🍃 ارتباط با خدا 🍃
1.8K subscribers
9.37K photos
413 videos
132 files
167 links
چون بندگانم، از تو درباره من بپرسند،
بگو: به راستی که من نزدیکم، دعای دعا کننده را هنگامی که مرا بخواند؛ اجابت می کنم.
پس (آنان) باید دعوت مرا بپذیرند، و به من ایمان بیاورند، باشد که راه یابند.
🍃بقره-۱۸۶🍃
Download Telegram
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃 (Deleted Account)
بسم الله الرحمن الرحیم

سيّد بن طاووس فرموده:
من پس از اين زيارت صاحب الزمان صل الله علیک و علی ال بیتک الطیبین الطاهرین به اين شعر تمثل می جويم و به آن حضرت اشاره نموده،
می گويم:

🌷 نَزِيلُكَ حَيْثُ مَا اتَّجَهَتْ رِكَابِي

🌷وَ ضَيْفُكَ حَيْثُ كُنْتُ مِنَ الْبِلادِ

💐در هــر كجا و بر سر هـــر خوان
💐مـن ميهمان توام اى صاحب الزمان
صل الله علیک و علی آل بیتک الطیبین الطاهرین

@ertebat_ba_rab
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃 (Deleted Account)
بسم الله الرحمن الرحیم

امام جعفر صادق صلوات الله علیه فرمودند:
هر کس بعد از نماز عصر روز جمعه ، ده مرتبه این صلوات را بفرستد:
ملائکه برای آن شخص از این جمعه تا جمعه دیگر در همین ساعت صلوات می فرستند
و همینطور امام محمد باقر صلوات الله علیه در رابطه با این صلوات فرمودند:
همانا کسى که پس از نماز عصر این صلوات را بفرستد:
•خداوند صد هزار حسنه براى او نوشته
•صد هزار گناه او را پاک کرده
•به واسطه آن صد هزار حاجت او را برآورده نموده
•صد هزار درجه براى او مى نویسد

اللهمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَ آل مُحَمَّدٍ

الأُوْصِیاءِ الْمَرضیِّینَ بِأَفْضَلِ صَلَواتِکَ

وَ بارِکْ عَلَیهِمْ بِاَفضَلِ بَرَکاتِکَ

وَ عَلَیهِ وَ عَلَیهِمُ السَّلامُ

وَ عَلىٰ اَرواحِهِم وَ اَجسادِهِم

وَ رَحمَةُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ

اللهم عجل لولیک الفرج بحق الحسین صلوات الله علیه
اللهم صل علی محمد و ال محمد و علی اهل بیته و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج

منبع صلوات از:
کتاب گنج های معنوی
و همینطور:
ثواب الاعمال ، ص ۸۳ و ۲۳۹
@ertebat_ba_rab
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃 (Deleted Account)
بسم الله الرحمن الرحیم

از امام صادق علیه السلام پرسیدند چگونه بر محمد و آل او صلوات بفرستیم
فرمود: شما بگوئید:

صَلَـواتُ اللهِ و صَلَواتُ مَلائِکَتَهِ و اَنْبیائِهِ
و رُسُلِهِ و جَمیعِ خَلْقِهِ عَلـیٰ محمَّدٍ و آل
مُحمَّـــدٍ والسَّــــــلامُ عَلَیهِ و عَلَیهـِـمْ
و رَحْمَةُ اللهِ و بَرَکاتُهُ

گفته شد ثواب کسى که به این طریق بگوید چه مى باشد،
فرمود: بیرون شدن از گناهان است ،
به خدا قسم مثل روزى که او را مادر زائیده

📚گنج های معنوی
📚ختوم و اذکار
📚بحار، ج ۹۴، ص ۵۵
@ertebat_ba_rab
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃 (Deleted Account)
بسم الله

