بسم الله الرحمن الرحیم
خُذِ الْعَفْوَ وَ أْمُرْ بِالْعُرْفِ وَ أَعْرِضْ عَنِ الْجاهِلِينَ
گذشت پیشه کن، و به [کار] پسندیده فرمان ده، و از نادانان رخ برتاب.
أعراف - ۱۹۹
کپی با ذکر صلوات
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
لطفا مطالب را برای دوستان و عزیزانتان هم ارسال کنید🌺
@Ertebat_ba_rab
خُذِ الْعَفْوَ وَ أْمُرْ بِالْعُرْفِ وَ أَعْرِضْ عَنِ الْجاهِلِينَ
گذشت پیشه کن، و به [کار] پسندیده فرمان ده، و از نادانان رخ برتاب.
أعراف - ۱۹۹
کپی با ذکر صلوات
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
لطفا مطالب را برای دوستان و عزیزانتان هم ارسال کنید🌺
@Ertebat_ba_rab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک مرتبه زیارت عاشورا هدیه به حضرت رقیه سلام الله علیها
✅ (11)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%
🕴 تعدادکل رای ها: 11
✅ (11)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%
🕴 تعدادکل رای ها: 11
خواندن قضای نماز عصر
✅ (3)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%
🕴 تعدادکل رای ها: 3
✅ (3)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%
🕴 تعدادکل رای ها: 3
🌷🌷ختم قرآن روزانه به صورت حزبی و جزئی برای دریافت حزب و جزء به ایدی من پیام بدید🌷🌷
ختم قران امروز هدیه به امام رضا علیه السلام🌹
مهلت خواندن یک روز
آیدی👇
@Sgh2328
ختم قران امروز هدیه به امام رضا علیه السلام🌹
مهلت خواندن یک روز
آیدی👇
@Sgh2328
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ أَنِ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ ثُمَّ تُوبُوا إِلَيْهِ يُمَتِّعْكُمْ مَتاعاً حَسَناً إِلى أَجَلٍ مُسَمًّى وَ يُؤْتِ كُلَّ ذِي فَضْلٍ فَضْلَهُ وَ إِنْ تَوَلَّوْا فَإِنِّي أَخافُ عَلَيْكُمْ عَذابَ يَوْمٍ كَبِيرٍ
و اینکه از پروردگارتان آمرزش بخواهید، سپس به درگاه او توبه کنید، [تا اینکه] شما را با بهرهمندی نیکویی تا زمانی معیّن بهرهمند سازد، و به هر شایسته نعمتی از کَرَم خود عطا کند، و اگر رویگردان شوید من از عذاب روزی بزرگ بر شما بیمناکم.
(هود ۳)
کپی با ذکر صلوات
#اللهم_صل_على_محمد_وال_محمد
لطفا مطالب را برای دوستان و عزیزانتان هم ارسال کنید🌺
وَ أَنِ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ ثُمَّ تُوبُوا إِلَيْهِ يُمَتِّعْكُمْ مَتاعاً حَسَناً إِلى أَجَلٍ مُسَمًّى وَ يُؤْتِ كُلَّ ذِي فَضْلٍ فَضْلَهُ وَ إِنْ تَوَلَّوْا فَإِنِّي أَخافُ عَلَيْكُمْ عَذابَ يَوْمٍ كَبِيرٍ
و اینکه از پروردگارتان آمرزش بخواهید، سپس به درگاه او توبه کنید، [تا اینکه] شما را با بهرهمندی نیکویی تا زمانی معیّن بهرهمند سازد، و به هر شایسته نعمتی از کَرَم خود عطا کند، و اگر رویگردان شوید من از عذاب روزی بزرگ بر شما بیمناکم.
(هود ۳)
کپی با ذکر صلوات
#اللهم_صل_على_محمد_وال_محمد
لطفا مطالب را برای دوستان و عزیزانتان هم ارسال کنید🌺
بسم الله الحی القیوم
اَعُوذُ بِاللّهِ ِمنَ الشّیطانِ الرَّجیم
«به خداوند متعال پناه می برم، از شرّ شیطان رانده شده»
یکی از چیزهائی که در «قرآن مجید» و اخبار «اهلبیت عصمت و طهارت صلوات اللّه علیهم» عنایت زیادی به آن شده موضوع «استعاذه» است، یعنی: پناهنده شدن به خدا، از شر شیطان. «اعوذ باللّه من الشیطان الرجیم» البتّه باید حال «استعاذه» یعنی: پناه بردن به حق پیدا شود، تا استعاذه حقیقی باشد.
