🍃 ارتباط با خدا 🍃
1.8K subscribers
9.37K photos
413 videos
132 files
167 links
چون بندگانم، از تو درباره من بپرسند،
بگو: به راستی که من نزدیکم، دعای دعا کننده را هنگامی که مرا بخواند؛ اجابت می کنم.
پس (آنان) باید دعوت مرا بپذیرند، و به من ایمان بیاورند، باشد که راه یابند.
🍃بقره-۱۸۶🍃
Download Telegram
👆👆👆👆
🍃 ارتباط با خدا 🍃
👆👆👆👆
به نام یگانه خدای مهربون
👋👋👋👋
تصویر رو بخونین
تصویری که از کتابم عکس گرفتمو فقط به این خاطر گزاشتم که اگاهتون کنم
.
#جهت_یادآوری
یه پست از پیجی رو دیدم که نوشته بود مثلا واسه رسیدن به فلان خواسته ات، فلان چیز رو بنویس و اتش بزن و از اینجور چیزا
پستاشو که نگا کردم، دیدم اکثر دستوراتش غلط و اونم معلوم نبود از کجا گرفته بود
.
بعضیارو میبینم که مثلا برا اینکه به فلان شخص برسن تا تسخیرش کنن دست به هر کاری میزنن، یا کلا هر موضوع دیگه ای
ببینین رفقا، هیچوقت هیچوقت سمت اعمال ناری یا همون اتشی نرین
مثلا دیدم توی بعضی از کانالا و پیجا که میگن فلان طلسم رو بنویسن یا نعوذبالله فلان ایه و سوره رو بنویس یا فلان اسم الهی رو بنویس یا به فلان چیز بخون و بدم و اتش بزن یا کنار اتش دفن کن، که حالا مثلا میگن با این کار یا معشوق بیقرار میشه یا دشمن هلاک میشه و از اینجور چیزا
ولی باور کن قبل از اینکه کسی هلاک بشه، اولین نفری که ضربه و اسیب میبینه، خودت هستی
اتش زدن باعث نفرین خدا و ملائک، خشم خدا، ورود شیاطین، کفر و جنون، بدبختی، فقر و حتی تسلط اجنه و شیاطین به وجودتون میشه
.
وارد هر پیجی نشین توی هر کانالی عضو نشین، هر دستوری رو انجام ندین
وقتی برای حل هر مشکلی، ایات و سوره ها و اسماء الهی هست چرا خودتون رو بدبخت میکنین؟
مثلا یه کانال تلگرامی هست که شخصی که شیطان پرسته، یه سری طلسماتی رو توی پیجش میزاره و و در کنارش دستوراتی میزاره که با انجامش بعضیا نحسی و گره شدیدی توی زندگیشون می افته
.
تو اینترنت و کانالا هر دستوری رو ننویسین و انجام ندین، بعضیا اداب داره شرایط داره
دیدین بعضیا که به دعانویسا مراجعه میکنن و وقتی دعا میگیرن نه تنها مشکلشون حل نمیشه، بلکه بر عکس گره توی زندگیشون می افته؟
چون اونا از یه کتاب که نمیتونم اسمشو بگم دستورارو فقط مینویسن و کپی میکن
که چون اداب و شرایط و نفس و اذن و خیلی چیزای دیگه رو بلد نیستن و نمیدونن و حاصل نیست
خودتون هم هر چیزی رو ننویسین
.
برای تمام مشکلات، هر چیزی که فکرشو کنی دستور قرانی هست
هر ایه و هر سوره و هر یک از اسماء الهی خواص بیشماری دارن
خدا توی قران میگه برای من نام هاییست مرا به این نامها بخوانید
خدا میگه این قران مایه شفا و رحمت برا مومناست
بعد تو میری دنبال طلسم و سوزاندن و این چیزا؟!!!!
پس به خدا و قران پناه ببرین
برین از کتابفروشی کتابای خواص سوره ها و ایات قران و دعاهای وارده از معصومین رو تهیه کنین و انجام بدین که مجربن
مثل مفاتیح الجنان

@ertebat_ba_rab
هدیه ای ویژه به والدین در شب جمعه

هر کس این نماز را بخواند چنان چه پدر, مادر و عزیزان او زنده باشند مورد رحمت خداوند رحمان و رحیم قرار میگیرند.