ایه الکرسی در لوح زمرد سبز با مداد مخصوص به خدا نوشته میشود
هیچ روز جمعه ای نیاید مگر انکه ان لوح به پیشانی اسرافیل میخورد
هرگاه به پیشانی او خورد، تسبیح میکند و هرگاه اسرافیل تسبیح گوید👇
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃 (Deleted Account)
بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و ال محمد و علی اهل بیته و علی انبیائِک و عجل لولیک الفرج

ایه الکرسی در لوح زمرد سبز با مداد مخصوص به خدا نوشته میشود ، هیچ روز جمعه ای نیاید مگر انکه ان لوح به پیشانی اسرافیل میخورد ، پس هرگاه به پیشانی او خورد، تسبیح میکند و هرگاه اسرافیل تسبیح گوید ، هر فرشته ای که در اسمانها است تسبیح میگوید و چون اهل اسمان و دنیا تسبیح را بشنوند و تقدیس نمایند ، هیچ ملک مقرب و نبی مرسلی نماند مگر برای قاری ایه الکرسی دعا کند

🔹هرکه یک بار بخواند خدا فرشته ای فرستد تا او را حفظ کند

🔸اگر پنج بار بخواند خدا میگوید او را وا گذارید خودم حفظش میکنم

🔹خواندنش بعد از هر نماز باعث قبولی نماز میشه

🔸در شدائد و سختی و حاجت های مهم قرائت چهارده مرتبه به نیت چهارده معصوم نافع است و تخلف ندارد

🔹با خواندنش محافظت نمیکند جز پیامبر یا صدیق

🔸هر کس انرا  در پی هر نمازش بخواهد جز خدا کسی او را قبض روح نمی کنه و مانند کسی است که در رکاب انبیا قتال کرده و شهید شده

🔹هر کس بعد از وضو گرفتن بخواند خداوند ثواب چهل سال عبادت به او میدهد و چهل درجه به او میدهد و چهل حوریه به او تزویج میکند

🔸اگر به هنگام برگشتن به خانه بخوانید خداوند فقر و فاقه را از او بر میدارد

🔹اگر در قبرستان بخوانید و ثوابش را به اهل قبور قرار بدین، خدای متعال از هر حرفی فرشته ای گرداند  که برای او تا روز قیامت تسبیح  کنند و به خواننده ثواب شصت پیامبر  میدهد

📚معراج مومن

اللهم صل علی محمد و ال محمد وعجل لولیک الفرج و لعنت الله علی اعداء محمد و ال محمد من الاولین و الاخرین من الجن و الانس الف مره
@ertebat_ba_rab
Forwarded from 🍃 ارتباط با خدا 🍃 (Deleted Account)
اللهم صل علی محمد و آل محمد و علی اهل بیته و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج
🙏😢 دست به دعا برداریم و به درگاه الهی عرضه بداریم: الهی! به اشک‌های پیاپی سید الشهدا علیه السلام در روز عاشورا، فرج امام زمان علیه السلام را برسان.

مرحوم آیت الله تولاّیی خراسانی در سخنرانی خود در مسجد سیّد اصفهان در ماه رمضان 1392 هجری می فرمود:
خدایا! به سوز سینه امام حسین علیه السلام، خدایا! به سوز سینه‌ خواهر امام حسین علیه السلام، خدایا! به سوز سينه‌ دختران یتیم امام حسین علیه السلام، همین ساعت، امر فرج امام زمان علیه السلام را مقرّر بفرما.
الهی! به اشک‌های پیاپی سید الشهدا علیه السلام در روز عاشورا، فرج امام زمان علیه السلام را برسان.
امام حسین علیه السلام، «صَرِيعَ‏ الدَّمْعَةِ السَّاكِبَةِ» است. روز عاشورا، چشم امام حسین علیه السلام خشك نشد! همين طور دائماً اشک می‌ریخت. یک وقت بدن جوان هجده ساله‌اش را بغل می ‌گرفت و گریه می ‌کرد. یک وقت بدن برادرش را به بغل می ‌گرفت و گریه می ‌کرد. یک وقت بدن برادرزاده ‌اش را به بغل می ‌گرفت. اي واي، واي، واي! دائماً گریه می‌کرد.
خدایا! به گریه‌های سوزناک سید الشهدا علیه السلام به زودی امام زمان ما علیه السلام را آشکار فرما. پدر ما یتیمان را به ما برسان. خودت مشکلات ما را به سوز دل امام زمان علیه السلام حلّ و آسان فرما. گرفتاری ‌های همه شیعیان دنيا را به آبروی بقية الله علیه السلام بر طرف بفرما.
(سخنرانی مسجد سیّد اصفهان، 1392 قمری، شب 26 ماه رمضان)
«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»
🔴🏴فدای آن کسی که خونش به آسمان پاشیده شد