یعنی: از صدق دل زیر چتر خدا برود و لقلقه زبان نباشد.
برای اثبات اهمیّتش، در «قرآن مجید» می فرماید: «هنگامیکه می خواهی قرآن بخوانی اول به خدا پناه ببر از شیطان رانده شده». «فَاِذا قَرَأْتَ القرآن فاستعذ باللّه من الشیطان الرجیم»
در نماز هم، پس از تکبیرة الاحرام امر شده که «استعاذه» کنند (لکن در نماز باید آهسته خواند. چون بعضی از مفسرین راز آهسته خواندنش را چنین گفته اند:
مثل کسی که از دشمن سر سختی دارد فرار می کند، خودش را چطور در حال فرار پنهان می کند، اشاره به این است که تو در حال فرار از دشمن سرسخت خودت هستی که در کمین و مراقب توست).
در تمام عبادتها هم: اول «استعاذه» کن، مثلاً می خواهی وضو بگیری اول به خدا پناه ببر، بعد وضو بگیر، (مکرر دیده اید که همین وضو گرفتن ملعبه شیطان یا وسوسه های او قرار گرفته شده است). حتی در امور مباح مثل خوردن و لباس پوشیدن و دستشویی رفتن، و در همه جا «اعوذ باللّه من الشیطان الرجیم» بگو: به خدا پناه ببر، وقتی که از خانه هم بیرون می آیی بگو: «اعوذ باللّه من الشیطان الرجیم» در امور مستحب نیز باید به خدا پناه برد حتی رفتن به مسجد بگوید «اعوذ باللَّه من الشیطان الرجیم».
یکی از اهل ایمان و تقوی نقل می کرد:
در حال مکاشفه دیدم، شیطانی درب مسجد ایستاده. گفتم: ای ملعون اینجا چه می کنی؟
گفت: رفقا فرار کرده اند و منتظرشان هستم. فهمیدم مردان رشیدی بوده اند که استعاذه حقیقی و قلبی کرده اند و شیطان نتوانسته با آنها به مسجد برود.
البتّه اینها هم نوبرند که لااقل درب مسجد براستی استعاذه حقیقی کرده اند
استعاذه (شهید آیت اللّه دستغیب): ص 5
دوستان همیشه سعی کنین اینجوری استعاذه کنین:
اَعُوذُ بِاللّهِ السَّمیعِ العَلیم مِنَ الشّیطانِ الَّعینِ الرَّجیم
@ertebat_ba_rab
اَعُوذُ بِاللّهِ ِمنَ الشّیطانِ الرَّجیم
«به خداوند متعال پناه می برم، از شرّ شیطان رانده شده»
یکی از چیزهائی که در «قرآن مجید» و اخبار «اهلبیت عصمت و طهارت صلوات اللّه علیهم» عنایت زیادی به آن شده موضوع «استعاذه» است، یعنی: پناهنده شدن به خدا، از شر شیطان. «اعوذ باللّه من الشیطان الرجیم» البتّه باید حال «استعاذه» یعنی: پناه بردن به حق پیدا شود، تا استعاذه حقیقی باشد.
یعنی: از صدق دل زیر چتر خدا برود و لقلقه زبان نباشد.
برای اثبات اهمیّتش، در «قرآن مجید» می فرماید: «هنگامیکه می خواهی قرآن بخوانی اول به خدا پناه ببر از شیطان رانده شده». «فَاِذا قَرَأْتَ القرآن فاستعذ باللّه من الشیطان الرجیم»
در نماز هم، پس از تکبیرة الاحرام امر شده که «استعاذه» کنند (لکن در نماز باید آهسته خواند. چون بعضی از مفسرین راز آهسته خواندنش را چنین گفته اند:
مثل کسی که از دشمن سر سختی دارد فرار می کند، خودش را چطور در حال فرار پنهان می کند، اشاره به این است که تو در حال فرار از دشمن سرسخت خودت هستی که در کمین و مراقب توست).