وچنان چه والدین فوت کرده باشند مورد آمرزش خداوند کریم قرار می گیرند
🚩 دو ركعت نماز هدیه به اموات در شب جمعه و پاداش مخصوص بهشت...

#نماز_اموات_شب_جمعه
یادآوری شب های جمعه👇

۱_ امام جعفرصادق(ع):
هرکس در شبهای جمعه
«سوره واقعه» را قرائت کند
خدا و خلق او را دوست میدارند
و در دنیا تنگی و گدایی نبیند
و آفتی از دنیا به وی نرسد
و در آخرت از رفقای امیرالمومنین علی(ع) باشد


۲_ در مصباح شیخ کفعمی نیز آمده
هرکس در شبهای جمعه سوره قدر را قرائت کند هرگز منافق نشود



۳_ در تفسیر برهان
امام محمد باقر(ع) فرمودند:
هرکس در شب جمعه «سوره ص» را قرائت کند به او خیر دنیا و آخرت عطا شود


۴_ و نیز در تفسیر برهان از پیامبر اکرم(ص) روایت است هرکه در شب جمعه «سوره دخان» را قرائت کند، حق تعالی گناهان گذشته ی اورا بیامرزد



۵_ در کتاب جناه الخلود آمده است که هر کس در شب جمعه دو رکعت نماز بجا بیاورد و در هر رکعتى بعد از حمد ده مرتبه سوره (زلزال) را قرائت نماید
و بعد ازاتمام نماز بگوید👇

(یا حى یا قیوم یا ذالجلال و الاکرام )

از شر همه مخلوقات ایمن گردد.



۶_خواندن این دعا در شب جمعه ثواب عظیمی دارد.

🔷در زاد المعاد مرحوم مجلسی(ره)
وارد شده که به شخصی در عالم مکاشفه الهام شده که در اثر مداومت بر این دعا گفته بودند که: ملائکه را در نوشتن ثواب این دعا به زحمت انداخته ای👇

بسم الله الرحمن الرحیم
«الحمدُ لله مِن اَوَلِ الدنیا اِلی فَنائِها وَمِنَ الاخره الی بَقائِها الحمدلله علی کُلِ نِعمه وَاستغفرُلله مِن کُلِّ ذنبٍ وَ اَتوبُ الیه یا اَرحَمَ الراحمین»



۷_ هر که این دعا را در شب جمعه ۱۰ مرتبه بخواند در نامه ی عملش ، هزار هزار حسنه نوشته میشود و هزار هزار سیئه  محو مےشود. در بهشت هزار هزار درجه جنات احدیت و دربهشت در درجه حضرت ابراهیم خلیل الله باشد و خداوند در مورد این دعا سه مرتبه فرمودند:
(( خدای او نیستم اگر او را نیامرزم))👇👇

يَا دَائِمَ الْفَضْلِ عَلَى الْبَرِيَّةِ يَا بَاسِطَ الْيَدَيْنِ بِالْعَطِيَّةِ يَا صَاحِبَ الْمَوَاهِبِ السَّنِيَّةِ

اى خدايى كه فضل و كرمت بر خلق دايم است و دو دست ‏عطا و بخششت به جانب بندگان دراز است اى صاحب بخشش هاى بزرگ

صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ خَيْرِ الْوَرَى سَجِيَّةً وَ اغْفِرْ لَنَا يَا ذَا الْعُلَى فِي هَذِهِ الْعَشِيَّةِ

درود فرست بر محمد و آلش كه در اصل خلقت و فطرت بهترين خلقند اى خداى بلند مرتبه در همين شب گناه ما را ببخش.

