اینم دعای شروع ماه برای همه دوستای عزیزم
💚بخونید و آمین بگوئید💚
یاذالجلال والاکرام مارا مهمان ویژه ی خودت قرار ده💚
یاستارالعیوب عیبهای مارابپوشان💚
یارازق؛ رزق ماراحلال وپاک وزیاد بگردان💚
وبه ما دست دهنده عنایت بفرما💚
یاارحم الراحمین در زنده بودنمان ومرده بودنمان نیاز به رحم توداربم پس بر مارحم فرما💚
یا عزیز، دلهای مارا ازکینه پاک بفرما💚
یالطیف مارا به لطف احسان خویش ازآتش دوزخ نجات فرما💚
یاالله جواب وسوال ملکین منکرونکیر را برایمان آسان بفرما💚
یاالله ماراازحوض کوثر سیراب بفرما💚
یارب العالمین دردنیاوآخرت سعادتمندمان بفرما💚
یاالله بردلهایمان مهر غافلین مزن💚
یاالله به ماتوفیق ده درخدمت پدرو مادرمان واهلمان باشیم 💚
یاالله هرچه خوبی دردنیا وآخرت است که درذهن وفکر وزبان مانیست نصیبمان گردان💚
وازهرچی بدی وعذاب دنیا وآخرت هست به توپناه میبریم💚
یاالله به بی اولادها؛ اولاد سالم وصالح عنایت فرما💚
اولاد همه ی ماراسالم وصالح بگردان ونورچشممان دردنیاو آخرت قرار ده💚
اللهم اجرنا من النار💚💚
ودرآخر همه باهم بگیم
اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم💚💚
💚بخونید و آمین بگوئید💚
یاذالجلال والاکرام مارا مهمان ویژه ی خودت قرار ده💚
یاستارالعیوب عیبهای مارابپوشان💚
یارازق؛ رزق ماراحلال وپاک وزیاد بگردان💚
وبه ما دست دهنده عنایت بفرما💚
یاارحم الراحمین در زنده بودنمان ومرده بودنمان نیاز به رحم توداربم پس بر مارحم فرما💚
یا عزیز، دلهای مارا ازکینه پاک بفرما💚
یالطیف مارا به لطف احسان خویش ازآتش دوزخ نجات فرما💚
یاالله جواب وسوال ملکین منکرونکیر را برایمان آسان بفرما💚
یاالله ماراازحوض کوثر سیراب بفرما💚
یارب العالمین دردنیاوآخرت سعادتمندمان بفرما💚
یاالله بردلهایمان مهر غافلین مزن💚
یاالله به ماتوفیق ده درخدمت پدرو مادرمان واهلمان باشیم 💚
یاالله هرچه خوبی دردنیا وآخرت است که درذهن وفکر وزبان مانیست نصیبمان گردان💚
وازهرچی بدی وعذاب دنیا وآخرت هست به توپناه میبریم💚
یاالله به بی اولادها؛ اولاد سالم وصالح عنایت فرما💚
اولاد همه ی ماراسالم وصالح بگردان ونورچشممان دردنیاو آخرت قرار ده💚
اللهم اجرنا من النار💚💚
ودرآخر همه باهم بگیم
اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم💚💚
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم العَن قَتَلَةَ الحسینِ و اصحابه
👋امام صادق علیه السلام به سدیر فرمودند:
ای سدیر آیا قبر حسین علیه السلام را هر روز زیارت می کنی؟
عرض کردم فدایت شوم، نه
فرمودند: چقدر شما جفا می کنید، آیا پس در هر ماه او را زیارت می کنی؟
عرض کردم: خیر
فرمودند: آیا پس در هر سال او را زیارت می کنی؟
عرض کردم: گاهی اوقات چنین می شود،
فرمودند: ای سدیر چقدر شما به حسین علیه السلام جفا می کنید
مگر نمی دانی که خداوند هزار هزار فرشته ژولیده موی و غبار گرفته دارد که گریه می کنند و امام حسین علیه السلام را زیارت می کنند و هرگز خسته نمی شوند
و هیچ باک و رنجی بر تو نیست ای سدیر که در هر جمعه پنج مرتبه و در هر روز یک مرتبه قبر امام حسین علیه السلام را زیارت کنی،
عرض کردم: فدایت شوم میان ما و او فرسخ های بسیاری است.