در زیارت حضرت علیّ بن الحسین علیه السلام - در پایین پای حضرت سیدالشهدا علیه السلام- منقول از حضرت صادق علیه السلام، به آن بزرگوار چنین خطاب می کنیم:
بِأَبِي أَنْتَ وَ أُمِّي مِنْ مَذْبُوحٍ وَ مَقْتُولٍ مِنْ غَيْرِ جُرْمٍ، وَ بِأَبِي أَنْتَ وَ أُمِّي دَمُكَ الْمُرْتَقَى بِهِ إِلَى حَبِيبِ اللهِ، وَ بِأَبِي أَنْتَ وَ أُمِّي مِنْ مُقَدَّمٍ بَيْنَ يَدِي أَبِيكَ يَحْتَسِبُكَ وَ يَبْكِي عَلَيْكَ مُحْرَقاً عَلَيْكَ قَلْبُهُ، يَرْفَعُ دَمَكَ بِكَفِّهِ إِلَى أَعْنَانِ السَّمَاءِ، لَا تَرْجِعُ مِنْهُ قَطْرَةٌ، وَ لَا تَسْكُنُ عَلَيْكَ مِنْ أَبِيكَ زَفْرَةٌ وَدَّعَكَ لِلْفِرَاقِ». (بحارالأنوار، ج101، ص185- 186 به نقل از کامل الزّیارات)
پدر و مادرم به فدایت (ای علی اکبر!) که بدون هیچ جرمی تو را سر بریدند و کشتند.
پدر و مادرم به فدایت که خونت را به سوی حبیب خدا فرستادند.
پدر و مادرم به فدایت که در مقابل پدرت روی زمین افتادی و جان می دادی، و او بر تو گریه می‌ کرد در حالی که قلبش در مصیبت تو سوخته بود؛ و خون تو را با کف دست به پهنای آسمان پاشید و قطره ‌ای از آن بازنگشت؛ و آن نفس بلند و سوزناک پدرت، آن هنگام که با تو وداع فرمود، آرام نگرفت.


⚪️🏴قربان حضرت علی اکبر علیه السلام که خداوند او را از مصادیق آیه تطهیر قرار داده است

در زیارت علیّ بن الحسین (علی اکبر) علیه السلام در نیمه شعبان منقول از مرحوم شیخ مفید چنین آمده است:
«السَّلَامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الصِّدِّيقُ الطَّيِّبُ الزَّكِيُّ الْحَبِيبُ الْمُقَرَّبُ!...
جَعَلَكَ مِنْ أَهْلِ الْبَيْتِ الَّذِينَ أَذْهَبَ اللهُ عَنْهُمُ الرِّجْسَ وَ طَهَّرَهُمْ تَطْهِيراً. (بحارالأنوار، ج101، ص338)
سلام بر تو ای بسیار راستگوی پاک نیکو و محبوب و مقرّب درگاه الهی!
خداوند تو را در زمره اهل بیتی قرار داده است که خداوند از ایشان رجس و پلیدی را برداشته است و ایشان را به طور ویژه پاک گردانیده است.
«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»
حاج محمود کریمی تنت روی خاکای صحرا
@madahi
تنت روی خاکای صحرا علی جان
سرت روی دامان بابا علی جان
ببین عمه زینب کنارت نشسته
پاشو تا نیفتادم از پا علی جان