📚مفاتیح الجنان شیخ قمی

۸_ رسول اکرم صلی الله علیه آله فرمودند:
هرکس پیش از نماز صبح روز جمعه
سه مرتبه این استغفار را بگوید, آمرزیده میشود اگرچه گناهانش زیادتر از کف دریا ها باشد👇

«استغفرالله الذی لا اله الا
هُوَالحَی القیّوم وَ اتوبُ الیه»



۹_ حضرت صادق (ع) منقول است
هر که در روز جمعه بعد از نماز صبح بگوید 👇
« اَللّهُمَّ اجعَل صَلَواتُکَ وَ صَلَواتِ مَلائِکَتِکَ وَ حَمَلَۀِ عَرشِکَ وَ جَمیعِ خَلقِکَ وَ سَمائِکَ وَ اَرضِکَ وَ اَنبِیائِکَ وَ رُسُلِکَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ »

تا یک سال هیچ گناهی بر او نوشته نمیشود.

📚( بحارالانوار ج 89 ، ص 354)



۱۰_ از رسول اکرم ص روایت است: هرکس بعدازنماز صبح روز جمعه
قبل از طلوع آفتاب 10مرتبه سوره کافرون را بخواند, سپس100مرتبه صلوات به این شکل بفرستد «اللهم صل علی النبی الامی محمد و آله وسلم»
هرحاجتی داشته باشد بی شک برآورده می شود که به تجربه رسیده است.


۱۱_ ازحضرت امام صادق (ع)
نقل شده است که هر کس بعد از نماز ظهر روز جمعه سه مرتبه بگوید👇

« اَللّهُمَّ اجعَل صَلَواتِکَ وَ صَلَواتِ مَلائِکَتِکَ وَ رُسُلِکَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ»
 در امان است تا جمعه دیگر .

📚 بحار جلد 90 صفحه 56
#شب_جمعه
#سوره_جمعه

🔰🔰دوستان شب جمعه هست
قرائت سوره مبارکه جمعه فراموشتون نشه که طبق فرمایش آقا امام جعفر صادق علیه السلام کفاره گناهان هست تا شب جمعه آینده🔰🔰

🌹🍃 بسم الله الرحمن الرحیم🍃🌹


یُسَبِّحُ لِلَّهِ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ الْمَلِکِ الْقُدُّوسِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ (۱)🌹🍃

هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَإِن کَانُوا مِن قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ (۲)🌹🍃

وَآخَرِینَ مِنْهُمْ لَمَّا یَلْحَقُوا بِهِمْ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ (۳)🌹🍃

ذَلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاء وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ (۴)🌹🍃

مَثَلُ الَّذِینَ حُمِّلُوا التَّوْرَاةَ ثُمَّ لَمْ یَحْمِلُوهَا کَمَثَلِ الْحِمَارِ یَحْمِلُ أَسْفَارًا بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِینَ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ (۵)🌹🍃

قُلْ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ هَادُوا إِن زَعَمْتُمْ أَنَّکُمْ أَوْلِیَاءُ لِلَّهِ مِن دُونِ النَّاسِ فَتَمَنَّوُا الْمَوْتَ إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ (۶)🌹🍃

وَلَا یَتَمَنَّوْنَهُ أَبَدًا بِمَا قَدَّمَتْ أَیْدِیهِمْ وَاللَّهُ عَلِیمٌ بِالظَّالِمِینَ (۷)🌹🍃

قُلْ إِنَّ الْمَوْتَ الَّذِی تَفِرُّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَاقِیکُمْ ثُمَّ تُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَهِ فَیُنَبِّئُکُم بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ (۸)🌹🍃

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا نُودِی لِلصَّلَاهِ مِن یَوْمِ الْجُمُعَهِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِکْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَیْعَ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُمْ تَعْلَمُونَ (۹)🌹🍃

فَإِذَا قُضِیَتِ الصَّلَاهُ فَانتَشِرُوا فِی الْأَرْضِ وَابْتَغُوا مِن فَضْلِ اللَّهِ وَاذْکُرُوا اللَّهَ کَثِیرًا لَّعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ (۱۰)🌹🍃