حضرت فرمودند: بر روی پشت بام خانه ات برو، پس توجهی به جانب راست بعد چپ بنما، پس سرت را بلند کن و بسوی آسمان
پس رو کن بسمت قبر امام حسین علیه السلام و بگو:
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته
السلام علیک و رحمة الله و برکاته
که برایت بدین خاطر یک زیارت نوشته می شود،
این زیارت یک حج و یک عمره است
سدیر گفت: چه بسیار که این فرمایش را در هر ماه بیش از بیست مرتبه انجام می دادم
لطفا به اشتراک بزارین و برای دوستاتون بفرستین تا در ثواب شریک شین🌹
صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین سیدالشهداء علیه السلام و رحمة الله و برکاته
السلام علیک یا ابوالفضل العباس صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته
🍃دوستای عزیزم، لطفا بعد از نمازی که میخونین حتما بلند شین و سلام بدین بر معصومین و اباعبدالله صلوات الله علیه سلام بدین و همینطور امام زمان صل الله علیک و علی ال بیتک الطیبین الطاهرین
چون براتون ثواب زیارت هم نوشته میشه
از این اعمال که جزو مستحبات بحساب میاد و ثواب زیادی داره ،حتما انجام بدین🌹
📚وسائل الشیعة ؛ ج ۱۴ ،ص ۴۹۳
@ertebat_ba_rab
اللهم العَن قَتَلَةَ الحسینِ و اصحابه
👋امام صادق علیه السلام به سدیر فرمودند:
ای سدیر آیا قبر حسین علیه السلام را هر روز زیارت می کنی؟
عرض کردم فدایت شوم، نه
فرمودند: چقدر شما جفا می کنید، آیا پس در هر ماه او را زیارت می کنی؟
عرض کردم: خیر
فرمودند: آیا پس در هر سال او را زیارت می کنی؟
عرض کردم: گاهی اوقات چنین می شود،
فرمودند: ای سدیر چقدر شما به حسین علیه السلام جفا می کنید
مگر نمی دانی که خداوند هزار هزار فرشته ژولیده موی و غبار گرفته دارد که گریه می کنند و امام حسین علیه السلام را زیارت می کنند و هرگز خسته نمی شوند
و هیچ باک و رنجی بر تو نیست ای سدیر که در هر جمعه پنج مرتبه و در هر روز یک مرتبه قبر امام حسین علیه السلام را زیارت کنی،
عرض کردم: فدایت شوم میان ما و او فرسخ های بسیاری است.
حضرت فرمودند: بر روی پشت بام خانه ات برو، پس توجهی به جانب راست بعد چپ بنما، پس سرت را بلند کن و بسوی آسمان
پس رو کن بسمت قبر امام حسین علیه السلام و بگو:
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته
السلام علیک و رحمة الله و برکاته
که برایت بدین خاطر یک زیارت نوشته می شود،
این زیارت یک حج و یک عمره است
سدیر گفت: چه بسیار که این فرمایش را در هر ماه بیش از بیست مرتبه انجام می دادم
لطفا به اشتراک بزارین و برای دوستاتون بفرستین تا در ثواب شریک شین🌹
صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین سیدالشهداء علیه السلام و رحمة الله و برکاته
السلام علیک یا ابوالفضل العباس صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته
🍃دوستای عزیزم، لطفا بعد از نمازی که میخونین حتما بلند شین و سلام بدین بر معصومین و اباعبدالله صلوات الله علیه سلام بدین و همینطور امام زمان صل الله علیک و علی ال بیتک الطیبین الطاهرین
چون براتون ثواب زیارت هم نوشته میشه
از این اعمال که جزو مستحبات بحساب میاد و ثواب زیادی داره ،حتما انجام بدین🌹
📚وسائل الشیعة ؛ ج ۱۴ ،ص ۴۹۳
@ertebat_ba_rab
💠 زیارت امام حسین(ع) از راه دور
🔹السَّلامُ عَلَیكَ یا مَوْلای وَ ابْنَ مَوْلای، وَ سَیدی وَابْنَ سَیدی، اَلسَّلامُ عَلَیكَ یا مَوْلای اَلشَّهیدُ بْنُ الشَّهیدِ، والقَتیلُ بْنُ الْقَتیلِ، اَلسَّلامُ عَلَیك وَ رَحْمَةُ الله وَبَرَكاتُهُ، أَنَا زائِرُك یابْنَ رَسُولِ اللهِ بِقَلْبی وَ لِسانی وَ جَوارِحی، وَ إِنْ لَمْ اَزُرْك بِنَفْسی مُشاهَدَةً لِقُبَّتِك، فَعَلَیك السَّلامُ یا وارِثَ آدَمَ صَفْوَةِ اللهِ، وَ وارِثَ نُوح نَبِی اللهِ، وَ وارِثَ إِبْراهیمَ خَلیلِ اللهِ، وَ وارِثَ موسی كلیمِ اللهِ، وَوارِثَ عیسی رُوحِ اللهِ، وَ وارِثَ مُحَمَّد حَبیبِ اللهِ وَنَبِیهِ وَرَسُولِهِ، وَ وارِثَ عَلِی أَمیرِ الْمُؤْمِنینَ وَصِی رَسُولِ اللهِ وَ خَلیفَتِهِ، وَ وارِثَ الْحَسَنِ بْنِ عَلِی وَصِی أَمیرِ الْمُؤْمِنینَ، لَعَنَ اللهُ قاتِلیك، وَجَدَّدَ عَلَیهِمُ الْعَذابُ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی كلِّ ساعَة، أَنَا یا سَیدی مُتَقَرِّبٌ إلَی اللهِ جَلَّ وَ عَزَّ، وَ إِلی جَدِّك رَسُولِ اللهِ، وَ إلی أَبیك أَمیرِالْمُؤْمِنینَ، وَإلی أَخیك الْحَسَنِ، وَإلَیك یا مَوْلای، فَعَلَیك السَّلامُ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَكاتُهُ بِزِیارَتی لَك بِقَلْبی وَ لِسانی وَ جَمیعِ جَوارِحی، فَكنْ یا سَیدی شَفیعی لِقَبُولِ ذلِك مِنِّی، وَ أَنَا بِالْبَراءَةِ مِنْ أَعْدائِك وَ اللَّعْنَةِ لَهُمْ وَعَلَیهِمْ أَتَقَرَّبُ إِلَی اللهِ وَإِلَیكمْ أَجْمَعینَ، فَعَلَیك صَلَواتُ اللهِ وَ رِضْوانُهُ وَ رَحْمَتُهُ.
✨سپس به قبر علی بن الحسین(علیهما السلام) (علی اكبر) توجّه میكنی و بر او سلام میگویی، و در پایان آنچه دوست داری از امور دنیا و آخرتت را، از خدا طلب میكنی، آنگاه چهار ركعت نماز میخوانی. سپس رو به قبله، به سوی قبر امام حسین(ع) و سایر شهدا متوجّه میشوی و به قصد وداع میگویی:
🔸أنَا مُوَدِّعُك یا مَوْلای وَابْنَ مَوْلای، وَ یا سَیدی وَ ابْنَ سَیدی، و مُوَدِّعُك یا سَیدی وَ ابْنَ سَیدی یا عَلِی بْنَ الْحُسَینِ، وَ مُوَدِّعُكمْ یا ساداتی یا مَعاشِرَ الشُّهَداءِ، فَعَلَیكمْ سَلامُ اللهِ وَ رَحْمَتُهُ وَ رِضْوانُهُ وَ بَرَكاتُهُ.
📚 کامل الزیارات، باب ۹۶، صفحه ۲۸۷، حدیث ۲
🔹السَّلامُ عَلَیكَ یا مَوْلای وَ ابْنَ مَوْلای، وَ سَیدی وَابْنَ سَیدی، اَلسَّلامُ عَلَیكَ یا مَوْلای اَلشَّهیدُ بْنُ الشَّهیدِ، والقَتیلُ بْنُ الْقَتیلِ، اَلسَّلامُ عَلَیك وَ رَحْمَةُ الله وَبَرَكاتُهُ، أَنَا زائِرُك یابْنَ رَسُولِ اللهِ بِقَلْبی وَ لِسانی وَ جَوارِحی، وَ إِنْ لَمْ اَزُرْك بِنَفْسی مُشاهَدَةً لِقُبَّتِك، فَعَلَیك السَّلامُ یا وارِثَ آدَمَ صَفْوَةِ اللهِ، وَ وارِثَ نُوح نَبِی اللهِ، وَ وارِثَ إِبْراهیمَ خَلیلِ اللهِ، وَ وارِثَ موسی كلیمِ اللهِ، وَوارِثَ عیسی رُوحِ اللهِ، وَ وارِثَ مُحَمَّد حَبیبِ اللهِ وَنَبِیهِ وَرَسُولِهِ، وَ وارِثَ عَلِی أَمیرِ الْمُؤْمِنینَ وَصِی رَسُولِ اللهِ وَ خَلیفَتِهِ، وَ وارِثَ الْحَسَنِ بْنِ عَلِی وَصِی أَمیرِ الْمُؤْمِنینَ، لَعَنَ اللهُ قاتِلیك، وَجَدَّدَ عَلَیهِمُ الْعَذابُ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی كلِّ ساعَة، أَنَا یا سَیدی مُتَقَرِّبٌ إلَی اللهِ جَلَّ وَ عَزَّ، وَ إِلی جَدِّك رَسُولِ اللهِ، وَ إلی أَبیك أَمیرِالْمُؤْمِنینَ، وَإلی أَخیك الْحَسَنِ، وَإلَیك یا مَوْلای، فَعَلَیك السَّلامُ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَكاتُهُ بِزِیارَتی لَك بِقَلْبی وَ لِسانی وَ جَمیعِ جَوارِحی، فَكنْ یا سَیدی شَفیعی لِقَبُولِ ذلِك مِنِّی، وَ أَنَا بِالْبَراءَةِ مِنْ أَعْدائِك وَ اللَّعْنَةِ لَهُمْ وَعَلَیهِمْ أَتَقَرَّبُ إِلَی اللهِ وَإِلَیكمْ أَجْمَعینَ، فَعَلَیك صَلَواتُ اللهِ وَ رِضْوانُهُ وَ رَحْمَتُهُ.