در تمام عبادتها هم: اول «استعاذه» کن، مثلاً می خواهی وضو بگیری اول به خدا پناه ببر، بعد وضو بگیر، (مکرر دیده اید که همین وضو گرفتن ملعبه شیطان یا وسوسه های او قرار گرفته شده است). حتی در امور مباح مثل خوردن و لباس پوشیدن و دستشویی رفتن، و در همه جا «اعوذ باللّه من الشیطان الرجیم» بگو: به خدا پناه ببر، وقتی که از خانه هم بیرون می آیی بگو: «اعوذ باللّه من الشیطان الرجیم» در امور مستحب نیز باید به خدا پناه برد حتی رفتن به مسجد بگوید «اعوذ باللَّه من الشیطان الرجیم».
یکی از اهل ایمان و تقوی نقل می کرد:
در حال مکاشفه دیدم، شیطانی درب مسجد ایستاده. گفتم: ای ملعون اینجا چه می کنی؟
گفت: رفقا فرار کرده اند و منتظرشان هستم. فهمیدم مردان رشیدی بوده اند که استعاذه حقیقی و قلبی کرده اند و شیطان نتوانسته با آنها به مسجد برود.
البتّه اینها هم نوبرند که لااقل درب مسجد براستی استعاذه حقیقی کرده اند
استعاذه (شهید آیت اللّه دستغیب): ص 5
دوستان همیشه سعی کنین اینجوری استعاذه کنین:
اَعُوذُ بِاللّهِ السَّمیعِ العَلیم مِنَ الشّیطانِ الَّعینِ الرَّجیم
@ertebat_ba_rab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک مرتبه زیارت عاشورا هدیه به حضرت ابوالفضل علیه السلام
✅ (14)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%
🕴 تعدادکل رای ها: 14
✅ (14)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%
🕴 تعدادکل رای ها: 14
خواندن قضای نماز مغرب
✅ (3)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%
🕴 تعدادکل رای ها: 3
✅ (3)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍100%
🕴 تعدادکل رای ها: 3
🌷🌷ختم قرآن روزانه به صورت حزبی و جزئی برای دریافت حزب و جزء به ایدی من پیام بدید🌷🌷
ختم قران امروز هدیه به امام رضا علیه السلام🌹
مهلت خواندن یک روز
آیدی👇
@Sgh2328
ختم قران امروز هدیه به امام رضا علیه السلام🌹
مهلت خواندن یک روز
آیدی👇
@Sgh2328
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنْ يَنْصُرْكُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَكُمْ وَإِنْ يَخْذُلْكُمْ فَمَنْ ذَا الَّذِي يَنْصُرُكُمْ مِنْ بَعْدِهِ وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ .
اگر خدا شما را يارى كند هيچ كس بر شما غالب نخواهد شد و اگر دست از يارى شما بردارد چه كسى بعد از او شما را يارى خواهد كرد و مؤمنان بايد تنها بر خدا توكل كنند .
(آل عمران ۱۶۰)
کپی با ذکر صلوات
#اللهم_صل_على_محمد_وال_محمد .
لطفا مطالب را برای دوستان و عزیزانتان هم ارسال کنید🌺
@Ertebat_ba_rab
إِنْ يَنْصُرْكُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَكُمْ وَإِنْ يَخْذُلْكُمْ فَمَنْ ذَا الَّذِي يَنْصُرُكُمْ مِنْ بَعْدِهِ وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ .
اگر خدا شما را يارى كند هيچ كس بر شما غالب نخواهد شد و اگر دست از يارى شما بردارد چه كسى بعد از او شما را يارى خواهد كرد و مؤمنان بايد تنها بر خدا توكل كنند .
(آل عمران ۱۶۰)
کپی با ذکر صلوات
#اللهم_صل_على_محمد_وال_محمد .
لطفا مطالب را برای دوستان و عزیزانتان هم ارسال کنید🌺
@Ertebat_ba_rab
علامه حسن زاده:
سكوت خيلى مشكل است و خيلى رياضت میخواهد، و چقدر زحمت میخواهد و چقدر كشيك نفس كشيدن میخواهد تا سكوت اختيار شود و تا حرفها جمع و جور و غربال گردد تا هرزه گو و هرزه خوار نباشد و روى حساب حرف بزند سپس كم كم میبينيد كه قلمش سنگين میشود وعبارتهاى او وزين میگردد، و لذا آدم ساكت و آرام كه حرف نمیزند يك وقتى میبينيد كه به حرف درآمده هر جمله اش كتابى میشود و اگر دست به قلم شود و چيزى بنويسد بايد نوابغ دهر جمع شوند تا آن را شرح كنند.