وَإِذَا رَأَوْا تِجَارَهً أَوْ لَهْوًا انفَضُّوا إِلَیْهَا وَتَرَکُوکَ قَائِمًا قُلْ مَا عِندَ اللَّهِ خَیْرٌ مِّنَ اللَّهْوِ وَمِنَ التِّجَارَهِ وَاللَّهُ خَیْرُ الرَّازِقِینَ (۱۱)🌹🍃

🌹🍃به امید آمرزش همه گناهان کوچک و بزرگمون دعا در حق همدیگه رو فراموش نکنیم🍃🌹
🔸علامه مجلسی فرمودند :
شب جمعه مشغول مطالعه بودم، به این دعا رسیدم
 بسم الله الرحمن الرحیم،

🔸اَلْحَمْدُ لله مِنْ اَوَّلِ الدُّنْیا اِلی فَنائِها
وَ مِنَ الآخِرَه اِلی بَقائِها, اَلْحَمْدُاللهِ عَلی کُلِّ نِعْمَه، اَسْتَغْفِرُالله مِنْ کُلِّ ذَنْبٍ وَ اَتُوبُ اِلَیْه، وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمینَ 

🔸بعد یک هفته مجدد خواستم ، آنرا بخوانم، که در حالت مکاشفه از ملائکه ندایی شنیدم ، که ما هنوز از نوشتن ثواب قرائت قبلی فارغ نشده ایم...
 
قصص العلماء، ص 8
بسم الله الرحمن الرحیم

هر که در شب جمعه این دعای عظیم الشأن را بخواند؛
خداوند سبحان و متعال میفرماید:
او را آمرزیدم و در درجه حضرت ابراهیم علیه السلام باشد
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃 (Deleted Account)
بسم الله الرحمن الرحیم

شبِ جمعه ای دیگر و این دعای عظیم الشأن

🔸هر کس چهل شب از شبهای جمعه بخواند حق تعالی همه گناهان که مابین او و خداوند است را بیامرزد.
@ertebat_ba_rab
ادامه خواص در پست پایین👇
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃 (Deleted Account)
بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و ال محمد و علی اهل بیته و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج

رسول اکرم صل الله علیه و اله و سلم به امیرالمومنین صلوات الله علیه فرمودند:

🔸یا علی صلوات الله علیه هر کس این دعا را بخواند ، حق تعالی دعای او را مستجاب فرماید و جمیع حاجت های او را روا سازد

🔹 و سوگند به خدایی که مرا به حق به پیغمبری برانگیخت به درستی که هر کس به نهایت گرسنگی و تشنگی رسد و راه چاره بر او مسدود باشد پس خدای را به این دعا بخواند او را طعام و اب دهد.

🔸 و اگر این دعا را بر کوهی که میان او و موضعی که اراده دارد فاصله باشد بخواند ان کوه از میان رود .

🔹 اگر بر دیوانه بخواند هوشیار شود.

🔸 هر کس چهل شب از شبهای جمعه بخواند حق تعالی همه گناهان که مابین او و خداوند است را بیامرزد.

🔹 هر کس وقت خواب این دعا را بخواند ، خداوند به عدد هر حرفی از این دعا که خوانده هفتاد هزار ملک فرستد که برای او هفتاد هزار بار طلب امرزش کنند و حسنات نویسند برایش.

🔹سپس فرمود ای ابا عبدالله خدا می آمرزد او و اهل خانه او را

برای ظهور مولامون و سلامتیش لطفا دعا کنین و صلوات بفرستین

اللهم صل علی محمد و ال محمد و علی اهل بیته و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج

📚گنج های معنوی
@ertebat_ba_rab
🔻حضرت #محمد صلوات‌الله‌علیه:

کسی که روز جمعه غسل کند تمام گناهان و خطاهایش محو و نابود می‌گردد.

بحارالانوار ج ۷۸ صفحه ۱۲۷
🌿 آيت الله سيد احمد خوانساري (ره) :

🌸 هر جمعه سوره #مومنون را بخوانيد تا عاقبت بخير شوید.
+امروز جمعه خواندن سوره های یس،جمعه،صافات و سوره ق،زیارت عاشورا
فراموش نکنید
100صلوات نذر مادر امام زمان نرجس خاتون برای رفع گرفتاریها و براورده شدن حوائج مفیداست🌱
💧☀️💧☀️💧

پرسش:

به جز استغفار، براي امرزش گناهان، چه ذکری خوب است؟

🌺پاسخ:

تمام دعاها و اذکاري که در آن از زبان بنده اظهار پشيماني و درخواست توبه شده باشد براي آمرزش گناه موثر است.

