یا هزار صلوات برای آن دو بزرگوار🌹
یعنی دو رکعت برای پیامبر صلی الله علی محمد و اله الطاهرین و دو رکعت دیگه برای حضرت خدیجه سلام الله علیها
در هر زمانی میتونین بخونین این نماز رو
توی نیت یا میتونین برای رضای خدا بخونین و بعد از سلام دادن، هدیه کنین به این بزرگواران
یا اینکه توی نیت بگین که؛ دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به حضرت محمد صلی الله علیه و اله و سلم قربة الی الله
و همینطور دو رکعت دیگه بخونین برای حضرت خدیجه سلام الله علیها
لطفا الان هم این صلوات رو بفرستین، هدیه کنین به این دو عزیز:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ وَ عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
امروز سالروز ازدواج پیامبر صلی الله علی محمد و اله الطاهرین با حضرت خدیجه سلام الله علیها هست
به همه مسلمانا تبریک میگم
وقتی یکی از اقوام و یا عزیزانمان ازدواج میکنن، ما هم از طرف خودمون کادو و یا هدیه به عزیز یا اقوام میدیم،
امروز سالروز ازدواج بهترین خلق خداوند هست، کسی که با شفیع گرفتنش، هم به حاجت دنیایی میرسیم و هم در قیامت به فریادمون میرسه
چقدر خوبه که امروز ما هم به این دو عزیز هدیه ای بدیم، مثل خواندن دو رکعت نماز و بعد فرستادن صد یا هزار صلوات برای آن دو بزرگوار🌹
یعنی دو رکعت برای پیامبر صلی الله علی محمد و اله الطاهرین و دو رکعت دیگه برای حضرت خدیجه سلام الله علیها
در هر زمانی میتونین بخونین این نماز رو
توی نیت یا میتونین برای رضای خدا بخونین و بعد از سلام دادن، هدیه کنین به این بزرگواران
یا اینکه توی نیت بگین که؛ دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به حضرت محمد صلی الله علیه و اله و سلم قربة الی الله
و همینطور دو رکعت دیگه بخونین برای حضرت خدیجه سلام الله علیها
لطفا الان هم این صلوات رو بفرستین، هدیه کنین به این دو عزیز:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ وَ عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
بسم الله الحی القیوم
👋به روایت اهل سنت، امشب شب ولادت رسول خدا صلی الله علیه و اله و سلم هست
به همه تبریک میگم
ولی روز اصلی ولادت پیامبر در واقع هفدهم ربیع الاول هست اما من الان رو برای تبرک و هدیه کردن نماز ، یاداوری کردم
👋ازتون خواهش میکنم لطفا امشب حتما دو رکعت نماز برای پیامبر صلی الله علی محمد و اله الطاهرین بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین و زیارت ایشان رو بخونین🙏
یقین بدونین موجب خشنودی خدا میشه و شفاعت این عزیز در دنیا و اخرت شامل حالمون میشه
این نماز رو در هر زمانی میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به حضرت محمد صلی الله علیه و اله و سلم قربة الی الله
لطفا الان هم این صلوات رو بفرستین و هدیه کنین به پیامبر صلی الله علی محمد و اله الطاهرین:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ و عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
👋به روایت اهل سنت، امشب شب ولادت رسول خدا صلی الله علیه و اله و سلم هست
به همه تبریک میگم
ولی روز اصلی ولادت پیامبر در واقع هفدهم ربیع الاول هست اما من الان رو برای تبرک و هدیه کردن نماز ، یاداوری کردم
👋ازتون خواهش میکنم لطفا امشب حتما دو رکعت نماز برای پیامبر صلی الله علی محمد و اله الطاهرین بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین و زیارت ایشان رو بخونین🙏
یقین بدونین موجب خشنودی خدا میشه و شفاعت این عزیز در دنیا و اخرت شامل حالمون میشه
این نماز رو در هر زمانی میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به حضرت محمد صلی الله علیه و اله و سلم قربة الی الله
لطفا الان هم این صلوات رو بفرستین و هدیه کنین به پیامبر صلی الله علی محمد و اله الطاهرین:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ و عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
بسم الله الحی القیوم
👋به روایت اهل سنت، امروز ولادت رسول خدا صلی الله علیه و اله و سلم هست
به همه تبریک میگم
ولی روز اصلی ولادت پیامبر در واقع هفدهم ربیع الاول هست اما من الان رو برای تبرک و هدیه کردن نماز ، یاداوری کردم
🙌ازتون خواهش میکنم لطفا امروز هم حتما دو رکعت نماز برای پیامبر صلی الله علی محمد و اله الطاهرین بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین و زیارت ایشان رو بخونین🙏
یقین بدونین موجب خشنودی خدا میشه و شفاعت این عزیز در دنیا و اخرت شامل حالمون میشه
این نماز رو در هر زمانی میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به حضرت محمد صلی الله علیه و اله و سلم قربة الی الله
لطفا الان هم این صلوات رو بفرستین و هدیه کنین به پیامبر صلی الله علی محمد و اله الطاهرین:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ و عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab
👋به روایت اهل سنت، امروز ولادت رسول خدا صلی الله علیه و اله و سلم هست
به همه تبریک میگم
ولی روز اصلی ولادت پیامبر در واقع هفدهم ربیع الاول هست اما من الان رو برای تبرک و هدیه کردن نماز ، یاداوری کردم
🙌ازتون خواهش میکنم لطفا امروز هم حتما دو رکعت نماز برای پیامبر صلی الله علی محمد و اله الطاهرین بخونین و هدیه کنین و بعد از نماز صد یا هزار صلوات هدیه ایشان کنین و زیارت ایشان رو بخونین🙏
یقین بدونین موجب خشنودی خدا میشه و شفاعت این عزیز در دنیا و اخرت شامل حالمون میشه
این نماز رو در هر زمانی میتونین بخونین
دو رکعت نماز مثل نماز صبح بخونین ولی توی نیت نماز بگین: دو رکعت نماز میخوانم هدیه میکنم به حضرت محمد صلی الله علیه و اله و سلم قربة الی الله
لطفا الان هم این صلوات رو بفرستین و هدیه کنین به پیامبر صلی الله علی محمد و اله الطاهرین:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ و عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
@ertebat_ba_rab