دفاعت ضعيف و بايد چهار نفره ش كني و نيمكت بدي نداري ولي حتما بايد چند تا هافبك جايگزين بگيري چون هافبك جانشين نداري
@abolfazlramezani
@abolfazlramezani
در اینده سیو های مسترلیگ برای دانلود قرار میگیره
سلامتی همه اعضایی که مارو تا اینجا همراهی کردن
و باعث شدن با 1کا ممبر بدجوری رقبا رو بسوزونیم❤️
سلامتی همه اعضایی که مارو تا اینجا همراهی کردن
و باعث شدن با 1کا ممبر بدجوری رقبا رو بسوزونیم❤️
بازیکنای جوون و خوبی داره
ولی هافبک ذخیره و وینگر ذخیره نداره که باعث میشه بازیکنا خسته بشن
دروازه بانم میتونه عوض کنه و یه دروازه بانه بهتر مثه لنو بذاره داخل دروازه
درکل ترکیب خوبیه
نمره:8.5
#musio
@fifaandpes
ولی هافبک ذخیره و وینگر ذخیره نداره که باعث میشه بازیکنا خسته بشن
دروازه بانم میتونه عوض کنه و یه دروازه بانه بهتر مثه لنو بذاره داخل دروازه
درکل ترکیب خوبیه
نمره:8.5
#musio
@fifaandpes
ارسالي از
@Aminpahlevanian
تركيب خوبيه تو حمله
داگلاس كاستا نسبت به سنش خوب نيس،
پايستوره و روده جوون نيسن
خوبم نيسن
بهتر بود ژاكا وايگل تيلمنس يا … رو بذاره به جاشون
دفاع پيكه و ماسكرانو قطعا بايد عوض شن ،لاپورته اميتيتي يا سوله ميتونن جاشونو پر كنن
دفاع راست افتضاحه
هم جوون نيس هم اورال پاييني دارن
يوردي آلبام ديگه پيره بايد جايگزين جوون جذب شه
دروازه بانم پيره بايد جايگزينش از تيم پايه بياد
در ضمن ديبالا تو ذخيره هاش هست
بايد تركيبي بچينه كه ديبالا بتونه فيكس بازي كنه
نيمار هم جوونه و رو نيمكته كه اونم بايد فيكس باشه
از تيم پايه كلا استفاده نشده
نمره 4/10
تركيب هاي فيفاتون رو به آي دي زير بفرستين
@dayan2000
@fifaandpes
@Aminpahlevanian
تركيب خوبيه تو حمله
داگلاس كاستا نسبت به سنش خوب نيس،
پايستوره و روده جوون نيسن
خوبم نيسن
بهتر بود ژاكا وايگل تيلمنس يا … رو بذاره به جاشون
دفاع پيكه و ماسكرانو قطعا بايد عوض شن ،لاپورته اميتيتي يا سوله ميتونن جاشونو پر كنن
دفاع راست افتضاحه
هم جوون نيس هم اورال پاييني دارن
يوردي آلبام ديگه پيره بايد جايگزين جوون جذب شه
دروازه بانم پيره بايد جايگزينش از تيم پايه بياد
در ضمن ديبالا تو ذخيره هاش هست
بايد تركيبي بچينه كه ديبالا بتونه فيكس بازي كنه
نيمار هم جوونه و رو نيمكته كه اونم بايد فيكس باشه
از تيم پايه كلا استفاده نشده
نمره 4/10
تركيب هاي فيفاتون رو به آي دي زير بفرستين
@dayan2000
@fifaandpes
تركيب اصل خوب و جوونيه
ژاكا بايد جاش با لاملا عوض شه چون ژاكا بيشتر تو كاراي دفاعي خوبه نه هجومي
هوملس سنش زياده
از تيم پايه استفاده نشده😔
ذخيره هاي خيلي خوبي نداره اما جوونن
تعداد بازيكن هاش كمه
براي جنگيدن تو سه جام انرژي كم مياره و اگه مهاجم نوكش مصدوم شه هيچ جايگزيني نداره
كاري كه بايد بكنه حفظ بازيكناش و خريد چند تا بازيكن جوون تو همه پستا
و استفاده از تيم پايس
نمره 8/10
ژاكا بايد جاش با لاملا عوض شه چون ژاكا بيشتر تو كاراي دفاعي خوبه نه هجومي
هوملس سنش زياده
از تيم پايه استفاده نشده😔
ذخيره هاي خيلي خوبي نداره اما جوونن
تعداد بازيكن هاش كمه
براي جنگيدن تو سه جام انرژي كم مياره و اگه مهاجم نوكش مصدوم شه هيچ جايگزيني نداره
كاري كه بايد بكنه حفظ بازيكناش و خريد چند تا بازيكن جوون تو همه پستا
و استفاده از تيم پايس
نمره 8/10