☘️دعاي کميل، مناجات شعبانيه، مناجات التائبين و بسياري از دعاهاي ديگر خاصيت آورزش گناه دارند. البته شرط اصلي آن توجه به مضامين دعا و داشتن حالت پشيماني و تصميم بر ترک گناه است.

📌اذکار کوتاه براي استغفار:
- استغر الله ربي من جميع ظلمي و جوري و اسرافي علي نفسي و اتوب اليه
- استغفرالله الذي لا اله الا هو الحي القيوم ذوالجلال و الاکرام و اتوب اليه
- استغفرالله الذي لا اله الا هو الحي القيوم
- استغفر الله الذي لا اله الا هو من جميع ظلمي و جوري و إسرافي علي نفسي و أتوب إليه



🔵ارسال سوالات از طریق "اپلیکیشن پاسخگو "

cafebazaar.ir/app/ir.pasokhgoo.app

🔴ارسال سوالات از طریق "وب پاسخگو"
User.pasokhgoo.ir

🌎 مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

🔹 @pasokhgoo👈

#اخلاقی
📚📚📚

پرسش:

بهترین هدیه به امام علی علیه السلام، چه چیزی می تواند باشد؟

🌺پاسخ:

هديه هماني است که اميرالمومنين عليه السلام آن را از ما خواسته است

☘️در نامه 45 نهج البلاغه ميفرمايد
اعينوني بورع و اجتهاد و عفهًْ و سداد.
مرا با ورع و کوشش و عفت و درست کاري کمک کنيد

🔻ورع در لغت به معناي پارسايي، پرهيزگاري و تقوا آمده است.

🔹اجتهاد در لغت به معناي سعي کردن و کوشيدن تعريف شده است.

🔻عفت در لغت به معناي پاکدامني، نجابت و ترک شهوات در هر چيز بيان شده است.

🔸و بالاخره سداد در لغت به معناي راست و درست بودن، به راه راست بودن، راستي و درستي در کردار و گفتار و استقامت ذکر شده است.

🔵ارسال سوالات از طریق "اپلیکیشن پاسخگو "

cafebazaar.ir/app/ir.pasokhgoo.app

🔴ارسال سوالات از طریق "وب پاسخگو"
User.pasokhgoo.ir

🌎 مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

🔹 @pasokhgoo👈

#حدیثی
به نام یگانه خدای مهربونم

👋دو دستور مجرب جهت👇

گشایش جمیع کارهای بسته🍃
حاجت روایی و دفع بلیات🍃

یادتونه تقریبا دو ماه پیش یه استوری گزاشتمو گفتم یه مشکل خیلی بزرگ برام پیش اومده و محتاج دعاتونم؟
به لطف خدای مهربرن مشکلم حل شد
در واقع مشکل خیلی بزرگی بود که از هر طرف بن بست بود و هیچ راه نجاتی برام نبود و همه چیز بر علیه من بود
ولی با انجام این دو دستور به لطف خدای قادر و مهربون و بخاطر و به شفاعت این دو سوره خدا بر سرم منت گزاشت و مشکلم حل شد

دستور سوره حمد و توحید

(نکته: همیشه برای خواندن یا نوشتن سوره ها با وضو باشین)

اگه قبل از انجام این دستورات، دو رکعت نماز هم برای رضای خدا بخونین، خیلی عالی میشه