سكوت خيلى مشكل است و خيلى رياضت میخواهد، و چقدر زحمت میخواهد و چقدر كشيك نفس كشيدن میخواهد تا سكوت اختيار شود و تا حرفها جمع و جور و غربال گردد تا هرزه گو و هرزه خوار نباشد و روى حساب حرف بزند سپس كم كم میبينيد كه قلمش سنگين میشود وعبارتهاى او وزين میگردد، و لذا آدم ساكت و آرام كه حرف نمیزند يك وقتى میبينيد كه به حرف درآمده هر جمله اش كتابى میشود و اگر دست به قلم شود و چيزى بنويسد بايد نوابغ دهر جمع شوند تا آن را شرح كنند.
#پیشنهاد_معنوی
امروز هم گذشت ، اما چیزی که مهمه #عهد امشب ماست ....
امشب یک ساعت به #امام_زمان فکرکنید و باهاش حرف بزنید .... با امام زمان عهد ببندید که برای اومدنش تلاش کنیم با دوری از #گناه، بامحبت کردن به دیگران ،با انجام یک کارخوب ،باخواندن #نماز_اول_وقت ، #نمازشب و.....
تلاش کنیم برای بهتر شدن ومهیا کردن شرایط ظهور....به امید خــــدا
#امشب_عهد_ببندیم ....
امروز هم گذشت ، اما چیزی که مهمه #عهد امشب ماست ....
امشب یک ساعت به #امام_زمان فکرکنید و باهاش حرف بزنید .... با امام زمان عهد ببندید که برای اومدنش تلاش کنیم با دوری از #گناه، بامحبت کردن به دیگران ،با انجام یک کارخوب ،باخواندن #نماز_اول_وقت ، #نمازشب و.....
تلاش کنیم برای بهتر شدن ومهیا کردن شرایط ظهور....به امید خــــدا
#امشب_عهد_ببندیم ....
#سه_شرط_برای_دیدار...
🍃آیت الله شوشتری : از مرحوم علامه طباطبایی پرسیدم آیا امکان ملاقات حضرت هست یا خیر!؟ فرمودند ؛ بلی به سه شرط
🔸تقوای کامل
🔸عشق فراوان
🔸و مداومت به زیارت آل یس .
----------------------------
🍃آیت الله شوشتری : از مرحوم علامه طباطبایی پرسیدم آیا امکان ملاقات حضرت هست یا خیر!؟ فرمودند ؛ بلی به سه شرط
🔸تقوای کامل
🔸عشق فراوان
🔸و مداومت به زیارت آل یس .
----------------------------
🍃آیت الله حق شناس توصیه می کردند که:
ترک گناه را با ترک کردن گناهان زبان آغاز کنید و ابتدا با ترک مطلق غیبت کردن ...
---------------------
ترک گناه را با ترک کردن گناهان زبان آغاز کنید و ابتدا با ترک مطلق غیبت کردن ...
---------------------
#آیت_الله_جاودان:
یکی از راه های نجات انسان
ازگناه پناه بردن به امامزمان
علیه السلام است
ایشان به #انتظار نشستهاند
تا کسـی دسـتش را به سمت
شان دراز کنــد. تـا ایشـان او
را هـــدایت کننـد
--------------------------
یکی از راه های نجات انسان
ازگناه پناه بردن به امامزمان
علیه السلام است
ایشان به #انتظار نشستهاند
تا کسـی دسـتش را به سمت
شان دراز کنــد. تـا ایشـان او
را هـــدایت کننـد
--------------------------
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ تَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ
و بر خدا توکل کن ؛ زیرا اوست که بسیار شنوا و داناست.
( أنفال ۶۱ )
کپی با ذکر صلوات
#اللهم_صل_على_محمد_وال_محمد
لطفا مطالب را برای دوستان و عزیزانتان هم ارسال کنید🌺
@Ertebat_ba_rab
وَ تَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ
و بر خدا توکل کن ؛ زیرا اوست که بسیار شنوا و داناست.
( أنفال ۶۱ )
کپی با ذکر صلوات
#اللهم_صل_على_محمد_وال_محمد
لطفا مطالب را برای دوستان و عزیزانتان هم ارسال کنید🌺
@Ertebat_ba_rab
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM