منوی انتخاب تیم فیفا 17😐
و اسکرین بازی ک خامس هستش😐
😍😍😍😍
نمیدونم چرا خامس اونم در فصلی ک اصن خوب نبود🤔
Sakhtegie albate
#Ali07
@fifaandpes
و اسکرین بازی ک خامس هستش😐
😍😍😍😍
نمیدونم چرا خامس اونم در فصلی ک اصن خوب نبود🤔
Sakhtegie albate
#Ali07
@fifaandpes
سلام:/ یه پست درمورد پی ای اس بزارم جبران گذشته رو بکنم با این پست طولانی
خب اول فرمیشنای بازی رو توضیح میدم،فرمیشنایی که اماده خود بازی توی قسمت فرمیشنا گذاشته
توی منوی بازی روی گزینه تاکتیک میزنین،بعدش هم گزینه فرمیشن چینج،بعدش وارد بخش فرمیشنا میشین
فرمیشن اول که دیفالت تیمتونه
از فرمیشن دوم شروع میکنیم
3-4-4
خب این سیستم مث همه سیستما یه گلر داره
چهارتا دفاع هم که سر جاشونن
3تا هافبک وسط داره،یعنی سه تا سی ام اف،سی ام اف وسط باید یه سی ام افی باشه که کنترل توپ و پاسینگ بالایی داشته باشه،دو هافبک وسط دیگه باید سرعت و تکنیک رو داشته باشن که به مشکل نخورین.
دو وینگر چپ و راست داریم،هردورو دریبل زن و شوت زن انتخاب کنین
مهاجم نوک هم که یه مهاجمی باید باشه که فاکتور گلزنیش یا همون فینیشینگش بالا باشه
فرمیشن دوم 1-5-4
چهار دفاع وسط و گلر سرجاشون هستن
دوهافبک دفاعی،ترجیحا یکیش کاملا دفاعی و یکیش هم پاسینگش بالا باشه برای رسوندن توپ به جلو
یه هافبک چپ و یه هافبک راست داریم،باید فاکتور دریبلینگ،سرعت،و استامینای بالا داشته باشن که تا اخر بازی کم نیارن.هافبک هجومی هم باید هافبکی باشه که شوت زن و دریبلینگ خوبی داشته باشه احتیاجی به سرعت نداره،مهاجم نوک هم دریبلینگ و فینیشنگ بالا میخواد توی این سیستم
فرمیشن سوم
3-3-4
گلرو دفاعا که هیچی دیگه هم نمینویسمشون
یه هافبک دفاعی کامل میخوایم،یکی در سطح یحیی توره که همه چیز رو داشته باشه،یا مثلا شواینی
دوتا هافبک هجومی،یکی سرعتی دریبل زن،یکی شوت زن و پاسور
وینگرا هم که همیشه باید قدرت دریبلینگو شوت زدنشون بالا باشه
مهاجم نوک هم فینیشینگ بالا میخواد اینجا
2-4-4
خب این یکی از 2-4-4 هاست
توی این سیستم دوتا هافبک وسط داریم،هردو باید سرعت و قدرت رو مکمل هم دیگه کنن😐 ینی اینکه یکی سرعت داشته باشه یکی قدرت یا هردو داشته باشن اینارو،هافبک چپ و راست باید استامینا سرعت و دریبلینگشون بالا باشه
اس اس یا مهاجم سایه باید تکنیک و پاسینگش متوسط باشه،مهاجم نوک هم فینیشینگ و سرعت و دریبلینگ خوب میخواد یکی مثل اگوئرو
فرمیشن اخری که الان توضیح میدم،بقیش میره برای پستهای بعدی
4-1-4-1
خب چهارتا دفاعو گلر که سرجاش
یدونه هافبک دفاعی کامل میخوایم مثل یحیی توره یا پیرلو
یه هافبک چپ و یه هافبک راست داریم که استامینا سرعت و دریبلینگ بالا میخواد
دوتا هافبک هجومی،هردو سرعت لازم ندارن،شوتزنی بالا و پاسینگ بالا لازم دارن
مهاجم نوک هم باید مهاجم سرزن و با فینیشنگ بالا باشه
__________
اما حالا میخوایم تاکتیک رو بهتون اموزش بدیم یه چیز جدا از فرمیشن هست
از منوی گیم پلن روی گزینه تاکتیک که میزنیم،گزینه سوم و چهارم برای تاکتیک هستن
Team Instruction when in possession
این یعنی تاکتیک تیم وقتی صاحب توپه
team instruction when out of possession
این یعنی وقتی تیم توپو دراختیار نداره و میخواد دفاع کنه
خب اول از وقتی تیم صاحب توپه شروع میکنیم
اتکینگ استایل،دونوع داریم براش،اولی کوئیک کانتر هست،یعنی بازیکنا سریع پخش میشن و ضدحمله میزنن یا سریع میرن سرپستاشون تا بتونین زودتر حمله رو انجام بدین
و پوزیشن گیم که با پاسکاری زیاد مثل تیم ملی اسپانیاس،بازیکنا اروم اروم میرن جلو و سمت دروازه حرکت میکنن
