بعد از علامت زدن قسمت دور یقه به پهنای 10 سانتی متر ☝🏻️ باید این قسمت را از لباس جدا کنیم و به همین اندازه روی پارچه ی دیگر به صورت دو لا برش زده و مجددا به لباس بدوزیم.
نکته اول اینکه موقع جدا کردن این قسمت یک سانت کوچک تر از 10 سانت را جدا می کنیم، یک سانت باقی مانده برای جای دوخت.
نکته دوم اینکه پارچه ی دوم نیز باید کشی باشد.
- هم چنین برای مچی ها نیز مثل تمام قسمت های لباس از پارچه کشی استفاد می کنیم @Bedooz
نکته اول اینکه موقع جدا کردن این قسمت یک سانت کوچک تر از 10 سانت را جدا می کنیم، یک سانت باقی مانده برای جای دوخت.
نکته دوم اینکه پارچه ی دوم نیز باید کشی باشد.
- هم چنین برای مچی ها نیز مثل تمام قسمت های لباس از پارچه کشی استفاد می کنیم @Bedooz