✨سپس به قبر علی بن الحسین(علیهما السلام) (علی اكبر) توجّه میكنی و بر او سلام میگویی، و در پایان آنچه دوست داری از امور دنیا و آخرتت را، از خدا طلب میكنی، آنگاه چهار ركعت نماز میخوانی. سپس رو به قبله، به سوی قبر امام حسین(ع) و سایر شهدا متوجّه میشوی و به قصد وداع میگویی:
🔸أنَا مُوَدِّعُك یا مَوْلای وَابْنَ مَوْلای، وَ یا سَیدی وَ ابْنَ سَیدی، و مُوَدِّعُك یا سَیدی وَ ابْنَ سَیدی یا عَلِی بْنَ الْحُسَینِ، وَ مُوَدِّعُكمْ یا ساداتی یا مَعاشِرَ الشُّهَداءِ، فَعَلَیكمْ سَلامُ اللهِ وَ رَحْمَتُهُ وَ رِضْوانُهُ وَ بَرَكاتُهُ.
📚 کامل الزیارات، باب ۹۶، صفحه ۲۸۷، حدیث ۲
💠کیفیت زیارت از دور
◽️امام صادق عليه السلام
🔹إذا بَعُدَت بِأَحَدِكُمُ الشُّقَّةُ ونَأَت بِهِ الدّارُ ، فَليَعلُ أعلى مَنزِلِهِ وَليُصَلِّ رَكعَتَينِ وَليُؤمِ بِالسَّلامِ إلى قُبورِنا ؛ فَإِنَّ ذلِكَ يَصِلُ إلَينا
🔸هرگاه (زیارت ما) بر یکی از شما سخت و طاقت فرسا بود و خانهاش هم دور بود، پس بربام خانهاش بالا رود و دو رکعت نماز بخواند و با سلام دادن به قبر ما اشاره و قصدکند، همانا سلام او به ما میرسد.
👈الكافي : ج 4 ص 587 ح 1
◽️امام صادق عليه السلام
🔹إذا بَعُدَت بِأَحَدِكُمُ الشُّقَّةُ ونَأَت بِهِ الدّارُ ، فَليَعلُ أعلى مَنزِلِهِ وَليُصَلِّ رَكعَتَينِ وَليُؤمِ بِالسَّلامِ إلى قُبورِنا ؛ فَإِنَّ ذلِكَ يَصِلُ إلَينا
🔸هرگاه (زیارت ما) بر یکی از شما سخت و طاقت فرسا بود و خانهاش هم دور بود، پس بربام خانهاش بالا رود و دو رکعت نماز بخواند و با سلام دادن به قبر ما اشاره و قصدکند، همانا سلام او به ما میرسد.
👈الكافي : ج 4 ص 587 ح 1
🌿 بصیرت و اشک بر امام حسین علیهالسّلام
🔘 خدا رحمت كند مرحوم آیت الله كشميرى می فرمودند: چشم بصيرتی انسان بر اثر چند عمل باز می شود.
يكی از آن ها گريه بر حضرت سيدالشهداء (علیهالسّلام) است.
🔘 انسان اشک زياد برای حضرت سيدالشهداء (علیهالسّلام) بريزد چشم باطنش را باز می كند و قوای بصيرتی باز می شود و حقائق مُلک و ملكوت را می تواند ببيند و درک كند.
🔘 اين گریه خيلى زود چشم را رقيق می كند. گريه زياد كلا خوب است چه از خوف خدا باشد يا موارد اين طوری مخصوصاً بر حضرت سيدالشهداء (علیهالسّلام).
🎤 حجةالاسلام شیخ جعفر ناصری
🔘 خدا رحمت كند مرحوم آیت الله كشميرى می فرمودند: چشم بصيرتی انسان بر اثر چند عمل باز می شود.
يكی از آن ها گريه بر حضرت سيدالشهداء (علیهالسّلام) است.
🔘 انسان اشک زياد برای حضرت سيدالشهداء (علیهالسّلام) بريزد چشم باطنش را باز می كند و قوای بصيرتی باز می شود و حقائق مُلک و ملكوت را می تواند ببيند و درک كند.
🔘 اين گریه خيلى زود چشم را رقيق می كند. گريه زياد كلا خوب است چه از خوف خدا باشد يا موارد اين طوری مخصوصاً بر حضرت سيدالشهداء (علیهالسّلام).
🎤 حجةالاسلام شیخ جعفر ناصری
🔻حاجآقا #جاودان:
این دهه را قدر بدانیم. حداقل کار ممکن این است که در مجلس روضه شرکت کنیم و روضه را گوش کنیم. اما اینطور نباشد که به صورت روضهخوان نگاه کنیم! بلکه سرمان را پایین بیندازیم و قیافۀ خود را شبیه گریهکننده دربیاوریم. در اصطلاح روایات به این کار میگویند #تباکی.