دومین گزینه بیلد اپ هست،این به خودتون بستگی داره پس تغییرش فرق زیادی نداره
اتکینگ زون،خب این گزینه واید و سنتر داره،اگه میخواین هافبکای چپو راست و وینگراتون،بیشتر به کناره متمایل بشن،دفاعای چپ و راستتون اضافه بشن،واید رو انتخاب کنید،وگرنه سنتر ینی بیان به داخل محوطه
گزینه بعدی چیز خاصی نیست فقط نحوه جابجایی هست که توی تصویر خود بازی باید ببینین
بعدی ساپورت رنج هست یعنی پرس کردن،هرچقدر میخواید درجشو تنظیم کنین
نامبر این اتک،مشخصه،تعداد نفرات توی حمله،لو یعنی کم،نرمال ینی متوسط در حد یه حمله معمولی،و منی هم یعنی حملات با تعداد نفرات زیاد،توی منی،هافبک دفاعی و دفاعای چپو راست هم میان و احتمال ضدحمله خوردن زیاده
بریم توی تاکتیکی که توپو نداریم
دفنسیو استایل
فرونتلاین پرسر جوریه که همه بازیکنا روی یه بازیکن صاحب توپ میریزن تا توپ رو بگیرن
ال اوت دفنس طوری هست که وقتی یک بازیکن صاحب توپ میشه همه برمیگردن عقب و فقط یه نفر دنبال توپ میره تا همه دفاعا برن سرجاشون
دومین گزینه کنتاینمت ارئا:)
خب اگر واید رو انتخاب کنین،با هرپاس تمام بازیکنا به سمت اون پاس متمایل میشن به سمت گوشه
اما اگه میدل رو انتخاب کنین،یه نفر سراغ یار صاحب توپ میره،بقیه یار پاسش رو میگیرن که توپ قطع بشه
گزینه بعدی همیشه روی اگرسیو بزنید،اون یکی کلا بهتون ضربه میزنه
دفنسیو لاین گزینه بعدیه
این گزینه توی ضدحمله هایی که میخورین مشخصه
هرچقدر بیشتر باشه دفاعتون جلوتر میاد توی حمله،روی ضدحمله بیشتر به مشکل میخورین،دفاعای خطی حتما دفنسیو لاینشونو حداکثر 4بزارنگزینه بعدی نامبر این دفنس
خب اول فرمیشنای بازی رو توضیح میدم،فرمیشنایی که اماده خود بازی توی قسمت فرمیشنا گذاشته
توی منوی بازی روی گزینه تاکتیک میزنین،بعدش هم گزینه فرمیشن چینج،بعدش وارد بخش فرمیشنا میشین
فرمیشن اول که دیفالت تیمتونه
از فرمیشن دوم شروع میکنیم
3-4-4
خب این سیستم مث همه سیستما یه گلر داره
چهارتا دفاع هم که سر جاشونن
3تا هافبک وسط داره،یعنی سه تا سی ام اف،سی ام اف وسط باید یه سی ام افی باشه که کنترل توپ و پاسینگ بالایی داشته باشه،دو هافبک وسط دیگه باید سرعت و تکنیک رو داشته باشن که به مشکل نخورین.
دو وینگر چپ و راست داریم،هردورو دریبل زن و شوت زن انتخاب کنین
مهاجم نوک هم که یه مهاجمی باید باشه که فاکتور گلزنیش یا همون فینیشینگش بالا باشه
فرمیشن دوم 1-5-4
چهار دفاع وسط و گلر سرجاشون هستن
دوهافبک دفاعی،ترجیحا یکیش کاملا دفاعی و یکیش هم پاسینگش بالا باشه برای رسوندن توپ به جلو
یه هافبک چپ و یه هافبک راست داریم،باید فاکتور دریبلینگ،سرعت،و استامینای بالا داشته باشن که تا اخر بازی کم نیارن.هافبک هجومی هم باید هافبکی باشه که شوت زن و دریبلینگ خوبی داشته باشه احتیاجی به سرعت نداره،مهاجم نوک هم دریبلینگ و فینیشنگ بالا میخواد توی این سیستم
فرمیشن سوم
3-3-4
گلرو دفاعا که هیچی دیگه هم نمینویسمشون
یه هافبک دفاعی کامل میخوایم،یکی در سطح یحیی توره که همه چیز رو داشته باشه،یا مثلا شواینی
دوتا هافبک هجومی،یکی سرعتی دریبل زن،یکی شوت زن و پاسور
وینگرا هم که همیشه باید قدرت دریبلینگو شوت زدنشون بالا باشه
مهاجم نوک هم فینیشینگ بالا میخواد اینجا
2-4-4
خب این یکی از 2-4-4 هاست
توی این سیستم دوتا هافبک وسط داریم،هردو باید سرعت و قدرت رو مکمل هم دیگه کنن😐 ینی اینکه یکی سرعت داشته باشه یکی قدرت یا هردو داشته باشن اینارو،هافبک چپ و راست باید استامینا سرعت و دریبلینگشون بالا باشه