👈حاج محمود کریمی

یا علی اکبر ع😔
برو میدون پسرم-میوه ی دلم علی
@navahaye_hoseini313
برو میدون پسرم
میوه ی دلم علی
را برو پیش چشام
اومدم حرم علی
وای پسرم تو بگو چه کنم

👈سید بنی فاطمه

یا حضرت علی اکبر ع مددی
روضه حضرت علی اکبر(ع)-شهید کافی
@navahaye_hoseini313
👈 شهيد حاج شيخ احمد ضيافتے كافے

روضه حضرت علی اکبر ع
بسم الله الحی القیوم

آیت الله شیخ فضل الله موید رحمه الله:

تمامی حضرات معصومین علیهم السلام بیدارند و بیدار کننده؛
لکن حضرت سید الشهداء علیه السلام ، شدت و بیدار کنندگی اش بیداد می کند.

@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم

💖اَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَهَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ💖

اللهم العَن قَتَلَةَ الحسین و اصحابهِ

اللهم العَن قَتَلَةَ امیرالمومنین

@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم العَن قَتَلَةَ الحسین و اصحابهِ
اللهم العَن قَتَلَةَ امیرالمومنین

«مسعدة بن صدقه»، وی می گوید: محضر مبارک حضرت ابی عبداللَّه عرض کردم، برای کسی که قبر حضرت امام حسین علیه السلام را زیارت کند چه اجر و ثوابی است؟
حضرت فرمودند: ثواب یک حجّی که با رسول خدا صل الله علی محمد و اله الطاهرین بجا آورند می باشد.
راوی می گوید: محضرش عرضه داشتم: فدایت شوم، ثواب یک حجّ با رسول خدا صل الله علی محمد و اله الطاهرین ؟
حضرت فرمودند: بلی، بلکه ثواب دو حجّ .
راوی می گوید: عرض کردم: فدایت شوم، ثواب دو حجّ؟
امام علیه السلام فرمودند: بلی بلکه ثواب سه حجّ و پیوسته تعداد حجّ ها را حضرت اضافه می کردند تا به ده حجّ رسیدند.
عرض کردم: فدایت شوم، ثواب ده حجّ با رسول خدا صل الله علی محمد و اله الطاهرین ؟
امام علیه السلام فرمودند: بلی بلکه ثواب بیست حجّ.
عرض کردم: فدایت شوم، ثواب بیست حجّ ؟!
پس پیوسته عدد حجّ ها را بالا می بردند تا به پنجاه تا رسید و دیگر سکوت اختیار فرمودند

📚ترجمه کامل الزیارات ص ۵۴۲
@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم العَن قَتَلَةَ الحسین و اصحابهِ

صلوات بر امام حسین علیه السلام

ازتون خواهش میکنم که این صلوات رو به اشتراک بزارین تا در این روزها همه بخونن🌷

@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم العَن قَتَلَةَ الحسین و اصحابهِ

علی بن معمر به نقل از برخی از یاران ما گفت: به امام صادق علیه السلام عرض کردم: شنیدم که فلان کس به شما عرض نموده؛ من نوزده بار به حج رفته ام و نوزده بار نیز به عمره،
به او فرمودید: به یک حج و به یک عمره دیگر برو در این صورت خداوند پاداش زیارت قبر امام حسین صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته را برای تو می نویسد.
فرمود: کدام یک برای تو دوست داشتنی تر است؟
بیست حج و بیست عمره را انجام دهی و یا آنکه با امام حسین علیه السلام محشور شوی؟
گفت: نه، بلکه دوست دارم با امام حسین علیه السلام محشور شوم.
فرمود: پس اباعبدالله علیه السلام را زیارت کن!