@ertebat_ba_rab

خب دستور اول سوره حمد هست، اگه میخواین جمیع کارهای بسته شما گشاده بشه، وضو بگیرین و فضای اتاقو با گلاب یا با اسپند و کندر خوشبو کنین، ( در واقع این بخورات خوشبو یه جورایی باعث جذب ملائکه میشن) و روی به قبله بشینین، و به تعداد دقیق " هفتاد " بار سوره حمد رو بخونین، به نیت اینکه کارهای بسته شما گشایش بشه و گره های زندگیتون باز بشه
فقط نکته مهم اینه که به تعداد دقیق بخونین و کم و زیاد نشه و موقع خوندن نباید نباید نباید مشغول به کاری دیگه بشی و با کسی صحبت کنی

دستور دوم با سوره توحید هست
این دستور برای حاجت روایی و دفع بلیات و رنج و سختی هست و به همین نیت بخونین
مثل دستور قبلی، وضو بگیرین و فضای اتاقو با گلاب یا با اسپند و کندر خوشبو کنین و روی به قبله بشینین و اینو باید به تعداد دقیق " هفتادو یک " مرتبه سوره توحید رو بخونین
شرطش اینه که موقع خوندن با کسی حرف نزنین و مشغول به کاری دیگه نشین
توجه و حضور قلب داشته باشین

@ertebat_ba_rab

نکته اخر اینکه، ابتدا و انتهای این دو دستور چهارده تا صلوات هم بفرستین، یعنی مثلا اول چهارده تا صلوات بعد هفتادو یک بار سوره توحید و بعد چهارده تا صلوات
و موقع حاجت هم اول خدارو ستایش و حمد کنین و استغفار کنین از گناهاتون و صلوات بفرستین و سجده شکر برین و از خدا بخواین که پروردگارا لطف و رحمتتو شامل حال همه مومنا بکن و شامل این بنده حقیر و فقیر هم بکن و جمیع کارای بسته و گره های زندگی همه مومنارو باز کن و گشایش ایحاد کن و گره و کارهای بسته منو هم گشایش ایجاد کن و حاجتمو روا کن بحق سوره حمد و اخلاص
.
من خلاصه گفتم، در کل منظورم اینه اول مومنارو دعا کن بعد خودت و خانوادتو یاد کن تا ملائکه برات دعا کنن

کوچیک همتون ضُحآ🙏

@ertebat_ba_rab
بسم الله الحی القیوم

طبق قوانین فیزیک قراردادن یک آهن در میدان مغناطیسی، پس از مدت کوتاهی آنرا به آهنرُبا تبدیل میکند،
حال قرار دادن یک ذهن در میدان مغناطیسی بدبختی،
میشود بدبختی رُبا،
و قرار دادن در میدان مغناطیسی خوشبختی میشود
خوشبختی رُبا.

هرچه را که می بینید،
هرآنچه را که می شنوید
و هر حرفی که می زنید،
همه دارای انرژی مغناطیسی هستند و ذهن شما را همانرُبا میکنند.

به قول مولانا:
تا در طلب گوهر کانی، کانی
تا در هوس لقمه نانی، نانی
من فاش کنم حقیقت مطلب را
هرچیز که در جستن آنی، آنی.

@ertebat_ba_rab
الهی اگر با روی سیاه و دستان پر از گناه، باز هم روبروی تو می‌نشینم و درد دل می‌گویم و دعا می‌کنم و باز هم آرزوها و خواسته‌هایم را می‌شمارم، از سرِ بی‌خیالی و پررویی نیست!
چون کسی را جز تو ندارم. دری جز در خانه تو نمی‌شناسم!
خدایا، از خواب برمیخاستم، و در زندگی دوباره‌ای که تو هدیه دادی، گناه می‌کردم؛
خوراکی که صبح روزیِ من بود و بر سفره تو می‌نشستم، نعمت تو را میخوردم، باز گناه می‌کردم؛
تشنه می‌شدم، بهترین نوشیدنی که تو آفریدی می‌نوشیدم و باز گناه می‌کردم؛
همیشه تا وقت خواب بر سر خوان نعمت تو ارتزاق می‌کنم و باز گناه...
الهی نه نعمتی گرفتی که نتوانم زندگی کنم و نه به بلایی گرفتار کردی که معصیت‌هایم را بشوید!
الهی بیش از آنچه کیفر دادی، بخشیده‌ای.
نه آبرو بردی نه نعمت بریدی!
«عجب صبری خدا دارد»
معبود من!
شرمسار و سرافکنده به درگاه تو انابه و لابه می‌کنم.
ببخش و بپذیر و دستم را بگیر...🤲🏻

#عاشقانه_هاي_جوشن_کبیر، فراز ١٨
👆👆دستورات مجرب👇👇
🍃 ارتباط با خدا 🍃
👆👆دستورات مجرب👇👇
بسم الله السمیع العلیم
👆👆 👇👇

درسته که توی ایه صدو دو سوره بقره درباره سحر و جادو صحبت شده اما اینطور نیست که تمام مشکلات و گرفتاریامون به خاطر سحر باشه و اینو هم بگم که علت اکثر مشکلات و گرفتاریامون، خودمون و تصمیمات و اعمال اشتباهمونه

خدای سبحان و متعال نسل انسان رو در رنج و سختی قرار داده و هر کسی به نحوی حالا با نقص در مال، از دست دادن عزیز، بیماری، سایر گرفتاری و مشکلات ازمایش و امتحان میشه، پس گله و شکایت نکنین
دورتون بگردم اینقدر ساده نباشین و هر مشکلی رو به سحر و جادو ربط ندین
وقتی چیزی از سحر و جادو نمیدونین و نمیدونین که چی هست، پس چرا بی دلیل خودتون رو استرس میدین؟ و خودتون رو گرفتاد کلاهبردارا میکنین؟

@ertebat_ba_rab

نمازاتون رو حتما سر وقت و با حضور دل بخونین
و سعی کنین هر روز یه جزء قران بخونین و هر ماه یه قران ختم کنین
هر روز زیاد سوره فلق و ناس بخونین، چهارقل زیاد بخونین، شبا قبل از خواب هم همینطور

روی تعداد هر اسم دقت کنین و اصلا کم و زیاد نکنین، علت رو قبلا توضیح دادم
اول و اخر هر کدوم از دستورات حتما چند صلوات بفرستین( یعنی اول صلوات بعد به اون تعداد بخونین و در اخر باز صلوات)، و با وضو روی به قبله باشین

اسماء رو به همین صورتی که در پایین نوشتم تلفظ کنین👇

هر روز هفتاد مرتبه < اَلرَّقیبُ > رو به نیت دفع حوادث بد بخونین، فرشته موکل این اسم حضرت عطرائیل علیه السلام هست و بعدش این فرشته رو به خدا قسم بده تا بلارو به اذن خدا از سر شما و خانواده و همه مومنا دور کنه

@ertebat_ba_rab

گفتن هزارو یک مرتبه < یا الله > در یک مجلس در رفع مشکلات خطرناک و بزرگ زندگی مؤثر و مجربه
به همین نیت باید بخونین
منظور از یه مجلس یعنی وقتی شروع به انجام و خواندن این اسم کردین دیگه با کسی حرف نزنین و مشغول به هیچکاری نشین و فقط حضور قلب و توجه به این اسم و خدا کنین

هر روز به تعداد صد بار به نیت رفع تمام مشکلات زندگی بگین < یا الله >

بعدش جدای از این، هر روز بعد از نماز صبح و ظهر و عصر و مغرب و عشا به تعداد ۶۶ بار بگو < یا الله > و از خدا بخواین مشکلات و بلا رو از سرتون دور کنه
@ertebat_ba_rab

ایه ۱۳۷ سوره بقره، فقط این قسمتش که فسیکفیکهم الله و هوالسمیع العلیم رو هر روز بعد از نماز صبح به تعداد دقیق هفت بار بخونین و به خانوادتون هم بگین بخونن، این برای گشایش امور زندگی هست، به این نیت بخونین
و همینطور هر روز بعد از تمام نمازهای صبح و ظهر و عصر و مغرب و عشا

هر روز به نیت باز شدن تمام گره ها و رفع مشکلات، هر روز به تعداد دقیق هفتاد و هفت (۷۷) مرتبه < اَلوَدوُد > بگین

مجرب مجرب مجرب

@ertebat_ba_rab