اس اس یا مهاجم سایه باید تکنیک و پاسینگش متوسط باشه،مهاجم نوک هم فینیشینگ و سرعت و دریبلینگ خوب میخواد یکی مثل اگوئرو
فرمیشن اخری که الان توضیح میدم،بقیش میره برای پستهای بعدی
4-1-4-1
خب چهارتا دفاعو گلر که سرجاش
یدونه هافبک دفاعی کامل میخوایم مثل یحیی توره یا پیرلو
یه هافبک چپ و یه هافبک راست داریم که استامینا سرعت و دریبلینگ بالا میخواد
دوتا هافبک هجومی،هردو سرعت لازم ندارن،شوتزنی بالا و پاسینگ بالا لازم دارن
مهاجم نوک هم باید مهاجم سرزن و با فینیشنگ بالا باشه
__________
اما حالا میخوایم تاکتیک رو بهتون اموزش بدیم یه چیز جدا از فرمیشن هست
از منوی گیم پلن روی گزینه تاکتیک که میزنیم،گزینه سوم و چهارم برای تاکتیک هستن
Team Instruction when in possession
این یعنی تاکتیک تیم وقتی صاحب توپه
team instruction when out of possession
این یعنی وقتی تیم توپو دراختیار نداره و میخواد دفاع کنه
خب اول از وقتی تیم صاحب توپه شروع میکنیم
اتکینگ استایل،دونوع داریم براش،اولی کوئیک کانتر هست،یعنی بازیکنا سریع پخش میشن و ضدحمله میزنن یا سریع میرن سرپستاشون تا بتونین زودتر حمله رو انجام بدین
و پوزیشن گیم که با پاسکاری زیاد مثل تیم ملی اسپانیاس،بازیکنا اروم اروم میرن جلو و سمت دروازه حرکت میکنن
دومین گزینه بیلد اپ هست،این به خودتون بستگی داره پس تغییرش فرق زیادی نداره
اتکینگ زون،خب این گزینه واید و سنتر داره،اگه میخواین هافبکای چپو راست و وینگراتون،بیشتر به کناره متمایل بشن،دفاعای چپ و راستتون اضافه بشن،واید رو انتخاب کنید،وگرنه سنتر ینی بیان به داخل محوطه
گزینه بعدی چیز خاصی نیست فقط نحوه جابجایی هست که توی تصویر خود بازی باید ببینین
بعدی ساپورت رنج هست یعنی پرس کردن،هرچقدر میخواید درجشو تنظیم کنین
نامبر این اتک،مشخصه،تعداد نفرات توی حمله،لو یعنی کم،نرمال ینی متوسط در حد یه حمله معمولی،و منی هم یعنی حملات با تعداد نفرات زیاد،توی منی،هافبک دفاعی و دفاعای چپو راست هم میان و احتمال ضدحمله خوردن زیاده
بریم توی تاکتیکی که توپو نداریم
دفنسیو استایل
فرونتلاین پرسر جوریه که همه بازیکنا روی یه بازیکن صاحب توپ میریزن تا توپ رو بگیرن
ال اوت دفنس طوری هست که وقتی یک بازیکن صاحب توپ میشه همه برمیگردن عقب و فقط یه نفر دنبال توپ میره تا همه دفاعا برن سرجاشون
دومین گزینه کنتاینمت ارئا:)
خب اگر واید رو انتخاب کنین،با هرپاس تمام بازیکنا به سمت اون پاس متمایل میشن به سمت گوشه
اما اگه میدل رو انتخاب کنین،یه نفر سراغ یار صاحب توپ میره،بقیه یار پاسش رو میگیرن که توپ قطع بشه
گزینه بعدی همیشه روی اگرسیو بزنید،اون یکی کلا بهتون ضربه میزنه
دفنسیو لاین گزینه بعدیه
این گزینه توی ضدحمله هایی که میخورین مشخصه
هرچقدر بیشتر باشه دفاعتون جلوتر میاد توی حمله،روی ضدحمله بیشتر به مشکل میخورین،دفاعای خطی حتما دفنسیو لاینشونو حداکثر 4بزارنگزینه بعدی نامبر این دفنس
هست
خب تعداد نفرات توی دفاع
همیشه منی باشه که راحت گل نخورین
________
ایشالله با فرمیشنای بعدی بزودی برمیگردیم:)
@fifaandpes
خب تعداد نفرات توی دفاع
همیشه منی باشه که راحت گل نخورین
________
ایشالله با فرمیشنای بعدی بزودی برمیگردیم:)
@fifaandpes
Forwarded from دستیار زیر نویس و هایپر لینک
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه کاشته زیبا😐زیرکانه😐
ارسالی از @soroush1776
ویدیو های خودتون رو برای ما ارسال کنید
@amano07
#Ali07
@fifaandpes
ارسالی از @soroush1776
ویدیو های خودتون رو برای ما ارسال کنید
@amano07
#Ali07
@fifaandpes