من حداقل در سه تا از رسالههای مراجع تقلید دیدم که نوشته عزاداری امام حسین، از اعظم قربات است؛ یعنی از بزرگترین وسایل تقرب به خدا. عرض این است که این وسیله را با وسایل تقرب دیگر، مانند نماز اول وقت تقویت کنید.
این دهه را قدر بدانیم. حداقل کار ممکن این است که در مجلس روضه شرکت کنیم و روضه را گوش کنیم. اما اینطور نباشد که به صورت روضهخوان نگاه کنیم! بلکه سرمان را پایین بیندازیم و قیافۀ خود را شبیه گریهکننده دربیاوریم. در اصطلاح روایات به این کار میگویند #تباکی.
من حداقل در سه تا از رسالههای مراجع تقلید دیدم که نوشته عزاداری امام حسین، از اعظم قربات است؛ یعنی از بزرگترین وسایل تقرب به خدا. عرض این است که این وسیله را با وسایل تقرب دیگر، مانند نماز اول وقت تقویت کنید.
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم العَن قَتَلَةَ الحسین و اصحابِهِ
🙌مسمع بن عبدالملک گوید:
امام صادق علیه السلام در حدیثی به من فرمود: آیا یاد می کنی که چه کردند با امام حسین علیه السلام؟
گفتم: بله
فرمودند: آیا جزع و بی تابی می کنی؟
گفتم: آری بخدا قسم و بدین خاطر گریه می کنم اشک می ریزم تا اینکه اهل خانه ام اثر اشک را در من می بینند و از طعام امتناع می کنم تا اینکه اشک در رخسارم نمایان می شود.
حضرت فرمودند:
خداوند اشکت را رحمت کند بدرستیکه تو از کسانی هستی که از اهل جزع برای ما و از آنانیکه بسبب شادی ما شادی می کند و بخاطر حزن ما محزون می شوند شمرده می شوند
و بدرستیکه تو هنگام مرگت، حاضر شدن پدران من را نزد خود میبینی و توصیه کردن ایشان در مورد تو به ملک الموت را خواهی دید
و آنچه که بدین خاطر از بشارت به تو می دهند بهتر و افضل می باشد،
هیچ کسی از روی رحمت به ما و بخاطر آنچه که به ما وارد شده بر ما گریه نمی کند مگر اینکه خداوند قبل از اینکه اشک از چشمهایش در جهنم بیفتد قطعاً حرارت جهنم را خاموش خواهد نمود تا اینکه دیگر هیچ حرارتی نداشته باشد
و هیچ چشمی نیست که بر ما گریه کند مگر اینکه به نگاه به کوثر بهره مند خواهد شود و از آن به همراه آنانیکه ما را دوست دارند سیراب خواهد شد
👋دوستان بازم میگم، اگه کسی نمیتونه بره زیارت، همینکه توی خونه خودش زیارت امام حسین علیه السلام رو به همراه دو رکعت نماز هدیه به اون حضرت بخونه، براش ثواب زیارت نوشته میشه
حتما و حتما جدای از زیارت امام حسین علیه السلام، زیارت عاشورا رو حتما و حتما هر روز بخونین
چون امام زمان علیه السلام به سید احمد رشتی فرمود، شما چرا عاشورا نمیخوانید؟ عاشورا عاشورا عاشورا
و سه بار تکرار کرد
پس تا اخر عمرتون همیشه زیارت عاشورا بخونین
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته
السلام علیک یا ابوالفضل العباس صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته
اللهم صل علی محمد و ال محمد وَ عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ وَ عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
📚وسائل الشیعه؛ج۱۴،ص۵۰۸
@ertebat_ba_rab
اللهم العَن قَتَلَةَ الحسین و اصحابِهِ
🙌مسمع بن عبدالملک گوید:
امام صادق علیه السلام در حدیثی به من فرمود: آیا یاد می کنی که چه کردند با امام حسین علیه السلام؟
گفتم: بله
فرمودند: آیا جزع و بی تابی می کنی؟
گفتم: آری بخدا قسم و بدین خاطر گریه می کنم اشک می ریزم تا اینکه اهل خانه ام اثر اشک را در من می بینند و از طعام امتناع می کنم تا اینکه اشک در رخسارم نمایان می شود.
حضرت فرمودند:
خداوند اشکت را رحمت کند بدرستیکه تو از کسانی هستی که از اهل جزع برای ما و از آنانیکه بسبب شادی ما شادی می کند و بخاطر حزن ما محزون می شوند شمرده می شوند
و بدرستیکه تو هنگام مرگت، حاضر شدن پدران من را نزد خود میبینی و توصیه کردن ایشان در مورد تو به ملک الموت را خواهی دید
و آنچه که بدین خاطر از بشارت به تو می دهند بهتر و افضل می باشد،
هیچ کسی از روی رحمت به ما و بخاطر آنچه که به ما وارد شده بر ما گریه نمی کند مگر اینکه خداوند قبل از اینکه اشک از چشمهایش در جهنم بیفتد قطعاً حرارت جهنم را خاموش خواهد نمود تا اینکه دیگر هیچ حرارتی نداشته باشد
و هیچ چشمی نیست که بر ما گریه کند مگر اینکه به نگاه به کوثر بهره مند خواهد شود و از آن به همراه آنانیکه ما را دوست دارند سیراب خواهد شد
👋دوستان بازم میگم، اگه کسی نمیتونه بره زیارت، همینکه توی خونه خودش زیارت امام حسین علیه السلام رو به همراه دو رکعت نماز هدیه به اون حضرت بخونه، براش ثواب زیارت نوشته میشه
حتما و حتما جدای از زیارت امام حسین علیه السلام، زیارت عاشورا رو حتما و حتما هر روز بخونین
چون امام زمان علیه السلام به سید احمد رشتی فرمود، شما چرا عاشورا نمیخوانید؟ عاشورا عاشورا عاشورا
و سه بار تکرار کرد
پس تا اخر عمرتون همیشه زیارت عاشورا بخونین
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته
السلام علیک یا ابوالفضل العباس صلوات الله علیه و رحمة الله و برکاته
اللهم صل علی محمد و ال محمد وَ عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ وَ عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
📚وسائل الشیعه؛ج۱۴،ص۵۰۸
@ertebat_ba_rab
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا رقیه صلوات الله علیه
🍃بسم الله الرحمن الرحیم بگو و برخیز🍃
روزی خانمی مسیحی دختر فلجی را از لبنان به سوریه آورده بود زیرا پزشکان لبنان از معالجه دختر فلجش نا امید شده و به اصطلاح او را جواب کرده بودند.
زن با دختر فلج خود نزدیک حرم مطهر حضرت رقیه علیها السلام منزل می گیرد تا در آنجا برای معالجه فرزندش به پزشک دمشقی مراجعه نماید تا این که روز عاشورا فرا میرسد و او می بیند که مردم دسته دسته به طرف محلی که حرم مطهر حضرت رقیه علیها السلام در آنجاست می روند،
از مردم شام می پرسد: اینجا چه خبر است؟
می گویند: اینجا حرم دختر امام حسین علیه السلام است
او نیز دختر فلج خود را در منزل تنها گذاشته و درب خانه را می بندد و به حرم حضرت می رود و به حضرتش متوسل می شود و گریه می کند تا به حدی که غش نموده و بی هوش برزمین می افتد در آن حال کسی به او می گوید: بلند شو و به منزل برو چون دخترت تنها است و خداوند او را شفاده داده است.
زن برخاسته و به طرف منزل حرکت می کند وقتی که به خانه می رسد درب منزل را می زند ناگهان با کمال تعجب می بیند که دخترش درب را باز می کند!
مادر جویای وضع دخترش می شود و احوال او را می پرسد دختر در جواب مادر می گوید:
وقتی شما رفتید دختری به نام رقیه وارد اتاق شده و به من گفت:
بلند شو تا با هم بازی کنیم
من گفتم: نمی توانم چون فلج شده ام
آن دختر گفت: بگو بسم الله الرحمن الرحیم تا بلند شوی و سپس دستم را گرفت و من بلند شدم و دیدم که تمام بدنم سالم است. او داشت با من صحبت می کرد که شما درب را زدید.
آن دختر ( حضرت رقیه علیها السلام) به من گفت: مادرت آمد.
سرانجام مادر مسیحی با دیدن این کرامت از دختر امام حسین علیه السلام مسلمان شد
اللهم صل علی محمد و ال محمد وَ عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ وَ عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
📚داستان هایی از بسم الله الرحمن الرحیم ۲، ۱۵، به نقل از: سحاب رحمت ۷۷۷
السلام علی الحسین صلوات الله علیه
و علی علي بن الحسین صلوات الله علیه
و علی اولادالحسین صلوات الله علیه
و علی ابالفضل العباس صلوات الله علیه
و علی اصحاب الحسین صلوات الله علیه
ان شاءالله شفاعت اباعبدالله صلوات الله علیه در قیامت شامل حالمون بشه😔
@ertebat_ba_rab
السلام علیک یا رقیه صلوات الله علیه
🍃بسم الله الرحمن الرحیم بگو و برخیز🍃
روزی خانمی مسیحی دختر فلجی را از لبنان به سوریه آورده بود زیرا پزشکان لبنان از معالجه دختر فلجش نا امید شده و به اصطلاح او را جواب کرده بودند.
زن با دختر فلج خود نزدیک حرم مطهر حضرت رقیه علیها السلام منزل می گیرد تا در آنجا برای معالجه فرزندش به پزشک دمشقی مراجعه نماید تا این که روز عاشورا فرا میرسد و او می بیند که مردم دسته دسته به طرف محلی که حرم مطهر حضرت رقیه علیها السلام در آنجاست می روند،
از مردم شام می پرسد: اینجا چه خبر است؟
می گویند: اینجا حرم دختر امام حسین علیه السلام است
او نیز دختر فلج خود را در منزل تنها گذاشته و درب خانه را می بندد و به حرم حضرت می رود و به حضرتش متوسل می شود و گریه می کند تا به حدی که غش نموده و بی هوش برزمین می افتد در آن حال کسی به او می گوید: بلند شو و به منزل برو چون دخترت تنها است و خداوند او را شفاده داده است.
زن برخاسته و به طرف منزل حرکت می کند وقتی که به خانه می رسد درب منزل را می زند ناگهان با کمال تعجب می بیند که دخترش درب را باز می کند!
مادر جویای وضع دخترش می شود و احوال او را می پرسد دختر در جواب مادر می گوید:
وقتی شما رفتید دختری به نام رقیه وارد اتاق شده و به من گفت:
بلند شو تا با هم بازی کنیم
من گفتم: نمی توانم چون فلج شده ام
آن دختر گفت: بگو بسم الله الرحمن الرحیم تا بلند شوی و سپس دستم را گرفت و من بلند شدم و دیدم که تمام بدنم سالم است. او داشت با من صحبت می کرد که شما درب را زدید.
آن دختر ( حضرت رقیه علیها السلام) به من گفت: مادرت آمد.
سرانجام مادر مسیحی با دیدن این کرامت از دختر امام حسین علیه السلام مسلمان شد
اللهم صل علی محمد و ال محمد وَ عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ وَ عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
📚داستان هایی از بسم الله الرحمن الرحیم ۲، ۱۵، به نقل از: سحاب رحمت ۷۷۷
السلام علی الحسین صلوات الله علیه
و علی علي بن الحسین صلوات الله علیه
و علی اولادالحسین صلوات الله علیه
و علی ابالفضل العباس صلوات الله علیه
و علی اصحاب الحسین صلوات الله علیه
ان شاءالله شفاعت اباعبدالله صلوات الله علیه در قیامت شامل حالمون بشه😔
@ertebat_ba_rab
سلام دوستان عزاداری هاتون قبول 🌸
از همراهیتون سپاسگزارم حاجت رواباشید ان شاءالله 🌾
جزها را یادداشت کنید فراموش نکنید که بخونید
ان شاءالله غم نبینید🙏
از همراهیتون سپاسگزارم حاجت رواباشید ان شاءالله 🌾
جزها را یادداشت کنید فراموش نکنید که بخونید
ان شاءالله غم نبینید🙏
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سخنرانی درمورد غیبت کردن
🍃 ارتباط با خدا 🍃
👆ثواب لعن بر قاتلان امام حسین علیه السلام👆
بسم الله الرحمن الرحیم
👇✋لطفا بخونین👇✋
اللهم العَن قَتَلَةَ الحسین و اصحابه
داوود رقی می گوید نزد امام صادق علیه السلام بودم، تا اینکه طلب آب نمود،
هنگامی که از آن نوشید دیدم ایشان را که اشک ریخت و دیدگانش غرق در اشک شد،
پس فرمودند: ای داوود، خداوند قاتل امام حسین علیه السلام را لعنت کند
هیچ بنده ای نیست که آب بنوشد و امام حسین علیه السلام را یاد کند و قاتلش را لعنت کند مگر اینکه خداوند برای او:
صد هزار حسنه می نویسد
و صد هزار گناه را از او می ریزد
و از برای او صد هزار درجه رفیع میگرداند
و گویی صدهزار برده آزاد کرده
و خداوند او را با دلی آرام وارد محشر می کند
اللهم صل علی محمد و ال محمد وَ عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ وَ عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
هنگامى كه پيامبر صلى الله عليه و آله وسلم شهادت امام حسين عليه السلام و ساير مصيبت هاى او را به دختر خود، خبر داد؛
فاطمه سلام الله علیها سخت گريه نمود و عرض كرد:
پدر جان ! اين گرفتارى چه زمانى رخ مى دهد؟
رسول خدا صل الله علی محمد و اله الطاهرین فرمودند:
زمانى كه من و تو و على علیه السلام در دنيا نباشيم.
آن گاه گريه فاطمه سلام الله علیها شديدتر شد. عرض كرد:
چه كسى بر حسينم گريه مى كند، و به عزادارى او قيام مى نمايد؟
پيامبر صل الله علی محمد و اله الطاهرین فرمودند:
فاطمه سلام الله علیها ! زنان امتم بر زنان اهل بيتم ، و مردان بر مردان گريه مى كنند و در هر سال ، عزادارى او را تجديد مى كنند.
روز قيامت كه فرا رسد، تو براى زنان شفاعت مى كنى و من براى مردان ، و هر كه بر گرفتارى حسين علیه السلام گريه كند، دست او را مى گيريم و داخل بهشت مى كنيم .
فاطمه (سلام الله علیها) جان ! تمام ديده ها روز قيامت گريان است ، مگر چشمى كه بر مصيبت حسين علیه السلام گريه كند!
آن چشم براى رسيدن به نعمت هاى بهشت خندان است !
اللهم العَن یزید
والعن عبیدالله بن زیاد
والعن ابن مرجانه
والعن عمر بن سعد
والعن ال ابی سفیان
والعن ابا سفیان
والعن ال زیاد
والعن ال مروان
والعن معاویة
والعن بنی امیة قاطبة
والعن حرمله
والعن هند
الکافی :۶ / ۳۹۱
رخدادهای کربلا
@ertebat_ba_rab
👇✋لطفا بخونین👇✋
اللهم العَن قَتَلَةَ الحسین و اصحابه
داوود رقی می گوید نزد امام صادق علیه السلام بودم، تا اینکه طلب آب نمود،
هنگامی که از آن نوشید دیدم ایشان را که اشک ریخت و دیدگانش غرق در اشک شد،
پس فرمودند: ای داوود، خداوند قاتل امام حسین علیه السلام را لعنت کند
هیچ بنده ای نیست که آب بنوشد و امام حسین علیه السلام را یاد کند و قاتلش را لعنت کند مگر اینکه خداوند برای او:
صد هزار حسنه می نویسد
و صد هزار گناه را از او می ریزد
و از برای او صد هزار درجه رفیع میگرداند
و گویی صدهزار برده آزاد کرده
و خداوند او را با دلی آرام وارد محشر می کند
اللهم صل علی محمد و ال محمد وَ عَلیٰ اَهلِ بَیتِهِ وَ عَلیٰ اَنبیائِک و عجل لولیک الفرج
و لَعنَةُ اللهِ عَلیٰ اَعداءِ محمد و آل محمد مِنَ الأوَّلینَ وَالأخرینَ مِنَ الجِن وَالإنس اَلفِ مَرَّة
هنگامى كه پيامبر صلى الله عليه و آله وسلم شهادت امام حسين عليه السلام و ساير مصيبت هاى او را به دختر خود، خبر داد؛
فاطمه سلام الله علیها سخت گريه نمود و عرض كرد:
پدر جان ! اين گرفتارى چه زمانى رخ مى دهد؟
رسول خدا صل الله علی محمد و اله الطاهرین فرمودند:
زمانى كه من و تو و على علیه السلام در دنيا نباشيم.
آن گاه گريه فاطمه سلام الله علیها شديدتر شد. عرض كرد:
چه كسى بر حسينم گريه مى كند، و به عزادارى او قيام مى نمايد؟
پيامبر صل الله علی محمد و اله الطاهرین فرمودند:
فاطمه سلام الله علیها ! زنان امتم بر زنان اهل بيتم ، و مردان بر مردان گريه مى كنند و در هر سال ، عزادارى او را تجديد مى كنند.
روز قيامت كه فرا رسد، تو براى زنان شفاعت مى كنى و من براى مردان ، و هر كه بر گرفتارى حسين علیه السلام گريه كند، دست او را مى گيريم و داخل بهشت مى كنيم .
فاطمه (سلام الله علیها) جان ! تمام ديده ها روز قيامت گريان است ، مگر چشمى كه بر مصيبت حسين علیه السلام گريه كند!
آن چشم براى رسيدن به نعمت هاى بهشت خندان است !
اللهم العَن یزید
والعن عبیدالله بن زیاد
والعن ابن مرجانه
والعن عمر بن سعد
والعن ال ابی سفیان
والعن ابا سفیان
والعن ال زیاد
والعن ال مروان
والعن معاویة
والعن بنی امیة قاطبة
والعن حرمله
والعن هند
الکافی :۶ / ۳۹۱
رخدادهای کربلا
@ertebat_ba_rab
لالا گل پونه
@navahaye_hoseini313
لالا گل پونه
گنجیشک بی آب و دونه
بابا چشماتو میبنده
با دستایی که غرق خونه
ویژه شهادت حضرت علی اصغر علیه السلام
🎤محمود کریمی
گنجیشک بی آب و دونه
بابا چشماتو میبنده
با دستایی که غرق خونه
ویژه شهادت حضرت علی اصغر علیه السلام
🎤محمود کریمی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 #کلیپ_صوت_مذهبی
💽 « اگه تو هیئت گریهات نگرفت، قرآن بخوان »
🔺امام حسین(ع) عاشق قرآن خواندن هست..
🎤 #استاد_رائفی_پور
💚 @babolhosain
💽 « اگه تو هیئت گریهات نگرفت، قرآن بخوان »
🔺امام حسین(ع) عاشق قرآن خواندن هست..
🎤 #استاد_رائفی_پور
💚 @babolhosain