📚تهذیب الاحکام للطوسی، ج ۶، ص ۴۸

دوستای گلم همینکه توی مسجد یا توی خونتون بشینین و دو رکعت نماز هدیه کنین به اقا و بعد زیارت مخصوص ایشان رو بخونین و صلوات براش بفرستین، انگار رفتین اقا رو زیارت کردین و براتون همون ثواب ها نوشته میشه
پس غصه نخورین از اینکه چرا قسمت من نشد که به زیارت برم

همین امروز و همینطور فردا دو رکعت نماز بخونین و زیارت حضرت رو بخونین
دوستای گلم، ادم که توی قبر قرار میگیره تمام ترس ها و وحشتها روی سرش می افته و عذاباش شروع میشه
اخه هیچکدوممون معصوم نیستیم و در طول زندگی کلی گناه کردیم
پس امام حسین علیه السلام رو زیارت کنین، تا در اون لحظات سخت، به دیدار شما بیاد و شفاعتتون رو بکنه😔😔

🌷اللهم الرزقنی شفاعة الحسین یوم الورود🌷

الهی العفو

اللهم صل علی محمد و ال محمد و علی اهل بیته و علی انبیائک و عجل لولیک الفرج🌹
@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم

این شعرو قبلن گذاشتم، اما دلم نیومد باز نزارم، اونایی که نخوندن، حتما بخونن، خیلی زیباست😔
🌹
خواب دیدم مرده ام/ بی نهایت خسته و افسرده ام
🌹
 تا میان گور رفتم دل گرفت‌ /قبر کن سنگ لحد را گل گرفت
🌹
روی من خروارها از خاک بود/ وای، قبر من چه وحشتناک بود
🌹
 بالش زیر سرم از سنگ بود/ غرق ظلمت، سوت و کور تنگ بود
🌹
 هر که آمد پیش، حرفی راند و رفت/ سوره ی حمدی برایم خواند و رفت
🌹
خسته بودم هیچ کس یارم نشد/ زان میان یک تن خریدارم نشد
🌹
 نه رفیقی، نه شفیقی، نه کسی/ ترس بود و وحشت و دلواپسی
🌹
ناله می کردم ولیکن بی جواب/ تشنه بودم، در پی یک جرعه آب
🌹
آمدند از راه، نزدم دو ملک/ تیره شد در پیش چشمانم فلک
🌹
یک ملک گفتا: بگو دین تو چیست؟ دیگری فریاد زد: رب تو کیست؟
🌹
 گر چه پرسش ها به ظاهر ساده بود/ لرزه بر اندام من افتاده بود
🌹
 هر چه کردم سعی تا گویم جواب/ سدّ نطقم شد هراس و اضطراب
🌹
از سکوتم آن دو گشته خشمگین/ رفت بالا گرزهای آتشین
🌹
 قبر من پر گشته بود از نار و دود/ بار دیگر با غضب پرسش نمود:
🌹
 ای گنه کار سیه دل، بسته پر/ نام اربابان خود یک یک ببر
🌹
 گوئیا لب ها به هم چسبیده بود/ گوش، گویا نامشان نشنیده بود
🌹
نامهای خوبشان از یاد رفت/ وای، سعی و زحمتم بر باد رفت
🌹
چهره ام از شرم میشد سرخ و زرد/ بار دیگر بر سرم فریاد کرد:
🌹
 در میان عمر خود کن جستجو/ کارهای نیک و زشتت را بگو
🌹
هر چه می کردم به اعمالم نگاه/ کوله بارم بود مملو از گناه
🌹
 کارهای زشت من بسیار بود/ بر زبان آوردنش دشوار بود
🌹
چاره ای جز لب فرو بستن نبود/ گرز آتش بر سرم آمد فرود
🌹
 عمق جانم از حرارت آب شد/ روحم از فرط الم بی تاب شد
🌹
 چون ملائک نا امید از من شدند/ حرف آخر را چنین با من زدند:
🌹
 عمر خود را ای جوان کردی تباه/ نامه اعمال تو باشد سیاه
🌹
 ما که ماموران حق داوریم/ پس تو را سوی جهنم می بریم
🌹
 دیگر آنجا عذر خواهی دیر بود/ دست و پایم بسته در زنجیر بود
🌹
 نا امید از هرکجا و دل فکار/ می کشیدندم به خِفّت سوی نار
🌹
 ناگهان الطاف حق آغاز شد/ از جنان درهای رحمت باز شد
🌹
 مردی آمد از تبار آسمان/ دیگران چون نجم و او چون کهکشان
🌹
 صورتش خورشید بود و غرق نور/ جام چشمانش پر از خمر طهور
🌹
چشمهایش زندگانی می سرود/ درد را از قلب انسان می زدود
🌹
 بر سر خود شال سبزی بسته بود/ بر دلم مهرش عجب بنشسته بود
🌹
 کِی به زیبائی او گل می رسید/ پیش او یوسف خجالت می کشید
🌹
 دو ملک سر را به زیر انداختند/ بال خود را فرش راهش ساختند
🌹
غرق حیرت داشتند این زمزمه/ آمده اینجا حسین فاطمه؟!
🌹
صاحب روز قیامت آمده/ گوئیا بهر شفاعت آمده
🌹
سوی من آمد مرا شرمنده کرد/ مهربانانه به رویم خنده کرد
🌹
گشتم از خود بی خود از بوی حسین (ع)/ من کجا و دیدن روی حسین (ع)
🌹
گفت: آزادش کنید این بنده را/ خانه آبادش کنید این بنده را
🌹
اینکه این جا این چنین تنها شده/ کام او با تربت من وا شده
🌹
مادرش او را به عشقم زاده است/ گریه کرده بعد شیرش داده است
🌹
خویش را در سوز عشقم آب کرد/ عکس من را بر دل خود قاب کرد
🌹
بارها بر من محبت کرده است/ سینه اش را وقف هیئت کرده است
🌹
سینه چاک آل زهرا بوده است/ چای ریز مجلس ما بوده است
🌹
اسم من راز و نیازش بوده است/ تربتم مهر نمازش بوده است
🌹
پرچم من را به دوشش می کشید/ پا برهنه در عزایم می دوید
🌹
بهر عباسم به تن کرده کفن/ روز تاسوعا شده سقای من
🌹
اقتدا بر خواهرم زینب نمود/ گاه میشد صورتش بهرم کبود
🌹
تا به دنیا بود از من دم زده/ او غذای روضه ام را هم زده
🌹
قلب او از حب ما لبریز بود/ پیش چشمش غیر ما ناچیز بود
🌹
با ادب در مجلس ما می نشست/ قلب او با روضه ی من می شکست
🌹
حرمت ما را به دنیا پاس داشت/ ارتباطی تنگ با عباس داشت
🌹
اشک او با نام من می شد روان/ گریه در روضه نمی دادش امان
🌹
بارها لعن امیه کرده است/ خویش را نذر رقیه کرده است
🌹
گریه کرده چون برای اکبرم/ با خود او را نزد زهرا (س) می برم
🌹
هرچه باشد او برایم بنده است/ او بسوزد، صاحبش شرمنده است
🌹
در مرامم نیست او تنها شود/ باعث خوشحالی اعدا شود
🌹
گرچه در ظاهر گنه کار است و بد/ قلب او بوی محبت میدهد
🌹
سختی جان کندن و هول جواب/ بس بود بهرش به عنوان عذاب
🌹
در قیامت عطر و بویش می دهم/ پیش مردم آبرویش می دهم
🌹
آری آری، هرکه پا بست من است/ نامه ی اعمال او دست من است
🌹
ناگهان بیدار گردیدم زخواب/ از خجالت گشته بودم خیس آب
🌹
دارم اربابی به این خوبی ولی/ می کنم در طاعت او تنبلی؟
🌹
من که قلبم جایگاه عشق اوست/ پس چرا با معصیت گردیده دوست؟
🌹
من که گِریَم بهر او شام و پگاه/ پس به نامحرم چرا کردم نگاه
😔
@ertebat_ba_rab
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
◾️فرارسیدن تاسوعای حسینی را بر دوستداران اباعبدالله(ع) تسلیت می‌گوییم